jah wtf is dat. ik was al 52 cm toen ik geboren werdquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:19 schreef koffiegast het volgende:
die disclaimer bij tonagura, alles geleerd van anime kijken, wel knap
maar al paar zinnen verder: 30 centimeter, zo groot was ik toen ik verliefd werd? klinkt wel raar
Kijk...NU heb je het echt over series!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:09 schreef Champloo het volgende:
Ik ga nu beginnen met Trigun, Ik hoop dat die serie ook fun is.![]()
De enorm droge humor (en muziek) van bebop is gewoon geweldig, Als ze die paddestoelen gegeten hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik ga nu tegen zo enorm veel schenen aantrappen en terwijl ik dat doe neem ik onderweg nog een paar heilige huisjes mee maargoed:
Ik vond Cowboy Bebob echt niet speciaal ofzo![]()
Als je hem gezien had toen 'ie net uit was ('98) zou je er wel anders over oordelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik ga nu tegen zo enorm veel schenen aantrappen en terwijl ik dat doe neem ik onderweg nog een paar heilige huisjes mee maargoed:
Ik vond Cowboy Bebob echt niet speciaal ofzo![]()
volgens mij moet dat een erg goede serie zijn. ik heb hem hier ook en had al wel wat stukjes gekeken. het beviel me wel, maar ik heb hem toch naar achter geschoven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:09 schreef Champloo het volgende:
Ik ga nu beginnen met Trigun, Ik hoop dat die serie ook fun is.![]()
Series als Bebop en Trigun kunnen zich niet meten met de hedendaagse series... Niet op het vlak van grafische kwaliteit en de verhalen doen vaak wat tweedehands aan... Feit is echter dat dat komt omdat deze series een voorbeeld zijn geweest voor de series die volgden.quote:
Niet helemaal mee eens, Ik heb nou Full Metal Alchemist, Ninja Scroll, Akira , Love Hina en Naruto gezien. En toch vind ik Bebop de kont van ze allemaal schoppen, met de grafische kwaliteit heb je wel gelijk die is idd verouderd. Maar het verhaal doet niet onder aan de serie's van nu. (Ik heb nog niet zeer veel anime series gezien dus het kan zijn dat ik het mis heb)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Series als Bebop en Trigun kunnen zich niet meten met de hedendaagse series... Niet op het vlak van grafische kwaliteit en de verhalen doen vaak wat tweedehands aan... Feit is echter dat dat komt omdat deze series een voorbeeld zijn geweest voor de series die volgden.
Iemand die de oude series gezien heeft toen ze uit kwamen, zal deze series hoger beoordelen dan iemand die ze gezien heeft na de series van pasgeleden.
Als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:58 schreef Jordy-B het volgende:
FMA ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Van Naruto heb ik alleen de eerste aflevering gezien en vond ik niet de moeite waard. Hoog Pokémon/Yu Gi Oh-gehalte.
Ninja Scroll vond ik serieus ruk (zowel de film als de serie... de serie was nog beroerder dan de film, en de film draaide alleen maar om het geweld).
Akira is een erg serieuze film... Zeer indrukwekkend toen ik hem zag, maar Bebop vond ik aangenamer om te kijken. Akira heeft erg laag tempo... De film van Cowboy Bebop (Knocking on Heaven's Door) heeft ook een wat lager tempo dan de serie en is mede daardoor minder goed ontvangen.
Love Hina is een totaal ander genre dan Bebop... Niet vergelijkbaar.
Maar ik beweerde niet dat de verhalen slechter waren, maar dat ze alleen wat tweedehands kunnen lijken, doordat nieuwe series elementen hebben overgenomen. Gungrave deed me bijvoorbeeld behoorlijk denken aan Bebop. Zelfde soort sfeertje.
Als ik Gungrave eerder had gezien dan Bebop, had ik Gungrave waarschijnlijk de betere serie gevonden...
Nou ja... da's een kwestie van smaak.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef Champloo het volgende:
Als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja.![]()
Als ik jou berichtje zo lees moet ik de beste series nog zien.![]()
Harima Kenji is de bomquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:34 schreef mschol het volgende:
net ep 8 van schoolrumble gekeken (ja ben eindelijk verder gegaan..)
wat een serie![]()
en die OP/ED is irritnat maar blijft helaas wel in me geheuegen door dreunen
Ik meen dat je niet veel anime hebt gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Boondock_Saint het volgende:
maar Bleach is toch wel de aller-fucking-vetste serie ooit!
Dat is mijn meningquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik meen dat je niet veel anime hebt gezien
Bleach is wel tôf maar niet wat jij zegt
Hoeveel afleveringen heeft Bleach dan nu ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik heb al aardig wat anime series gezien, maar Bleach is toch wel de aller-fucking-vetste serie ooit!
In 2 weken 89 afleveringen gezien (door sociaal leven/werk kon het niet sneller) en wat een armoede nu: maar 1 aflevering per week
![]()
Na ja, ik heb Yu Yu Hakusho bijna binnen![]()
![]()
89quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef Champloo het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heeft Bleach dan nu ?
Ik bedoelde dat ik nu bij ben en dat ik nu dus, net als iedereen, een week moet wachten per afleveringquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef Champloo het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heeft Bleach dan nu ?
Gundam ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Boondock_Saint het volgende:
Hoe heet ook alweer die serie waarin de hoofdrolspelers in grote robots/mechwarriors worden gestopt en die dan met hun gedachten besturen. Dat was ook wel een gave serie, maar ik kon er toendertijd maar 7 afleveringen van vinden en die 7e was niet de laatste (het verhaal werd niet afgesloten ofzo).
Iemand enig idee waar ik het over heb?
tenma is wel heel erg over de top "thickheaded"quote:
Nee, dat is het niet volgens mij. Ze vechten ook tegen grote monsters, een soort Hollows zou ik bijna zeggen, en zowel de robots als de monsters zijn groter dan een flatgebouw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |