Ik vind het zowieso niet verkeerd om mensen te wijzen op verkeerde eetgewoontesquote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef doemaardrie het volgende:
En toch heeft die groen linkser ergens wel gelijk. Als je beseft hoeveel dolfijnen en zeeschildpadden dagelijks omkomen in visnetten, om over haaien die levend terug gegooid worden nadat de vinnen eraf zijn gesneden nog maar niet te spreken, dan denk ik dat we daar zo nu en dan best even bij stil mogen staan.
En wat dacht je van scharreleieren ? Loop je daar lekker te scharrelen in de buik van een kip.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef doemaardrie het volgende:
En toch heeft die groen linkser ergens wel gelijk. Als je beseft hoeveel dolfijnen en zeeschildpadden dagelijks omkomen in visnetten, om over haaien die levend terug gegooid worden nadat de vinnen eraf zijn gesneden nog maar niet te spreken, dan denk ik dat we daar zo nu en dan best even bij stil mogen staan.
Je moest eens weten hoeveel schijt een varken eetquote:Op zondag 16 juli 2006 12:57 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar die palingen in gezwommen hebben voor dat ze gevangen werden!
Hoe vuiler de bodem,hoe vetter de paling!
Tja dan moeten we zeker vegetarier worden ?quote:Op maandag 17 juli 2006 07:16 schreef MortChill het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel schijt een varken eetEen dooie gerookte paling met straatvuil vies maken is natuurlijk iets heel anders...
het was groenlinksquote:Op zondag 16 juli 2006 12:27 schreef Omkron het volgende:
Overigens vraag ik me af of ze ook echt van Groenlinks waren.. of dat TS het zomaar even voor het gemak daar opgooit.?
linkse partijen lokken het altijd uitquote:Op maandag 17 juli 2006 07:31 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Was het anders geweest als het het CDA was geweest dan ?
GroenLinksers drammen altijd zo door, dat roept reacties op.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef doemaardrie het volgende:
Als het waar is toont het iig dat de middenstand het blijkbaar enorm goed doet en dat al het geklaag over torenhoge lasten met een korreltje zout genomen mag worden. Anders ga je niet met retedure vis staan smijten...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de prijs van paling twijffel ik ook aan dit verhaal
Mensen die ' rechts ' denken zeggen dat altijd van links (of wat ze daarvoor houden )quote:Op maandag 17 juli 2006 07:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
linkse partijen lokken het altijd uit
Reageer dan niet meer anders denken ze dat jij ook 'links ' bentquote:Op maandag 17 juli 2006 09:21 schreef Ippon het volgende:
[..]
GroenLinksers drammen altijd zo door, dat roept reacties op.
Nou, daar denk ik heel anders over. En ik denk ook dat er geen prins is die de straf op zich neemt van het personeel, in dat geval.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:24 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
die gast van groen links had gewoon na moeten denken en niet vlak bij die viskraam moeten staan en verkapt zeggen van "koop niet bij hem"
als jij voor de albert heijn folders uit gaat delen over wat er allemaal mis is met albert heijn word je ook verwijderd door het personeel
Maar die dood dan wel weer voer voor de palingen vormen. Dus zo onschuldig zijn ze niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:37 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Elke dag verdrinken er in het Amsterdam Rijnkanaal reëen en hertjes die nergens schuld aan hebben.
Een mens moet 1 a 2 keer keer per week vette vis eten, dat is gezond. Dus dienen de Groenlinksen te worden gekielhaald. Ik heb gezegd.quote:Op maandag 17 juli 2006 07:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
linkse partijen lokken het altijd uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |