Bedoel je niet dat Seizoen 3 op dit moment wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:25 schreef Equinix het volgende:
Afleveringen:
Seizoen 2 wordt op het moment uitegezonden in de VS op het Sci Fi Channel.
Afleveringen zijn daar op vrijdagavond, waarna ze gewoonlijk zaterdagochtend (nl tijd) te downloaden zijn. Veronica zal na seizoen 7 van Stargate SG-1 beginnen met het uitzenden van Atlantis.
Fixedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat Seizoen 3 op dit moment wordt uitgezonden
Maar die Hive ships hebben geen shields toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:32 schreef DarthNick het volgende:
tvp en tevens vette aflevering, mooi om te zien dat de Deadalus wel wat damage kan aanrichten ten opzichte van de Oddessey en de Korolev
Nee, maar een Hiveschip is wel gemaakt maakt van organisch materiaal dat zichzelf weer snel geneest. Zoiets als een Borg-Cube uit Star Trek. Die railguns richten dan ook minimale schade aan.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:00 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Maar die Hive ships hebben geen shields toch?
Nee, dat kan kloppen. Vaak bij seizoensopeners laten ze een compilatie zien van beelden van de laatste 3 afleveringen van een vorig seizoen ofzo. Zolang het je geheugen maar opfrist.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:41 schreef JK het volgende:
Deel 3x01 is aardig, maar SG-1 10x01 is beter. Desalniettemin geen verkeerde opening van seizoen 3, al heb ik het gevoel dat 'and now the conclusion' een gedeelte van 2x20 opnieuw werd getoond. Eigenlijk waren de laatste 5 seconden voor de intro-tune nieuw. Of ik ben gek
Ik verstond het niet goed maar had het idee dat ze kolonel Steven Caldwel de opdracht gaf voor een zelfmoordmissie om de Hives te stoppen. Vond ik erg "out-of-character". Normaal doen de militairen de harde besluiten en wil Weir juist steeds mensenlevens sparen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:13 schreef metallicattim het volgende:
Wier is idd wat pittiger het worden, vind ik echt wel cool
Het vreemde was dat de Wraith-schepen al binnen 14 uur aan de rand van de Pegasusstelsel stonden, terwijl een reis van de Daedalus op volle kracht naar de aarde 2 weken bedraagt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:20 schreef Napalm het volgende:
Ik had verwacht dat de race naar de aarde wel enkele afleveringen zou gaan duren.
[..]
Kijk, daarover krabte ik ook ff aan me hoofd...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef Nachoman het volgende:
hij is er wel jah, net gezien, maar hoe kan het nou dat woolsey op het einde naar de aarde gaat via de stargate op atlantis ? hebben we ineens volle ZPM's ?
Die hadden ze al in S2, hebben ze van SG1 gekregen toen zei terug in de tijd waren gegaan en hem van ra hebben gestolen. waarna de deadelus hem naar Atlantis heeft gebracht. En zo ook de mogelijkheid is gecreerd om van Atlantis in 1 keer naar de aarde te gaan. Alleen terug moet je met een spacecraft gaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef Nachoman het volgende:
hij is er wel jah, net gezien, maar hoe kan het nou dat woolsey op het einde naar de aarde gaat via de stargate op atlantis ? hebben we ineens volle ZPM's ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |