Mond op mondquote:Op zondag 16 juli 2006 15:04 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie er ligt hier een libelle dood te gaan
RIP, Libellequote:Op zondag 16 juli 2006 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Laat dan maar doodgaan hoor, graag of niet.
Dat je in een volgend leven maar mag terugkomen als een mooie blonde vrouw op hoge hakjesquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je in een volgend leven maar mag terugkomen als een mooie blonde Brunette vrouw op hoge hakjes.
Monologen met je zelf, ook wel zelfdialogen genoemd zijn zwaar ok!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
wil iemand m hebben?
leuk voor in je haar!
oooeeeh liefie doe niet zo eng!
oke sorry hoor
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:23 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dat zo vies he, pïna Colada. Mijn tanden rammelen spontaan in mijn mond bij een slokje.
Ach pina schina, ik drink het nooit vandaar dat ik niet wist hoe je 't schrijftquote:Op zondag 16 juli 2006 15:24 schreef Viking84 het volgende:
het is trouwens piña colada, niet pïna colada.
*tong uitsteekt.
Kokosnoten zijn lekkerquote:Op zondag 16 juli 2006 15:28 schreef liefie_ het volgende:
ik vind kokos gewoon vies
als ik het ruik word ik al misselijk
verder drink ik bijna alles helaas
Je maakt vooral de bijen er erg gek meequote:Op zondag 16 juli 2006 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind kokosnoten dan weer niet lekker, maar verder wel alles waar kokos inzit.
Kokosdouchegel... maak me gek.
in Groningen zijn geen bijen, johquote:Op zondag 16 juli 2006 15:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je maakt vooral de bijen er erg gek mee.
Neem er nog een en kom maar op.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Het nadeel is alleen dat ik me nu alweer lomp ga voelen... ik kan echt niet tegen alcohol ofzo.
Dus hierbij vraag ik alvast vergiffenis voor (te) gewaagde opmerkingen.
ooeeeh ik zie er naar uit!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Het nadeel is alleen dat ik me nu alweer lomp ga voelen... ik kan echt niet tegen alcohol ofzo.
Dus hierbij vraag ik alvast vergiffenis voor (te) gewaagde opmerkingen.
Waarom mag je geen alcohol?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:32 schreef NanKing het volgende:
Ik mag atm eigenlijk geen alcohol drinken, gister op een terrasje toch een biertje gedronken. Was gelijk dronken.
Medicijnenquote:Op zondag 16 juli 2006 15:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom mag je geen alcohol?
Ik moet ook nog een poos rustig aan doen met alcohol. Eigenlijk.
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:34 schreef liefie_ het volgende:
zou het trouwens lekker zijn om bij mn vreselijjke energie drankje bessen of iets dergelijks te gooien?
ik krijg dorst van dat alcohol gepraat
oeh wauw ik ga meteen aan de slag!quote:
ernstige enge medicijnene?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..], ik ben ze vandaag ook weer eens vergeten
.
Goed bezig dan!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..], ik ben ze vandaag ook weer eens vergeten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |