abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39977625
anime for girls? klinkt interessant (niet op de foute manier oke...)
pi_39977741
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Ik vond hem maar niets, toen ik de aflevering keek had ik zoiets van:
Maarjah, dat had ik ook bij de originele serie alleen dan wat minder...

Clones van series doen het sowieso slecht bij mij...
Tja, het is ook voor kleine kindjes
pi_39977761
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 01:09 schreef Sh0g het volgende:

[..]

heb er nog wel wat

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ach, misschien laat ik die ook wel staan in de OP, alleen ff linkje veranderen naar die van de bovenstaande. Want die in de OP is erg korrelig.
Cool
  woensdag 19 juli 2006 @ 16:03:21 #104
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39978140
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef koffiegast het volgende:
anime for girls? klinkt interessant (niet op de foute manier oke...)
Anime voor girls is zoiets als "Sailormoon". Ik heb geprobeert de eerste 10 afleveringen te kijken. Afgehaakt na 3 afleveringen . Iets te girly naar mijn smaak
pi_39978288
Tonagura doet het niet hier, heb elke mediaplayer die hier staat geïnstalleerd zo'n beetje geprobeerd.
Allemaal geven ze aan dat er een fout is, welke fout staat er alleen niet bij.
pi_39978619
die disclaimer bij tonagura, alles geleerd van anime kijken, wel knap

maar al paar zinnen verder: 30 centimeter, zo groot was ik toen ik verliefd werd? klinkt wel raar
pi_39978874
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Champloo het volgende:

[..]

Anime voor girls is zoiets als "Sailormoon". Ik heb geprobeert de eerste 10 afleveringen te kijken. Afgehaakt na 3 afleveringen . Iets te girly naar mijn smaak
ik vond die serie de eerste 3-4 seizoenen best leuk (en ook relatief snel gekeken) maar toen was ik afgehaakt, ooit nog eens afkijken
pi_39978936
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Tonagura doet het niet hier, heb elke mediaplayer die hier staat geïnstalleerd zo'n beetje geprobeerd.
bij mij start hij de h264 codec op (de enigde codec die door ffdshow wordt afgespeeld bij mij)
probeer de ondersteuning daarvan eens te installeren??
pi_39978948
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
download VLC media player en gebruik dat, werkt bij alles voor mij tot nu toe.

tonagura bevalt me prima
pi_39979243
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Champloo het volgende:

[..]

Ah mooi, dan weet ik dat ik het niet hoef te proberen . Je hebt me een trauma bespaard .
pi_39979281
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef koffiegast het volgende:

[..]

download VLC media player en gebruik dat, werkt bij alles voor mij tot nu toe.

tonagura bevalt me prima
Hij doet het

*Kijken gaat
pi_39979528
Ouran 15, die ringtone geweldig
pi_39980416
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Hij doet het

*Kijken gaat
Oke, klaar met kijken. Ik moet zeggen, het bevalt erg goed.
Ben benieuwd naar de volgende episodes.
pi_39981071
in ouran 14
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

in 15:
who's the guy
en die preview van ep 16:
haruhi eindelijk eens echt als een vrouw gekleed

[ Bericht 19% gewijzigd door mschol op 19-07-2006 19:53:11 ]
pi_39991205
Op aanraden van kill_em_all ben ik begonnen met Kimi Ga Nozomu Eien, net de eerste 2 episodes gezien. Erg goede anime tot nu toe, dat einde van ep 2 was echt heel onverwacht.
En ik heb zo'n vermoeden dat deze serie nog wel veel dramatischer wordt, dus ben benieuwd.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:37:22 #116
122997 zquing
Drama Junk
pi_39993690
heb eindelijk een keer The Melancholy of Haruhi Suzumiya afgekeken. Hoewel de serie wat minder is vond ik de eerste episode briljant en volgorde van de episode ook.
Vond 't eigenlijk wel jammer dat de serie maar 14 eps had.
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_39994855
The Melancholy was leuk en orgineel...maar het mistte iets voor mij, het probleem is dat ik geen idee heb wat

Als iemand aan mij zou vragen van: Goh, wat zou jij mijn nou aanrader qua anime dan zou ik de serie achterwege laten. Het is er gewoon niet eentje die bovenaan mijn lijstje staat, terwijl het toch heel goed in elkaar steekt, goede animatie heeft en toffe verhaallijn.

Wellicht dat het iets te vaag was, maar niet vaag genoeg, in dat opzicht wint FLCL op alle fronten
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:07:29 #118
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39994864
Laatste Episode van Cowboy Bebop Gezien, Spectaculair einde moet ik zeggen . Mijn favo anime serie tot nu toe.
pi_39994909
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef Champloo het volgende:
Laatste Episode van Cowboy Bebop Gezien, Spectaculair einde moet ik zeggen . Mijn favo anime serie tot nu toe.
Ik ga nu tegen zo enorm veel schenen aantrappen en terwijl ik dat doe neem ik onderweg nog een paar heilige huisjes mee maargoed:

Ik vond Cowboy Bebob echt niet speciaal ofzo
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:09:54 #120
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39994956
Ik ga nu beginnen met Trigun, Ik hoop dat die serie ook fun is.
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:10:19 #121
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39994967
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:19 schreef koffiegast het volgende:
die disclaimer bij tonagura, alles geleerd van anime kijken, wel knap

maar al paar zinnen verder: 30 centimeter, zo groot was ik toen ik verliefd werd? klinkt wel raar
jah wtf is dat. ik was al 52 cm toen ik geboren werd
deze serie wordt vast leuk, maar zodra een andere (meer bekendere) fansub ermee gaat beginnen stap ik over, want ik vertrouw de vertaling toch niet helemaal. dit is vast een 1-mans fansub.
pi_39995008
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:09 schreef Champloo het volgende:
Kijk...NU heb je het echt over series!

Enjoy the fucking show
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:12:05 #123
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39995031
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik ga nu tegen zo enorm veel schenen aantrappen en terwijl ik dat doe neem ik onderweg nog een paar heilige huisjes mee maargoed:

De enorm droge humor (en muziek) van bebop is gewoon geweldig, Als ze die paddestoelen gegeten hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Champloo op 20-07-2006 00:45:16 ]
pi_39995049
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Als je hem gezien had toen 'ie net uit was ('98) zou je er wel anders over oordelen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:13:33 #125
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39995083
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:09 schreef Champloo het volgende:
volgens mij moet dat een erg goede serie zijn. ik heb hem hier ook en had al wel wat stukjes gekeken. het beviel me wel, maar ik heb hem toch naar achter geschoven.
cowboy bebop lijkt me trouwens niks. ik heb wat afleveringen op tmf gezien, maar het kon me niet boeien.
edit: de muziek van cowboy bebop is dan wel stukken beter.
  donderdag 20 juli 2006 @ 07:39:26 #126
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40000896
Trigun?

Wel ok, niets speciaals....
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40002078
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 07:39 schreef RipCore het volgende:
Trigun?

Wel ok, niets speciaals....
Series als Bebop en Trigun kunnen zich niet meten met de hedendaagse series... Niet op het vlak van grafische kwaliteit en de verhalen doen vaak wat tweedehands aan... Feit is echter dat dat komt omdat deze series een voorbeeld zijn geweest voor de series die volgden.

Iemand die de oude series gezien heeft toen ze uit kwamen, zal deze series hoger beoordelen dan iemand die ze gezien heeft na de series van pasgeleden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40002841
Fate/Stay mening na de hele serie.

なんだっけ
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:40:23 #129
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40016876
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Series als Bebop en Trigun kunnen zich niet meten met de hedendaagse series... Niet op het vlak van grafische kwaliteit en de verhalen doen vaak wat tweedehands aan... Feit is echter dat dat komt omdat deze series een voorbeeld zijn geweest voor de series die volgden.

Iemand die de oude series gezien heeft toen ze uit kwamen, zal deze series hoger beoordelen dan iemand die ze gezien heeft na de series van pasgeleden.
Niet helemaal mee eens, Ik heb nou Full Metal Alchemist, Ninja Scroll, Akira , Love Hina en Naruto gezien. En toch vind ik Bebop de kont van ze allemaal schoppen, met de grafische kwaliteit heb je wel gelijk die is idd verouderd. Maar het verhaal doet niet onder aan de serie's van nu. (Ik heb nog niet zeer veel anime series gezien dus het kan zijn dat ik het mis heb)
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:52:17 #130
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_40017330
tvp jubıleum edıtıe
ben lekker op vakantıe lekker zon zee strand en lekkere meıden ın turkıje
alweer veel gemıst moet effe snel bıjlezen heb helemaal nıets kunnen kıjken helaas
nog effe drıe weekjes genıeten van de zon en dan snel alles ınhalen
allemaal nog een fıjne vakantıe hoı
pi_40017585
FMA ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Van Naruto heb ik alleen de eerste aflevering gezien en vond ik niet de moeite waard. Hoog Pokémon/Yu Gi Oh-gehalte.

Ninja Scroll vond ik serieus ruk (zowel de film als de serie... de serie was nog beroerder dan de film, en de film draaide alleen maar om het geweld).
Akira is een erg serieuze film... Zeer indrukwekkend toen ik hem zag, maar Bebop vond ik aangenamer om te kijken. Akira heeft erg laag tempo... De film van Cowboy Bebop (Knocking on Heaven's Door) heeft ook een wat lager tempo dan de serie en is mede daardoor minder goed ontvangen.
Love Hina is een totaal ander genre dan Bebop... Niet vergelijkbaar.

Maar ik beweerde niet dat de verhalen slechter waren, maar dat ze alleen wat tweedehands kunnen lijken, doordat nieuwe series elementen hebben overgenomen. Gungrave deed me bijvoorbeeld behoorlijk denken aan Bebop. Zelfde soort sfeertje.
Als ik Gungrave eerder had gezien dan Bebop, had ik Gungrave waarschijnlijk de betere serie gevonden...
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:10:41 #132
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40017996
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:58 schreef Jordy-B het volgende:
FMA ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Van Naruto heb ik alleen de eerste aflevering gezien en vond ik niet de moeite waard. Hoog Pokémon/Yu Gi Oh-gehalte.

Ninja Scroll vond ik serieus ruk (zowel de film als de serie... de serie was nog beroerder dan de film, en de film draaide alleen maar om het geweld).
Akira is een erg serieuze film... Zeer indrukwekkend toen ik hem zag, maar Bebop vond ik aangenamer om te kijken. Akira heeft erg laag tempo... De film van Cowboy Bebop (Knocking on Heaven's Door) heeft ook een wat lager tempo dan de serie en is mede daardoor minder goed ontvangen.
Love Hina is een totaal ander genre dan Bebop... Niet vergelijkbaar.

Maar ik beweerde niet dat de verhalen slechter waren, maar dat ze alleen wat tweedehands kunnen lijken, doordat nieuwe series elementen hebben overgenomen. Gungrave deed me bijvoorbeeld behoorlijk denken aan Bebop. Zelfde soort sfeertje.
Als ik Gungrave eerder had gezien dan Bebop, had ik Gungrave waarschijnlijk de betere serie gevonden...
Als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja.

Als ik jou berichtje zo lees moet ik de beste series nog zien.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:22:18 #133
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_40018347
Ik vond Trigun wel erg cool, vooral Nicholas D. Wolfwood. Vash zelf vond ik maar een beetje een mietje
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_40018396
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef Champloo het volgende:
Als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja.

Als ik jou berichtje zo lees moet ik de beste series nog zien.
Nou ja... da's een kwestie van smaak.

Je kan over twee weekjes even een blik werpen op de uitslag van de grote Animé-verkiezing die ter ere van dit topic gestart is. Of natuurlijk kijken naar de top 200 van animenfo... http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime

Als er series zijn die je leuk vindt, kan je op sites als animenfo en animenewsnetwork gewoon kijken wie de medewerkers waren en wat die nog meer gemaakt hebben.

Als je kijkt naar Bebop, kom je via de regisseur uit op Vision of Escaflowne en Samurai Champloo...

Als je vervolgens bij Vision of Escaflowne via de scriptschrijvers kijkt, kom je op een serie als Sousei no Aquarion.

Kijk je naar de muziek (Yoko Kanno), kom je (naast Bebop, Escaflowne en Aquarion) op series als Wolf's Rain, Arjuna, Ghost in the Shell - Stand Alone Complex, etc...

En hoewel het ietwat toevallig is, zijn het wel allemaal zeer sterke series...

Series met dezelfde regie en script zullen doorgaans een vergelijkbaar sterk verhaal opleveren... En muziek is zo'n beetje de belangrijkste sfeermaker voor series.
pi_40018736
net ep 8 van schoolrumble gekeken (ja ben eindelijk verder gegaan..)
wat een serie
en die OP/ED is irritnat maar blijft helaas wel in me geheuegen door dreunen
pi_40019877
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:34 schreef mschol het volgende:
net ep 8 van schoolrumble gekeken (ja ben eindelijk verder gegaan..)
wat een serie
en die OP/ED is irritnat maar blijft helaas wel in me geheuegen door dreunen
Harima Kenji is de bom
pi_40020018
Ik heb al aardig wat anime series gezien, maar Bleach is toch wel de aller-fucking-vetste serie ooit!

In 2 weken 89 afleveringen gezien (door sociaal leven/werk kon het niet sneller ) en wat een armoede nu: maar 1 aflevering per week

Na ja, ik heb Yu Yu Hakusho bijna binnen
Fuck you Jane Austen!
pi_40020768
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Boondock_Saint het volgende:
maar Bleach is toch wel de aller-fucking-vetste serie ooit!
Ik meen dat je niet veel anime hebt gezien

Bleach is wel tôf maar niet wat jij zegt
pi_40020976
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

Bleach is wel tôf maar niet wat jij zegt
Dat is mijn mening

Wat vind jij toffer dan?

/edit

Naruto, bijvoorbeeld, ben ik na +/- 150 afleveringen gestopt.

En Flame of Recca, Bebop, Full Metal Alchemist, Elfenlied, allemaal heel vet, maar niet zo vet als Bleach.

En nee, dat is niet alle anime die ik gezien heb
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:20:53 #140
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40021415
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik heb al aardig wat anime series gezien, maar Bleach is toch wel de aller-fucking-vetste serie ooit!

In 2 weken 89 afleveringen gezien (door sociaal leven/werk kon het niet sneller ) en wat een armoede nu: maar 1 aflevering per week

Na ja, ik heb Yu Yu Hakusho bijna binnen
Hoeveel afleveringen heeft Bleach dan nu ?
pi_40021727
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef Champloo het volgende:

[..]

89
なんだっけ
pi_40022214
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef Champloo het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik nu bij ben en dat ik nu dus, net als iedereen, een week moet wachten per aflevering
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:53:53 #143
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40022266
Even voor de goede orde, Bebop vond ik wel goed, Trigun maar een beetje.. Tja.. 'less than stellar'..

En dan nu, Honey & Clover II epi 3 kijken!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40022419
Bleach.. tja die moet ik ook nog gaan volgen.
@Jordy, heb jij echt alleen aflevering 1 gezien van Naruto?
Het wordt namelijk veel toffer.. de eerste paar afleveringen vind ik zelf ook behoorlijk slecht.
Maar goed,dat is ook helemaal aan jouzelf natuurlijk.
pi_40022453
Hoe heet ook alweer die serie waarin de hoofdrolspelers in grote robots/mechwarriors worden gestopt en die dan met hun gedachten besturen. Dat was ook wel een gave serie, maar ik kon er toendertijd maar 7 afleveringen van vinden en die 7e was niet de laatste (het verhaal werd niet afgesloten ofzo).

Iemand enig idee waar ik het over heb?
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:02:38 #146
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_40022513
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Boondock_Saint het volgende:
Hoe heet ook alweer die serie waarin de hoofdrolspelers in grote robots/mechwarriors worden gestopt en die dan met hun gedachten besturen. Dat was ook wel een gave serie, maar ik kon er toendertijd maar 7 afleveringen van vinden en die 7e was niet de laatste (het verhaal werd niet afgesloten ofzo).

Gundam ?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_40022578
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:20 schreef Intronic het volgende:

[..]

Harima Kenji is de bom
tenma is wel heel erg over de top "thickheaded"
maar wel leuk (en die 2 staartjes )
ben wel benieuwd hoe hij verder gaat en hoe seizoen 2 is... (die is er toch?)
pi_40022643
Volgensmij wel een seizoen 2, ja.
pi_40022834
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:02 schreef Rahl het volgende:

[..]

Gundam ?
Nee, dat is het niet volgens mij. Ze vechten ook tegen grote monsters, een soort Hollows zou ik bijna zeggen, en zowel de robots als de monsters zijn groter dan een flatgebouw.
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:21:56 #150
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023011
Neon Genesis Evangelion?
pi_40023051
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Bleach.. tja die moet ik ook nog gaan volgen.
@Jordy, heb jij echt alleen aflevering 1 gezien van Naruto?
Het wordt namelijk veel toffer.. de eerste paar afleveringen vind ik zelf ook behoorlijk slecht.
Maar goed,dat is ook helemaal aan jouzelf natuurlijk.
Ik heb het eigenlijk niet zo op series met meer dan 26 afleveringen. Als ik vantevoren weet dat een serie erg veel afleveringen krijgt, moet het wel een bijzonder geweldige serie zijn, wil ik er naar kijken. Van Naruto wist ik dat het veel afleveringen zou krijgen en de eerste paar afleveringen wisten me niet te overtuigen, dus dan volg ik hem gewoon niet.

En als het nou allemaal goeie afleveringen waren, maar de twee lange series die momenteel lopen (Naruto en Bleach) hebben volgens jullie allebei last van het filler-syndroom en daar spuug ik dus op.
pi_40023107
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:21 schreef RipCore het volgende:
Neon Genesis Evangelion?
Sousei no Aquarion?
Rah-Xephon?
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:30:28 #153
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023212
Fafner In The Azure?
pi_40023231
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef RipCore het volgende:
Fafner In The Azure?
Da's geen mecha, volgens animenfo...
pi_40023282
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:21 schreef RipCore het volgende:
Neon Genesis Evangelion?
Ja, dat is het!

Is dat raar dan?
Fuck you Jane Austen!
pi_40023349
neuh... NGE is 'n beetje 'n love it or hate it-gevalletje...

Ik vind het een flutserie, maar veel mensen vinden hem geweldig... Het was wel een van de eerste series waarbij het psychologische gebeuren een zeer grote rol speelde (maar ze schoten daar imo iets te ver mee door). En de gevechtsrobots zitten vast aan een verlengsnoer... ook heel origineel.
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:36:35 #157
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023363
Nee die serie is geweldig!

Ik heb de Perfect Collection DVD Box legaal hier thuis staan.. De enige serie die het voor mij waard was om gewoon te kopen-kopen..

Trouwens, aflevering 25-26 niet kijken, maar na 24 gewoon de twee films gaan kijken..

(het geld was op na 24 en dat is te merken. , de films daarentegen zijn echt mind blowing )

Edit: Dood aan Jordy!
pi_40023469
"het geld was op"

Geloof je het zelf? Het is een belachelijke flutserie, met debiele karakters en zó'n beroerd einde dat ze het niet één, maar twee keer over hebben gedaan.
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:41:29 #159
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023504
Ik herhaal, dood aan Jordy!
pi_40023578
Ik vond het ook wel erg gaaf hoor

Maar er zijn dus meer dan 7 afleveringen Toendertijd (2/3 jaar geleden) was ik nog niet bekend met het BitTorrent-principe, dus die overige afleveringen moeten geen probleem meer zijn
Fuck you Jane Austen!
pi_40023765
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:41 schreef RipCore het volgende:
Ik herhaal, dood aan Jordy!
Dit had ik erop te zeggen in deeltje zes: Het grote Anime/Manga topic deel 6 OREALO

En er was zo'n policy-dingetje over doodsverwensingen... dus pijp een tweaker en sterf
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:56:33 #162
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023918
Jouw mening is toch kut.

Nee hoor, het is je goed recht om die serie niets te vinden..

Vraag me dan wel weer af wat jij dan wel een goede serie zou vinden... Behalve Trigun dan
pi_40024232
Wat me zo 1-2-3 te binnen schiet: Cowboy Bebop, Gungrave, Vision of Escaflowne, Sousei no Aquarion, Love Hina, Wolf's Rain, Mahoromatic, Ebichu, Solty Rei, Angelic Layer, Chobits, Initial D, Ai Yori Aoshi (1e seizoen), The Third, Azumanga Daioh, Hellsing, xxxHolic, Samurai Champloo, Paradise Kiss...

Er zijn eigenlijk maar weinig series die ik echt slecht vind en NGE is er een van... NGE is waarschijnlijk zelfs de enige serie die ik slecht vind en toch helemaal heb afgekeken (inclusief alle films!), omdat het een "must-see"-serie is...
pi_40024390
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Wat me zo 1-2-3 te binnen schiet: Cowboy Bebop, Gungrave, Vision of Escaflowne, Sousei no Aquarion, Love Hina, Wolf's Rain, Mahoromatic, Ebichu, Solty Rei, Angelic Layer, Chobits, Initial D, Ai Yori Aoshi (1e seizoen), The Third, Azumanga Daioh, Hellsing, xxxHolic, Samurai Champloo, Paradise Kiss...
Ik vrees dat je toch gelijk hebt Qunix

Afgezien van Bebop en Gungrave ken ik geen 1 titel uit dit rijtje
Fuck you Jane Austen!
pi_40025139
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Boondock_Saint het volgende:

ik zou ook zeggen gundam (en dan wel gundam wing)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40025208
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vrees dat je toch gelijk hebt Qunix

Afgezien van Bebop en Gungrave ken ik geen 1 titel uit dit rijtje
Dan is er nog veel werk aan de winkel.

The Third en xxxHolic zijn series die op dit moment lopen.

The Third speelt zich af in de verre toekomst. Het grootste deel van de aarde bestaat uit woestijn en de planeet wordt beheerd door een mens-achtig ras dat The Third heet. Deze naam slaat op het speciale derde oog dat ze op hun voorhoofd hebben. The Third heeft veel nieuwe technologie gebracht, maar verbiedt het dat mensen met bepaalde hogere klassen van technologie aan de slag gaan. Een soort van dictator-ras, dus...
De serie gaat over een jongedame die bekend staat als "sword dancer". Samen met haar gevechtstank "Bogie" (die een vorm van kunstmatige intelligentie is) trekt ze door de woestijn op zoek naar verschillende klusjes om te doen.

Screenshots (eerder geplaatst in deel 14):

xxxHolic is een serie van CLAMP, het beroemde viertal vrouwen dat geweldige manga's schrijft. CLAMP is ook bekend van series als Chobits, Angelic Layer, Card Captor Sakura, X/1999 en Tsubasa Chronicles (die laatste loopt parallel aan xxxHolic).
De serie gaat over Watanuki Kimihiro... Een jongen met een probleem (of een gave, ligt er maar net aan hoe je er tegenaan kijkt): hij is in staat om geesten te zien en geesten voelen zich tot hem aangetrokken. Op een dag wordt 'ie voor de zoveelste keer door de geesten achterna gezeten, maar dit keer komt hij terecht in een speciale winkel. De beheerder van de winkel is een misterieuze vrouw, Yuuko genaamd. Zij vertelt hem dat het een winkel is waar wensen verkocht worden en ze zegt hem dat ze hem van zijn probleem af kan helpen mits ze daar voldoende voor terug krijgt. Hij komt er te werken als kok/schoonmaker/slaafje en wordt meegesleurd in al Yuuko's praktijken...
pi_40025348
xxxholic moet ik dan ook maar eens gaan kijken...

CLAMP is goed (ooit begonnen met CCS, was mijn eerste anime in het japans met engelse subs en gedownload via emule, duurde 2 weken voordat 70 eps binnen waren, toen hadden we net ADSL)
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:46:50 #168
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40025518
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan is er nog veel werk aan de winkel.

The Third en xxxHolic zijn series die op dit moment lopen.

The Third speelt zich af in de verre toekomst. Het grootste deel van de aarde bestaat uit woestijn en de planeet wordt beheerd door een mens-achtig ras dat The Third heet. Deze naam slaat op het speciale derde oog dat ze op hun voorhoofd hebben. The Third heeft veel nieuwe technologie gebracht, maar verbiedt het dat mensen met bepaalde hogere klassen van technologie aan de slag gaan. Een soort van dictator-ras, dus...
De serie gaat over een jongedame die bekend staat als "sword dancer". Samen met haar gevechtstank "Bogie" (die een vorm van kunstmatige intelligentie is) trekt ze door de woestijn op zoek naar verschillende klusjes om te doen.

Screenshots (eerder geplaatst in deel 14):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

xxxHolic is een serie van CLAMP, het beroemde viertal vrouwen dat geweldige manga's schrijft. CLAMP is ook bekend van series als Chobits, Angelic Layer, Card Captor Sakura, X/1999 en Tsubasa Chronicles (die laatste loopt parallel aan xxxHolic).
De serie gaat over Watanuki Kimihiro... Een jongen met een probleem (of een gave, ligt er maar net aan hoe je er tegenaan kijkt): hij is in staat om geesten te zien en geesten voelen zich tot hem aangetrokken. Op een dag wordt 'ie voor de zoveelste keer door de geesten achterna gezeten, maar dit keer komt hij terecht in een speciale winkel. De beheerder van de winkel is een misterieuze vrouw, Yuuko genaamd. Zij vertelt hem dat het een winkel is waar wensen verkocht worden en ze zegt hem dat ze hem van zijn probleem af kan helpen mits ze daar voldoende voor terug krijgt. Hij komt er te werken als kok/schoonmaker/slaafje en wordt meegesleurd in al Yuuko's praktijken...
Verdomme mooie tekenstijl.

Als ik mijn pc weer helemaal leeg heb ga ik al die series eens legaal downloaden
pi_40025676
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:05 schreef mschol het volgende:

[..]

tenma is wel heel erg over de top "thickheaded"
maar wel leuk (en die 2 staartjes )
ben wel benieuwd hoe hij verder gaat en hoe seizoen 2 is... (die is er toch?)
Ja, alleen de subs zijn moeilijk te vinden.

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6375
pi_40025915
quote:

xxxHolic spreekt mij wel aan, maar ik wil eerst even 2 andere series afkijken (Kimi Ga Nozomu Eien en Narutaru).
Met Narutaru ben ik trouwens vandaag begonnen, best een aparte anime moet ik zeggen.
Gaat over een meisje dat een raar wezen tegenkomt (een dragonet ofzo) en zij en dat wezen blijven bij elkaar. Vervolgens krijgt ze een vriendin, die ook toevallig zo'n wezentje heeft. Die vriendin is nogal emo en snijdt zichzelf. Verder komen er ook nog andere rare wezens voor, een soort draken. Mja best vaag allemaal, maar ik heb gehoord dat de laatste 2 episodes (12 en 13) nogal heftig zijn, dus ik ben benieuwd.
Als iemand interesse heeft, op youtube staan ze allemaal (ik ben vaak te lui om te downloaden, dus voor mij is youtube ideaal ). Oja, door de opening lijkt het misschien kinderachtig, maar dat is het dus niet.
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:16:23 #171
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40026555
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Narutaru
ojah Narutaru daar heb ik ook over gelezen. Een op het eerste gezicht heel schattige serie die dan ergens zou omslaan in een serie niet geschikt voor jeugdige kijkers. Een gruwelijk plot, geschreven door een zieke geest las ik ergens. Ik bewaar 'em nog. Ik heb de Triad&AonE versie, die is makkelijk te vinden en snel binnen te halen.
pi_40027240
De serie is gelicenceerd, dus bij Triad/AonE kan je hem niet meer vinden...
pi_40027544
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Jordy-B het volgende:
De serie is gelicenceerd, dus bij Triad/AonE kan je hem niet meer vinden...
och kon em binnen 1 minuutje vinden
nu nog tijd hebben om te kijken
pi_40027866
'k heb hem inmiddels gevonden, maar Aone staat niet in de torrentnaam vermeld...
pi_40028286
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:48 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb hem inmiddels gevonden, maar Aone staat niet in de torrentnaam vermeld...
dan heb je een andere dan die ik gevonden heb:
[Triad_&_AonE]_Narutaru_01-13_ [complete].torrent
pi_40028560
Ja, maar zo heette hij niet op de site...

Naja... never mind, dit gaat wat ver offtopic.
pi_40029758
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:03 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Dat is mijn mening

Wat vind jij toffer dan?
Check het verkiezing topic zou ik zeggen.
pi_40030559
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

Check het verkiezing topic zou ik zeggen.
Wil je nog iets doen aan dat One Piece-probleempje, of zal ik die gewoon uit je top 3 schrappen? (reacties graag in het verkiezingstopic)
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:05:40 #179
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40030733
FLCL heb ik eindelijk gezien: grappig getekend, een chaotisch verhaal (snapte er het grootste gedeelte geen drol van, pas op het einde werd het enigzins duidelijk), maar dit is duidelijk niet mijn ding. Het sloeg allemaal nergens op, dat is natuurlijk ook wel humor, maar toch was ik blij dat het afgelopen was na 6 eps.

Nu Final Approach: 13 x 12 minuten, moet te doen zijn in 2,5 uurtje. Tis toch snikkensheet en dan slaap ik toch niet.
pi_40033468
final approach ging al helemaal nergens over begin nog erg leuk maar toen werd het allemaal wel aardig serieus..en toen opeens plotseling afgelope en dan een ingave van dat het tog allemaal goed zou komen (WTF?)
  vrijdag 21 juli 2006 @ 02:09:48 #181
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40035193
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 01:17 schreef koffiegast het volgende:
final approach ging al helemaal nergens over begin nog erg leuk maar toen werd het allemaal wel aardig serieus..en toen opeens plotseling afgelope en dan een ingave van dat het tog allemaal goed zou komen (WTF?)
japanse humor
pi_40036834
quote:

[..]

<knip>
Vooral the Third klinkt super vet!
Fuck you Jane Austen!
pi_40036879
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wil je nog iets doen aan dat One Piece-probleempje, of zal ik die gewoon uit je top 3 schrappen? (reacties graag in het verkiezingstopic)
Ik heb een nieuwe top3 gemaakt in het topic....

Morgen als het koeler is ga ik beginnen aan FMA
pi_40038969
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk niet zo op series met meer dan 26 afleveringen. Als ik vantevoren weet dat een serie erg veel afleveringen krijgt, moet het wel een bijzonder geweldige serie zijn, wil ik er naar kijken. Van Naruto wist ik dat het veel afleveringen zou krijgen en de eerste paar afleveringen wisten me niet te overtuigen, dus dan volg ik hem gewoon niet.

En als het nou allemaal goeie afleveringen waren, maar de twee lange series die momenteel lopen (Naruto en Bleach) hebben volgens jullie allebei last van het filler-syndroom en daar spuug ik dus op.
Dat is waar, maar fillers kun je natuurlijk gewoon missen en hoef je niet te kijken. Ik vind zelf dat Naruto pas leuk wordt na de aflevering dat Zabuza voor het eerst te zien is. Ben het eigenlijk wel met je eens, kijk liever kortere anime van 26 afleveringen. Daarom volg ik Bleach ook nog niet.
Liever één langlopende serie tegelijk.

* Strawberry gaat Narutaru kijken

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 21-07-2006 09:16:30 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:52:03 #185
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40039644
Gisterenavond mijn eerste anime serie helemaal afgekeken.. (He's my master)

* Maraca gaat weer op zoek naar een nieuwe serie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40044029
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:52 schreef Maraca het volgende:
Gisterenavond mijn eerste anime serie helemaal afgekeken.. (He's my master)

* Maraca gaat weer op zoek naar een nieuwe serie

wat vond je er van?
qua verhaal maar ook de graphics enzo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:29:15 #187
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40044270
Het is vooral grappig en er gebeuren soms ook onverwachte dingen De graphics zijn mooi!
Zeker een aanrader

pi_40044386
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:29 schreef Maraca het volgende:
Het is vooral grappig en er gebeuren soms ook onverwachte dingen De graphics zijn mooi!
Zeker een aanrader

[afbeelding]
ik heb em al gezien en de tekenstijl stond mij wat tegen..
het verhaal opzich is erg leuk gedaan al vond ik het af en toe een beetje saai (voorspelbaar) worden.

eindelijk mijn accountgegevens van mschol.eu binnen
pi_40044557
vind de tekenstijl van hes my master anders wel oke
ik volg nu:

he's my master
tanugaru
powerpuff z
naruto
ouran high
high school girls (laatste dacht ik)
amenaideyo katsu (laatste tog?)
inukami alvast aant downe
xxxHolic alvast aant downe
pi_40045663
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:38 schreef koffiegast het volgende:
vind de tekenstijl van hes my master anders wel oke
ik volg nu:

he's my master al gezien
tanugaru volg ik ook
powerpuff z wel staan maar niet echt de drang om et te zien ofzo
naruto inmiddels niet meer
ouran high ook aan het volgen
high school girls (laatste dacht ik) al gezien (12 eps)
amenaideyo katsu (laatste tog?) wacht nog steeds op ep 13
inukami alvast aant downe staat klaar om gekeken te worden
xxxHolic alvast aant downe moet nog beginnen met downloaden
zoo
pi_40046145
high school maar 12? dacht dat er nog preview bij stond van volgende ... naja :p, powerpuff ook niet zo'n drang en katsu 13 moet ook es komen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:47:33 #192
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40046347
High school is 26 geloof ik.. tot 15 is beschikbaar
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:47:40 #193
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40046348
voor tonagura heeft zich een nieuwe fansubgroep gemeld: gg
kleinere bestanden (mkv), hogere resolutie en betere kwaliteit. waarschijnlijk ook beter gesubbed, dus ik kijk ep 1 gewoon nog een keer. kijken of er nog andere fansubgroepen bijkomen
(mendoi, kaa, ayu, aone, triad, C1, lunar, doremi, a4e, dat zijn toch wel mijn favorieten).
pi_40046600
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef koffiegast het volgende:
high school maar 12? dacht dat er nog preview bij stond van volgende ... naja :p, powerpuff ook niet zo'n drang en katsu 13 moet ook es komen
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef Maraca het volgende:
High school is 26 geloof ik.. tot 15 is beschikbaar
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6024
pi_40046902
als het ouran was, had ik ouran gezegd high school girls is iets anders
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:09:29 #196
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40046981
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:06 schreef koffiegast het volgende:
als het ouran was, had ik ouran gezegd high school girls is iets anders
*ahem* sorry
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:50:29 #197
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40048340
Whoa! LOL. kijk dit dan...

Het is duidelijk dat het om dat kleine stukje gaat tussen hun veranda's.
Zeker weten overstappen op de andere fansub: veel betere kwaliteit beeld en geluid en vooral betere ondertiteling.
pi_40048635
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:50 schreef Sh0g het volgende:
Whoa! LOL. kijk dit dan...

[afbeelding]

[afbeelding]

Het is duidelijk dat het om dat kleine stukje gaat tussen hun veranda's.
Zeker weten overstappen op de andere fansub: veel betere kwaliteit beeld en geluid en vooral betere ondertiteling.
Dat 2e klinkt wel een stuk logischer inderdaad, vond het al zo raar.
Maargoed, ik stap dan ook maar over.
pi_40048742
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Dat 2e klinkt wel een stuk logischer inderdaad, vond het al zo raar.
Maargoed, ik stap dan ook maar over.
* mee gaat met de massa
pi_40049257
uhu uhu *ook gaat*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')