Ooit heb ik al eens in deze reeks gepost, deel 1 als ik mij niet vergis. Maargoed, sinds dien is er nog niets veranderd en ben ik nog steeds vrijgezelquote:
Ja inderdaad, veel geldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ooit heb ik al eens in deze reeks gepost, deel 1 als ik mij niet vergis. Maargoed, sinds dien is er nog niets veranderd en ben ik nog steeds vrijgezel![]()
Opzich zit ik er ook niet mee, scheeld een hoop geld
pfffffff alsof je daarvoor geen vriendin wilt , wat boeit geld nou als je een leuke vriendin hebtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ooit heb ik al eens in deze reeks gepost, deel 1 als ik mij niet vergis. Maargoed, sinds dien is er nog niets veranderd en ben ik nog steeds vrijgezel![]()
Opzich zit ik er ook niet mee, scheeld een hoop geld
Ik zeg ook niet dat ik daarom geen vriendin wil, maar zolang ik er geen heb is dat wel een bijkomend voordeelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
pfffffff alsof je daarvoor geen vriendin wilt , wat boeit geld nou als je een leuke vriendin hebt![]()
En tijd, en je hebt minder verplichtingenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:40 schreef Boeman het volgende:
Nou, dan ga ik vanaf nu veel geld besparen.
Al dat stappen en uitjes die ik nu maak nu ik weer vrijgezel ben kosten me anders meer dan haar alleen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:40 schreef Boeman het volgende:
Nou, dan ga ik vanaf nu veel geld besparen.
Wieso?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef ganzenherder het volgende:
Ja, en er komt voorlopig geen verandering in vrees ik![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef Bendeleider het volgende:
Mits geheime neuksexrelatie en/of meer ,ja!
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:58 schreef morgane het volgende:
nopeik heb de allerleukste jongen van de hele aardkloot!
![]()
Dat heb je volledig in eigen hand hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Jop, nu wel weer.
Hoop het ook voorlopig nog even te blijven.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:04 schreef liiszle het volgende:
laten we het er maar op houden dat ik gewoon single ben ja
Snappen?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:41 schreef feessie het volgende:
Ja ! Stoor me er soms ook aan dat mensen t nie snappen![]()
dus jij gaat er van uit dat ik op uiterlijk af ga ?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:33 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
![]()
Helaas ben ik te lelijk voor je![]()
![]()
Iedereen doet dat.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
dus jij gaat er van uit dat ik op uiterlijk af ga ?
Waaaat, noem je me een nerd ?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef Loontjah het volgende:
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Opleiding: ICT
valt niet mee he
Jij stoort je aan mensen die niet snappen dat jij vrijgezel bent?quote:
En dan moet je single zijn of wat?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:34 schreef Loontjah het volgende:
yups nog steeds, gelukkig wel want ik ga vrijdag op vakantie !
En waar ga jij dan op vakantiequote:
italiaquote:
weinig problemen om scharrels te vinden voor jou dan..quote:
Ik ook!!quote:
* Skv vorig jaar salou en dit jaar lloret gedaan heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
loret, salou, alanya ofzo iets waarschijnlijk.
oh?! wanneer ga je , en waar ?quote:
italianen vallen op blond heaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
weinig problemen om scharrels te vinden voor jou dan..
*PieterCK heeft gekijkt in fotoboek
hou je bij hoeveel jongens en meiden je hebt verwerkt danquote:
Vrijdag vertrekken we naar het Gardameerquote:
Kun je er nog wel paar maken hahaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:37 schreef jpg97 het volgende:
Oh dan moet ik deze ook meenemen:
[afbeelding]
Ja die liiszle hé?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kun je er nog wel paar maken haha
wel knap grietje vind ik:@
dat wel maar dan heb je geen pasje nodigquote:
ah nice.. gardameer is mooi...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vrijdag vertrekken we naar het Gardameer
Neem jij condooms mee of doen we gewoon zonder?
Kijk, daar hou ik wel van.. een vrouw die initiatief neemtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
ah nice.. gardameer is mooi...
ik zit Lago maggiore.. ook int noorden
maaareeuh gewoon zonder toch![]()
geef je nummer danquote:
staat ie niet in mn profiel dan ?quote:
Ik zal eens zoekenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
staat ie niet in mn profiel dan ?
dan moet je maar even mn hyves door kijken![]()
![]()
is randolph een scharrelquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:30 schreef liiszle het volgende:
ehh... ja en nee..
wel een scharrel.. maar niets serieusdus alle vrijheid
Dat zei ik toch ook nietquote:
zie jij jezelf al lopen met een lelijke kneus dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:25 schreef liiszle het volgende:
néé
En zo bescheiden ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zie jij jezelf al lopen met een lelijke kneus dan?
sorry maar iedereen gaat op uiterlijk af, ik zie me zelf echt niet lopen met een lelijk meisje.. simpelweg omdat ik beter kan krijgen.
Joh hij heeft er 4 swaquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:21 schreef Pingel81 het volgende:
Maar als je altijd blijft denken dat je beter kan krijgen, zul je nooit een vriendin behouden.....
ligt er heel erg aan, als jij genoeg meiden achter je aan heb dan heb je er geen last van.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:21 schreef Pingel81 het volgende:
Maar als je altijd blijft denken dat je beter kan krijgen, zul je nooit een vriendin behouden.....
Nee het is wel grappig, ik had een keer een meisje.. en ik vond dr lief, knap genoeg enz.. en iedereen zei dat ik beter kon krijgen, eigenlijk was het meer een hint dat hun me wouden.. maar kwam ik later pas achter toen het uit ging..quote:
Dus als "iedereen" roept dat je van een flatgebouw moet springen dan doe je dat ookquote:Nee het is wel grappig, ik had een keer een meisje.. en ik vond dr lief, knap genoeg enz.. en iedereen zei dat ik beter kon krijgen, eigenlijk was het meer een hint dat hun me wouden.. maar kwam ik later pas achter toen het uit ging..
Als jij geen zelf vertrouwen heb uit je dat naar meiden, en die meiden knappen dan simpel weg op je af
hun me woudenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Nee het is wel grappig, ik had een keer een meisje.. en ik vond dr lief, knap genoeg enz.. en iedereen zei dat ik beter kon krijgen, eigenlijk was het meer een hint dat hun me wouden.. maar kwam ik later pas achter toen het uit ging..
Als jij geen zelf vertrouwen heb uit je dat naar meiden, en die meiden knappen dan simpel weg op je af
Nee juist totaal niet, en ik heb ook niet geluisterd naar zequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:38 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Dus als "iedereen" roept dat je van een flatgebouw moet springen dan doe je dat ook![]()
Dus zelfvertrouwen is: dure kleren aanschaffen, elke dag rondhangen in de sportschool en luisteren naar je "vrienden"? Volgens mij ben je dan heel erg onzeker![]()
Ssst.. dat is gewoon correct Bijlmers hoorquote:
ben ik blij dat ik in delft woonquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ssst.. dat is gewoon correct Bijlmers hoor
Bijlmers is niet streekgebondenquote:
ja. ofterwijl ik heb niets met hem,ofterwijl je mailtje was zinloosquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
is randolph een scharrel![]()
sorry kon het niet laten
mailtje?? ik heb nie gemaild maar berichtje gestuurdquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja. ofterwijl ik heb niets met hem,ofterwijl je mailtje was zinloos
Vrijheid van meningsuiting he! Dus ja dat mag!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef liiszle het volgende:
who cares.. waarom lees je zowizo al mn topics?
en ik mag toch zeker zelf wel weten hoe ik mensen noem?
ontopic, gewoon single dus
ik lees niet al je topic hoor.. alleen die was ik aan het lezen en toen kwam jij voorbijquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef liiszle het volgende:
who cares.. waarom lees je zowizo al mn topics?
en ik mag toch zeker zelf wel weten hoe ik mensen noem?
ontopic, gewoon single dus
het intresseert me geen fuck.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik lees niet al je topic hoor.. alleen die was ik aan het lezen en toen kwam jij voorbij![]()
oeeh hoe oud mag ik zijn van jequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:44 schreef liiszle het volgende:
is dat zo ? nog gefeliciteerd dan![]()
hoe oud geworden?
19quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:50 schreef liiszle het volgende:
niet ouder als 13
nee even serieus.. hoe oud?
Nee waarom zou je vrijgezel moeten zijn als je op vkantie gaat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef liiszle het volgende:
congratz.
maar wat vinden jullie... moet je single zijn als je op vakantie gaat of niet ?
at Mash_ nee ben niet boos...
was het maar zon feestquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef babba het volgende:
Al die Fokkers die denken een vriendin te krijgen door dit topic
* ook vrijgezel is...
He daar heb je dat leuke icoontje weer...quote:
ach vrijgezel zijn is soms ook niet zo erg hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef babba het volgende:
Al die Fokkers die denken een vriendin te krijgen door dit topic
* ook vrijgezel is...
Hij bedoeld het fotoboek icoontjequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef liiszle het volgende:
leuke icoontje?
www.sugababes.nl is je redding danquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:33 schreef Newb het volgende:
Dude, bedoel je deze?
[afbeelding]
Overigens ben ik super wanhopig en zo.
-
Goeie!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
www.sugababes.nl is je redding dan
zitten ook wel gewone mensen op maar ook veel van die sletjes![]()
staan echt barbies tussenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:50 schreef Newb het volgende:ik keek net op dat suikerbaby's.nl en dat is echt grappig.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:58 schreef liiszle het volgende:
ik ben ook een sugababe
www.sugababes.nl/bl0ndy_style![]()
ben je meervoud?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:59 schreef mash_ het volgende:
ik een superdudes
misschien al te langquote:
He, jammerquote:
quote:
uhm als je uit gaat is vrijgezel zijn nou niet echt ergquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wanneer wel, en wanneer niet? Volgens jou?
Als jemij kentquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wanneer wel, en wanneer niet? Volgens jou?
Maar daar heb ik Bart voorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm als je uit gaat is vrijgezel zijn nou niet echt erg
maarja soms heb je ook gewoon iemand nodig die je gewoon even een knuffel kan geven ofzo![]()
Knuffffffeltjesquote:
Ehm, nou ze wilt nog steeds lekker vrijgezel zijn hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan wilt ze geen vrijgzel zijn bedoel je
Vanwege het weekeindequote:
Nee kom net 2 maanden geleden uit Amerika en mijn vriendin daar heeft al een nieuwe dude gevonden dus vind ik dat ik mezelf wel weer vrijgezel mag noemenquote:
Uit Makkumquote:
nu zijn heel veel forumboiis jaloersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef liiszle het volgende:
hier ook een scharrel achtig, niet echt iets serieus iets
en bevalt me goed![]()
Zo van; als je een vriend(in) hebt zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:31 schreef Caspian het volgende:
Ja, omdat ik bewust ervoor gekozen heb het laatste jaar niks te zoeken en me te concentreren op school en werk.
Goeduitgevonden inderdaad dat scharrelen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef liiszle het volgende:
hier ook een scharrel achtig, niet echt iets serieus iets
en bevalt me goed![]()
beetje aangepast dan maar...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:20 schreef Loontjah het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam: Wesley
Achternaam: van der Werff
Geboortedatum: 0000-00-00
Studie klaar hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:46 schreef Loontjah het volgende:
Haha zolang je die studie doet, zal er niet veel aan veranderen ben ik bang
Was dat laatste maar waarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:57 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoop toch in een andere richting.. of je moet bij alleenstaande moeders langsgaan en milf's neuken
Nee niet radeloos hoor... Maar zou wel een leuke ervaring zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:01 schreef Loontjah het volgende:
Joh...zo radeloos geworden ?
Als ik die jongens uit mijn klas soms hoor, vind ik het ook niet gek ook
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:04 schreef Skazminko het volgende:
Nee, sinds 24 uur ben ik niet meer vrijgezel.![]()
quote:
Probeer eens een andere studiequote:Op zondag 20 augustus 2006 11:46 schreef WesHell het volgende:
ik alweer een tijd...
19 jaar en single
ja?quote:
Staat jouw avater gelijk aan jouw karakter??quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja.. ik ben sinds kort ook weer 100% single.. mn scharrel maar gedumped![]()
Idd... waar slaat dat op? Wat is er in godsnaam mis met ICT'ers??quote:
somsquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:07 schreef dalet het volgende:
[..]
Staat jouw avater gelijk aan jouw karakter??
Haha je mist de helft!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef Zabimaru het volgende:
[..]
Idd... waar slaat dat op? Wat is er in godsnaam mis met ICT'ers??
Alleen omdat we graag met pc's en het hele alles er omheen werken
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:20 schreef Loontjah het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam: Wesley
Achternaam: van der Werff
Geboortedatum: 0000-00-00
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef Loontjah het volgende:
Voornaam:
Achternaam:
valt niet mee he
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:57 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoop toch in een andere richting.. of je moet bij alleenstaande moeders langsgaan en milf's neuken
Lijkt me niet, gezien je steeds iets over zijn opleiding/studierichting hebtquote:
Hmmja, ik krijg meestal ook wel de blik van "Oh daar heb je er weer zo één"quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef Zabimaru het volgende:
Ik merk vaak dat een meid me leuk vind het dat laat ze ook merken máár zodra ze hoort dat ik een ICT opleiding doe, zien ze me niet meer staan...
Als of het slecht is om kennis van computers en netwerken te hebben. Ieder zijn vak, ik ben echt geen figuur om ergens in de bouw te werken...
Denk je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:15 schreef Loontjah het volgende:
haha die denken dan meteen aan zo'n nerd die alleen maar programmeren en naar LANparty's gaan... Als ze horen dat ik ICT doe, maak ik meteen de blits bij de mannen
Nog niks van gemerkt dat jij blitstquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:15 schreef Loontjah het volgende:
haha die denken dan meteen aan zo'n nerd die alleen maar programmeren en naar LANparty's gaan... Als ze horen dat ik ICT doe, maak ik meteen de blits bij de mannen
Dat zijn veel ICT'ers... Ik ben gewoon normaal.. En heb de kennis in mijn hoofd..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:39 schreef Chau het volgende:
Single, en doe ook ICT, en heb nog geen dames negatief zien reageren inverband met mijn opleiding meestal het tegenover gestelde en dat ze zeggen "Jij ICT?".
Wel gezien dat klasgenoten raar worden aangekeken, maar dat ligt aan hun houding en uitstraling.
Mijn ervaring is ook dat de meeste vrouwen ICT helemaal niet als iets negatiefs zien.. het heeft toch echt met de persoon erachter te makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:39 schreef Chau het volgende:
Single, en doe ook ICT, en heb nog geen dames negatief zien reageren inverband met mijn opleiding meestal het tegenover gestelde en dat ze zeggen "Jij ICT?".
Wel gezien dat klasgenoten raar worden aangekeken, maar dat ligt aan hun houding en uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |