quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Bush heeft er belang bij om dat te benadrukken maar het is de mening van Hamas zelf!
Ik had het hier over.quote:Verdiep je eens in de Hamas. Hamas wilt helemaal niets met kinderen. Hamas streeft naar vernietiging van de staat Israël om in hetzelfde gebied een Palestijnse staat te vestigen, gebaseerd op een islamitische wetgeving (sharia).
Voor jou en mij wel. Maar voor Meki kennelijk niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is bekend en een voldongen feit.
Nee zoals gewoonlijk wou HAMAS juist Israel erkennenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer kwalijke zaak.
Verder wil Hamas enkel dat die kinderen vrij worden gelaten zodat ze weer gebruikt kunnen worden om aanslagen o ponschuldige Israëlische burgers.
Geachte heer Van Heutz:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:50 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Waarom? Een Sharia gaat altijd in tegen bepaalde democratische waarden. Een democratisch land heeft geen sharia nodig omdat daar religie en recht gescheiden zijn.
Daar kan ik om 23:52 met een warsteiner in mijn vuist mij niet druk om maken, helaasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:52 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Geachte heer Van Heutz:
Het is niet EEN Sharia, maar DE Sharia.
dat is net als hetzelfdequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor jou en mij wel. Maar voor Meki kennelijk niet.
Toch mag Meki blijven!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor jou en mij wel. Maar voor Meki kennelijk niet.
Hamas wil Israël enkel erkennen met het doel dat de geldkraan vanuit de EU en VS weer open gaat. Dat snap je toch wel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee zoals gewoonlijk wou HAMAS juist Israel erkennen
en dan verpest Israel het weer
Hamas wou het erkennen.
Er bestond dus gevaar dat de Hamas onder druk de staat Israël moest erkennen en daarom hebben zij weer een conflict veroorzaakt, zodat Hamas daar voorlopig onderuit kan komen. Dat bedoel je toch.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Hamas wou het erkennen.
nee dat is onzin - ze willen gewoon terug
Was U ook in Amersfoort?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Daar kan ik om 23:52 met een warsteiner in mijn vuist mij niet druk om maken, helaas![]()
In Nederland!quote:
dat is helaas Israelische propogandaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Hamas wil Israël enkel erkennen met het doel dat de geldkraan vanuit de EU en VS weer open gaat. Dat snap je toch wel?
Neen, ik ben vandaag niet verder gekomen dan een hangmat in de achtertuin,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Was U ook in Amersfoort?
Dat strand incident kwam inderdaad echt op een enorm slecht moment, verdorie vlak na de Palestijnse week van de dialoog, de pogingen tot toenadering van Hamas en Fatah tot elkaar, en het kenbaar maken van de wens tot het organiseren van een referendum onder de Palestijnse bevolking met de vraag of men Israel wenst te erkennen volgens de grenzen van 1967 als dat vrede brengt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:51 schreef Meki het volgende:
Hamas wou het erkennen.
nee dat is onzin - ze willen gewoon terug
ik ga over een weekje wegquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In Nederland!
Het moet zelfs!
Een hangmat in de achtertuin!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Neen, ik ben vandaag niet verder gekomen dan een hangmat in de achtertuin,
Er heeft tot nu toe geen enkele land zich zorgen gemaakt over de kinderen in de Israelische kampquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:55 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dat strand incident kwam inderdaad echt op een enorm slecht moment, verdorie vlak na de Palestijnse week van de dialoog, de pogingen tot toenadering van Hamas en Fatah tot elkaar, en het kenbaar maken van de wens tot het organiseren van een referendum onder de Palestijnse bevolking met de vraag of men Israel wenst te erkennen volgens de grenzen van 1967 als dat vrede brengt.
Overigens is het mij nog steeds niet geheel duidelijk wie/wat/waar wat betreft die granaatinslag, maar goed, dat maakt inmiddels al lang niet meer uit, de toon is reeds gezet![]()
Het gaat Israël om de Palestijnse 'vrijheidstrijders' die het liefst schoolbussen met Joodse kinderen willen opblazen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is net als hetzelfde
dat Israel alle mensen zomaar doodschiet
Geeft niks hoor!quote:
Ik hoop dat zijn vliegtuig om de een of andere reden in Israel zal moeten landen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:57 schreef _The_General_ het volgende:
Weet iemand of Abu Jah-Jah ondertussen met een Ak74 aan het front staat of ging zijn vliegtuig toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |