Iemand met Che als avatar is niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef knowall het volgende:
Geloofwaardig topic.
Ik pas m'n avatar aan, aan het topic waarin ik post...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef Ippon het volgende:
[..]
Iemand met Che als avatar is niet meer serieus te nemen.
haha prachtig ze hebben nog geluk gehad die 2 boomknuffelaars.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:56 schreef Ippon het volgende:
Gistermiddag was ik toevallig in het nieuwe stadshart van Almere. Tegenover de viskraam die daar stond waren twee folderaars van GroenLinks bezig de mensen lastig te vallen voor de actie "eet bewust."
Bij een kennelijk gebrek aan een betere tijdsbesteding meenden zij - zo bleek uit die besmuikte vodjes papier die ze ronddeelden - de mensen te moeten vertellen wat ze wel en niet mogen eten. Biologisch vlees, scharreleieren, en jawel.....ook de vis moet nu kritisch worden ingekocht. Ging over vangstmethoden of zo, waarbij GroenLinks pleit voor een keurmerk op verantwoord gevangen vis. (wanneer het verantwoord is weet ik niet, zeker als het met de hand uit het water geschept wordt, waarna gevraagd wordt aan de vis "gaat het?" en als hij "ja" knikt is het goed.)
Enfin; die ene gozert begeeft zich op zijn sandalen en met zijn linnen wereldwinkel-tasje naar de visboer en ik zie die vent al kijken : wat moet die klojo hier?
Die groenlinkse knakker begint dus een heel verhaal tegen de visboer; die heeft uiteraard geen enkele vis met het groenlinkse keurmerk erop en die groene rakker wijst hem daar op arrogante toon op.
En wat ik aan zag komen, gebeurt: die visboer pakt een hele bak met palingen en kiepert die onder applaus van de omstanders in zijn geheel over die rakker heen, die samen met zijn maat maakt dat hij weg komt, uitgehoond door al het winkelende publiek.
Eigenlijk had die visboer die Groenlinkser met een kabeljauw in zijn gezicht moeten slaan.
Zo van KLEDDER, KLATS ......
Onze planeet is om uit te wonen hoor, als het hier onleefbaar is, verkassen we wel naar een andere planeet om die weer uit te wonen. Niks nieuws.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vervang bosbrand dan door het grootschalig kappen van regenwoud.
In die docu op BCC hadden ze het er ook over hoe lang het duurde voordat de zeebodem van dergelijke acties herstelde. Nu ben ik kwijt hoe lang dat precies was, maar wel lang iig.
Ja, en als je zegt dat je hun argumenten niet zit zitten, worden ze boos ..... gaan ze schelden. Het marxistisch bloed kruipt waar het niet gaan kan.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:32 schreef JohnDope het volgende:
Als ik sacherijnig ben moet ik ook geen propaganda tegen komen van groenlinks op straat. Achterlijk volk.
Het tegenargument was een succes?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:55 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ja, en als je zegt dat je hun argumenten niet zit zitten, worden ze boos ..... gaan ze schelden. Het marxistisch bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Ik dacht aan je geloofwaardige domheid.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:10 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik pas m'n avatar aan, aan het topic waarin ik post...
Misschien moet ik toch ook maar stoppen met vlees eten ..blijkbaar tast het TOCH de hersenen aanquote:Op maandag 17 juli 2006 11:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha prachtig ze hebben nog geluk gehad die 2 boomknuffelaars.![]()
![]()
Als ik sacherijnig ben moet ik ook geen propaganda tegen komen van groenlinks op straat. Achterlijk volk.
Voor alle vegetariers die hun vlees en vis laten liggen, daarvoor neem ik altijd een aantal extra grote stukken dierlijketen.![]()
Dsu die vishoer visboer was ook van Groenlinks ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:55 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ja, en als je zegt dat je hun argumenten niet zit zitten, worden ze boos ..... gaan ze schelden. Het marxistisch bloed kruipt waar het niet gaan kan.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
Iemand met een avatar van Gay Guevara die het heeft over geloofwaardigheid.
[afbeelding]
Ain't so tough now.
Zouden ze deze ook als t-shirt hebben.
Juist ja, een CIA agent. Want andere mensen die door de CIA in een speciale missie worden opgespoord zijn zo ontzettend stoer als ze worden 'gevangen' en vervolgens zonder proces worden terechtgesteld.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
Iemand met een avatar van Gay Guevara die het heeft over geloofwaardigheid.
[afbeelding]
Ain't so tough now.
Zouden ze deze ook als t-shirt hebben.
Niet alleen een undercover moordenaar voor de VS (waarom mengden die zich in de affaires van Guevara?) maar ook nog een diefquote:When Guevara was captured, Rodriguez interrogated him and stole his watch. Rodriguez claims, in his book, that he wanted to keep Guevara alive for further interrogation. However, notes from a "CIA Debriefing of Félix Rodríguez, June 3, 1975" state that Guevara was executed while in Rodriguez' custody.
Missie geslaagd dan voor GroenLinksquote:Op maandag 17 juli 2006 14:28 schreef Zowaarlijk_Helpe_Mij_God_ het volgende:
Inderdaad! Die arme visboer wordt gedwóngen zijn zuurverdiende loon uit te gieten over deze oproerkraaiers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |