Er zijn een poosje geleden heel veel haiku's en tanka's van de hand van diverse GCSC-ers geweestquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:30 schreef classpc het volgende:
Hebben we ook ergens een verzameling van de gedichten van Flash?
Heelaasch, het meeste is voor bepaalde mensen persoonlijk geschrevenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:30 schreef classpc het volgende:
Hebben we ook ergens een verzameling van de gedichten van Flash?
Dat was ook een mooie tijd jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn een poosje geleden heel veel haiku's en tanka's van de hand van diverse GCSC geweest.
Die is nog steeds fantastischquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heelaasch, het meeste is voor bepaalde mensen persoonlijk geschreven
maar goed, voor jou nog ff, alsof je een lekker ding zou zijn
De Banaan
-knip-
Dat is inderdaad ook zo, je zal steeds anders een relatie ervaren, en ik vermoed ook dat elk meisje weer andere interesses heeft en dingen leuk vindt om met je te doen..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar sinds wanneer zijn er zowiezo boekjes die je vertellen hoe je een relatie moet hebben. Elke relatie is anders, moeilijk om daar wat algemeens over te zeggen. Wat bij het ene stel werkt kan bij het andere stel een bom onder de relatie leggen...
En die interesses veranderen, net zo goed als er in de loop van de tijd grenzen verlegt worden dusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zo, je zal steeds anders een relatie ervaren, en ik vermoed ook dat elk meisje weer andere interesses heeft en dingen leuk vindt om met je te doen..
Jaaaaaaa heel goedquote:
Hoi Bengel, weer een beetje afgekoeldquote:
Buiten is het nu lekker, hier binnen mwa.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi Bengel, weer een beetje afgekoeld.
quote:
Beetje benauwdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buiten is het nu lekker, hier binnen mwa.![]()
Hoe is het daar bij jou?.
[..]hoi Flash
Sssstttquote:
Hier niet, koelte komt helaas niet echt naar binnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Beetje benauwd. Buiten staat hier best veel wind
.
quote:
Yep. Gelukkig wel. Al vind ik dat ik al behoorlijk wat grenzen in mijn relaties (2) heb verlegd; samen 2 weken op vakantie gaan bijvoorbeeld, dingen uitproberen die ik in me eentje niet durfde.. En er zal nog een hoop meer bij komen in de komende jaren, dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
En die interesses veranderen, net zo goed als er in de loop van de tijd grenzen verlegt worden dus.
Hoi kipje!quote:
Relatie's, onzekerheden, sex en wat gedichten van Flesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier niet, koelte komt helaas niet echt naar binnen.
Hoe is het hier ? Teruglezen waard of korte samenvatting nodig?
We gaan weer gedichtjes schrijvenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe is het hier ? Teruglezen waard of korte samenvatting nodig?
Da's een piepkuiken, net als jijquote:
Zeg je kan het ook te bont maken hèquote:
Aha, nu twijfel ik of ik wel even terug zal bladeren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Relatie's, onzekerheden, sex en wat gedichten van Fles.
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep. Gelukkig wel. Al vind ik dat ik al behoorlijk wat grenzen in mijn relaties (2) heb verlegd; samen 2 weken op vakantie gaan bijvoorbeeld, dingen uitproberen die ik in me eentje niet durfde.. En er zal nog een hoop meer bij komen in de komende jaren, dat weet ik zeker
Word nou eerst maar eens 15 jijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg je kan het ook te bont maken hè![]()
![]()
![]()
Ik ben al 15quote:
Tisserquote:
Wat wou je er tegen doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg je kan het ook te bont maken hè![]()
![]()
![]()
Kan dat? Volgens mij is hij best groot.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Tisser. Heb ik je over het hoofd gezien?
Joah.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was die neger dan? Dark_Killah?
quote:
*pakt zweepje.quote:
quote:
quote:
Ik heb je gister niet horen klagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |