Tuurlijk, ik heb dat onthoudenquote:
Hoe komt het dat ik daar niets van weetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb je gister niet horen klagen
Meets bezoeken, in donkere grotten (kroatie) rondloeren.. Wil nog een keer bungyjumpen, zeker wetenquote:
In zijn dromen misschien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik daar niets van weet.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb dat onthouden.
Aus, bei, mit, nach, von, zu.
Zucht, dat zeg je iedere dag weer en weer..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik daar niets van weet.
Terecht tochquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Bier en iedereen wordt wakker.
quote:
* Dark_Angelus geeft wel ff een pilske door.quote:
Dat zal het zijnquote:
Spannend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meets bezoeken, in donkere grotten (kroatie) rondloeren.. Wil nog een keer bungyjumpen, zeker weten
Ahaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meets bezoeken, in donkere grotten (kroatie) rondloeren.. Wil nog een keer bungyjumpen, zeker weten
Vergis je je miisschien in de persoon?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zucht, dat zeg je iedere dag weer en weer..
Sorry bengelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergis je je miisschien in de persoon?![]()
Das de theorie of ook echt de praktijk een keer?quote:
Excuses moet je aanbieden bij de persoon die het wel is.quote:
Dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Behalve bungyjumpen, das eng.![]()
Ik wil nog wel een keer bordjes knallen naar Stolbergquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is nog genoeg, daar heb je alleen zo weinig aan.
Zucht jullie werken ook niet lekker meequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Excuses moet je aanbieden bij de persoon die het wel is.
Tegen mij doe je namelijk ook nooit zo.![]()
Ik ben zelfs virtueel selectiefquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zucht jullie werken ook niet lekker mee
Ik val weer niet in de smaakquote:
Op je honderste? Rimpel je dan niet uit zo'n tuigje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, op mijn honderste verjaardag
.
Weet ik niet, ik hoop dan al dood te zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op je honderste? Rimpel je dan niet uit zo'n tuigje?
Bordjes knallen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer bordjes knallen naar Stolberg
Ga je mee?
Denk je dat of weet je dat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Behalve bungyjumpen, das eng.![]()
Bungyjumpen op je honderdste verjaardagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom we gaan morgen lekker gedichtjes schrijven
goi maar een onderwerp aan, dan schrijf ik er morgen een gedicht over
Nou ja, gewoon, gezelli, dagje aan de stapquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bordjes knallen?![]()
uh ja klinkt leuk.
Noteertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Bungyjumpen op je honderdste verjaardag.
Noh!quote:
Ik zou niets weten, ben slecht in gedichten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom we gaan morgen lekker gedichtjes schrijven
goi maar een onderwerp aan, dan schrijf ik er morgen een gedicht over
Denk ik, als ik al iemand zie springen, krijg ik kippevel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je dat?
Mij lijkt het dus ook eng, maar wil 't tegendeel zien.. Heb ik gelijk; doe ik het niet meer. Heb ik geen gelijk, is het voor herhaling vatbaar.
Jawel hoor, maar ik ben zelfs virtueel niet zo snelquote:
En waar ligt Stolsberg?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon, gezelli, dagje aan de stap
Hehe, gekkie!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ben zelfs virtueel niet zo snel.
Ben je daarom zo afwezig?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Leaving Las Vegas op tv,
een van de beste films ooit
Mja, ik kan het best begrijpen; erg hoog, je springt en je wordt schijnbaar opgevangen door een elastiekquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk ik, als ik al iemand zie springen, krijg ik kippevel.![]()
Wel! Maar je maakt me verlegenquote:
quote:
Da's opzich wel matig, hoe komdat zo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo langzaam dat Frutsel van mijn virtuele reservebank is afgestapt
.
Ik ben nieuwsgierig of dat elastiek je daadwerkelijk opvangt, maar niet zo nieuwsgierig dat ik het wil proberenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik kan het best begrijpen; erg hoog, je springt en je wordt schijnbaar opgevangen door een elastiek. Maar toch ben ik erg benieuwd of het inderdaad zo eng is, of dat 't allemaal wel meevalt
.
Hij voelde zich gepasseerdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's opzich wel matig, hoe komdat zo?
Prutserquote:
Welterusten Fles, fijne dromenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapenen nadenken over de gedichtjes van morgen
idd, moet er niet aandenken wat er mis kan gaan, maar dat schijnt vrouwen eigen te zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik kan het best begrijpen; erg hoog, je springt en je wordt schijnbaar opgevangen door een elastiek. Maar toch ben ik erg benieuwd of het inderdaad zo eng is, of dat 't allemaal wel meevalt
.
Is Frutsel vandaag wel hier geweest?quote:
Welterusten FLash.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapenen nadenken over de gedichtjes van morgen
Echt hoorquote:
in t weekend komt ie hier meestal nooitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
Is Frutsel vandaag wel hier geweest?
Ik weet eigenlijk niet of hij geweest isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is Frutsel vandaag wel hier geweest?
[..]
Welterusten FLash.![]()
![]()
Yukquote:
best welquote:
Ja, natuurlijk... Ik wil geen vrouwen op mijn reservebankquote:
* qu63 bitterlemon aangeeftquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Twijfelt tussen capp, en bitterlemon.![]()
Naja 2 vrouwen kan ik best mee leven hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk... Ik wil geen vrouwen op mijn reservebank.
quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naja 2 vrouwen kan ik best mee leven hoor
Mwah die schuif ik doorquote:
quote:
Tsja dat zal ik niet verwerpenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij komt veel te zelfverzekerd over.![]()
Precies, en dat doe ik met vrouwen dusquote:
stuur ze maar hier heen danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, en dat doe ik met vrouwen dus.
Uit de school geklaptquote:
Ja maar maar maar, opzich. ja tsja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, en dat doe ik met vrouwen dus.
uhm oke.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of hij geweest is. Als hij er was was het iig niet zo lang...
Je denkt dat je twee vrouwen tegelijk tevreden kan stellenquote:
dan stuur ik er gewoon een weer doorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Je denkt dat je twee vrouwen tegelijk tevreden kan stellen.
En waarom heb ik geen linkjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een testblog, al een poos.![]()
Tis een test dus niets bijzonders, wordt ook vaak leeg gegooid.
Ik wel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
maar op een van die heb ik dus gereageerdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een testblog, al een poos.![]()
Tis een test dus niets bijzonders, wordt ook vaak leeg gegooid.
Hè jammer... Ik dacht met een (s)expert te maken te hebbenquote:
quote:
Een vrouw is niet tevreden te stellen,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
(helaas?) nog geen trio's gedaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Hè jammer... Ik dacht met een (s)expert te maken te hebben.
@astmaforum.nl en dan mijn voornaamquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat je geen email in je profiel hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een vrouw is niet tevreden te stellen,
daar zijn te te irrationeel voor![]()
Nietsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]ooohh.. das niet fijn.
Wat kunnen we eraan/tegen doen?
Trio lijkt me lastigquote:
Ervaring meequote:
Maar je probeert het niet eens meer te ontkennenquote:
Heb zat geheimenquote:
Oh k ook wel hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb zat geheimenalleen niet voor mijn vriendin
Waarom zou ik je van het tegendeel proberen te overtuigen, lijkt me verspilde moeitequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je probeert het niet eens meer te ontkennen
post ze maar danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, dan moet je de waarheid weer gaan ontkennenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom zou ik je van het tegendeel proberen te overtuigen, lijkt me verspilde moeite.
Noooou niet mee eens.quote:
Je lijkt me wat verzuurd waar het vrouwen betreftquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, dan moet je de waarheid weer gaan ontkennen
Verdrie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
@astmaforum.nl en dan mijn voornaam.
Ha!
weet je hoe dat komtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Je lijkt me wat verzuurd waar het vrouwen betreft.
Nou, ik heb persoonlijk al moeite om me op het een te concentreren terwijl er ook iets anders gebeurd ( 69quote:
Zeker zijn vrouwen wel tevreden te stellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een vrouw is niet tevreden te stellen,
daar zijn te te irrationeel voor![]()
Ik heb de realiteit geaccepteerd, dat is wat andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Je lijkt me wat verzuurd waar het vrouwen betreft.
quote:
quote:
hihi, is ook niet makkelijk maar niet minder leuk ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik heb persoonlijk al moeite om me op het een te concentreren terwijl er ook iets anders gebeurd ( 69) met 1 persoon, laat staan met 2
.
Er zullen vast uitzonderingen zijn jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker zijn vrouwen wel tevreden te stellen.
Je hebt JOUW realiteit kennelijk geaccepteerd, da's wat andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb de realiteit geaccepteerd, dat is wat anders
Ik nietquote:
Is goed, voor 50 euro post ik zequote:
Zeker wetenquote:
je kan het toch ook laten gebeuren?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik heb persoonlijk al moeite om me op het een te concentreren terwijl er ook iets anders gebeurd ( 69) met 1 persoon, laat staan met 2
.
Nou, het feit dat ik niet met een andere vrouw bezig wil zijn lijkt me ook nogal lastig eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hihi, is ook niet makkelijk maar niet minder leuk ofzo
quote:
door die vrouwenquote:
vertel maarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker zijn vrouwen wel tevreden te stellen.
Dan met een extra man (en dan graag zonder dat die met elkaar in de weer gaanquote:
Dat is ook DE realiteitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt JOUW realiteit kennelijk geaccepteerd, da's wat anders.
Ach laten we die vrouw toch met jou bezig zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, het feit dat ik niet met een andere vrouw bezig wil zijn lijkt me ook nogal lastig eigenlijk.
zeker als ze op je gezicht gaat zittenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hihi, is ook niet makkelijk maar niet minder leuk ofzo
Da's heul maal vies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan met een extra man (en dan graag zonder dat die met elkaar in de weer gaan).
Geen optiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach laten we die vrouw toch met jou bezig zijn.
Daar zit ook restrictie aan uiteraard.quote:
Why the fuck is dat vies terwijl 2 vrouwen kennelijk sexy zijnquote:
Ah, ach k neem m'n hond wel mee..quote:
Nee schat, het is JOUW realiteit, niet alle vrouwen zijn bitches...quote:
Omdat ik het uit mannelijke perspectief bekijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Why the fuck is dat vies terwijl 2 vrouwen kennelijk sexy zijn.
Ja zo, maar bedoel geheimen ach you knowquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
SGJ jij snapt er ook weer geen kut van hè!
Ik boek een reisje naar Rome voor d'r omdat ze donderdag thuis komt van een jaar weg zijn vanmij dat we dan zo samen daar romantisch kunnen zijn. Dat ga je d'r toch nietvertellen![]()
Sjongejonge.. je hebt nog een hoop te leren mien jong.
Genoeg uitzonderingen ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zullen vast uitzonderingen zijn ja
Okayquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och, als ik je een doorstuur, dan kom je vanzelf bij de rest.![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja zo, maar bedoel geheimen ach you know![]()
Dat heb ik ook nooit zo begrepen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Why the fuck is dat vies terwijl 2 vrouwen kennelijk sexy zijn.
Nou, dan ben ik net een kerel, maar dan andersomquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat ik het uit mannelijke perspectief bekijk.
voor mij nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar zit ook restrictie aan uiteraard.
Hmm, dit gaat me ff te ver zo op zaterdagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik net een kerel, maar dan andersom.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee schat, het is JOUW realiteit, niet alle vrouwen zijn bitches...
Hehe, sommige dingen wil je er niet boven op hebbenquote:
Goedzoquote:
quote:
SGJ, does niet zo lief tegen me.quote:
Ah tally, geildiertjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:54 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
En ja hij is hier even geweest..
Goedenavond!
Een dikke reetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, sommige dingen wil je er niet boven op hebben
Zeg er zijn gewoon grenzen met wat je er boven op wilt hebben. Sjongejongequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een dikke reet. Die zit nou eenmaal vlakbij die... nou ja, je begrijpt me wel
.
Was ie bij je op bezoek? Hebben jullie geplonst?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:54 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Goedenavond!
Nee??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
SGJ, does niet zo lief tegen me.
Ben k nie tvan je gewend jong
Maakt niet uit, vind het wel leuk om te bekijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat niets persoonlijks op hoor. Nouja soms een tikkeltje.![]()
als ze dan naar voren buigt zit alles weer goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, sommige dingen wil je er niet boven op hebben
Nou uhm die vraag was toch of hij op t forum was geweest?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was ie bij je op bezoek? Hebben jullie geplonst?![]()
Hoest mevrouw?quote:
Tja, ik ben van de duidelijkheid en directheid, subtiliteit is aan mij niet besteed, wen er maar aanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg er zijn gewoon grenzen met wat je er boven op wilt hebben. Sjongejonge
Tally!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:54 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond!
Oh nou tof!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee??dan moet je daar nu maar aan wennen
Klote..quote:
Zeker TOF johquote:
Ah, dus meestal ben jij overheersend met sex.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, ik ben van de duidelijkheid en directheid, subtiliteit is aan mij niet besteed, wen er maar aan.
Hij kust niet lekker?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
SGJ, does niet zo lief tegen me.
Ben k nie tvan je gewend jong
Ja tof opzich.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Klote..
Maar hej.. De wereld draait door..
En met u?
Dat dan ook weer niet helemaal (die kans krijg ik iig niet vaakquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, dus meestal ben jij overheersend met sex.
tof.
Oooooo oke.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou uhm die vraag was toch of hij op t forum was geweest?
En ja dat is hij geweest..
Begint het net interessant te worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:00 schreef es70 het volgende:
En nu ga ik afsluiten. Fijne avond allemaal
.
Morgen weer een dagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Begint het net interessant te worden.
Nee matig, zuigen kan ie dan weer welquote:
Ja maar dan moet k naar a'damquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar wat anders doen
Trusten alvast es.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:00 schreef es70 het volgende:
En nu ga ik afsluiten. Fijne avond allemaal
.
Je bent al een tijd niet op m'n fobo geweeest!quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oooooo oke.Lekker duidelijk weer.
![]()
Mooi rond mondje ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee matig, zuigen kan ie dan weer wel
Dat spreekt voor zichquote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee matig, zuigen kan ie dan weer wel
euh? LOLquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah Frutsel, jij bent van die verhalen!
Zeg, dat vergeet ik niet mee rhoorquote:
Als ik weer inspiratie heb ben jij de eerste die het gaat merkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent al een tijd niet op m'n fobo geweeest!
Ja, lang geleden.quote:
ik de 2e?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik weer inspiratie heb ben jij de eerste die het gaat merken
Ah tof!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:05 schreef Tally het volgende:
[..]
ben ik weer aangenomen dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo langzaam dat Frutsel van mijn virtuele reservebank is afgestapt
.
En gewoon terug lezenquote:
Weet je meer dan mij mafketenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg, dat vergeet ik niet mee rhoor![]()
als ik nu zeg dat je zo mail krijgt ga je je vast rot F5-enquote:
Mafketelquote:
of bij Tally meegelezenquote:
Hoor je dat Frupsel is ze nooitquote:
Ook zeer mogelijk eventuuel.quote:
nog minder denkquote:
Ja dat bedoel ikquote:
Ah! Astridje wil je?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt, 1e pagina terug gelezen... valt er nog meer te lezen dan? de rest is teveel![]()
Alsof hijzelf iedereen afloopt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:05 schreef Tally het volgende:
[..]
wat werktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt er verdacht veel op dat het werkt.![]()
Goed bezig man.quote:
Nee.. Dat laat ik doenquote:
Neuj, zo nieuwsgierig ben ik niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik nu zeg dat je zo mail krijgt ga je je vast rot F5-en
Hmm.. Wij communiceren blijkbaar met elkaar via internetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk je dat we nix beters te doen hebben dan internetten?
Vast niet. Volgens mij is ze wanhopigquote:
ik ben toch nog ff op zoek naar wat bijlagenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, zo nieuwsgierig ben ik niet.
note. niet vergeten es te mailen.
Ben ook goed bezig vrouwquote:
Oeh, waarmee dan?quote:
Nee idd.. Erg spontaan met berichtjes enzo is hij ook nietquote:
Mooi laten denkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Wij communiceren blijkbaar met elkaar via internet![]()
Met mijn vriendin chattenquote:
Ah *fapfapfap*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mijn vriendin chattenwat denk jij dan
quote:
ik wil ook IRL vriendjesquote:
Nu weet ik waarom die toetsafdrukken in je kont stondenquote:
Nou jij bent er best optijd bij dan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
fapfapfap...
die heb ik gister ook geleerd![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
fapfapfap...
Zeg wel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee idd.. Erg spontaan met berichtjes enzo is hij ook niet
Beweer nou niet dat jij dat nou niet zou willen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lui mannetje, logisch dat je twee vrouwen aankan,die doen het werk.
Dan pas??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
fapfapfap...
Ja! is alleen voor tallyquote:
Dat wel, altijd in voor een goeie sexchatquote:
Heel je toetsenbord eronder.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
fapfapfap...
Whehehehehequote:
logsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat wel, altijd in voor een goeie sexchat
nee al sinds 2001...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou jij bent er best optijd bij dan!![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Afentoe pagina kan niet weergegeven worden? Geen last van?
Wat niet ? Twee vrouwen? Hoef ik niet te beweren, is een feit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beweer nou niet dat jij dat nou niet zou willen.
Ondeugend meisje dus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom die toetsafdrukken in je kont stonden
jij hebt ook een vriendinquote:
Ach, ik heb er verder geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet vreemd, misschien wil ze niet zo netjes blijven.
dan gaan wij wel pikante mailtjes sturenquote:
nee had één of ander login probleem...quote:
Ja dus?? gezellige gesprekken voeren kan toch ook wel?quote:
ahquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee had één of ander login probleem...
yvonne moest helpen...
je had ook een andere (F)A kunnen mailenquote:nooit gedacht dat ik haar nog zou moeten mailen...
ik ben nu echt besmet
Oja leuk, gaat een pikanto sturen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan gaan wij wel pikante mailtjes sturen
lekkelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja leuk, gaat een pikanto sturen.![]()
klinkt bekend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee had één of ander login probleem...
yvonne moest helpen...
nooit gedacht dat ik haar nog zou moeten mailen...
ik ben nu echt besmet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |