Zeker zijn vrouwen wel tevreden te stellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een vrouw is niet tevreden te stellen,
daar zijn te te irrationeel voor![]()
Ik heb de realiteit geaccepteerd, dat is wat andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Je lijkt me wat verzuurd waar het vrouwen betreft.
quote:
Vertel.............quote:
quote:
hihi, is ook niet makkelijk maar niet minder leuk ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik heb persoonlijk al moeite om me op het een te concentreren terwijl er ook iets anders gebeurd ( 69) met 1 persoon, laat staan met 2
.
Er zullen vast uitzonderingen zijn jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker zijn vrouwen wel tevreden te stellen.
Je hebt JOUW realiteit kennelijk geaccepteerd, da's wat andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb de realiteit geaccepteerd, dat is wat anders
Ik nietquote:
Is goed, voor 50 euro post ik zequote:
Zeker wetenquote:
je kan het toch ook laten gebeuren?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik heb persoonlijk al moeite om me op het een te concentreren terwijl er ook iets anders gebeurd ( 69) met 1 persoon, laat staan met 2
.
Nou, het feit dat ik niet met een andere vrouw bezig wil zijn lijkt me ook nogal lastig eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hihi, is ook niet makkelijk maar niet minder leuk ofzo
quote:
door die vrouwenquote:
vertel maarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker zijn vrouwen wel tevreden te stellen.
Dan met een extra man (en dan graag zonder dat die met elkaar in de weer gaanquote:
Dat is ook DE realiteitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt JOUW realiteit kennelijk geaccepteerd, da's wat anders.
Ach laten we die vrouw toch met jou bezig zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, het feit dat ik niet met een andere vrouw bezig wil zijn lijkt me ook nogal lastig eigenlijk.
zeker als ze op je gezicht gaat zittenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hihi, is ook niet makkelijk maar niet minder leuk ofzo
Da's heul maal vies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan met een extra man (en dan graag zonder dat die met elkaar in de weer gaan).
Geen optiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach laten we die vrouw toch met jou bezig zijn.
Daar zit ook restrictie aan uiteraard.quote:
Why the fuck is dat vies terwijl 2 vrouwen kennelijk sexy zijnquote:
Ah, ach k neem m'n hond wel mee..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |