nou zoals de plannen van de US klaar zijn om iran aantevallen (half jaar terug ofzo nog in het nieuws)quote:
Praktisch ieder land heeft die plannen liggen voor hun buurlanden. Ik geloof zelfs dat het een oefening is op hogere krijgsopleidingen wereldwijd om een invasie van een buurland op papier uit te werken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef Boomstam het volgende:
[..]
nou zoals de plannen van de US klaar zijn om iran aantevallen (half jaar terug ofzo nog in het nieuws)
zou israel dat ook gehad hebben bij libanon?
Behalve als ze het zo spelen dat Syrie en Iran zich er mee gaan bemoeien...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:09 schreef sp3c het volgende:
het is vooral triest dat Hezbollah een oorlog uit probeert te lokken die ze van hun lang zal ze leven niet kunnen winnen
Iran heeft wel andere dingen aan zijn hoofd en Syrie is net als Libanon geen partij voor Israel die zitten ook niet te wachten op Israelische luchtbombardementen waar ze nix tegen kunnen doen denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:19 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Behalve als ze het zo spelen dat Syrie en Iran zich er mee gaan bemoeien...
zit te zoeken maar niets...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hij schrijft; Al Manar is reporting the Lebanese army is fighting an Israeli unit that landed on the Sidon beach.
Heb je daar iets meer over kunnen vinden?
Ik kan er ook niets over vinden. Het lijkt me sterk. Of ze moeten specifiek iemand moeten uitschakelen maar dan gooien ze normaal een bom...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Boomstam het volgende:
[..]
zit te zoeken maar niets...
kan incidentieel zijn natuurlijk.
Als israel landtroepen heeft gestuurd op dat strand (wat ik toch betwijfel)
dan zou het daar neit bij blijven
Ik zie Syrie de Libanezen wel helpen. En Iran heeft al gedreigd dat als Syrie wordt aangevallen, dat als een oorlogsverklaring tegen de gehele Moslimwereld wordt gezien... oorlog dus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Iran heeft wel andere dingen aan zijn hoofd en Syrie is net als Libanon geen partij voor Israel die zitten ook niet te wachten op Israelische luchtbombardementen waar ze nix tegen kunnen doen denk ik
enige land wat er in de buurt komt momenteel is Jordanie en die zijn nogal pro westers de laatste tijd
schei nou toch uit knul. omdat de wereld inmiddels doorheeft dat elke zichzelf respecterende palestijn inmiddels wel een eigen land wil, vallen ze nu aan vanuit hezballa.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:29 schreef Meki het volgende:
Libanon vraagt om einde aan 'barbaars' offensief
[..]
ghehe misschien die 4 vermiste israeliers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef sp3c het volgende:
misschien commando's ofzo, ik zie Israel niet zo heel snel D-day doen
eerst ff die "jodenhaters by quoran" uitroken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:45 schreef thedude0 het volgende:
wat een teringbende zeg. ach ja, gewoon negeren en over een paar weken is het weer voorbij.
Geeft al aan dat ze de Hezbollah-strijders niet weten te lokaliseren ivm hun troepenbewegingen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:37 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ghehe misschien die 4 vermiste israeliers.
van de boot afgevallen en op het strand aangedreven![]()
oja ik las ergens dat het vliegveld nu voor de 6de keer is gebombardeert
heb je een bron?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:47 schreef Super7fighter het volgende:
In drie dagen tijd heeft Israel rond de 98 burgers gedood en slechts twee Hezbollah-strijders. En dat terwijl Hezbollah in de afgelopen drie dagen al 13 Israelische soldaten heeft gewasted.
Poehoe, die Israelische oorlogsmachine, een van de machtigste legers, is niet zo indrukwekkend als iedereen beweert. Of Hezbollah is ze te slim af qua strategie en tactiek. In ieder geval is hun volharden en moraal superieur aan de Israeliers.
Mwoah, er zijn al meer landen geweest in het verleden die dachten dat ze Israel wel ff van de kaart zouden vegen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik zie Syrie de Libanezen wel helpen. En Iran heeft al gedreigd dat als Syrie wordt aangevallen, dat als een oorlogsverklaring tegen de gehele Moslimwereld wordt gezien... oorlog dus.
precies, ze gebruiken het normale volk om achter te schuilen, de bekende ziekenhuizen, moskeeën en scholen. ranzige kutapen zijn het.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:48 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Geeft al aan dat ze de Hezbollah-strijders niet weten te lokaliseren ivm hun troepenbewegingen.
syriesche ambasadeur in londen heeft gezegt, namens zijn land dus, zich er niet mee wil bemoeien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik zie Syrie de Libanezen wel helpen. En Iran heeft al gedreigd dat als Syrie wordt aangevallen, dat als een oorlogsverklaring tegen de gehele Moslimwereld wordt gezien... oorlog dus.
De optelsom van het nieuws van de afgelopen drie dagen.quote:
wel het deel van het volk die de hezbollah steunt dan hoop ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies, ze gebruiken het normale volk om achter te schuilen, de bekende ziekenhuizen, moskeeën en scholen. ranzige kutapen zijn het.
ja ik heb de aanvallen van de hezballah gevolgd ja. jij ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:53 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De optelsom van het nieuws van de afgelopen drie dagen.
Heb je het wel een beetje gevolgd?![]()
zou je denken dat hezbollah in oorlog gaat vertellen hoeveel doden bij hun zijn gevallen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:53 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De optelsom van het nieuws van de afgelopen drie dagen.
Heb je het wel een beetje gevolgd?![]()
Allemaal propaganda van die vervloekte media!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:54 schreef damian5700 het volgende:
ik weet niet of iemand Nova heeft gezien, maar daar kwam toch wel de ironie van de aanvallen van Hezbollah op Israël boven water. In een Joods ziekenhuis werd een arabische jongen gebracht die door rondvliegende scherven van een raketaanval was geraakt.
In Israël wonen immers ook moslims...
Ze gebruiken de natuurlijke omgeving om te camoufleren, zoals in de Bekaa-vallei. Met guerillia-technieken zijn de Israeli's al een keer verslagen door de Hezbollah.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies, ze gebruiken het normale volk om achter te schuilen, de bekende ziekenhuizen, moskeeën en scholen. ranzige kutapen zijn het.
Hoeveel verzetsstrijders zijn er dan volgens jou gedood aan de hand van de Israelische media?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:56 schreef Boomstam het volgende:
[..]
zou je denken dat hezbollah in oorlog gaat vertellen hoeveel doden bij hun zijn gevallen?
waarschijnlijk zullen ze nog beweren dat ze meer israelische schepen hebben laten zinken dan dat er doden zijn gevallen![]()
misschien moet je eens wat minder schotel kijken vrind...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ze gebruiken de natuurlijke omgeving om te camoufleren, zoals in de Bekaa-vallei. Met guerillia-technieken zijn de Israeli's al een keer verslagen door de Hezbollah.
Je bedoelt de (s)linkse media?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal propaganda van die vervloekte media!![]()
De oorlog is gewoon vuil. 'Colleteral dammage' als wel zelfmoordaanslagen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ze gebruiken de natuurlijke omgeving om te camoufleren, zoals in de Bekaa-vallei. Met guerillia-technieken zijn de Israeli's al een keer verslagen door de Hezbollah.
Die 2 van nu.nl vind ik erg magertjes, teletekst had vanmiddag iets andere cijfers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:58 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hoeveel verzetsstrijders zijn er dan volgens jou gedood aan de hand van de Israelische media?
geen idee. ik ga geen dodelijst bij houden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:58 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hoeveel verzetsstrijders zijn er dan volgens jou gedood aan de hand van de Israelische media?
Nou, dat doe ik ook niet. Ik volg de media.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:05 schreef Boomstam het volgende:
[..]
geen idee. ik ga geen dodelijst bij houden.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik ook niet. Ik volg de media. al jazeera
quote:
En net als toen zal uiteindelijk de VS nu weer de kooltjes voor Israel uit het vuur mogen halen, als het tot een gehele oorlog in het MO komt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn al meer landen geweest in het verleden die dachten dat ze Israel wel ff van de kaart zouden vegen.
Bronquote:...Meanwhile, US President George W. Bush has called Lebanese Prime Minister Fuad Siniora, voicing support for the government and pledging to press Israel to limit the damage caused by its attacks. "President Bush asserted that he will exert pressure on Israel to limit damage inflicted on Lebanon through the ongoing military operation," according to the statement from Siniora's office that was issued on Friday.
It added Bush vowed to help Lebanese "civilian residents and innocent people."
In the phone call to Siniora, Bush "expressed his support, esteem and backing for the recent positions of the Lebanese government," a Lebanese official told AFP.
zoals je weet was de eerste oorlog, nadat joden het verkochtte land introkken, zonder hulp van amerika.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En net als toen zal uiteindelijk de VS nu weer de kooltjes voor Israel uit het vuur mogen halen, als het tot een gehele oorlog in het MO komt.
Groups to Bush: Drop Iran-Israel Linkage
Jewish community leaders have urged the White House to refrain from publicly pledging to defend Israel against possible Iranian hostilities, senior Jewish activists told the Forward.
Such statements, they say, create an impression that the United States is considering a military option against Iran for the sake of Israel — and could lead to American Jews being blamed for any negative consequences of an American strike against Iran.
En dan krijg je dingen als
[afbeelding]
Terwijl de Amerikaanse burgers gewoon hun kop moeten houden en hun geld moeten overmaken en hun kinderen sturen als het nodig is.
Israel Crosses the Line
And you read it here first…
Ik kan me ook herrineren dat de US israel bekant smeekte niets tegen irak te doen in de 1ste goldoorlog na de scudaanvallen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En net als toen zal uiteindelijk de VS nu weer de kooltjes voor Israel uit het vuur mogen halen, als het tot een gehele oorlog in het MO komt.
Lekker vooroordelen heb jij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je eens wat minder schotel kijken vrind...
Het Israëlische offensief in Libanon heeft sinds woensdag zeker 62 burgers het leven gekost en 170 verwond. Onder de doden zijn 59 Libanezen en drie buitenlanders, meldde de Libanese politie. Ook twee Hezbollah-militanten kwamen om.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik heb de aanvallen van de hezballah gevolgd ja. jij ook?
of wou je weer zeggen dat israel is begonnen?
nou nee je geschiedkennis laat zo te wensen over dat ik vermoed dat je geïndoctrineerd bent door je leuke schotelantenne op arabië gericht.quote:
Jij bent zo te zien geindoctrineerd door Hirsi Ali en Wilders.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee je geschiedkennis laat zo te wensen over dat ik vermoed dat je geïndoctrineerd bent door je leuke schotelantenne op arabië gericht.
huh?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien geindoctrineerd door Hirsi Ali en Wilders.
denk het ook wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef PLAE@ het volgende:
ach wij weten misschien 5% van wat er aan de hand is en hoe het werkt.
Toen heeft de VS niet bijster veel gedaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eén uur tijdverschil. Het is daar bijna half vier ('s nachts).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:20 schreef Boomstam het volgende:
[..]
denk het ook wel.
vraag me nog wel af of je over serieus oorlog kan praten
paar bruggen en een vliegveld maken nog geen zomer. Maar dat komt nog wel
weet ook niet of ze snachts doorgaan, tijdverschil is 1 of 2 uur ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |