abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:23:19 #1
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_38018109
Ben jij nog vrijgezel? Deel 3

Aangezien ik de laatste post had in het vorige topic hier deel nummer 4.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:23:34 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38018116
ik wel
pi_38018142
Hoe bevalt het iedereen om vrijgezel te zijn? Enig verschil van bepaalde situaties met relatie en zonder? Post hier ook je ervaringen!
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:25:27 #4
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_38018156
Waarom zou je als je jong bent al verbinden aan één iemand?

Ben nog wel een tijdje vrijgezel dus.
pi_38018164
donderdag relatie van 8 maanden beëindigd...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:26:49 #6
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_38018196
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:25 schreef Black-Death het volgende:
donderdag relatie van 8 maanden beëindigd...
Was het je eerste verkering?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:27:42 #7
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_38018219
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe bevalt het iedereen om vrijgezel te zijn? Enig verschil van bepaalde situaties met relatie en zonder? Post hier ook je ervaringen!
Tsja, vooralsnog fantastisch, eind april na 7 jaar uit mekaar gegaan. En kom lekker tot rust en ga zowaar relaxt door het leven. Ik kan nu alles doen waar ik zin in heb, spreek weer dingen af met vrienden wat niet altijd kon etc. etc. En natuurlijk een nieuw appartement die ik binnenkort krijg aangeboden. Life can be sweat.

Voorlopig geen vrouwenmens in mijn leven a.u.b.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_38018260
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:26 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Was het je eerste verkering?
nee dat niet.. Maar dit was heel anders dan de vorige keren.. De vorige keren waren het leuke meisjes, dit was het mooiste en speciaalste meisje op de wereld...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38018346
Waar is het verkeerd gegaan Black-Death?
pi_38018409
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
Waar is het verkeerd gegaan Black-Death?
Nou, ten eerste vanwege afstand tussen onze woonplaatsen. zittne wel bij elkaar op school btw..

Maar zonder dat ik hier een heel verhaal ga ophangen is het zo dat we de laatste tijd ook wat ruzietjes hadden enzo.. toen besloten we maar dat we moesten stoppen met elkaar op deze manier pijn te doen en hebben we er een punt achter gezet... Dat was donderdag

Vreemd genoeg, en daar wil ik jullie mening graag even over weten, namen we vrijdag wel afscheid met een zoen op de mond.. Vraag me echt af wat ik daar nu van moet denken..

Wil er trouwens even bijzetten dat we dus ECHT niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan, want we houden nog steeds superveel van elkaar... Maar door omstandigheden ging het niet meer...
pi_38018470
Ja, ik ben nog vrijgezel
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38018512
Ik ben ook nog vrijgezel. Vrijgezel voor het leven denk ik,
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:42:50 #13
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_38018547
Jep, nog steeds vrijgezel.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:49:21 #14
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_38018705
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:36 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Nou, ten eerste vanwege afstand tussen onze woonplaatsen. zittne wel bij elkaar op school btw..

Maar zonder dat ik hier een heel verhaal ga ophangen is het zo dat we de laatste tijd ook wat ruzietjes hadden enzo.. toen besloten we maar dat we moesten stoppen met elkaar op deze manier pijn te doen en hebben we er een punt achter gezet... Dat was donderdag

Vreemd genoeg, en daar wil ik jullie mening graag even over weten, namen we vrijdag wel afscheid met een zoen op de mond.. Vraag me echt af wat ik daar nu van moet denken..

Wil er trouwens even bijzetten dat we dus ECHT niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan, want we houden nog steeds superveel van elkaar... Maar door omstandigheden ging het niet meer...
Die zoen op de mond zal een combinatie van liefde/lust zijn. Dat kan betekenen dat zij jouw nog steeds ziet zitten.

Het beste is om voorlopig niet zoveel contact met elkaar te hebben, zodat je het eerder vergeet.
pi_38018796
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:36 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ruzietjes komen toch in elk relatie voor? En als je al gaat nadenken over een zoen op de mond...het lijkt me logisch dat jullie zo close zijn dat zoenen normaal is Ze houdt gewoon nog van je, en jullie zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan dus dat betekent dan dat niet het probleem is
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:22:29 #16
149281 Melkad
Jack Bauer 0wnz
pi_38019512
gewoon goed evriende..kan je daar mee leve ???
Superman wears Jack Bauer Payamas :P
pi_38020639
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:49 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Die zoen op de mond zal een combinatie van liefde/lust zijn. Dat kan betekenen dat zij jouw nog steeds ziet zitten.

Het beste is om voorlopig niet zoveel contact met elkaar te hebben, zodat je het eerder vergeet.
Het zal inderdaad een combinatie van liefde en lust zijn, heb je denk ik gelijk in... We houden allebei nog zielsveel van elkaar, maar het ging gewoon niet meer

Maar ja, wie weet, komt er vroeg of laat toch een vervolg en dat het dan allemaal beter gaat... Ik hoop het.. en stiekem verwacht ik het ook... We zijn allebei nog steeds smoorverliefd...
pi_38021220
ja
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:32:17 #19
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_38022798
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:22 schreef Melkad het volgende:
gewoon goed evriende..kan je daar mee leve ???
rot kloon. opzouten!
World domination is my middle name.
pi_38022972
jup, al weer bijna 3 maanden
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:47:51 #21
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_38023144
hoezo is een zoen op de mond als het uitgaat vreemd?
ik zoen vrienden ook op hun mond, waarom je ex dan niet [zo lang er geen ruzie was]

een zoen op de mond betekend meteen lust? beetje vergezogd imo

[edit] geen tongzoen toch? anders is het misschien wel een beetje gek

ik ben trouwens al een half jaar geen single, en het bevalt me prima. vroeger was ik altijd soortvan opgelucht als ik weer single was qua vrijheid enzo, maar met mijn huidige vriend is het superleuk en toch hou ik mijn vrijheid om andere leuke dingen te doen met eigen vrienden enzo
an urge to help mankind overcomes me
pi_38023467
ja al me hele leven
pi_38023487
ik ben de eerste in dit topic nee, geen vrijgezel

Sophie
pi_38025596
Vrijgezel hier. Gegadigden?

pi_38026723
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:47 schreef saaw het volgende:
hoezo is een zoen op de mond als het uitgaat vreemd?
ik zoen vrienden ook op hun mond, waarom je ex dan niet [zo lang er geen ruzie was]

een zoen op de mond betekend meteen lust? beetje vergezogd imo

[edit] geen tongzoen toch? anders is het misschien wel een beetje gek
Nee, maar ik gaf haar eerst een zoen op de wang, toen keken we elkaar kort aan en zoenden we op de mond...

Was toen al 26 uur uit hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')