Sven vond dan ook niet dat 'ie zat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:08 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dus Metropolis heeft méér populaire films en is nog meer drukbezocht.![]()
!
Hij zat dus niet, Bupatih en Sven.![]()
Meest hilarisch: een half uur naar reclame kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef niet zo nodig naar een bioscoop met een enorm grote zaal, want dat betekent meermensen -> meer afleidende factoren.
Hier heb je een meermens:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef niet zo nodig naar een bioscoop met een enorm grote zaal, want dat betekent meermensen -> meer afleidende factoren.
Ja, erg irritant die reclames, maar meestal zijn bioscoopreclames wel beter dan tv-reclames. Maar dan moeten ze gewoon 5 minuten reclame doen, in plaats van dat halve uur.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Meest hilarisch: een half uur naar reclame kijken!
En daar betaal je dan voor...
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier heb je een meermens:
[afbeelding]
Ja, maar die zijn irritantquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier heb je een meermens:
[afbeelding]
Ik vind die reclames wel gezellig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, erg irritant die reclames, maar meestal zijn bioscoopreclames wel beter dan tv-reclames. Maar dan moeten ze gewoon 5 minuten reclame doen, in plaats van dat halve uur.
Ik ook, maar niet een half uur. Of ze moeten de reclames al eerder laten beginnen, en niet op 't tijdstip dat de film begint.quote:
Hmm, in de Metropolis beginnen ze eerder. De film begint wel standaard 5 minuten te laat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet een half uur. Of ze moeten de reclames al eerder laten beginnen, en niet op 't tijdstip dat de film begint.
Omg, die zit zo kankerhard.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tja in België hebben ze thuis natuurlijk nog geen tv's dus zijn ze niet bekend met het verschijnsel dat reclame heet
In Pathé Eindhoven begon de film 25 minuten later, dat vind ik niet zo tof.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Hmm, in de Metropolis beginnen ze eerder. De film begint wel standaard 5 minuten te laat.
Da's inderdaad teveel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Pathé Eindhoven begon de film 25 minuten later, dat vind ik niet zo tof.
Ik was het ook niet bepaald met Bupatih eens, check mijn PIquote:
quote:
Zal ik ook zeker niet doen, Sven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was het ook niet bepaald met Bupatih eens, check mijn PI.
Ik had altijd al die PI!
Ted de Braak
Peter Jan Rens
Geef Nooit Op!
Of een broodje met ham of zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als je in die bioscoop van Erik een 'Broodje Pathé' kan bestellen. [afbeelding]
Ja, daar moest een 'quote:
Pauze is stomquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
ik vind de reclames en vooral de trailers in de bios wel leuk
minder leuk zijn de pubers, de popcornlucht, de telefoons en ga zo maar door....
ik ga dan ook bijna nooit meer naar de film
en als wel dan inderdaad naar een kleine bios, waar ze zelfs nogpauze
hebben
Pauze is nostalgie; even snel een bakkie doen en de eerste indrukken delenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Pauze is stom, maar stommer zijn mensen die tijdens de film naar de wc moeten
.
Ohjawel, ik heb menig pauze meegemaakt. En ik vind het jammer dat dan de sfeer van de film weg is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Pauze is nostalgie; even snel een bakkie doen en de eerste indrukken delen
maar jij hebt de pauzetijd waarschijnlijk sowieso niet (bewust) meegemaakt
Sletjes aan het versieren met zijn nieuwe foto's.quote:
mja 't is wel jammer dat half Fok op 'm loopt te geilen.....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Sletjes aan het versieren met zijn nieuwe foto's.
En hij op jou vanwege je grote cup.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja 't is wel jammer dat half Fok op 'm loopt te geilen.....
ik val tenminste op hem vanwege zijn sprankelende persoonlijkheid![]()
Hier hebben we ook een vette servicebioscoop.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben hier 2 van zon bioscopen waarbij er geen pauzes zijn.. maar je gewoon bedient wordt onder de filmzonder dat andere mensen er last van hebben daar zijn ze speciaal opgetraind
![]()
I d e a a l![]()
Ga wat met je poesje spelen.quote:
Dat jij nou in zijn loverboy-praktijken trapt.quote:
die is dood, rememberquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
Ga wat met je poesje spelen.
whateverquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Dat jij nou in zijn loverboy-praktijken trapt.
Nee, hoor!quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Ik daarentegen ben érg mailig.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef Bupatih het volgende:
Goedenvlavond!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef Bupatih het volgende:
Vlaapt iedereen al ofzo?
Zulks een gevatheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo zo. Dat is een flinke jaap.[afbeelding]
En dan vind je het gek dat Dizer bij je weg isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |