japanse humorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:17 schreef koffiegast het volgende:
final approach ging al helemaal nergens overbegin nog erg leuk maar toen werd het allemaal wel aardig serieus..en toen opeens plotseling afgelope en dan een ingave van dat het tog allemaal goed zou komen (WTF?)
Ik heb een nieuwe top3 gemaakt in het topic....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wil je nog iets doen aan dat One Piece-probleempje, of zal ik die gewoon uit je top 3 schrappen? (reacties graag in het verkiezingstopic)
Dat is waar, maar fillers kun je natuurlijk gewoon missen en hoef je niet te kijken. Ik vind zelf dat Naruto pas leuk wordt na de aflevering dat Zabuza voor het eerst te zien is. Ben het eigenlijk wel met je eens, kijk liever kortere anime van 26 afleveringen. Daarom volg ik Bleach ook nog niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk niet zo op series met meer dan 26 afleveringen. Als ik vantevoren weet dat een serie erg veel afleveringen krijgt, moet het wel een bijzonder geweldige serie zijn, wil ik er naar kijken. Van Naruto wist ik dat het veel afleveringen zou krijgen en de eerste paar afleveringen wisten me niet te overtuigen, dus dan volg ik hem gewoon niet.
En als het nou allemaal goeie afleveringen waren, maar de twee lange series die momenteel lopen (Naruto en Bleach) hebben volgens jullie allebei last van het filler-syndroom en daar spuug ik dus op.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:52 schreef Maraca het volgende:
Gisterenavond mijn eerste anime serie helemaal afgekeken..(He's my master)
* Maraca gaat weer op zoek naar een nieuwe serie
ik heb em al gezien en de tekenstijl stond mij wat tegen..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:29 schreef Maraca het volgende:
Het is vooral grappig en er gebeuren soms ook onverwachte dingenDe graphics zijn mooi!
Zeker een aanrader![]()
[afbeelding]
zooquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:38 schreef koffiegast het volgende:
vind de tekenstijl van hes my master anders wel oke
ik volg nu:
he's my master al gezien
tanugaru volg ik ook
powerpuff z wel staan maar niet echt de drang om et te zien ofzo
naruto inmiddels niet meer
ouran high ook aan het volgen
high school girls (laatste dacht ik) al gezien (12 eps)
amenaideyo katsu (laatste tog?) wacht nog steeds op ep 13
inukami alvast aant downe staat klaar om gekeken te worden
xxxHolic alvast aant downe moet nog beginnen met downloaden
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef koffiegast het volgende:
high school maar 12? dacht dat er nog preview bij stond van volgende ... naja :p, powerpuff ook niet zo'n drang en katsu 13 moet ook es komen
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6024quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef Maraca het volgende:
High school is 26 geloof ik.. tot 15 is beschikbaar
*ahem* sorryquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:06 schreef koffiegast het volgende:
als het ouran was, had ik ouran gezegdhigh school girls is iets anders
Dat 2e klinkt wel een stuk logischer inderdaad, vond het al zo raar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:50 schreef Sh0g het volgende:
Whoa! LOL. kijk dit dan...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is duidelijk dat het om dat kleine stukje gaat tussen hun veranda's.
Zeker weten overstappen op de andere fansub: veel betere kwaliteit beeld en geluid en vooral betere ondertiteling.![]()
* mee gaat met de massaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dat 2e klinkt wel een stuk logischer inderdaad, vond het al zo raar.![]()
Maargoed, ik stap dan ook maar over.
hoezo nie?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:06 schreef Champloo het volgende:
oh nee, mijn Love Hina klopt ook van geen meter merk ik nu![]()
die staat op me 'to download' lijstjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef blessed19 het volgende:
Wat ik me echt afvraag is waarom niemad Higurashi no Naku Koro ni volgt![]()
http://www.animenfo.com/a(...)higurashi_no_na.html
Het is een serie opgebouwd uit verschillende hoofdstukken. de eerste is fluffy. bij de tweede gebeurd er iets, de derde wordt wat grimmiger en de finale is soms te gaaf voor woorden!![]()
het is een horror/misdaad. alhoewel je die misdaad wel met een korreltje zout moet nemen.
Ik had de hele serie gedownload en het was van zeer matige kwaliteit, en toen ik die post las van slechte subs besloot ik aflevering opnieuw te downloaden van een andere gebruiker, een wereld van verschil is dat moet ik helaas constaterenquote:
Volg ik wel! Echt super vage volgorde, maar dat drukt de pret niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef blessed19 het volgende:
Wat ik me echt afvraag is waarom niemad Higurashi no Naku Koro ni volgt![]()
http://www.animenfo.com/a(...)higurashi_no_na.html
Het is een serie opgebouwd uit verschillende hoofdstukken. de eerste is fluffy. bij de tweede gebeurd er iets, de derde wordt wat grimmiger en de finale is soms te gaaf voor woorden!![]()
het is een horror/misdaad. alhoewel je die misdaad wel met een korreltje zout moet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |