Tuurlijk, ik heb dat onthoudenquote:
Hoe komt het dat ik daar niets van weetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb je gister niet horen klagen
Meets bezoeken, in donkere grotten (kroatie) rondloeren.. Wil nog een keer bungyjumpen, zeker wetenquote:
In zijn dromen misschien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik daar niets van weet.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb dat onthouden.
Aus, bei, mit, nach, von, zu.
Zucht, dat zeg je iedere dag weer en weer..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik daar niets van weet.
Terecht tochquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Bier en iedereen wordt wakker.
quote:
* Dark_Angelus geeft wel ff een pilske door.quote:
Dat zal het zijnquote:
Spannend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meets bezoeken, in donkere grotten (kroatie) rondloeren.. Wil nog een keer bungyjumpen, zeker weten
Ahaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Meets bezoeken, in donkere grotten (kroatie) rondloeren.. Wil nog een keer bungyjumpen, zeker weten
Vergis je je miisschien in de persoon?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zucht, dat zeg je iedere dag weer en weer..
Sorry bengelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergis je je miisschien in de persoon?![]()
Das de theorie of ook echt de praktijk een keer?quote:
Excuses moet je aanbieden bij de persoon die het wel is.quote:
Dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Behalve bungyjumpen, das eng.![]()
Ik wil nog wel een keer bordjes knallen naar Stolbergquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is nog genoeg, daar heb je alleen zo weinig aan.
Zucht jullie werken ook niet lekker meequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Excuses moet je aanbieden bij de persoon die het wel is.
Tegen mij doe je namelijk ook nooit zo.![]()
Ik ben zelfs virtueel selectiefquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zucht jullie werken ook niet lekker mee
Ik val weer niet in de smaakquote:
Op je honderste? Rimpel je dan niet uit zo'n tuigje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, op mijn honderste verjaardag
.
Weet ik niet, ik hoop dan al dood te zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op je honderste? Rimpel je dan niet uit zo'n tuigje?
Bordjes knallen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer bordjes knallen naar Stolberg
Ga je mee?
Denk je dat of weet je dat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Behalve bungyjumpen, das eng.![]()
Bungyjumpen op je honderdste verjaardagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom we gaan morgen lekker gedichtjes schrijven
goi maar een onderwerp aan, dan schrijf ik er morgen een gedicht over
Nou ja, gewoon, gezelli, dagje aan de stapquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bordjes knallen?![]()
uh ja klinkt leuk.
Noteertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Bungyjumpen op je honderdste verjaardag.
Noh!quote:
Ik zou niets weten, ben slecht in gedichten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom we gaan morgen lekker gedichtjes schrijven
goi maar een onderwerp aan, dan schrijf ik er morgen een gedicht over
Denk ik, als ik al iemand zie springen, krijg ik kippevel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je dat?
Mij lijkt het dus ook eng, maar wil 't tegendeel zien.. Heb ik gelijk; doe ik het niet meer. Heb ik geen gelijk, is het voor herhaling vatbaar.
Jawel hoor, maar ik ben zelfs virtueel niet zo snelquote:
En waar ligt Stolsberg?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon, gezelli, dagje aan de stap
Hehe, gekkie!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ben zelfs virtueel niet zo snel.
Ben je daarom zo afwezig?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Leaving Las Vegas op tv,
een van de beste films ooit
Mja, ik kan het best begrijpen; erg hoog, je springt en je wordt schijnbaar opgevangen door een elastiekquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk ik, als ik al iemand zie springen, krijg ik kippevel.![]()
Wel! Maar je maakt me verlegenquote:
quote:
Da's opzich wel matig, hoe komdat zo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo langzaam dat Frutsel van mijn virtuele reservebank is afgestapt
.
Ik ben nieuwsgierig of dat elastiek je daadwerkelijk opvangt, maar niet zo nieuwsgierig dat ik het wil proberenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik kan het best begrijpen; erg hoog, je springt en je wordt schijnbaar opgevangen door een elastiek. Maar toch ben ik erg benieuwd of het inderdaad zo eng is, of dat 't allemaal wel meevalt
.
Hij voelde zich gepasseerdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's opzich wel matig, hoe komdat zo?
Prutserquote:
Welterusten Fles, fijne dromenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapenen nadenken over de gedichtjes van morgen
idd, moet er niet aandenken wat er mis kan gaan, maar dat schijnt vrouwen eigen te zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik kan het best begrijpen; erg hoog, je springt en je wordt schijnbaar opgevangen door een elastiek. Maar toch ben ik erg benieuwd of het inderdaad zo eng is, of dat 't allemaal wel meevalt
.
Is Frutsel vandaag wel hier geweest?quote:
Welterusten FLash.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapenen nadenken over de gedichtjes van morgen
Echt hoorquote:
in t weekend komt ie hier meestal nooitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
Is Frutsel vandaag wel hier geweest?
Ik weet eigenlijk niet of hij geweest isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is Frutsel vandaag wel hier geweest?
[..]
Welterusten FLash.![]()
![]()
Yukquote:
best welquote:
Ja, natuurlijk... Ik wil geen vrouwen op mijn reservebankquote:
* qu63 bitterlemon aangeeftquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Twijfelt tussen capp, en bitterlemon.![]()
Naja 2 vrouwen kan ik best mee leven hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk... Ik wil geen vrouwen op mijn reservebank.
quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naja 2 vrouwen kan ik best mee leven hoor
Mwah die schuif ik doorquote:
quote:
Tsja dat zal ik niet verwerpenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij komt veel te zelfverzekerd over.![]()
Precies, en dat doe ik met vrouwen dusquote:
stuur ze maar hier heen danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, en dat doe ik met vrouwen dus.
Uit de school geklaptquote:
Ja maar maar maar, opzich. ja tsja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, en dat doe ik met vrouwen dus.
uhm oke.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of hij geweest is. Als hij er was was het iig niet zo lang...
Je denkt dat je twee vrouwen tegelijk tevreden kan stellenquote:
dan stuur ik er gewoon een weer doorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Je denkt dat je twee vrouwen tegelijk tevreden kan stellen.
En waarom heb ik geen linkjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een testblog, al een poos.![]()
Tis een test dus niets bijzonders, wordt ook vaak leeg gegooid.
Ik wel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Je denkt dat je twee vrouwen tegelijk tevreden kan stellen.
maar op een van die heb ik dus gereageerdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een testblog, al een poos.![]()
Tis een test dus niets bijzonders, wordt ook vaak leeg gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |