quote:Israël: raketten Hezbollah halen Tel Aviv
AMSTERDAM - De sjiitische Libanese militie Hezbollah beschikt over langeafstandsraketten die Tel Aviv kunnen treffen, heeft een zegsman binnen de top van de Israëlische militaire inlichtingendienst gezegd.
De Hezbollah heeft niet veel van dergelijke raketten. De organisatie heeft hooguit twintig raketten met een bereik van tussen de honderd en tweehonderd kilometer, aldus de zegsman. Tel Aviv ligt ongeveer 125 kilometer ten zuiden van de grens met Libanon. bron: telegraaf.nl
quote:Raketten treffen Tiberias
JERUZALEM/TIBERIAS (ANP/AFP) – Verscheidene raketten zijn zaterdag neergekomen op de Israëlische stad Tiberias, zo’n 35 kilometer van de Israëlisch–Libanese grens. Meerdere mensen zouden daarbij gewond zijn geraakt, meldden bronnen binnen het Israëlische leger.
De gewapende tak van de Hezbollah–organisatie heeft in een verklaring de aanval op Tiberias opgeëist. „Het Islamitisch Verzet heeft voor de eerste keer tientallen raketten op Tiberias afgevuurd", aldus de door de Hezbollah–tv–zender al–Manar voorgelezen verklaring. bron: refdag.nl
quote:Israël wil leider Libanese Hezbollah elimineren
Een Israëlisch minister heeft vandaag verklaard dat Israël Hassan Nasrallah, de leider van de Libanese Hezbollah, "bij de eerste de beste gelegenheid zal elimineren". Volgens de Amerikaanse president Bush is het aan buurland Syrië om de gevechten te doen stoppen. Ondertussen gaan de wederzijdse beschietingen voort.
"Hij kan over geen enkele immuniteit beschikken", zei minister voor Immigratie Zeev Boïm, die dicht bij premier Olmert staat. "Bij de eerste kans zullen we hem elimineren. Hij heeft er alle belang bij tot Allah te bidden", luidde het op de openbare radio. bron: demorgen.be
quote:Protest tegen Israël in Den Haag
DEN HAAG - Voor de ingang van het Binnenhof in Den Haag, vlakbij Israëlische ambassade, hebben zich zaterdag ongeveer zestig demonstranten verzameld die actie voeren tegen het optreden van Israël in Libanon en de Gaza-strook.
De actie is georganiseerd door de Palestijnse Gemeenschap Nederland en het Nederlands Palestina Komitee.
De organisatoren stellen dat Israël de Conventies van Genève op grove wijze schendt door „de mensonterende en niets ontziende wijze waarop het Israëlische leger de Palestijnse bevolking met raketten bestookt”.
De actiegroepen hebben naast Palestijnse en Libanese vlaggen spandoeken opgehangen met teksten als 'Boycot Israël' en 'Freedom for Palestine'. De demonstratie verloopt vreedzaam. bron: telegraaf.nl
[ bron ]quote:Syria was not targeted in any attack by Israel on Saturday, a Syrian information official said.
"No Syrian installation, military or civilian, has been targeted in any part of the country," the official told Reuters.
The Israeli military said earlier it had only carried out bombing raids on Lebanese territory and not inside Syria after reports of attacks very close to the Syrian border.
Nostrodamus had het al voorspeld.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Nou laten we maar hopen dat de Libanezen hulp krijgen van Rusland, Lybie en Syrie.
Alhoewel ze de Hamas op de donder hebben gegeven lijkt het mij een heerlijke gedachte dat er een grote overmacht Israel binnentreedt en het werk van een zekere AH eens rustig afmaakt.
De grote Endlosing is de enigste oplossing voor dat hoerenvolk.
Spijtig om te zeggen, maar er zal gewoon 1 volk moeten sterven voordat er vrede komt. En met sterven bedoel ik dan ook complete uitroeiing.
En helaas voor de Juden, ik ben pro-palastijn.
Nooit geweten dat ''Mark'' synoniem was voor ''Reich.''quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Nou laten we maar hopen dat de Libanezen hulp krijgen van Rusland, Lybie en Syrie.
Alhoewel ze de Hamas op de donder hebben gegeven lijkt het mij een heerlijke gedachte dat er een grote overmacht Israel binnentreedt en het werk van een zekere AH eens rustig afmaakt.
Spijtig om te zeggen, maar er zal gewoon 1 volk moeten sterven voordat er vrede komt. En met sterven bedoel ik dan ook complete uitroeiing.
Pilletjes niet gehad?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Zo, hoe is het? Dat zijn nogal stellige beweringen die je daar doet. Zullen we een keer in het echt afspreken om er over te praten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Zodra de joden op het punt staan om verslagen te worden, nemen ze denk ik eerder het hele midden oosten mee met een atoomaanval. Enneuh, dit is puur antisemitisme.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef Xenwolfie het volgende:
Nog wat nieuws gehoord over het Libanese leger?
Blijf doordromen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik geef een 5km omtrek rond het paleis van Al-Assas in Damascus sowieso nog een paar dagen te leven...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:43 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Zodra de joden op het punt staan om verslagen te worden, nemen ze denk ik eerder het hele midden oosten mee met een atoomaanval. Enneuh, dit is puur antisemitisme.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:44 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Het leger van Libanon, of ze nu al terugschieten op de Israelies.
Wat ben jij een achterlijke debiel. Ga es gauw achter de pc vandaan en ga eens spelen met duplo .. vieze antisemist. Stoer hoor, achter je pc dit soort dingen roepen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
adolf leeft?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Kijk eens naar de datum, 15 Juli 2006. Geen 15 Juli 1938.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Wat precies? De reïncarnatie van Hitler op het fokforum?quote:
[ bron ]quote:But the army's investigation showed that Hezbollah had fired an Iranian-made missile at the vessel from the shores of Lebanon, said Brig. Gen. Ido Nehushtan.
"We can confirm that it was hit by an Iranian-made missile launched by Hezbollah. We see this as very profound fingerprint of Iranian involvement in Hezbollah," Nehushtan said in an interview with The Associated Press.
[ bron ]quote:The London-based Arabic language newspaper Al-Hayat reported Saturday that “Washington has information according to which Israel gave Damascus 72 hours to stop Hizbullah’s activity along the Lebanon-Israel border and bring about the release the two kidnapped IDF soldiers or it would launch an offensive with disastrous consequences.”
O.a.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat precies? De reïncarnatie van Hitler op het fokforum?
Het is Syrie die de touwtjes in handen heeft mbt Hezbollah's acties. Ze zijn al betrokken. Sterker nog, ze zijn mede-aanstichter. Iran waarschuwt Israel om Syrie niet aan te vallen. Ik vraag me of hoe dit zich zal ontwikkelenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:51 schreef rutger05 het volgende:
Als Syrië verstandig is dan blijft zij buiten het conflict. De regering in Libanon zat er ook niet op te wachten om bij het conflict betrokken te raken, maar dat is te danken aan die smerige Hezbollah en hun aanhang onder de bevolking. Het is niet bepaald zo dat alle burgers in Libanon achter de Hezbollah staan en het is erg jammer dat zij hiervan ook de dupe worden. Niet zo fijn voor Libanon dat het juist de laatste tijd weer zo goed deed.
Ga je anders ff aftrekken op de Patriot Actquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:51 schreef koudhier het volgende:
[..]
![]()
Ga je anders ff aftrekken op een film van Michael Moore ofzo...
Dat was de Egyptische Islamitische Jihad van Zawahiri met één bestelbusje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:53 schreef garfield_online het volgende:
Maar onthou wel dat de Hezbollah vroeger ook al heeft geprobeerd de WTC torens plat te krijgen (welliswaar op een domme manier en dus belachelijk gefaald maargoed, da was hun probleem...).
Ze hebben toen met enkele bomauto's in de parkeergarages gereden...
quote:Vertrek Nederlanders uit Libanon voorbereid
DEN HAAG (ANP) - De Nederlandse autoriteiten zijn bezig met het treffen van voorbereidingen om Nederlandse staatsburgers uit Libanon weg te halen. Dat maakte het ministerie van Buitenlandse Zaken zaterdag bekend.
Het gaat om een gecoördineerde actie in EU-verband. Voor de vijfhonderd woonachtigen en de tweehonderd reizende Nederlanders in het gebied, dat zwaar onder vuur ligt door Israël, worden maatregelen getroffen om ze op vrijwillige basis te laten vertrekken.
Aangezien Israëlische gevechtsvliegtuigen de start- en landingsbanen van Beiroet hebben verwoest, gaat het vervoer niet via de luchthaven. Nederland probeert ondanks de ingestelde zeeblokkade met medewerking van de Israëliërs het transport van de evacués via de haven van Beiroet te organiseren.
De woordvoerder van het ministerie verwacht dat de repatriëring pas maandag kan beginnen. Omdat het op vrijwillige basis gebeurt, is niet te voorspellen hoeveel Nederlanders van het aanbod gebruik zullen maken. Niet iedereen zal tegelijkertijd het land kunnen verlaten. Buitenlandse Zaken heeft inmiddels het telefoonnummer (070)3487770 ingesteld, dat uitsluitend is bedoeld voor familieleden van de repatrianten bron: spits.nl
Dat is ook zo. Eigenlijk zit Syrië weer te etteren ten koste van de staat Libanon en haar bevolking.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:53 schreef koudhier het volgende:
[..]
Het is Syrie die de touwtjes in handen heeft mbt Hezbollah's acties. Ze zijn al betrokken. Sterker nog, ze zijn mede-aanstichter. Iran waarschuwt Israel om Syrie niet aan te vallen. Ik vraag me of hoe dit zich zal ontwikkelen![]()
De Franse ambessade is een boot aan het regelen en de Nederlanders kunnen daar misschien ook metteen op, richting cyprus.quote:
Wanneer de Joden uitgeroeid zijn komt er ook geen vrede, dan zal de Islam zich alleen maar verder proberen uit te breiden en zal het grote gedeelten van Europa, India, Afrika en overig Azie in nemen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Zo 'onafhankelijk' zou ik ze niet willen noemen. Iran steunt de Hezbollah met meer dan 100 miljoen per jaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:00 schreef Monidique het volgende:
Hezbollah is onafhankelijk. Ze worden wel gesteund door Iran en Syrië, maar er is geen bewijs dat een van deze landen opdracht of steun heeft gegeven voor deze ontvoering.
Hezbollah heeft dat nadien ook nog geprobeerd,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat was de Egyptische Islamitische Jihad van Zawahiri met één bestelbusje.
Inderdaad ze zijn nooit tevreden, dat zag je al na de terugtrekking van Israel uit de gaza-strook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:00 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wanneer de Joden dood zijn komt er ook geen vrede, dan zal de Islam zich alleen maar verder proberen uit te breiden en zal het pogen grote gedeelten van Europa, India, Afrika en de rest van Azie in te nemen.
Goed, maar het is geen willoos poppetje van Iran, dat niet zelf deze actie ondernomen kan hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo 'onafhankelijk' zou ik ze niet willen noemen. Iran steunt de Hezbollah met meer dan 100 miljoen per jaar.
Die hebben hier en daar echt wel een vinger in de pap.
Het WTC opblazen? Volgens mij niet, hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:02 schreef garfield_online het volgende:
[..]
Hezbollah heeft dat nadien ook nog geprobeerd,
Er zijn tienduizenden aanslagen geweest voor 11 september.quote:Zijn in het verleden 3x aanslagen geweest dacht ik voor 11 september
Én de Israélische bevolking in zijn geheel (incl. Palestijnse bevolking). Magoed, we weten allemaal hoe fantastisch Syrië en Jordanië voor hun Palestijnse moslim"broeders" hebben gezorgd in het verleden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Eigenlijk zit Syrië weer te etteren ten koste van de staat Libanon en haar bevolking.
Nee 't is zeker geen marionet ofzo, ik denk dat dit Iran wel aanstaat: Een onvoorspelbaar ongeleid projectiel wat moelijk te controleren valt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goed, maar het is geen willoos poppetje van Iran, dat niet zelf deze actie ondernomen kan hebben.
kan je mij een link geven hiernaar?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:09 schreef venomsnake het volgende:
AP, Hizbollah fires second barrage of rockets at Israeli city of Tiberias.
Nope, komt binnen via Sky News.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef koudhier het volgende:
[..]
kan je mij een link geven hiernaar?
In een oogopslag:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef koudhier het volgende:
[..]
kan je mij een link geven hiernaar?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef garfield_online het volgende:
Wel gezellig, ik ga volgende week op vakantie naar Israel, ging normaal gezien ook naar Haifa, Tiberias etc gaan
de mensen die al hun familie kwijt zijn in palestina zullen vast erg blij zijn dat de muur over hun eigen land er staat.quote:Maar de bezetting zal niet lang meer duren hoor Orwell. Als die muur eenmaal af is is dat namelijk niet meer nodig. Jij blij, Gretta blij, slotje.
deze is ook goed:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:13 schreef popolon het volgende:
[..]
In een oogopslag:
http://newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Israeli+Incursions
Automatically searching 23502 news sources every 5 minutes
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
deze is ook goed:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7828123714384920696&q=propaganda+israel
Dat is geen newsfeed.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
deze is ook goed:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7828123714384920696&q=propaganda+israel
indd ik heb em op mn pc gesaved onder de naam w00tquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:18 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ok, kleine stad, ik kon het al niet vinden op Google EarthToch best ver van de grens weer
![]()
Ja klopt idd! Daarom kon ik heb ook niet vinden!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:20 schreef koudhier het volgende:
Misschien moet je op google earth zoeken op de israelische naam. In Israel heet Tiberias Tveria (of Teveria of T'veria weet ik hoe je dat schrijft met ons alfabet)
nee het is verduidelijking hoe het nieuws gefilterd word, dus best wel in de context van nieuwsfeed.quote:
Okee BG nu weten we het. Blijf je nou doorgaan met je gezever en je complottheorie dat het nieuws gefilterd wordt naar gelang de wensen van de joden??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee het is verduidelijking hoe het nieuws gefilterd word, dus best wel in de context van nieuwsfeed.
als iedereen die link inhoud in acht neemt kun je weer het nieuws kijken met een beter begrip.
Ik zie newsfeeds van alle kranten, van Libanese, Iraanse tot Irsraelische.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee het is verduidelijking hoe het nieuws gefilterd word, dus best wel in de context van nieuwsfeed.
als iedereen die link inhoud in acht neemt kun je weer het nieuws kijken met een beter begrip.
39.000 inwonersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef koudhier het volgende:
Dat is ongeveer de helft van de "stad". Heel groot is het inderdaad niet.
zolang als nodig is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef koudhier het volgende:
[..]
Okee BG nu weten we het. Blijf je nou doorgaan met je gezever en je complottheorie dat het nieuws gefilterd wordt naar gelang de wensen van de joden??
Ik had het vooral over die ontvoering, daar begon het immers mee. Elite Iranian troops helped fire the missile, a senior Israeli intelligence official said. Interessant in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef popolon het volgende:
Monidique:
Iran Aided Hezbollah Ship Attack
Zou het dan toch?
je kijkt die docu nieteens anders had je het geen vage video genoemt, suckel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie newsfeeds van alle kranten, van Libanese, Iraanse tot Irsraelische.
Niet die vage videos van jou.
wat een zwart/witte bush-rethoriekquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:28 schreef koudhier het volgende:
Zie je BG, de macht van de joden reikt zelfs tot de thread in dit topic, je complottheorie is nog waarder dan je zelf ooit had durven dromen. En nu opzouten!
complot? waar haal je het vandaan......jullie zijn ook zo simpel en dan zeggen ze dat ik complottheorist ben ik gebruik dat woord zowat nooitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef koudhier het volgende:
Donder nou op met je gespam. We weten het, het is een complot.
Ik heb die ene docu van jou wel bekeken, tenminste het eerste gedeelte en toen was het mij gelijk al duidelijk, en het is propaganda voor de 'Palestijnse zaak'.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je kijkt die docu nieteens anders had je het geen vage video genoemt, suckel!
Als Iran zich ermee gaat bemoeien zullen er inderdaad een stuk meer slachtoffers gaan vallen in Israel. Maar dan wordt het ook een echte oorlog waar ik liever niet aan denk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef Monidique het volgende:
Als de Iraniërs echt hebben geholpen, is het misschien een waarschuwing aan Israël en Amerika dat Iran de middelen heeft vernietigend terug te slaan, mocht het aangevallen worden.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
indd ik heb em op mn pc gesaved onder de naam w00t
er is ook wel een verschil dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:34 schreef koudhier het volgende:
[..]
Als Iran zich ermee gaat bemoeien zullen er inderdaad een stuk meer slachtoffers gaan vallen in Israel. Maar dan wordt het ook een echte oorlog waar ik liever niet aan denk.
1 bom op Tel Aviv en er zou weleens een reactie kunnen komen die Israel een hele hoop nieuwe vijanden mee gaat maken in de westerse wereld.
Het zou misschien erg vervelend zijn voor Israël en in mindere mate voor de VS en Europa, maar het zou de vernietiging betekenen voor (het verachtelijke regime in) Iran. Hetzij op de korte termijn, hetzij op de lange termijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef Monidique het volgende:
Als de Iraniërs echt hebben geholpen, is het misschien een waarschuwing aan Israël en Amerika dat Iran de middelen heeft vernietigend terug te slaan, mocht het aangevallen worden.
Een aanval op Iran zou verschrikkelijk zijn voor Amerika. Iran rekent erop dat Amerika dat weet en dus niet zal aanvallen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het zou misschien erg vervelend zijn voor Israël en in mindere mate voor de VS en Europa, maar het zou de vernietiging betekenen voor (het verachtelijke regime in) Iran. Hetzij op de korte termijn, hetzij op de lange termijn.
Maar Iran staat te popelen om het juist wel te doen. Het liefst nog voordat Iran een nuke heeftquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een aanval op Iran zou verschrikkelijk zijn voor Amerika. Iran rekent erop dat Amerika dat weet en dus niet zal aanvallen.
Dat komt doordat ''filter'' zo'n adequate vervanger is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
complot? waar haal je het vandaan......jullie zijn ook zo simpel en dan zeggen ze dat ik complottheorist ben ik gebruik dat woord zowat nooitenkel om aan te duiden dat de officiele 911 theorie een complottheorie is en verder hoor je me er nooit over... roflcakes.
Ik wist niet dat je ook een Tripoli in Libanon hadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef venomsnake het volgende:
AP: Israeli helicopter gunships fire rockets at lebanese city of Tripoli.
Tripoli, Iowa.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:47 schreef koudhier het volgende:
Volgens mij zijn er 3 Tripoli's in de wereld (ws. wel meer maar ik bedoel 3 grote)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |