abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:10:19 #121
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39994967
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:19 schreef koffiegast het volgende:
die disclaimer bij tonagura, alles geleerd van anime kijken, wel knap

maar al paar zinnen verder: 30 centimeter, zo groot was ik toen ik verliefd werd? klinkt wel raar
jah wtf is dat. ik was al 52 cm toen ik geboren werd
deze serie wordt vast leuk, maar zodra een andere (meer bekendere) fansub ermee gaat beginnen stap ik over, want ik vertrouw de vertaling toch niet helemaal. dit is vast een 1-mans fansub.
pi_39995008
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:09 schreef Champloo het volgende:
Ik ga nu beginnen met Trigun, Ik hoop dat die serie ook fun is.
Kijk...NU heb je het echt over series!

Enjoy the fucking show
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:12:05 #123
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39995031
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik ga nu tegen zo enorm veel schenen aantrappen en terwijl ik dat doe neem ik onderweg nog een paar heilige huisjes mee maargoed:

Ik vond Cowboy Bebob echt niet speciaal ofzo
De enorm droge humor (en muziek) van bebop is gewoon geweldig, Als ze die paddestoelen gegeten hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Champloo op 20-07-2006 00:45:16 ]
pi_39995049
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik ga nu tegen zo enorm veel schenen aantrappen en terwijl ik dat doe neem ik onderweg nog een paar heilige huisjes mee maargoed:

Ik vond Cowboy Bebob echt niet speciaal ofzo
Als je hem gezien had toen 'ie net uit was ('98) zou je er wel anders over oordelen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:13:33 #125
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39995083
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:09 schreef Champloo het volgende:
Ik ga nu beginnen met Trigun, Ik hoop dat die serie ook fun is.
volgens mij moet dat een erg goede serie zijn. ik heb hem hier ook en had al wel wat stukjes gekeken. het beviel me wel, maar ik heb hem toch naar achter geschoven.
cowboy bebop lijkt me trouwens niks. ik heb wat afleveringen op tmf gezien, maar het kon me niet boeien.
edit: de muziek van cowboy bebop is dan wel stukken beter.
  donderdag 20 juli 2006 @ 07:39:26 #126
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40000896
Trigun?

Wel ok, niets speciaals....
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40002078
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 07:39 schreef RipCore het volgende:
Trigun?

Wel ok, niets speciaals....
Series als Bebop en Trigun kunnen zich niet meten met de hedendaagse series... Niet op het vlak van grafische kwaliteit en de verhalen doen vaak wat tweedehands aan... Feit is echter dat dat komt omdat deze series een voorbeeld zijn geweest voor de series die volgden.

Iemand die de oude series gezien heeft toen ze uit kwamen, zal deze series hoger beoordelen dan iemand die ze gezien heeft na de series van pasgeleden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40002841
Fate/Stay mening na de hele serie.

なんだっけ
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:40:23 #129
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40016876
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Series als Bebop en Trigun kunnen zich niet meten met de hedendaagse series... Niet op het vlak van grafische kwaliteit en de verhalen doen vaak wat tweedehands aan... Feit is echter dat dat komt omdat deze series een voorbeeld zijn geweest voor de series die volgden.

Iemand die de oude series gezien heeft toen ze uit kwamen, zal deze series hoger beoordelen dan iemand die ze gezien heeft na de series van pasgeleden.
Niet helemaal mee eens, Ik heb nou Full Metal Alchemist, Ninja Scroll, Akira , Love Hina en Naruto gezien. En toch vind ik Bebop de kont van ze allemaal schoppen, met de grafische kwaliteit heb je wel gelijk die is idd verouderd. Maar het verhaal doet niet onder aan de serie's van nu. (Ik heb nog niet zeer veel anime series gezien dus het kan zijn dat ik het mis heb)
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:52:17 #130
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_40017330
tvp jubıleum edıtıe
ben lekker op vakantıe lekker zon zee strand en lekkere meıden ın turkıje
alweer veel gemıst moet effe snel bıjlezen heb helemaal nıets kunnen kıjken helaas
nog effe drıe weekjes genıeten van de zon en dan snel alles ınhalen
allemaal nog een fıjne vakantıe hoı
pi_40017585
FMA ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Van Naruto heb ik alleen de eerste aflevering gezien en vond ik niet de moeite waard. Hoog Pokémon/Yu Gi Oh-gehalte.

Ninja Scroll vond ik serieus ruk (zowel de film als de serie... de serie was nog beroerder dan de film, en de film draaide alleen maar om het geweld).
Akira is een erg serieuze film... Zeer indrukwekkend toen ik hem zag, maar Bebop vond ik aangenamer om te kijken. Akira heeft erg laag tempo... De film van Cowboy Bebop (Knocking on Heaven's Door) heeft ook een wat lager tempo dan de serie en is mede daardoor minder goed ontvangen.
Love Hina is een totaal ander genre dan Bebop... Niet vergelijkbaar.

Maar ik beweerde niet dat de verhalen slechter waren, maar dat ze alleen wat tweedehands kunnen lijken, doordat nieuwe series elementen hebben overgenomen. Gungrave deed me bijvoorbeeld behoorlijk denken aan Bebop. Zelfde soort sfeertje.
Als ik Gungrave eerder had gezien dan Bebop, had ik Gungrave waarschijnlijk de betere serie gevonden...
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:10:41 #132
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40017996
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:58 schreef Jordy-B het volgende:
FMA ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Van Naruto heb ik alleen de eerste aflevering gezien en vond ik niet de moeite waard. Hoog Pokémon/Yu Gi Oh-gehalte.

Ninja Scroll vond ik serieus ruk (zowel de film als de serie... de serie was nog beroerder dan de film, en de film draaide alleen maar om het geweld).
Akira is een erg serieuze film... Zeer indrukwekkend toen ik hem zag, maar Bebop vond ik aangenamer om te kijken. Akira heeft erg laag tempo... De film van Cowboy Bebop (Knocking on Heaven's Door) heeft ook een wat lager tempo dan de serie en is mede daardoor minder goed ontvangen.
Love Hina is een totaal ander genre dan Bebop... Niet vergelijkbaar.

Maar ik beweerde niet dat de verhalen slechter waren, maar dat ze alleen wat tweedehands kunnen lijken, doordat nieuwe series elementen hebben overgenomen. Gungrave deed me bijvoorbeeld behoorlijk denken aan Bebop. Zelfde soort sfeertje.
Als ik Gungrave eerder had gezien dan Bebop, had ik Gungrave waarschijnlijk de betere serie gevonden...
Als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja.

Als ik jou berichtje zo lees moet ik de beste series nog zien.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:22:18 #133
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_40018347
Ik vond Trigun wel erg cool, vooral Nicholas D. Wolfwood. Vash zelf vond ik maar een beetje een mietje
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_40018396
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef Champloo het volgende:
Als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja.

Als ik jou berichtje zo lees moet ik de beste series nog zien.
Nou ja... da's een kwestie van smaak.

Je kan over twee weekjes even een blik werpen op de uitslag van de grote Animé-verkiezing die ter ere van dit topic gestart is. Of natuurlijk kijken naar de top 200 van animenfo... http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime

Als er series zijn die je leuk vindt, kan je op sites als animenfo en animenewsnetwork gewoon kijken wie de medewerkers waren en wat die nog meer gemaakt hebben.

Als je kijkt naar Bebop, kom je via de regisseur uit op Vision of Escaflowne en Samurai Champloo...

Als je vervolgens bij Vision of Escaflowne via de scriptschrijvers kijkt, kom je op een serie als Sousei no Aquarion.

Kijk je naar de muziek (Yoko Kanno), kom je (naast Bebop, Escaflowne en Aquarion) op series als Wolf's Rain, Arjuna, Ghost in the Shell - Stand Alone Complex, etc...

En hoewel het ietwat toevallig is, zijn het wel allemaal zeer sterke series...

Series met dezelfde regie en script zullen doorgaans een vergelijkbaar sterk verhaal opleveren... En muziek is zo'n beetje de belangrijkste sfeermaker voor series.
pi_40018736
net ep 8 van schoolrumble gekeken (ja ben eindelijk verder gegaan..)
wat een serie
en die OP/ED is irritnat maar blijft helaas wel in me geheuegen door dreunen
pi_40019877
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:34 schreef mschol het volgende:
net ep 8 van schoolrumble gekeken (ja ben eindelijk verder gegaan..)
wat een serie
en die OP/ED is irritnat maar blijft helaas wel in me geheuegen door dreunen
Harima Kenji is de bom
pi_40020018
Ik heb al aardig wat anime series gezien, maar Bleach is toch wel de aller-fucking-vetste serie ooit!

In 2 weken 89 afleveringen gezien (door sociaal leven/werk kon het niet sneller ) en wat een armoede nu: maar 1 aflevering per week

Na ja, ik heb Yu Yu Hakusho bijna binnen
Fuck you Jane Austen!
pi_40020768
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Boondock_Saint het volgende:
maar Bleach is toch wel de aller-fucking-vetste serie ooit!
Ik meen dat je niet veel anime hebt gezien

Bleach is wel tôf maar niet wat jij zegt
pi_40020976
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik meen dat je niet veel anime hebt gezien

Bleach is wel tôf maar niet wat jij zegt
Dat is mijn mening

Wat vind jij toffer dan?

/edit

Naruto, bijvoorbeeld, ben ik na +/- 150 afleveringen gestopt.

En Flame of Recca, Bebop, Full Metal Alchemist, Elfenlied, allemaal heel vet, maar niet zo vet als Bleach.

En nee, dat is niet alle anime die ik gezien heb
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:20:53 #140
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40021415
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik heb al aardig wat anime series gezien, maar Bleach is toch wel de aller-fucking-vetste serie ooit!

In 2 weken 89 afleveringen gezien (door sociaal leven/werk kon het niet sneller ) en wat een armoede nu: maar 1 aflevering per week

Na ja, ik heb Yu Yu Hakusho bijna binnen
Hoeveel afleveringen heeft Bleach dan nu ?
pi_40021727
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef Champloo het volgende:

[..]

89
なんだっけ
pi_40022214
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef Champloo het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik nu bij ben en dat ik nu dus, net als iedereen, een week moet wachten per aflevering
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:53:53 #143
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40022266
Even voor de goede orde, Bebop vond ik wel goed, Trigun maar een beetje.. Tja.. 'less than stellar'..

En dan nu, Honey & Clover II epi 3 kijken!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40022419
Bleach.. tja die moet ik ook nog gaan volgen.
@Jordy, heb jij echt alleen aflevering 1 gezien van Naruto?
Het wordt namelijk veel toffer.. de eerste paar afleveringen vind ik zelf ook behoorlijk slecht.
Maar goed,dat is ook helemaal aan jouzelf natuurlijk.
pi_40022453
Hoe heet ook alweer die serie waarin de hoofdrolspelers in grote robots/mechwarriors worden gestopt en die dan met hun gedachten besturen. Dat was ook wel een gave serie, maar ik kon er toendertijd maar 7 afleveringen van vinden en die 7e was niet de laatste (het verhaal werd niet afgesloten ofzo).

Iemand enig idee waar ik het over heb?
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:02:38 #146
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_40022513
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Boondock_Saint het volgende:
Hoe heet ook alweer die serie waarin de hoofdrolspelers in grote robots/mechwarriors worden gestopt en die dan met hun gedachten besturen. Dat was ook wel een gave serie, maar ik kon er toendertijd maar 7 afleveringen van vinden en die 7e was niet de laatste (het verhaal werd niet afgesloten ofzo).

Iemand enig idee waar ik het over heb?
Gundam ?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_40022578
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:20 schreef Intronic het volgende:

[..]

Harima Kenji is de bom
tenma is wel heel erg over de top "thickheaded"
maar wel leuk (en die 2 staartjes )
ben wel benieuwd hoe hij verder gaat en hoe seizoen 2 is... (die is er toch?)
pi_40022643
Volgensmij wel een seizoen 2, ja.
pi_40022834
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:02 schreef Rahl het volgende:

[..]

Gundam ?
Nee, dat is het niet volgens mij. Ze vechten ook tegen grote monsters, een soort Hollows zou ik bijna zeggen, en zowel de robots als de monsters zijn groter dan een flatgebouw.
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:21:56 #150
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023011
Neon Genesis Evangelion?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')