Mond op mondquote:Op zondag 16 juli 2006 15:04 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie er ligt hier een libelle dood te gaan
RIP, Libellequote:Op zondag 16 juli 2006 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Laat dan maar doodgaan hoor, graag of niet.
Dat je in een volgend leven maar mag terugkomen als een mooie blonde vrouw op hoge hakjesquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je in een volgend leven maar mag terugkomen als een mooie blonde Brunette vrouw op hoge hakjes.
Monologen met je zelf, ook wel zelfdialogen genoemd zijn zwaar ok!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
wil iemand m hebben?
leuk voor in je haar!
oooeeeh liefie doe niet zo eng!
oke sorry hoor
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:23 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dat zo vies he, pïna Colada. Mijn tanden rammelen spontaan in mijn mond bij een slokje.
Ach pina schina, ik drink het nooit vandaar dat ik niet wist hoe je 't schrijftquote:Op zondag 16 juli 2006 15:24 schreef Viking84 het volgende:
het is trouwens piña colada, niet pïna colada.
*tong uitsteekt.
Kokosnoten zijn lekkerquote:Op zondag 16 juli 2006 15:28 schreef liefie_ het volgende:
ik vind kokos gewoon vies
als ik het ruik word ik al misselijk
verder drink ik bijna alles helaas
Je maakt vooral de bijen er erg gek meequote:Op zondag 16 juli 2006 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind kokosnoten dan weer niet lekker, maar verder wel alles waar kokos inzit.
Kokosdouchegel... maak me gek.
in Groningen zijn geen bijen, johquote:Op zondag 16 juli 2006 15:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je maakt vooral de bijen er erg gek mee.
Neem er nog een en kom maar op.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Het nadeel is alleen dat ik me nu alweer lomp ga voelen... ik kan echt niet tegen alcohol ofzo.
Dus hierbij vraag ik alvast vergiffenis voor (te) gewaagde opmerkingen.
ooeeeh ik zie er naar uit!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Het nadeel is alleen dat ik me nu alweer lomp ga voelen... ik kan echt niet tegen alcohol ofzo.
Dus hierbij vraag ik alvast vergiffenis voor (te) gewaagde opmerkingen.
Waarom mag je geen alcohol?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:32 schreef NanKing het volgende:
Ik mag atm eigenlijk geen alcohol drinken, gister op een terrasje toch een biertje gedronken. Was gelijk dronken.
Medicijnenquote:Op zondag 16 juli 2006 15:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom mag je geen alcohol?
Ik moet ook nog een poos rustig aan doen met alcohol. Eigenlijk.
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:34 schreef liefie_ het volgende:
zou het trouwens lekker zijn om bij mn vreselijjke energie drankje bessen of iets dergelijks te gooien?
ik krijg dorst van dat alcohol gepraat
oeh wauw ik ga meteen aan de slag!quote:
ernstige enge medicijnene?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..], ik ben ze vandaag ook weer eens vergeten
.
Goed bezig dan!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..], ik ben ze vandaag ook weer eens vergeten
.
wat ben je toch weer lief voor mequote:
Ben je heel lenig?quote:
oefening baart kunstquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde je pijn wegnemen door een sensuele actie. Je snapt me gewoon niet.![]()
Je wilt liever de poes.quote:
ik durf niet te geloven dat jij jezelf aan mij zou aanbiedenquote:Op zondag 16 juli 2006 15:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bied mezelf aan en jij vraagt om m'n kat.![]()
Vergeet het maar!
quote:
ik verdien het dan ookquote:
oke ga twist en twist-kat maar voor me vangenquote:
Ik vind katten en vrouwen eng. En nu ga ik film kijken. Welke is nog niet bekend.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke ga twist en twist-kat maar voor me vangen
En ik dacht dat jij nog best wel lief was.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind katten en vrouwen eng. En nu ga ik film kijken. Welke is nog niet bekend.
brownie?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil verdomme ook zomaar kadotjes krijgen.!
durf je dat aan met die kat daar?quote:
oke een brownie en een zelf ingekleurde mandalaquote:Op zondag 16 juli 2006 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
dat hele stuk reizen voor een brownie. dat gaat me net iets te ver.
wat voor feeschtje heb je?
serieus iemand moet eens uitvinden dat je dingen als een brownie via internet kunt versturenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:32 schreef wonderer het volgende:
Dames, heren en alles ertussenin, hallo!
Bring on the brownie!
Bij nader inzien, ik heb gister vijf koekjes gehad, doe maar niet eigenlijk
Ik zou het toffer vinden als ze eerst de transporterbeam uitvonden...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus iemand moet eens uitvinden dat je dingen als een brownie via internet kunt versturen
was da?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het toffer vinden als ze eerst de transporterbeam uitvonden...
Je wordt in moleculen gebroken en naar een andere plaats getransporteerd, en daar weer in elkaar gezet. Het "Beam me up, Scotty" komt daarvandaan.quote:
En ze weet niet dat je lesbeau bent?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef maedel het volgende:
OMG mijn schoonmoeder (80) zat hier net op mijn stoel (ja, ze vind dat dat zo maar kan), en ik had dit topic open staan op mijn scherm....![]()
Gelukkig had ik dat stuk over kut/bayou niet open staan maar ging het over zelfmonologen![]()
edit: ow shit, volgens mij heeft ze de titel van het topic gelezen![]()
oeeeh die klinkt tof jaquote:Op zondag 16 juli 2006 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wordt in moleculen gebroken en naar een andere plaats getransporteerd, en daar weer in elkaar gezet. Het "Beam me up, Scotty" komt daarvandaan.
Instant transport over de hele wereld. Is dat niet geweldig? Nooit meer reistijd.
ik denk dat het gaat om zaken zoals kut en flamoesjequote:
Als ze al weet wa dat betekent...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat het gaat om zaken zoals kut en flamoesje
ooeeh haal je die gewoon bij de multivlaai?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
-Wat is een flamoes?
-Euh, eennuh.. gebakje.
Niets aan de hand.![]()
jummie ik wil ook iets lekkers eten maar niemand wil met mij etenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:21 schreef Viking84 het volgende:
ik krijg zometeen patat oorlog, een kalfskroket en een berehap (waar ik de ui wel vanaf ga halen)
ja maar er zijn ook andere lekkere dingen om te eten... en lekkere pasta salade of zo...quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar er zijn ook andere lekkere dingen om te eten... en lekkere pasta salade of zo...
ik dacht dat we uit eten gingen dus heb niks in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |