Tja, kan het me haast niet voorstellen. Patriots zijn tegen ICBM's en dergelijke als ik me niet vergis.quote:
Dat geeft niets, daar stond toch niets meer overeind.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:42 schreef venomsnake het volgende:
Israel is nu het Centrum van de stad aan het bestoken.
dat doet israel ook, maar het zionisme (de huidige politieke macht) roept haat over zich uit door hun acties, israelieten vinden dat zelf in meerderheid ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:12 schreef rutger05 het volgende:
Alle islamitische landen die zich met het conflict bemoeien doen dat grotendeels omdat de staat Israël voor deze landen op heilige islamitische grond is gevestigd. Israël kan er natuurlijk niets aan doen dat de 'profeet' Mohammed in de 7e eeuw de islam heeft gesticht op de fundamenten van de Joodse religie en daarom de Joodse heilige grond tot de heilige grond van de islam heeft gemaakt.
Zou toch natuurlijk moeten zijn dat de islamitische wereld juist de staat Israël met respect zou behandelen, aangezien hun religie voor een zeer groot gedeelte op de Joodse religie is gebaseerd. Israël zou juist daarom erg hoog in aanzien moeten staan in de islamitische wereld.
Heb je daar een online link van?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:42 schreef venomsnake het volgende:
Al-Jazeera zend live beelden uit van Beiroet, Israel is nu het centrum van de stad aan het bestoken.
ermm nee, ik kijk het gewoon op mijn TV.. digitale tv van @homequote:
Welk Libanees leger?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef sp3c het volgende:
ik zou zo zachtjes aan toch iets terug gaan doen als ik het libanese leger was
Ik vermoed dat de Libanese regering geen oorlog wil met Israël en het liefste Hezbollah uit Libanon ziet verdwijnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:51 schreef Monidique het volgende:
Is de Libanese regering nu van mening dat het zich in oorlog bevind met Israël? Het Journaal noemt het dan wel een oorlog tussen Israël en Libanon en Israël bombardeert dan ook meer dan Hezbollah, maar hoe zit het nou? Ja, het ontvoeren was een oorlogsdaad, aldus Israël, maar een oorlogshandeling van Hezbollah en de Libanese premier heeft gezegd dat de aanval op het vliegveld een oorlogsdaad was.
Jammer dat ze niet eens een militie als de Hezbollah de baas kunnen, laat staan het Israelische leger.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef sp3c het volgende:
ik zou zo zachtjes aan toch iets terug gaan doen als ik het libanese leger was
Lijkt me wel. Als Beiroet bestookt wordt kan je toch moeilijk volhouden dat het geen oorlog is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:51 schreef Monidique het volgende:
Is de Libanese regering nu van mening dat het zich in oorlog bevind met Israël? Het Journaal noemt het dan wel een oorlog tussen Israël en Libanon en Israël bombardeert dan ook meer dan Hezbollah, maar hoe zit het nou? Ja, het ontvoeren was een oorlogsdaad, aldus Israël, maar een oorlogshandeling van Hezbollah en de Libanese premier heeft gezegd dat de aanval op het vliegveld een oorlogsdaad was.
volgens mij hebben ze er maar 1, ongeveer 75.000 man sterk met iets meer dan 200 tanks en 400 pantservoertuigenquote:
doet dat er wat toe dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:53 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet eens een militie als de Hezbollah de baas kunnen, laat staan het Israelische leger.
Nou, ik weet wel zeker van niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
bovendien geloof ik niet dat ze Hezbollah niet aankunnen
Israël ontkent Syrië te zullen aanvallen. Ja, ik heb geen idee wat hun echte ideeën zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, stel dus dat Syrie niet toegeeft in die 72 uur, wat waarschijnlijk ook niet zal gebeuren, dan zal Israel Syrie gaan bestoken.
Als een aanval op de islamitische wereld. Iran zelf kan niets doen. Niet openlijk althans.quote:Iran heeft gezegd (of tenminste de marionet Ahmehoela) dat het dat ook als een aanval op Iran zal gaan beschouwen.
Op sky news hoor je zo nu en dan berichten dat delen van het leger mee vechten met hizbollah. alleen is dat nieuws nog niet bevestigd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze er maar 1, ongeveer 75.000 man sterk met iets meer dan 200 tanks en 400 pantservoertuigen
versla je Israel niet mee maar je kunt wel flink wat schade aanrichten
Ik krijg toch anders sterk de indruk dat bepaalde islamitische landen het kleine Israël geen plekje gunnen onder de zon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat doet israel ook, maar het zionisme (de huidige politieke macht) roept haat over zich uit door hun acties, israelieten vinden dat zelf in meerderheid ook.
'Israël stelde Syrië ultimatum'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Israël ontkent Syrië te zullen aanvallen. Ja, ik heb geen idee wat hun echte ideeën zijn.
[..]
Als een aanval op de islamitische wereld. Iran zelf kan niets doen. Niet openlijk althans.
Libanon zou de Hezbollah misschien wel kunnen aanpakken, maar loopt dan risico op weer een burgeroorlog. Ik geloof graag dat veel burgers in Libanon er niet blij mee zijn dat Hezbollah Libanon weer in de ellende heeft gebracht net nu het de laatste tijd zo goed ging met Libanon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
doet dat er wat toe dan?
lijkt me niet.
bovendien geloof ik niet dat ze Hezbollah niet aankunnen
Ik heb foto's gezien van Libanese troepen die vuren op Israelische vliegtuigen. Ik neem aan dat ze in oorlog zijn ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:51 schreef Monidique het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |