Ooit heb ik al eens in deze reeks gepost, deel 1 als ik mij niet vergis. Maargoed, sinds dien is er nog niets veranderd en ben ik nog steeds vrijgezelquote:
Ja inderdaad, veel geldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ooit heb ik al eens in deze reeks gepost, deel 1 als ik mij niet vergis. Maargoed, sinds dien is er nog niets veranderd en ben ik nog steeds vrijgezel![]()
Opzich zit ik er ook niet mee, scheeld een hoop geld
pfffffff alsof je daarvoor geen vriendin wilt , wat boeit geld nou als je een leuke vriendin hebtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ooit heb ik al eens in deze reeks gepost, deel 1 als ik mij niet vergis. Maargoed, sinds dien is er nog niets veranderd en ben ik nog steeds vrijgezel![]()
Opzich zit ik er ook niet mee, scheeld een hoop geld
Ik zeg ook niet dat ik daarom geen vriendin wil, maar zolang ik er geen heb is dat wel een bijkomend voordeelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
pfffffff alsof je daarvoor geen vriendin wilt , wat boeit geld nou als je een leuke vriendin hebt![]()
En tijd, en je hebt minder verplichtingenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:40 schreef Boeman het volgende:
Nou, dan ga ik vanaf nu veel geld besparen.
Al dat stappen en uitjes die ik nu maak nu ik weer vrijgezel ben kosten me anders meer dan haar alleen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:40 schreef Boeman het volgende:
Nou, dan ga ik vanaf nu veel geld besparen.
Wieso?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef ganzenherder het volgende:
Ja, en er komt voorlopig geen verandering in vrees ik![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef Bendeleider het volgende:
Mits geheime neuksexrelatie en/of meer ,ja!
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:58 schreef morgane het volgende:
nopeik heb de allerleukste jongen van de hele aardkloot!
![]()
Dat heb je volledig in eigen hand hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Jop, nu wel weer.
Hoop het ook voorlopig nog even te blijven.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:04 schreef liiszle het volgende:
laten we het er maar op houden dat ik gewoon single ben ja
Snappen?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:41 schreef feessie het volgende:
Ja ! Stoor me er soms ook aan dat mensen t nie snappen![]()
dus jij gaat er van uit dat ik op uiterlijk af ga ?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:33 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
![]()
Helaas ben ik te lelijk voor je![]()
![]()
Iedereen doet dat.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
dus jij gaat er van uit dat ik op uiterlijk af ga ?
Waaaat, noem je me een nerd ?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef Loontjah het volgende:
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Opleiding: ICT
valt niet mee he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |