Da's opzich wel matig, hoe komdat zo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo langzaam dat Frutsel van mijn virtuele reservebank is afgestapt
.
Ik ben nieuwsgierig of dat elastiek je daadwerkelijk opvangt, maar niet zo nieuwsgierig dat ik het wil proberenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik kan het best begrijpen; erg hoog, je springt en je wordt schijnbaar opgevangen door een elastiek. Maar toch ben ik erg benieuwd of het inderdaad zo eng is, of dat 't allemaal wel meevalt
.
Hij voelde zich gepasseerdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's opzich wel matig, hoe komdat zo?
Prutserquote:
Welterusten Fles, fijne dromenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapenen nadenken over de gedichtjes van morgen
idd, moet er niet aandenken wat er mis kan gaan, maar dat schijnt vrouwen eigen te zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik kan het best begrijpen; erg hoog, je springt en je wordt schijnbaar opgevangen door een elastiek. Maar toch ben ik erg benieuwd of het inderdaad zo eng is, of dat 't allemaal wel meevalt
.
Is Frutsel vandaag wel hier geweest?quote:
Welterusten FLash.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapenen nadenken over de gedichtjes van morgen
Das al dagen zoquote:
Echt hoorquote:
in t weekend komt ie hier meestal nooitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
Is Frutsel vandaag wel hier geweest?
Ik weet eigenlijk niet of hij geweest isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is Frutsel vandaag wel hier geweest?
[..]
Welterusten FLash.![]()
![]()
Yukquote:
best welquote:
Ja, natuurlijk... Ik wil geen vrouwen op mijn reservebankquote:
* qu63 bitterlemon aangeeftquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Twijfelt tussen capp, en bitterlemon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |