Ik heb het eigenlijk niet zo op series met meer dan 26 afleveringen. Als ik vantevoren weet dat een serie erg veel afleveringen krijgt, moet het wel een bijzonder geweldige serie zijn, wil ik er naar kijken. Van Naruto wist ik dat het veel afleveringen zou krijgen en de eerste paar afleveringen wisten me niet te overtuigen, dus dan volg ik hem gewoon niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Bleach.. tja die moet ik ook nog gaan volgen.
@Jordy, heb jij echt alleen aflevering 1 gezien van Naruto?
Het wordt namelijk veel toffer.. de eerste paar afleveringen vind ik zelf ook behoorlijk slecht.
Maar goed,dat is ook helemaal aan jouzelf natuurlijk.
Sousei no Aquarion?quote:
Da's geen mecha, volgens animenfo...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef RipCore het volgende:
Fafner In The Azure?
Dit had ik erop te zeggen in deeltje zes: Het grote Anime/Manga topic deel 6 OREALOquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:41 schreef RipCore het volgende:
Ik herhaal, dood aan Jordy!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik meen dat je niet veel anime hebt gezien
Ik vrees dat je toch gelijk hebt Qunixquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Wat me zo 1-2-3 te binnen schiet: Cowboy Bebop, Gungrave, Vision of Escaflowne, Sousei no Aquarion, Love Hina, Wolf's Rain, Mahoromatic, Ebichu, Solty Rei, Angelic Layer, Chobits, Initial D, Ai Yori Aoshi (1e seizoen), The Third, Azumanga Daioh, Hellsing, xxxHolic, Samurai Champloo, Paradise Kiss...
ik zou ook zeggen gundam (en dan wel gundam wing)quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Boondock_Saint het volgende:
Hoe heet ook alweer die serie waarin de hoofdrolspelers in grote robots/mechwarriors worden gestopt en die dan met hun gedachten besturen. Dat was ook wel een gave serie, maar ik kon er toendertijd maar 7 afleveringen van vinden en die 7e was niet de laatste (het verhaal werd niet afgesloten ofzo).
Iemand enig idee waar ik het over heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is er nog veel werk aan de winkel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vrees dat je toch gelijk hebt Qunix
Afgezien van Bebop en Gungrave ken ik geen 1 titel uit dit rijtje
Verdomme mooie tekenstijl.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan is er nog veel werk aan de winkel.
The Third en xxxHolic zijn series die op dit moment lopen.
The Third speelt zich af in de verre toekomst. Het grootste deel van de aarde bestaat uit woestijn en de planeet wordt beheerd door een mens-achtig ras dat The Third heet. Deze naam slaat op het speciale derde oog dat ze op hun voorhoofd hebben. The Third heeft veel nieuwe technologie gebracht, maar verbiedt het dat mensen met bepaalde hogere klassen van technologie aan de slag gaan. Een soort van dictator-ras, dus...
De serie gaat over een jongedame die bekend staat als "sword dancer". Samen met haar gevechtstank "Bogie" (die een vorm van kunstmatige intelligentie is) trekt ze door de woestijn op zoek naar verschillende klusjes om te doen.
Screenshots (eerder geplaatst in deel 14):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
xxxHolic is een serie van CLAMP, het beroemde viertal vrouwen dat geweldige manga's schrijft. CLAMP is ook bekend van series als Chobits, Angelic Layer, Card Captor Sakura, X/1999 en Tsubasa Chronicles (die laatste loopt parallel aan xxxHolic).
De serie gaat over Watanuki Kimihiro... Een jongen met een probleem (of een gave, ligt er maar net aan hoe je er tegenaan kijkt): hij is in staat om geesten te zien en geesten voelen zich tot hem aangetrokken. Op een dag wordt 'ie voor de zoveelste keer door de geesten achterna gezeten, maar dit keer komt hij terecht in een speciale winkel. De beheerder van de winkel is een misterieuze vrouw, Yuuko genaamd. Zij vertelt hem dat het een winkel is waar wensen verkocht worden en ze zegt hem dat ze hem van zijn probleem af kan helpen mits ze daar voldoende voor terug krijgt. Hij komt er te werken als kok/schoonmaker/slaafje en wordt meegesleurd in al Yuuko's praktijken...
Ja, alleen de subs zijn moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
tenma is wel heel erg over de top "thickheaded"
maar wel leuk (en die 2 staartjes![]()
)
ben wel benieuwd hoe hij verder gaat en hoe seizoen 2 is... (die is er toch?)
xxxHolic spreekt mij wel aan, maar ik wil eerst even 2 andere series afkijken (Kimi Ga Nozomu Eien en Narutaru).quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef Jordy-B het volgende:
xxxHolic is een serie van CLAMP, het beroemde viertal vrouwen dat geweldige manga's schrijft. CLAMP is ook bekend van series als Chobits, Angelic Layer, Card Captor Sakura, X/1999 en Tsubasa Chronicles (die laatste loopt parallel aan xxxHolic).
De serie gaat over Watanuki Kimihiro... Een jongen met een probleem (of een gave, ligt er maar net aan hoe je er tegenaan kijkt): hij is in staat om geesten te zien en geesten voelen zich tot hem aangetrokken. Op een dag wordt 'ie voor de zoveelste keer door de geesten achterna gezeten, maar dit keer komt hij terecht in een speciale winkel. De beheerder van de winkel is een misterieuze vrouw, Yuuko genaamd. Zij vertelt hem dat het een winkel is waar wensen verkocht worden en ze zegt hem dat ze hem van zijn probleem af kan helpen mits ze daar voldoende voor terug krijgt. Hij komt er te werken als kok/schoonmaker/slaafje en wordt meegesleurd in al Yuuko's praktijken...
ojah Narutaruquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Narutaru
och kon em binnen 1 minuutje vindenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Jordy-B het volgende:
De serie is gelicenceerd, dus bij Triad/AonE kan je hem niet meer vinden...
dan heb je een andere dan die ik gevonden heb:quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:48 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb hem inmiddels gevonden, maar Aone staat niet in de torrentnaam vermeld...
Check het verkiezing topic zou ik zeggen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:03 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dat is mijn mening
Wat vind jij toffer dan?
Wil je nog iets doen aan dat One Piece-probleempje, of zal ik die gewoon uit je top 3 schrappen? (reacties graag in het verkiezingstopic)quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check het verkiezing topic zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |