abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40023051
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Bleach.. tja die moet ik ook nog gaan volgen.
@Jordy, heb jij echt alleen aflevering 1 gezien van Naruto?
Het wordt namelijk veel toffer.. de eerste paar afleveringen vind ik zelf ook behoorlijk slecht.
Maar goed,dat is ook helemaal aan jouzelf natuurlijk.
Ik heb het eigenlijk niet zo op series met meer dan 26 afleveringen. Als ik vantevoren weet dat een serie erg veel afleveringen krijgt, moet het wel een bijzonder geweldige serie zijn, wil ik er naar kijken. Van Naruto wist ik dat het veel afleveringen zou krijgen en de eerste paar afleveringen wisten me niet te overtuigen, dus dan volg ik hem gewoon niet.

En als het nou allemaal goeie afleveringen waren, maar de twee lange series die momenteel lopen (Naruto en Bleach) hebben volgens jullie allebei last van het filler-syndroom en daar spuug ik dus op.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40023107
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:21 schreef RipCore het volgende:
Neon Genesis Evangelion?
Sousei no Aquarion?
Rah-Xephon?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:30:28 #153
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023212
Fafner In The Azure?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40023231
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef RipCore het volgende:
Fafner In The Azure?
Da's geen mecha, volgens animenfo...
pi_40023282
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:21 schreef RipCore het volgende:
Neon Genesis Evangelion?
Ja, dat is het!

Is dat raar dan?
Fuck you Jane Austen!
pi_40023349
neuh... NGE is 'n beetje 'n love it or hate it-gevalletje...

Ik vind het een flutserie, maar veel mensen vinden hem geweldig... Het was wel een van de eerste series waarbij het psychologische gebeuren een zeer grote rol speelde (maar ze schoten daar imo iets te ver mee door). En de gevechtsrobots zitten vast aan een verlengsnoer... ook heel origineel.
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:36:35 #157
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023363
Nee die serie is geweldig!

Ik heb de Perfect Collection DVD Box legaal hier thuis staan.. De enige serie die het voor mij waard was om gewoon te kopen-kopen..

Trouwens, aflevering 25-26 niet kijken, maar na 24 gewoon de twee films gaan kijken..

(het geld was op na 24 en dat is te merken. , de films daarentegen zijn echt mind blowing )

Edit: Dood aan Jordy!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40023469
"het geld was op"

Geloof je het zelf? Het is een belachelijke flutserie, met debiele karakters en zó'n beroerd einde dat ze het niet één, maar twee keer over hebben gedaan.
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:41:29 #159
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023504
Ik herhaal, dood aan Jordy!
pi_40023578
Ik vond het ook wel erg gaaf hoor

Maar er zijn dus meer dan 7 afleveringen Toendertijd (2/3 jaar geleden) was ik nog niet bekend met het BitTorrent-principe, dus die overige afleveringen moeten geen probleem meer zijn
Fuck you Jane Austen!
pi_40023765
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:41 schreef RipCore het volgende:
Ik herhaal, dood aan Jordy!
Dit had ik erop te zeggen in deeltje zes: Het grote Anime/Manga topic deel 6 OREALO

En er was zo'n policy-dingetje over doodsverwensingen... dus pijp een tweaker en sterf
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:56:33 #162
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40023918
Jouw mening is toch kut.

Nee hoor, het is je goed recht om die serie niets te vinden..

Vraag me dan wel weer af wat jij dan wel een goede serie zou vinden... Behalve Trigun dan
pi_40024232
Wat me zo 1-2-3 te binnen schiet: Cowboy Bebop, Gungrave, Vision of Escaflowne, Sousei no Aquarion, Love Hina, Wolf's Rain, Mahoromatic, Ebichu, Solty Rei, Angelic Layer, Chobits, Initial D, Ai Yori Aoshi (1e seizoen), The Third, Azumanga Daioh, Hellsing, xxxHolic, Samurai Champloo, Paradise Kiss...

Er zijn eigenlijk maar weinig series die ik echt slecht vind en NGE is er een van... NGE is waarschijnlijk zelfs de enige serie die ik slecht vind en toch helemaal heb afgekeken (inclusief alle films!), omdat het een "must-see"-serie is...
pi_40024390
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik meen dat je niet veel anime hebt gezien
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Wat me zo 1-2-3 te binnen schiet: Cowboy Bebop, Gungrave, Vision of Escaflowne, Sousei no Aquarion, Love Hina, Wolf's Rain, Mahoromatic, Ebichu, Solty Rei, Angelic Layer, Chobits, Initial D, Ai Yori Aoshi (1e seizoen), The Third, Azumanga Daioh, Hellsing, xxxHolic, Samurai Champloo, Paradise Kiss...
Ik vrees dat je toch gelijk hebt Qunix

Afgezien van Bebop en Gungrave ken ik geen 1 titel uit dit rijtje
Fuck you Jane Austen!
pi_40025139
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Boondock_Saint het volgende:
Hoe heet ook alweer die serie waarin de hoofdrolspelers in grote robots/mechwarriors worden gestopt en die dan met hun gedachten besturen. Dat was ook wel een gave serie, maar ik kon er toendertijd maar 7 afleveringen van vinden en die 7e was niet de laatste (het verhaal werd niet afgesloten ofzo).

Iemand enig idee waar ik het over heb?
ik zou ook zeggen gundam (en dan wel gundam wing)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40025208
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vrees dat je toch gelijk hebt Qunix

Afgezien van Bebop en Gungrave ken ik geen 1 titel uit dit rijtje
Dan is er nog veel werk aan de winkel.

The Third en xxxHolic zijn series die op dit moment lopen.

The Third speelt zich af in de verre toekomst. Het grootste deel van de aarde bestaat uit woestijn en de planeet wordt beheerd door een mens-achtig ras dat The Third heet. Deze naam slaat op het speciale derde oog dat ze op hun voorhoofd hebben. The Third heeft veel nieuwe technologie gebracht, maar verbiedt het dat mensen met bepaalde hogere klassen van technologie aan de slag gaan. Een soort van dictator-ras, dus...
De serie gaat over een jongedame die bekend staat als "sword dancer". Samen met haar gevechtstank "Bogie" (die een vorm van kunstmatige intelligentie is) trekt ze door de woestijn op zoek naar verschillende klusjes om te doen.

Screenshots (eerder geplaatst in deel 14):

xxxHolic is een serie van CLAMP, het beroemde viertal vrouwen dat geweldige manga's schrijft. CLAMP is ook bekend van series als Chobits, Angelic Layer, Card Captor Sakura, X/1999 en Tsubasa Chronicles (die laatste loopt parallel aan xxxHolic).
De serie gaat over Watanuki Kimihiro... Een jongen met een probleem (of een gave, ligt er maar net aan hoe je er tegenaan kijkt): hij is in staat om geesten te zien en geesten voelen zich tot hem aangetrokken. Op een dag wordt 'ie voor de zoveelste keer door de geesten achterna gezeten, maar dit keer komt hij terecht in een speciale winkel. De beheerder van de winkel is een misterieuze vrouw, Yuuko genaamd. Zij vertelt hem dat het een winkel is waar wensen verkocht worden en ze zegt hem dat ze hem van zijn probleem af kan helpen mits ze daar voldoende voor terug krijgt. Hij komt er te werken als kok/schoonmaker/slaafje en wordt meegesleurd in al Yuuko's praktijken...
pi_40025348
xxxholic moet ik dan ook maar eens gaan kijken...

CLAMP is goed (ooit begonnen met CCS, was mijn eerste anime in het japans met engelse subs en gedownload via emule, duurde 2 weken voordat 70 eps binnen waren, toen hadden we net ADSL)
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:46:50 #168
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40025518
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan is er nog veel werk aan de winkel.

The Third en xxxHolic zijn series die op dit moment lopen.

The Third speelt zich af in de verre toekomst. Het grootste deel van de aarde bestaat uit woestijn en de planeet wordt beheerd door een mens-achtig ras dat The Third heet. Deze naam slaat op het speciale derde oog dat ze op hun voorhoofd hebben. The Third heeft veel nieuwe technologie gebracht, maar verbiedt het dat mensen met bepaalde hogere klassen van technologie aan de slag gaan. Een soort van dictator-ras, dus...
De serie gaat over een jongedame die bekend staat als "sword dancer". Samen met haar gevechtstank "Bogie" (die een vorm van kunstmatige intelligentie is) trekt ze door de woestijn op zoek naar verschillende klusjes om te doen.

Screenshots (eerder geplaatst in deel 14):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

xxxHolic is een serie van CLAMP, het beroemde viertal vrouwen dat geweldige manga's schrijft. CLAMP is ook bekend van series als Chobits, Angelic Layer, Card Captor Sakura, X/1999 en Tsubasa Chronicles (die laatste loopt parallel aan xxxHolic).
De serie gaat over Watanuki Kimihiro... Een jongen met een probleem (of een gave, ligt er maar net aan hoe je er tegenaan kijkt): hij is in staat om geesten te zien en geesten voelen zich tot hem aangetrokken. Op een dag wordt 'ie voor de zoveelste keer door de geesten achterna gezeten, maar dit keer komt hij terecht in een speciale winkel. De beheerder van de winkel is een misterieuze vrouw, Yuuko genaamd. Zij vertelt hem dat het een winkel is waar wensen verkocht worden en ze zegt hem dat ze hem van zijn probleem af kan helpen mits ze daar voldoende voor terug krijgt. Hij komt er te werken als kok/schoonmaker/slaafje en wordt meegesleurd in al Yuuko's praktijken...
Verdomme mooie tekenstijl.

Als ik mijn pc weer helemaal leeg heb ga ik al die series eens legaal downloaden
pi_40025676
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:05 schreef mschol het volgende:

[..]

tenma is wel heel erg over de top "thickheaded"
maar wel leuk (en die 2 staartjes )
ben wel benieuwd hoe hij verder gaat en hoe seizoen 2 is... (die is er toch?)
Ja, alleen de subs zijn moeilijk te vinden.

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6375
pi_40025915
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef Jordy-B het volgende:

xxxHolic spreekt mij wel aan, maar ik wil eerst even 2 andere series afkijken (Kimi Ga Nozomu Eien en Narutaru).
Met Narutaru ben ik trouwens vandaag begonnen, best een aparte anime moet ik zeggen.
Gaat over een meisje dat een raar wezen tegenkomt (een dragonet ofzo) en zij en dat wezen blijven bij elkaar. Vervolgens krijgt ze een vriendin, die ook toevallig zo'n wezentje heeft. Die vriendin is nogal emo en snijdt zichzelf. Verder komen er ook nog andere rare wezens voor, een soort draken. Mja best vaag allemaal, maar ik heb gehoord dat de laatste 2 episodes (12 en 13) nogal heftig zijn, dus ik ben benieuwd.
Als iemand interesse heeft, op youtube staan ze allemaal (ik ben vaak te lui om te downloaden, dus voor mij is youtube ideaal ). Oja, door de opening lijkt het misschien kinderachtig, maar dat is het dus niet.
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:16:23 #171
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40026555
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Narutaru
ojah Narutaru daar heb ik ook over gelezen. Een op het eerste gezicht heel schattige serie die dan ergens zou omslaan in een serie niet geschikt voor jeugdige kijkers. Een gruwelijk plot, geschreven door een zieke geest las ik ergens. Ik bewaar 'em nog. Ik heb de Triad&AonE versie, die is makkelijk te vinden en snel binnen te halen.
pi_40027240
De serie is gelicenceerd, dus bij Triad/AonE kan je hem niet meer vinden...
pi_40027544
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Jordy-B het volgende:
De serie is gelicenceerd, dus bij Triad/AonE kan je hem niet meer vinden...
och kon em binnen 1 minuutje vinden
nu nog tijd hebben om te kijken
pi_40027866
'k heb hem inmiddels gevonden, maar Aone staat niet in de torrentnaam vermeld...
pi_40028286
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:48 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb hem inmiddels gevonden, maar Aone staat niet in de torrentnaam vermeld...
dan heb je een andere dan die ik gevonden heb:
[Triad_&_AonE]_Narutaru_01-13_ [complete].torrent
pi_40028560
Ja, maar zo heette hij niet op de site...

Naja... never mind, dit gaat wat ver offtopic.
pi_40029758
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:03 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Dat is mijn mening

Wat vind jij toffer dan?
Check het verkiezing topic zou ik zeggen.
pi_40030559
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

Check het verkiezing topic zou ik zeggen.
Wil je nog iets doen aan dat One Piece-probleempje, of zal ik die gewoon uit je top 3 schrappen? (reacties graag in het verkiezingstopic)
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:05:40 #179
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40030733
FLCL heb ik eindelijk gezien: grappig getekend, een chaotisch verhaal (snapte er het grootste gedeelte geen drol van, pas op het einde werd het enigzins duidelijk), maar dit is duidelijk niet mijn ding. Het sloeg allemaal nergens op, dat is natuurlijk ook wel humor, maar toch was ik blij dat het afgelopen was na 6 eps.

Nu Final Approach: 13 x 12 minuten, moet te doen zijn in 2,5 uurtje. Tis toch snikkensheet en dan slaap ik toch niet.
pi_40033468
final approach ging al helemaal nergens over begin nog erg leuk maar toen werd het allemaal wel aardig serieus..en toen opeens plotseling afgelope en dan een ingave van dat het tog allemaal goed zou komen (WTF?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')