Haha, je hebt het naar je zin he met google earthquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Tripoli, Iowa.
Maar die is idd erg klein.
Helaas voor TheThirdMan zal het 'De Joden' een rotzorg zijn of hij pro-palestijn s. Voor hun part ben je Pro-Muskusrat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Nou laten we maar hopen dat de Libanezen hulp krijgen van Rusland, Lybie en Syrie.
Alhoewel ze de Hamas op de donder hebben gegeven lijkt het mij een heerlijke gedachte dat er een grote overmacht Israel binnentreedt en het werk van een zekere AH eens rustig afmaakt.
De grote Endlosing is de enigste oplossing voor dat hoerenvolk.
Spijtig om te zeggen, maar er zal gewoon 1 volk moeten sterven voordat er vrede komt. En met sterven bedoel ik dan ook complete uitroeiing.
En helaas voor de Juden, ik ben pro-palastijn.
Gaan ze wuppies sturen dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Nou laten we maar hopen dat de Libanezen hulp krijgen van Rusland, Lybie en Syrie.
Alhoewel ze de Hamas op de donder hebben gegeven lijkt het mij een heerlijke gedachte dat er een grote overmacht Israel binnentreedt en het werk van een zekere AH eens rustig afmaakt.
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=midden-oosten&p_cat=israel-palestina&p_scherm=1&p_artid=171097&wt.bron=hlnRPBackgroundsquote:Christenen in Bethlehem omarmen politieke islam
Bethlehem in Palestina, de bakermat van het christendom, heeft de politieke islam omhelsd. Van de 10.000 christenen die Bethlehem (35.000 inwoners) telt, heeft een respectabel aantal op Hamas gestemd. En wel zoveel dat de partij twee van de vier parlementszetels waar de stad voor staat, heeft opgeëist.
Uit gesprekken met de christenen blijkt dat ze zich niet bedreigd voelen door Hamas. Neem Fuad Ibrahim (48), getrouwd, vijf kinderen, vroom christen, leraar Engels en lid van Fatah: ,,Ik heb op Hamas gestemd, omdat Fatah een dievenbende is die ons de afgelopen vijf jaar alleen maar dieper in de ellende heeft gestort. Ik geloof dat alleen Hamas de broodnodige verandering kan brengen. Hamas-mensen zijn eerlijke mensen.’’
Ook christenen die op Fatah hebben gestemd, zijn toch blij met de overwinning van Hamas. ,,Let op mijn woorden,’’ zegt Medha Abu Eita in zijn ‘One-Dollar Shop’. ,,Hamas brengt vrede, de slappe en corrupte Fatah niet.’’
Waarom stemde hij dan toch op een corrupte partij? ,,Ah, simpel. In onze clan, onze hamulah, hebben veel familieleden een baantje bij Fatah. Als Fatah hier had verloren, waren zij hun banen kwijt geweest. Eerst het brood, dan de politiek.’’
Bethlehem, dat zijn roem en belangrijkste bron van inkomsten ontleent aan de geboorte van het christendom, maakt een doodse indruk. Midden in de week zijn de meeste winkels en banken dicht. De hotels zijn koud, kaal en leeg. Op straat is het, behalve rond de oude markt, stil. Het Kribbeplein, voor de Geboortekerk, is verlaten. Geen bussen vol toeristen.
Na vijf jaar uitzichtloze intifada blijven toeristen weg uit Betlehem en is Israël als werkverschaffer weggevallen. Als gevolg daarvan is 65 procent van de bevolking werkloos.
,,En als er geen werk is, is er geen inkomen,’’ zegt loco-burgemeester George Sa’adeh. ,,Dan worden geen gemeentebelastingen betaald, is er geen geld voor riolering, vuilnis ophalen aanleg van wegen.’’
In zijn kantoor in het gemeentehuis zit de christelijke Sa’adeh duimen te draaien. Hij wil niet kwijt op wie hij heeft gestemd. Op Hamas, misschien? Hij zou er wel reden voor hebben: in 2003 schoten Israëlische militairen op het Kribbeplein zijn jongste dochter dood. Zelf raakte hij ernstig gewond.
Het is lang geleden dat ik echt moest lachen om een Internetgrap, maar deze is schitterend.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:47 schreef Monidique het volgende:
Griekenland, Libië en Libanon. In het midden van de driehoek vind je een pot met goud.
Je kunt ook gewoon concluderen dat deze mensen een groot deel van het nieuws niet mee krijgen en waarschijnlijk geen kranten lezen. Verder bestookt de hamas Bethlehem natuurlijk ook niet met bommen dus last hebben ze ook niet van.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:10 schreef Clourhide het volgende:
't Is trouwens misschien een beetje offtopic, maar tijdens het surfen stootte ik toevallig op dit achtergrondartikel over de houding van christenen in Palestina tov Hamas.
[..]
Dit vond ik toch érg opmerkelijk. Het geeft toch ook aan dat wij hier vanuit onze luie zetel alleen met de stereotypes werken die ons door de media worden aangereikt. Hamas wordt consistent afgebeeld als een extremistische islamitische organisatie, blijkt dat veel christenen in Palestina daar toch heel anders over denken! Daar gaat het gewoon om de materiële zaken, werk vinden, stabiliteit in de samenleving, etc.
Nee, mij bestoken ze ook niet met bommen, dus ik heb er ook geen last van. Toch wordt die organisatie in onze media zwartgemaakt, en moet ik geloven dat wat Israël nu uitvreet rechtvaardig is (want niet alleen de Hezbollah is hun doelwit, ook de Hamas natuurlijk.)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:19 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon concluderen dat deze mensen een groot deel van het nieuws niet mee krijgen en waarschijnlijk geen kranten lezen. Verder bestookt de hamas Bethlehem natuurlijk ook niet met bommen dus last hebben ze ook niet van.
Goed voorbeeld van een mod. Lekker stigmatiserenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:18 schreef NorthernStar het volgende:
Israel kills Lebanese civilians
An Israeli air raid has killed at least 13 Lebanese civilians who were fleeing southern border areas. Women and children were among those killed when the convoy was hit. "Bodies litter the road," an eyewitness said
---
Mensen die vluchten onder vuur nemen, het blijft favoriet.
Ah, een pro-Moslim/jodenhatende Adolf Hitler-fanaat. Dat levert slechts een paar keuzes op:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
De grote Endlosing is de enigste oplossing voor dat hoerenvolk.
Spijtig om te zeggen, maar er zal gewoon 1 volk moeten sterven voordat er vrede komt. En met sterven bedoel ik dan ook complete uitroeiing.
Is dat net zoiets als discotheken en stadsbussen opblazen en steden vol burgers met zelfgemaakte raketten bestoken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:18 schreef NorthernStar het volgende:
Israel kills Lebanese civilians
Mensen die vluchten onder vuur nemen, het blijft favoriet.
Vergeten, maar ik heb dat kleine nietszeggende groepje machteloze losers als keuze erbij gezet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:29 schreef Monidique het volgende:
3. Rechts-extremist.
Met Hamas daar aan de macht is dat er ook niet bepaald beter op geworden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:10 schreef Clourhide het volgende:
't Is trouwens misschien een beetje offtopic, maar tijdens het surfen stootte ik toevallig op dit achtergrondartikel over de houding van christenen in Palestina tov Hamas.
[..]
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=midden-oosten&p_cat=israel-palestina&p_scherm=1&p_artid=171097&wt.bron=hlnRPBackgrounds
Dit vond ik toch érg opmerkelijk. Het geeft toch ook aan dat wij hier vanuit onze luie zetel alleen met de stereotypes werken die ons door de media worden aangereikt. Hamas wordt consistent afgebeeld als een extremistische islamitische organisatie, blijkt dat veel christenen in Palestina daar toch heel anders over denken! Daar gaat het gewoon om de materiële zaken, werk vinden, stabiliteit in de samenleving, etc.
Volgens mij bedoelde hij het sarcastischquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:27 schreef koudhier het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een mod. Lekker stigmatiseren![]()
![]()
Zow, alle juden staan nu te trillen, ISRAEL STOP DE OORLOG!!!!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[hoop onzin]
Werken ze ook tegen Katoesja's? Het kan ook een populaire maatregel zijn, die in de praktijk niet zal helpen, maar dus wel goed is voor het imago van de regering.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:34 schreef popolon het volgende:
Yep de Patriots worden van stal gehaald.
Zouden ze meer weten? Dit gaat niet goed zo.
Wie? waar?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:34 schreef popolon het volgende:
Yep de Patriots worden van stal gehaald.
Zouden ze meer weten? Dit gaat niet goed zo.
Ik denk dat ze daar niet zo bang voor zijn..quote:
Net op CNN.quote:
Tja, kan het me haast niet voorstellen. Patriots zijn tegen ICBM's en dergelijke als ik me niet vergis.quote:
Dat geeft niets, daar stond toch niets meer overeind.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:42 schreef venomsnake het volgende:
Israel is nu het Centrum van de stad aan het bestoken.
dat doet israel ook, maar het zionisme (de huidige politieke macht) roept haat over zich uit door hun acties, israelieten vinden dat zelf in meerderheid ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:12 schreef rutger05 het volgende:
Alle islamitische landen die zich met het conflict bemoeien doen dat grotendeels omdat de staat Israël voor deze landen op heilige islamitische grond is gevestigd. Israël kan er natuurlijk niets aan doen dat de 'profeet' Mohammed in de 7e eeuw de islam heeft gesticht op de fundamenten van de Joodse religie en daarom de Joodse heilige grond tot de heilige grond van de islam heeft gemaakt.
Zou toch natuurlijk moeten zijn dat de islamitische wereld juist de staat Israël met respect zou behandelen, aangezien hun religie voor een zeer groot gedeelte op de Joodse religie is gebaseerd. Israël zou juist daarom erg hoog in aanzien moeten staan in de islamitische wereld.
Heb je daar een online link van?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:42 schreef venomsnake het volgende:
Al-Jazeera zend live beelden uit van Beiroet, Israel is nu het centrum van de stad aan het bestoken.
ermm nee, ik kijk het gewoon op mijn TV.. digitale tv van @homequote:
Welk Libanees leger?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef sp3c het volgende:
ik zou zo zachtjes aan toch iets terug gaan doen als ik het libanese leger was
Ik vermoed dat de Libanese regering geen oorlog wil met Israël en het liefste Hezbollah uit Libanon ziet verdwijnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:51 schreef Monidique het volgende:
Is de Libanese regering nu van mening dat het zich in oorlog bevind met Israël? Het Journaal noemt het dan wel een oorlog tussen Israël en Libanon en Israël bombardeert dan ook meer dan Hezbollah, maar hoe zit het nou? Ja, het ontvoeren was een oorlogsdaad, aldus Israël, maar een oorlogshandeling van Hezbollah en de Libanese premier heeft gezegd dat de aanval op het vliegveld een oorlogsdaad was.
Jammer dat ze niet eens een militie als de Hezbollah de baas kunnen, laat staan het Israelische leger.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef sp3c het volgende:
ik zou zo zachtjes aan toch iets terug gaan doen als ik het libanese leger was
Lijkt me wel. Als Beiroet bestookt wordt kan je toch moeilijk volhouden dat het geen oorlog is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:51 schreef Monidique het volgende:
Is de Libanese regering nu van mening dat het zich in oorlog bevind met Israël? Het Journaal noemt het dan wel een oorlog tussen Israël en Libanon en Israël bombardeert dan ook meer dan Hezbollah, maar hoe zit het nou? Ja, het ontvoeren was een oorlogsdaad, aldus Israël, maar een oorlogshandeling van Hezbollah en de Libanese premier heeft gezegd dat de aanval op het vliegveld een oorlogsdaad was.
volgens mij hebben ze er maar 1, ongeveer 75.000 man sterk met iets meer dan 200 tanks en 400 pantservoertuigenquote:
doet dat er wat toe dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:53 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet eens een militie als de Hezbollah de baas kunnen, laat staan het Israelische leger.
Nou, ik weet wel zeker van niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
bovendien geloof ik niet dat ze Hezbollah niet aankunnen
Israël ontkent Syrië te zullen aanvallen. Ja, ik heb geen idee wat hun echte ideeën zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, stel dus dat Syrie niet toegeeft in die 72 uur, wat waarschijnlijk ook niet zal gebeuren, dan zal Israel Syrie gaan bestoken.
Als een aanval op de islamitische wereld. Iran zelf kan niets doen. Niet openlijk althans.quote:Iran heeft gezegd (of tenminste de marionet Ahmehoela) dat het dat ook als een aanval op Iran zal gaan beschouwen.
Op sky news hoor je zo nu en dan berichten dat delen van het leger mee vechten met hizbollah. alleen is dat nieuws nog niet bevestigd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze er maar 1, ongeveer 75.000 man sterk met iets meer dan 200 tanks en 400 pantservoertuigen
versla je Israel niet mee maar je kunt wel flink wat schade aanrichten
Ik krijg toch anders sterk de indruk dat bepaalde islamitische landen het kleine Israël geen plekje gunnen onder de zon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat doet israel ook, maar het zionisme (de huidige politieke macht) roept haat over zich uit door hun acties, israelieten vinden dat zelf in meerderheid ook.
'Israël stelde Syrië ultimatum'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Israël ontkent Syrië te zullen aanvallen. Ja, ik heb geen idee wat hun echte ideeën zijn.
[..]
Als een aanval op de islamitische wereld. Iran zelf kan niets doen. Niet openlijk althans.
Libanon zou de Hezbollah misschien wel kunnen aanpakken, maar loopt dan risico op weer een burgeroorlog. Ik geloof graag dat veel burgers in Libanon er niet blij mee zijn dat Hezbollah Libanon weer in de ellende heeft gebracht net nu het de laatste tijd zo goed ging met Libanon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
doet dat er wat toe dan?
lijkt me niet.
bovendien geloof ik niet dat ze Hezbollah niet aankunnen
Ik heb foto's gezien van Libanese troepen die vuren op Israelische vliegtuigen. Ik neem aan dat ze in oorlog zijn ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:51 schreef Monidique het volgende:
Joh, en vorige week zei je nog dat je wat anders aan het kijken was.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb cnn nu aan al vind ik het een belachelijke zender.. tis alweer een half jaar geleden dat die kast aan stond maar goed.
oorlog heeft geen grenzen op de map, er zijn overal wel mensen willingly to fight.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, stel dus dat Syrie niet toegeeft in die 72 uur, wat waarschijnlijk ook niet zal gebeuren, dan zal Israel Syrie gaan bestoken.
Iran heeft gezegd (of tenminste de marionet Ahmehoela) dat het dat ook als een aanval op Iran zal gaan beschouwen. Maar dan even concreet: wat wou Iran gaan doen? Irak ligt tussen Syrie en Iran in en tussen Israel nog veel meer. Ik zie ze niet Irak doorcrossen want dat zou een open oorlog met de VS betekenen en zo gek zie ik zelfs Ahmehoela en co niet zijn. Misschien wat raketten op Israel afvuren maar dat zou de VS eveneens als een daad van oorlog kunnen beschouwen aangezien die nog altijd over Irak moeten gaan.
En dan is er Turkijes rol nog: hebben die al wat gezegd?
Als Turkije er nou actief bij betrokken wordt kan dat nog gunstige gevolgen hebben voor de EU-toetreding, dat dan weer wel, TM-Hans Teeuwen.
ja zag montypython bij iemand, ik kijk zelf geen tv meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Joh, en vorige week zei je nog dat je wat anders aan het kijken was.
Wat heeft deze reply te maken met wat ik poste? Helemaal, totaal... niets. Een nutteloze, onsamenhangende post in de trend van:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oorlog heeft geen grenzen op de map, er zijn overal wel mensen willingly to fight.
Weet je nog waar je ze hebt gezien?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van Libanese troepen die vuren op Israelische vliegtuigen. Ik neem aan dat ze in oorlog zijn ?
het land is er altijd al geweest. en mensen wonen overal, het is de macht die er mensen onderdrukt en van hun landgoed afjaagd om er nieuwe woningen te bouwen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik krijg toch anders sterk de indruk dat bepaalde islamitische landen het kleine Israël geen plekje gunnen onder de zon.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Weet je nog waar je ze hebt gezien?
En knap hoor, Prime minister. Alles van een briefje aflezen...
Waarop Israel natuurlijk zegt: Prima, ontwapen de Hezbollah en geef onze militairen terug dan kappen we.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:17 schreef venomsnake het volgende:
Prime minister van Libanon eist een staakt het vuren van Israel.
Het is daarom ook onredelijk van Israël om de Libanese regering verantwoordelijk te houden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:20 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Waarop Israel natuurlijk zegt: Prima, ontwapen de Hezbollah en geef onze militairen terug dan kappen we.
Wat Libanon natuurlijk helemaal niet kan.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:20 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Waarop Israel natuurlijk zegt: Prima, ontwapen de Hezbollah en geef onze militairen terug dan kappen we.
Turkije veegt de kaart met Iran en Israelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef -IksRee- het volgende:
Iran heeft gezegd (of tenminste de marionet Ahmehoela) dat het dat ook als een aanval op Iran zal gaan beschouwen. Maar dan even concreet: wat wou Iran gaan doen? Irak ligt tussen Syrie en Iran in en tussen Israel nog veel meer. Ik zie ze niet Irak doorcrossen want dat zou een open oorlog met de VS betekenen en zo gek zie ik zelfs Ahmehoela en co niet zijn. Misschien wat raketten op Israel afvuren maar dat zou de VS eveneens als een daad van oorlog kunnen beschouwen aangezien die nog altijd over Irak moeten gaan.
En dan is er Turkijes rol nog: hebben die al wat gezegd?
Als Turkije er nou actief bij betrokken wordt kan dat nog gunstige gevolgen hebben voor de EU-toetreding, dat dan weer wel, TM-Hans Teeuwen.
De VS versie is vrij goed vind ik tot nu toe, veel interviews en beelden van beide kanten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb cnn nu aan al vind ik het een belachelijke zender.. tis alweer een half jaar geleden dat die kast aan stond maar goed.
Heb je gemist wat er de afgelopen maanden in Israel gebeurd is? Ze waren zich terug aan het trekken maar Hamas en Hezbollah willen geen vrede. De oorlog tegen Israel is de machtsbasis van deze organisatie's. Zonder de oorlog hebben ze geen macht, geen geld en geen status.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef venomsnake het volgende:
Als Isrel nu eens optieft uit al die nederzettingen van ze valt er misschien te praten......
Libanon kan dat prima. Ze zouden juist de alliantie aan moeten gaan met Israel om de Hezbollah aan te pakken, dan zouden ze ballen tonen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:20 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat Libanon natuurlijk helemaal niet kan.
Kan Libanon dat? Ze moeten het al jaren doen volgens diverse VN sanctie's maar ze krijgen het steeds niet voor elkaar. Ze kunnen het niet omdat de Hezbollah een organisatie is die te machtig is en die macht niet kwijt wilt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Libanon kan dat prima. Ze zouden juist de alliantie aan moeten gaan met Israel om de Hezbollah aan te pakken, dan zouden ze ballen tonen.
Dan valt de regering en komt er een burgeroorlog.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Libanon kan dat prima. Ze zouden juist de alliantie aan moeten gaan met Israel om de Hezbollah aan te pakken, dan zouden ze ballen tonen.
nee vriend dat klopt niet, ze trokken er een paar terug en ze bouwden er een paar bij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heb je gemist wat er de afgelopen maanden in Israel gebeurd is? Ze waren zich terug aan het trekken maar Hamas en Hezbollah willen geen vrede. De oorlog tegen Israel is de machtsbasis van deze organisatie's. Zonder de oorlog hebben ze geen macht, geen geld en geen status.
Ja hoor, ik volg dit conflict al jaren op de voet, Waar Israel de laatste maanden mee bezig was is een Joke. dat neem ik niet eens serieusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heb je gemist wat er de afgelopen maanden in Israel gebeurd is?
Het was een begin, het was heel wat dat ze al ergens mee begonnen voor een star land als Israel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee vriend dat klopt niet, ze trokken er een paar terug en ze bouwden er een paar bij.
Goede reden een VN macht erbij te halen en dan samen met Israel en de Libanese regering de Hezbollah oprollen, geen probleem. Kijken of Iran dan nog zijn vingers wil branden en de organisatie ondersteunen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan valt de regering en komt er een burgeroorlog.
nee he, ze verdraaien wel de boel dat de VS moet *helpen* deze crisis op te lossen terwijl ze er zelf aan meedoen en het grotendeels veroorzaakt hebben door hun achterlijke vetos en het niet erkennen van Hamas. bijv.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef popolon het volgende:
[..]
De VS versie is vrij goed vind ik tot nu toe, veel interviews en beelden van beide kanten.
Zo zwart-wit is het dus niet.
Geen probleem. Even de VN erbij halen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goede reden een VN macht erbij te halen en dan samen met Israel en de Libanese regering de Hezbollah oprollen, geen probleem. Kijken of Iran dan nog zijn vingers wil branden en de organisatie ondersteunen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het was een begin, het was heel wat dat ze al ergens mee begonnen voor een star land als Israel.
Ik heb thuis nog wel een mooie lichtblauwe VN pet liggen, doen we net alsofquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen probleem. Even de VN erbij halen.
Jij kijkt iets totaal anders. Of het zit in je hoofd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee he, ze verdraaien wel de boel dat de VS moet *helpen* deze crisis op te lossen terwijl ze er zelf aan meedoen en het grotendeels veroorzaakt hebben door hun achterlijke vetos en het niet erkennen van Hamas. bijv.
allemaal dingen die bijdragen aan deze situatie.
Niet via de TV, ze hebben wel een engelstalige website: http://english.aljazeera.net/quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef Xenwolfie het volgende:
Is Al-jazera soms ook in een Engelse versie?
toen ze die man ondervroegen of hij wilde dat die vent vrij kwam etc, en hij zei ja dat wil ik maar ook dat ze onze mensen vrij laten etc, toen vroeg die gay aan die man of hij wilde dat bush wat deed en dat snapte die man niet helemaal blijkbaar want zn antwoord was wat warrig, Toen kwam als conclusie van die blonde mannelijke doos dat : Yes they want that *insert moeielijke naam* vrijkomt (die legerdingesman dus) and yes they want that bush helps them etc bladiebla.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij kijkt iets totaal anders. Of het zit in je hoofd.
Ze zenden zelfs AlJazeera uit af en toe.
Nee hoor. Logica.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:43 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Zodra de joden op het punt staan om verslagen te worden, nemen ze denk ik eerder het hele midden oosten mee met een atoomaanval. Enneuh, dit is puur antisemitisme.
Idd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Vallen wel nog maar weinig slachtoffers he![]()
Oh je bedoelt zoals ze de laatste 2 jaar gedaan hebben en wat beantwoord werd met beschietingen vanuit die voormalige nederzettingen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Als Israel nu eens optieft uit al die nederzettingen van ze valt er misschien te praten......
CNN Europe.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
je word bijna hersendood van cnn..lijkt Fox wel...damn...tv word steeds verdraaiender etc goed dat ik normaal gesproken dat ding uit heb staan.
omdat israel zich helemaal niet hield aan die afspraak want gewoon doorging met nederzettingen bouwen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:43 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zoals ze de laatste 2 jaar gedaan hebben en wat beantwoord werd met beschietingen vanuit die voormalige nederzettingen?
en dat is gebaseerd op wat?quote:
Nee, wat nu 'de Palestijnen' worden genoemd zijn de nakomelingen van enkele honderrdduizenden vluchtelingen die door de oorlog die gestart werd door Egypte, Jordanie, Syrie etc het gebied uitgevlucht zijn. Tevens zijn uit Jordanie enorme aantallen tuig getrapt wat nu opeens "Palestijnen' worden genoemd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee hoor. Logica.
Er is nu al een goede 50 jaar trammalant in dat gebied. Een echte vuurhaard.
De Palastijnen zaten daar nu eenmaal eerder
Inderdaad. Er zijn vernietigingskampen, Israel schuimt alle landen af op zoek naar Palestijnen om te vergassen en Palestijnen hebben nooit rechten in Israel.quote:maar worden hetzelfde behandeld door de Joden als hoe de Joden werden behandeld door de Nazi's.
Wat jij vindt is gelukkig niet zo boeiend.quote:Dan vindt ik dat de acties van de Joden zwaarder tellen.
Nee, dan kom JIJ bij 'de joden' uit, maar met deze en je vorige posts heb je bewezen er geen zak vanaf te weten. Het zal me niets verbazen als je niet eens het gebied op een landkaart weet aan te wijzen.quote:En zoals ik zal schreef, er zal een volk moeten sterven wil er vrede komen daar, hoe cru,/bruut/bout dat ook is.
En dan kom je vanzelf bij de Joden als je alle voors en tegens tegen elkaar afweegt.
sorry, die is er niet. De enkeling die het Duits beheerst heeft mazzel, het is een briljant artikel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |