Volgens mij is dat vrij probleemloos gelukt.quote:
Nou ik moest wel rustig tot leven komen vandaagquote:Op zondag 16 juli 2006 15:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vrij probleemloos gelukt.
Hmm, ik kan me nog herinneren dat "Indonesië" voor mij eindexamentheorie was. Hierover zweeg het boek in alle talenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:20 schreef Apropos het volgende:
Nog wat over de misdaden in Indonesie;
http://www.namebase.org/kadane.html
Sports? Zou jij wat kunnen doen aan je plaatje? Ik krijg telkens een inlogprompt van www.kootenbie.nl,quote:
Ik nu ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Sports? Zou jij wat kunnen doen aan je plaatje? Ik krijg telkens een inlogprompt van www.kootenbie.nl,
Voor wie letterlijk buitenstaat is het zelfs niet zichtbaar. Een zwart vierkant met een vlek.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:43 schreef Apropos het volgende:
Is het nieuwe plaatje duidelijk voor de buitenstaander?
Dat is nu beter, naar ik meen.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor wie letterlijk buitenstaat is het zelfs niet zichtbaar. Een zwart vierkant met een vlek.
Omdat het een citaat van Benjamin Disraeli is.quote:Apropos (jouw nieuwe naam bevalt me wel), inhoudelijk vind ik je onderschrift erg sterk, maar mij ontgaat de toegevoegde waarde van het Engels. Waarom is het in het Engels?
Helaas, helaas.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, Finder, jouw plaatje wordt mij weer eens geheel niet getoond.
Klopt.quote:
Dat vind ik een goede reden.quote:[..]
Omdat het een citaat van Benjamin Disraeli is.
Rightquote:'Open wereldwijde energiemarkt zal ervoor zorgen dat energietoevoer gewaarborgd blijft'
3 zelfs waarvan de spectaculairste valler gewoon door kon fietsenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Daar gingen er twee goed hard onderuit.
Du_kequote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
3 zelfs waarvan de spectaculairste valler gewoon door kon fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |