Was het je eerste verkering?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:25 schreef Black-Death het volgende:
donderdag relatie van 8 maanden beëindigd...
Tsja, vooralsnog fantastisch, eind april na 7 jaar uit mekaar gegaan. En kom lekker tot rust en ga zowaar relaxt door het leven. Ik kan nu alles doen waar ik zin in heb, spreek weer dingen af met vrienden wat niet altijd kon etc. etc. En natuurlijk een nieuw appartement die ik binnenkort krijg aangeboden. Life can be sweat.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe bevalt het iedereen om vrijgezel te zijn? Enig verschil van bepaalde situaties met relatie en zonder? Post hier ook je ervaringen!
nee dat niet.. Maar dit was heel anders dan de vorige keren.. De vorige keren waren het leuke meisjes, dit was het mooiste en speciaalste meisje op de wereld...quote:
Nou, ten eerste vanwege afstand tussen onze woonplaatsen. zittne wel bij elkaar op school btw..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
Waar is het verkeerd gegaan Black-Death?
Die zoen op de mond zal een combinatie van liefde/lust zijn. Dat kan betekenen dat zij jouw nog steeds ziet zitten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vanwege afstand tussen onze woonplaatsen. zittne wel bij elkaar op school btw..
Maar zonder dat ik hier een heel verhaal ga ophangen is het zo dat we de laatste tijd ook wat ruzietjes hadden enzo.. toen besloten we maar dat we moesten stoppen met elkaar op deze manier pijn te doen en hebben we er een punt achter gezet... Dat was donderdag
Vreemd genoeg, en daar wil ik jullie mening graag even over weten, namen we vrijdag wel afscheid met een zoen op de mond.. Vraag me echt af wat ik daar nu van moet denken..
Wil er trouwens even bijzetten dat we dus ECHT niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan, want we houden nog steeds superveel van elkaar... Maar door omstandigheden ging het niet meer...
Ruzietjes komen toch in elk relatie voor? En als je al gaat nadenken over een zoen op de mond...het lijkt me logisch dat jullie zo close zijn dat zoenen normaal isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vanwege afstand tussen onze woonplaatsen. zittne wel bij elkaar op school btw..
Maar zonder dat ik hier een heel verhaal ga ophangen is het zo dat we de laatste tijd ook wat ruzietjes hadden enzo.. toen besloten we maar dat we moesten stoppen met elkaar op deze manier pijn te doen en hebben we er een punt achter gezet... Dat was donderdag
Vreemd genoeg, en daar wil ik jullie mening graag even over weten, namen we vrijdag wel afscheid met een zoen op de mond.. Vraag me echt af wat ik daar nu van moet denken..
Wil er trouwens even bijzetten dat we dus ECHT niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan, want we houden nog steeds superveel van elkaar... Maar door omstandigheden ging het niet meer...
Het zal inderdaad een combinatie van liefde en lust zijn, heb je denk ik gelijk in... We houden allebei nog zielsveel van elkaar, maar het ging gewoon niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die zoen op de mond zal een combinatie van liefde/lust zijn. Dat kan betekenen dat zij jouw nog steeds ziet zitten.
Het beste is om voorlopig niet zoveel contact met elkaar te hebben, zodat je het eerder vergeet.
rot kloon. opzouten!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:22 schreef Melkad het volgende:
gewoon goed evriende..kan je daar mee leve ???
Nee, maar ik gaf haar eerst een zoen op de wang, toen keken we elkaar kort aan en zoenden we op de mond...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:47 schreef saaw het volgende:
hoezo is een zoen op de mond als het uitgaat vreemd?
ik zoen vrienden ook op hun mond, waarom je ex dan niet [zo lang er geen ruzie was]
een zoen op de mond betekend meteen lust? beetje vergezogd imo
[edit] geen tongzoen toch? anders is het misschien wel een beetje gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |