Jep maar Israel zo westers is dan houden ze zich aan de rechten van kinderenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:43 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Meki, dergelijke zaken zijn eigenlijk al niet meer van toepassing.
Het enige dat er moet gebeuren, is ophouden met vechten, en werken aan vrede, los van wat er zich allemaal in het verleden heeft afgespeeld.
Als dat pad eenmaal is ingeslagen komt men toch vanzelf tot het vrijlaten van gevangenen, etc.?
Nee, het rechtvaardigt niet om de mensenrechten van deze kinderen te schenden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
en om zo 400 kinderen te ontvoeren en zo te rechtvaardigen ???
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Twee ooms van mij, vrijmetselaars, waren vanmiddag hier op een verjaardag en hebben mij de instructie gegeven om op deze manier op Fok te posten om jou te pesten.![]()
Beste Baaj, dat staat zelfs op de website van de Hamas. Dat wilt Bush ons niet laten geloven dat staat in de statuten van de Hamasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zucht... jou tagje mag er ook wel weer af... je bent net zo slim als bush
en?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:46 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Heb ik vandaag speciaal voor de gelegenheid aangemaakt.
Wie vroeg jou naar je mening?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef damian5700 het volgende:
Dat er problemen zijn tussen de islamitische en de christelijke divisies van de Libanese krijgsmacht is niet iets van de laatste tijd, maar of uit dit conflict een nieuwe burgeroorlog kan ontstaan durf ik niet te zeggen. De aard van dit conflict is een andere dan de basis van de burgeroorlog in 1982.
toch gebeurt het . wat vind jij dat ernou van ?? dat het toch gebeurt door Israelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, het rechtvaardigt niet om de mensenrechten van deze kinderen te schenden.
Natuurlijk klinkt het woord Sharia direct erg en doet het ons denken aan besnijden van vrouwen en ophangen van homo's en hoeft het zo niet te zijn. Maar een Sharia is praktisch altijd a-democratisch.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:46 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Je weet dat een sharia slechts voor moslims geldt he? M.a.w., Christenen, Joden en Atheisten die in een land leven waar de sharia heerst, hebben daar niet per se enorm veel last van.
Ze willen dus terug naar hoe het ooit was, een land waar iedereen vrij kan leven, zonder exclusieve toebedoeling aan een specifieke bevolkingsgroep.
Als je het zo omschrijft klinkt het opeens een stuk minder erg.
Uiteraard zal dit niet zo 1, 2, 3 geschieden, er zal vast wel weer teveel oud zeer zitten om zoiets te kunnen realiseren.
In that case, please ignore my previous postquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
Jep maar Israel zo westers is dan houden ze zich aan de rechten van kinderen
ER MOET VREDE KOMEN
HAMAS en de ISRAELISCHE LEGER en HEZBOLLAH kunnen allebei dood vallen
Met alle respect, maar dat is bekend en een voldongen feit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, het gebeurt niet een enkele keer. De Palestijnse 'vrijheidstrijders' gebruiken kinderen om aanslagen te plegen op onschuldige Israëlische burgers. Lees het volgende artikel maar eens goed.
[..]
bron
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Beste Baaj, dat staat zelfs op de website van de Hamas. Dat wilt Bush ons niet laten geloven dat staat in de statuten van de Hamas![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef Hallulama het volgende:
Hier Meki, een avatar voor jou als antwoord op de avatar van rutger05, al moet je er wel mee oppassen, want straks krijg je gelijk de AIVD achter je aan
[afbeelding]
*polariseer*
Zou u voor Sharia niet Fatwah in de plaats stellen ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Natuurlijk klinkt het woord Sharia direct erg en doet het ons denken aan besnijden van vrouwen en ophangen van homo's en hoeft het zo niet te zijn. Maar een Sharia is praktisch altijd a-democratisch.
Doe dat nou niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef Hallulama het volgende:
Hier Meki, een avatar voor jou als antwoord op de avatar van rutger05, al moet je er wel mee oppassen, want straks krijg je gelijk de AIVD achter je aan
[afbeelding]
*polariseer*
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wie vroeg jou naar je mening?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hij krijgt het zo wellicht in iedergeval voor elkaar om de aanvallen van Israel te dirigeren richting plaatsen welke Libanon minder pijn doen, Israel's hulp hebben ze volgens mij sowieso nodig, anders krijgen we weer een burgeroorlog daar, of niet?
Ik vind dat een zeer kwalijke zaak.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
toch gebeurt het . wat vind jij dat ernou van ?? dat het toch gebeurt door Israel
en daardoor onvoert HAMAS maar 1 militair
Ook al heb je geen Sharia, maar een democratie, dan zullen de Palestijnen/Arabieren/Moslims toch de meerderheid vormen he...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:48 schreef _The_General_ het volgende:
Natuurlijk klinkt het woord Sharia direct erg en doet het ons denken aan besnijden van vrouwen en ophangen van homo's en hoeft het zo niet te zijn. Maar een Sharia is praktisch altijd a-democratisch.
Putin is 'right on the money' hier. Natuurlijk heeft Israel achterliggende doelen. Amerika zo manouvreren dat het Israels oorlogen gaat voeren.quote:
Putin thinks Israel 'pursuing wider goals'
President Vladimir Putin said Saturday that he thinks Israel is pursuing wider goals in its military campaign against Lebanon than the return of its captured soldiers.
Mogelijk andere landen die betrokken raken?quote:
Russian Defense Minister Sergei Ivanov on Saturday warned that other nations could be drawn into the escalating Middle East conflict, which he called "a war that has begun."
Ivanov warned that other nations in the region could be sucked into the conflict, calling it "basically, a war that has begun." He called on both sides to quickly calm the situation.
"Both sides in the conflict must exercise extreme restraint, caution and foresee the consequences of their actions," he told reporters hours before the formal opening of the Group of Eight summit.
Haaretz
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:48 schreef Meki het volgende:
![]()
Nee ik kies de kant niet van HEZBOLLAH
maar die van onschuldige Libanezen en Palestijnen en Joden en Israeliers
Ik heb hem juist aangepast.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
en?
Ik heb m'n icoon juist weggehaald om in dit topic te kunnen posten.
Waarom? Een Sharia gaat altijd in tegen bepaalde democratische waarden. Een democratisch land heeft geen sharia nodig omdat daar religie en recht gescheiden zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:49 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zou u voor Sharia niet Fatwah in de plaats stellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |