Uitgesloten van de CL, en de kampioenschappen van de afgelopen twee jaar (?) zijn ongeldig verklaard.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
en hoe zit het met kampioenschappen en cl?
Juve, Milan, Fiorentina en Lazio doen allemaal niet mee in Europa.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
en hoe zit het met kampioenschappen en cl?
Nee hoorquote:
wel eens van scheidsrechters gehoord?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef maril het volgende:
Weet je eigenlijk vind ik dat die spelers bij die club moeten blijven spelen per slot hebben ze meegewerkt anders kun je de boel niet beinvloeden,
Volgens berichten AC Milanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef Messenga het volgende:
Het is toch Inter Milaan en AC milan?.
De straffen zijn overigens terecht, dat terzijde.
Nee het is Internazionale en AC Milanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef Messenga het volgende:
Het is toch Inter Milaan en AC milan?.
De straffen zijn overigens terecht, dat terzijde.
Ja maar je hebt ook wat spelers nodig ik kan mij niet voortellen dat die van niets wisten.quote:
Achzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee het is Internazionale en AC Milan
In het Nederlands worden ze vaak Inter Milaan en AC Milaan genoemd.
Tijdens CL wedstrijden zie je ook altijd 'AC Milan'.quote:
En dus ook Internazionalequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tijdens CL wedstrijden zie je ook altijd 'AC Milan'.
dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Achzo.
[..]
Tijdens CL wedstrijden zie je ook altijd 'AC Milan'.
Ze kunnen dan ook nog degraderen lijkt me. Ze hadden beter helemaal naar de serie C teruggezet kunnen worden zonder punten aftrek. Hadden ze tenminste nog iets om voor te voetballen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:59 schreef borisz het volgende:
lol -30, eerst 10 wedstrijden winnen en dan pas "beginnen"
ach. -30 bij begin van Serie B is hetzelfde als degradatie naar Serie C1quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:12 schreef Trancelocator het volgende:
Jammer dat ze Juventus niet verder hebben weggestopt.
hopelijk wel, ajax direct in CLquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef PLAE@ het volgende:
Zullen de Europese competities ook opgevuld worden met andere clubs![]()
Juve, AC Milan en Fiorentina raken hun CL plek kwijt, dit wordt: Inter, AS Roma direct, Chievo en Palermo voorronde enzovoorts..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef PLAE@ het volgende:
Zullen de Europese competities ook opgevuld worden met andere clubs![]()
Alleen dit is pijnlijkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
ach. -30 bij begin van Serie B is hetzelfde als degradatie naar Serie C1
Nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef PLAE@ het volgende:
Goeie vraag of er nou ook clubs promoveren idd.
zal dit de wederopstanding van AS Roma zijn?![]()
op z'n Italiaans dus. Dalijk beginnen ze weer over ons euthanasie-beleid.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:22 schreef maril het volgende:
Op RAI sport is er een heftige discussie , ik versta het alleen niet![]()
hm ja.. dat lijkt me misschien wel het eerlijkst.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:29 schreef borisz het volgende:
de ploegen die in 2005-2006 degeradeerden blijven in de serie a, bron sportjournaal
beetje jammer. gewoon play-offs laten spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Dus de toppers uit de Serie B zijn hier ook de dupe van geworden?
Neehoor, normaal zouden ze net promotie hebben misgelopen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, PSV stijgt net niet genoeg voor pot 1
de ploegen die promoveren, promoveren gewoon alleen er degeraderen de gestrafte ploegen ipv de laagst geklasseerden maar de nummer 4,5,6 in de serieB blijven in de serieBquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
idd. de eindstand van vorig seizoen is dus gewoon aangepast.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
de ploegen die promoveren, promoveren gewoon alleen er degeraderen de gestrafte ploegen ipv de laagst geklasseerden maar de nummer 4,5,6 in de serieB blijven in de serieB
yep, je hebt gelijk. dan is het logisch ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
idd. de eindstand van vorig seizoen is dus gewoon aangepast.
natuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, na wat logisch nadenken, besefte ik me dat ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
de ploegen die promoveren, promoveren gewoon alleen er degeraderen de gestrafte ploegen ipv de laagst geklasseerden maar de nummer 4,5,6 in de serieB blijven in de serieB
nee hoor, titels worden gewoon niet toegekend dacht ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef borisz het volgende:
Inter is trouwens 2x kampioen 2004-2005, en 2005-2006
allebei niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
nee hoor, titels worden gewoon niet toegekend dacht ik.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
nee hoor, titels worden gewoon niet toegekend dacht ik.
Teletekstquote:Naast alle verliezers zijn er toch ook
'winnaars'.Zo gaan de twee titels die
Juventus afgenomen zijn naar Inter.AS
Roma,Palermo en Chievo gaan spelen in
de Champions League.Messina,Lecce en
Treviso blijven alsnog in de Serie A.
straffen hoofdrolspelers op 809
38 wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:55 schreef xFriendx het volgende:
Hoeveel punten halen doorgaans de 3 laagste ploegen in de Serie B na alle wedstrijden in het seizoen? Als er een wedstrijd of 40 gespeeld moet worden dan zou in principe Juve 30x3 (mits de eerdere 10 allemaal gewonnen worden) is 90 punten kunnen halen. Dat is het meest positieve dan, er zullen vast wat wedstrijden verloren gaan of gelijkspel, dus zeg een punt of 70.
Het lijkt mij dan niet dat degradatie er in zit. Aan de andere kant zal promoveren er ook niet inzitten, behalve als de topploegen allemaal punten tegen elkaar gaan verspelen door ontzettend vaak gelijk te spelen.
De statistieken geven Juventus niet de illusie dat het makkelijk de degradatie gaat ontlopen. Vorig seizoen werd Atalanta Bergamo met 81 punten kampioen, waarmee het 42 punten meer had dan de directe degradant Ternana. In het seizoen 2004/2005 degradeerde Pescara naar de Serie C1 met slechts 30 punten minder dan kampioen Genoa.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:55 schreef xFriendx het volgende:
Hoeveel punten halen doorgaans de 3 laagste ploegen in de Serie B na alle wedstrijden in het seizoen? Als er een wedstrijd of 40 gespeeld moet worden dan zou in principe Juve 30x3 (mits de eerdere 10 allemaal gewonnen worden) is 90 punten kunnen halen. Dat is het meest positieve dan, er zullen vast wat wedstrijden verloren gaan of gelijkspel, dus zeg een punt of 70.
Het lijkt mij dan niet dat degradatie er in zit. Aan de andere kant zal promoveren er ook niet inzitten, behalve als de topploegen allemaal punten tegen elkaar gaan verspelen door ontzettend vaak gelijk te spelen.
Ik en mijn broertje lachten ons kapot bij het lezen van het bericht op Teletekst. Dit betekent dat Juventus pas 2009 weer meedoet in de Champions League als ze nog de boel bij elkaar houden. Maar zoals het ernaar uitziet zal elke weldenkende international zijn geluk elders beproeven. Betekent het dat ze pas volgend decennium weer kunnen schitteren in Europa.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
natuurlijk niet
van de 18 20 ploegen in de competitie gaan er 6 weg (3 degradanten en de 3 bestrafte clubs). dan moeten er dus weer 6 bij (3 gepromoveerde clubs, en de 3 clubs die eigenlijk zouden degraderen komen weer terug).
Ze kunnen nog wel schitteren in de UEFA Cup in het seizoen 2007/2008quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik en mijn broertje lachten ons kapot bij het lezen van het bericht op Teletekst. Dit betekent dat Juventus pas 2009 weer meedoet in de Champions League als ze nog de boel bij elkaar houden. Maar zoals het ernaar uitziet zal elke weldenkende international zijn geluk elders beproeven. Betekent het dat ze pas volgend decennium weer kunnen schitteren in Europa.![]()
De telefoons van zaakwaarnemers staan roodgloeiend nuquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef Leatherface het volgende:
Dit wordt echt de grootste transfercarrousel ooit.
Wat een toestanden.
Of dit betekent de definitieve nekslag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik en mijn broertje lachten ons kapot bij het lezen van het bericht op Teletekst. Dit betekent dat Juventus pas 2009 weer meedoet in de Champions League als ze nog de boel bij elkaar houden. Maar zoals het ernaar uitziet zal elke weldenkende international zijn geluk elders beproeven. Betekent het dat ze pas volgend decennium weer kunnen schitteren in Europa.![]()
Klopt. Maar er ligt echter een addertje onder het gras: Empoli heeft geen geschikt stadion voor Europees voetbal, voldoet niet aan de eisen. Nu kunnen ze 2 dingen doen:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:49 schreef WeebI het volgende:
1 Juventus 38 27 10 1 91 71 - 24
2 AC Milan 38 28 4 6 88 85 - 31
3 Internazionale 38 23 7 8 76 68 - 30
4 Fiorentina 38 22 8 8 74 66 - 41
5 AS Roma 38 19 12 7 69 70 - 42
6 Lazio Roma 38 16 14 8 62 57 - 47
7 Chievo 38 13 15 10 54 54 - 49
8 Palermo 38 13 13 12 52 50 - 52
------------------
9 Livorno 38 12 13 13 49 37 - 44
10 Parma 38 12 9 17 45 46 - 60
11 Empoli 38 13 6 19 45 46 - 62
boven de streep CL/CL Voorrondes
onder de streep UEFA Cup
correct me if I'm wrong.
SportItalia, La7, Italia1, Rai Uno, Rainews24, Sky Italia etc. allemaal waren ze er live bij, sommigen hadden zelfs de hele programmering omgegooid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:41 schreef tong80 het volgende:
Ik probeer me dit in Nederland voor te stellen. Dit moet er wel erg inhakken inj Italië.
De titel van vorig seizoen wordt niet vergeven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:23 schreef Leatherface het volgende:
En Inter krijgt twee scudetti in de schoot geworpen
Italia
Worden ze eindelijk kampioen na zoveel jaar zonder scudettoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:33 schreef sjimz het volgende:
Voetbal International meldt trouwens dat Inter de kampioen van vorig seizoen is. Zullen ze dat klakkeloos overgenomen hebben van voetbalzone?
ze kunnen de scudetto van Juve krijgen. ok, er staat wel Juve op dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Worden ze eindelijk kampioen na zoveel jaar zonder scudetto![]()
Vind je het overigens nu dat je weet hoe Juventus handelde nog gek dat Inter zo lang geen titel meer heeft behaald?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Worden ze eindelijk kampioen na zoveel jaar zonder scudetto![]()
Vind je het erg gek als mensen die club zo omschrijven?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:07 schreef -Wolf- het volgende:
Goh, Nazio... die had ik nog niet gehoord.
Al eens gehoord van de romeinse groet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vind je het erg gek als mensen die club zo omschrijven?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:33 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Als een gehoord van de romeinse groet?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:33 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ooit gehoord van weldenkende mensen die niet zo'n flutexcuus aanhouden om hun extremistische gebaren goed te praten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:33 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Wachten tot de vaste uitspraakquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef borisz het volgende:
Inter is trouwens 2x kampioen 2004-2005, en 2005-2006
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ooit gehoord van weldenkende mensen die niet zo'n flutexcuus aanhouden om hun extremistische gebaren goed te praten?
He no offence.. maar uh..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ooit gehoord van weldenkende mensen die niet zo'n flutexcuus aanhouden om hun extremistische gebaren goed te praten?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:27 schreef TimoBasso het volgende:
He no offence.. maar uh..
Ooit eens gehoord van mensen zoals jouw.. die om alles een punt maken..
Kijk eens verder dan je neus lang is vriend..![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Tottenham meldt zich voor Nedved
16 juli 2006
Tottenham Hotspur wil Pavel Nedved overnemen van Juventus. Zdenek Nehoda, de zaakwaarnemer van de Tsjechische middenvelder, heeft laten weten dat de Britse ploeg concrete interesse getoond heeft. Of Nedved ook daadwerkelijk wil vertrekken, is nog niet duidelijk. De Tsjech overweegt om met Juventus mee te gaan naar de Serie B.
"Pavel heeft de potentie om in de Europese top te spelen", zegt Nehoda tegen het Tsjechische CTK over zijn speler. "Tottenham Hotspur, AS Monaco en wat clubs uit de Verenigde Arabische Emiraten en Dubai hebben interesse getoond. Deze clubs hebben specifieke aanbiedingen gedaan, maar wij hebben nog geen besluit genomen."
De 33-jarige Nedved speelt al sinds medio 2001 bij de Oude Dame uit Turijn. Daarvoor speelde hij vijf seizoenen bij Lazio. In zijn vaderland kwam hij vier jaar uit voor Sparta Praag.
Misschien afpersen of zo of chanteren.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:47 schreef Napalm het volgende:
Als ik het goed berijp hebben de clubs enkele scheidsrechters omgekocht. Maar wat heeft milan gedaan, teletekst komt niet ver dan "illegale wijze beinvloedt". Hoe doe je dat; niet omkopen wel bedreigen of in luxe kleedkamers stoppen ofzo?
quote:Italiaanse clubs in beroep
ROME - Juventus, AC Milan, Lazio en Fiorentina gaan in beroep tegen de straffen die de clubs vorige vrijdag kregen opgelegd voor hun aandeel in de grootscheepse fraudezaak van het Italiaanse voetbal.
Juventus, Lazio en Fiorentina werden teruggezet naar de tweede divisie (Serie B), AC Milan kreeg een verbod op Europees voetbal in het nieuwe seizoen. Juventus accepteerde wel de terugzetting maar niet het aantal van dertig punten in mindering.
Aanklager Stefano Palazzi heeft eveneens beroep aangetekend. Hij vond de straffen te licht. Hij wil Juventus naar de Serie C teruggezet hebben en de andere drie naar de Serie B.
Het beroep zal vrijdag dienen voor de federale rechtbank. De definitieve sancties worden voor 27 juli verwacht, want dan sluit de inschrijvingstermijn voor de Europese competities.
En die gaat dan ook definitief naar de Serie B.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Enigste die 100% wat heeft gedaan is Juve
Dat moet bij al deze schuldige clubs gebeuren.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:59 schreef Noca het volgende:
Ze (fiorentina fans) kunnen beter hun bestuur c.q. de mensen die ervoor gezorgd hebben dat ze naar de serie B moeten aanpakken.
Maar dat kan natuurlijk wel anders worden als Milan, Juve erbij komen en wat sterke clubs door de voorronde....quote:First seeds: 1 Barcelona (Spa) 127pts, 2 Real Madrid (Spa) 120, 3 Inter Milan (Ita) 112, 4 Liverpool (Eng) 105.9, 5 Arsenal (Eng) 101.9, 6 Manchester United (Eng) 100.9, 7 Valencia (Spa) 95, 8 Lyon (Fra) 89.7.
Second seeds: 9 Porto (Por) 87.5, 10 PSV Eindhoven (Hol) 81.6, 11 Bayern Munich (Ger) 80.9, 12 Chelsea (Eng) 79.9, 13 Roma (Ita) 76, 14 Ajax (Hol) 60.6, 15 Celtic (Sco) 60, 16 Lille (Fra) 54.7.
Wat staat Ajax laag! Zo slecht hebben ze het toch niet gedaan dat ze maar net boven Celtic staan?quote:
En er is sprake van Uitbreiding Serie A, ofwel nu direct, ofwel met meer promotieplaatsen vanuit B komend seizoen met nog twijfel over wie in het 1e geval die plaatsen zouden moeten opvullen etc.quote:Milan claim UEFA place
Milan look set to claim a place in next season’s UEFA Cup after the Italian Football Federation refused to support Empoli’s bid to acquire a licence to enter the competition.
The Tuscan minnows unexpectedly found themselves in the UEFA Cup qualification zone following the Calciopoli verdict but appear to be unable to take advantage of the opportunity.
It is a let-off for the Rossoneri, and it represents a miscalculation on the part of Guido Rossi and his team as last Friday’s sentence was supposed to prevent Milan from taking part in European competition in the coming season.
The Diavoli will now hope that the consolation of UEFA Cup football will halt a potential exodus from the San Siro.
quote:Italiaanse competities mogelijk later van start
Uitgegeven: 19 juli 2006 13:36
Laatst gewijzigd: 19 juli 2006 13:39
ROME - De Italiaanse Serie A en Serie B gaan mogelijk later van start dan gepland. Volgens diverse kranten in Italië kan het schandaal in het Italiaanse voetbal leiden tot uitstel van de competitiestart. De media houden er rekening mee dat de eerste wedstrijden pas op 9 september worden gespeeld, in plaats van eind augustus zoals de bedoeling was.
Met name de mogelijkheid om in beroep te kunnen gaan tegen de geëiste straffen zou tot de vertraging leiden. Vorige week werden Juventus, Lazio Roma en Fiorentina teruggezet naar de Serie B.
Bovendien kregen de verenigingen een forse puntenstraf. AC Milan bleef wel in de Serie A maar moet de competitie beginnen met minpunten. Alle clubs gaan tegen de straf in beroep.
Overigens wordt inmiddels ook onderzoek gedaan naar de Serie A-clubs Reggina, Empoli en Lecce.
bron: nu.nl
quote:Inter to receive Scudetto
Reports from Italy suggest that within the next 10 days Inter will be officially awarded last season’s Scudetto.
With Juventus relegated and Milan deducted 44 points, the Nerazzurri top the revised table for the 2005-06 campaign.
However, it was initially suggested that the Scudetto would be declared void rather than awarded to the Serpenti.
Inter owner Massimo Moratti has been insistent from the beginning that his club deserve to be awarded their 14th championship.
“I insist that we are given the title so that we are separated from the guilty clubs,” the oil tycoon stated. “Otherwise we’re saying that the whole of Serie A was involved in the scandal.”
A meeting is scheduled for July 28 between members of the Italian Football Federation and the Football League. It is widely believed that that the two governing bodies are set to hand the title to Inter.
In fact the Nerazzurri are so confident of being awarded the title that the Coppa Italia logo on the new Inter replica shirts has been moved to the sleeve to allow space for the Scudetto to be recognised.
quote:Calciopoli: Part Two
According to an Italian newspaper, two more Serie A sides are set to be sucked into the Calciopoli scandal.
Daily paper Il Giornale claims that the head of the Calciopoli investigation Francesco Saverino Borrelli is due to receive 300 pages of previously unseen telephone transcripts that incriminate at least two more clubs.
So far there is no indication of which sides may be put under the spotlight, but Il Giornale has promised to reveal all within the next few days.
The anticipated second wave of scandal could cause a complete review of last Friday’s verdict and may even delay the start of the new season.
Meanwhile, Guido Rossi – special commissioner of the Italian Football Federation – has called for an increase in the number of sides promoted from Serie B next term.
Rossi believes that three rather than two sides should be automatically promoted from the second tier due to the number of big clubs now competing in Serie B.
Bij EuroNews zeiden ze net dat hij NIET aan Milan wordt verkocht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:09 schreef Waris3 het volgende:
Buffon blijft ook (waarschijnlijk) bij Juventus (bron: vi.nl)
quote:Advocaat Juventus vraagt om medelijden
ROME - Terugzetting naar de Serie B en dertig punten in mindering zou desastreuze gevolgen hebben voor voetbalclub Juventus. Dat betoogde de raadsman van de Italiaanse club zondag in hoger beroep.
De roemrijke club uit Turijn werd eerder schuldig bevonden aan het beïnvloeden van resultaten met hulp van arbiters en grensrechters in het seizoen 2004-2005. Behalve terugzetting en punten in mindering verloor de club ook de laatste twee nationale titels. Advocaat Cesare Zaccone deed bij de rechters een beroep op mededogen met Juventus.
Serie C
Zaccone hield de rechters voor dat belangrijkste spelers de club verlaten. De carrière van een voetballer is kort en niemand heeft trek in twee jaar Serie B. Gebrek aan kwaliteit in de ploeg zou zelfs degradatie naar de Serie C kunnen betekenen. Sinds de club schuldig is bevonden, vertrokken al Cannavaro, Zambrotta, Emerson en Thuram.
Sponsors
Juventus wordt volgens zijn raadsman al zwaar gestraft door het verlies aan inkomsten. Sponsors lopen weg en tv-rechten brengen minder in het laatje. Overigens is de Turijnse club niet de enige die werd bestraft. AC Milan, Fiorentina en Lazio Roma kregen eveneens maatregelen opgelegd. Ook deze clubs gaan in hoger beroep.
De uitspraak in het hoger beroep van Juventus wordt komende week verwacht.
Ik ben benieuwd of het duimpje van de rechter omhoog of omlaag gaat.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:08 schreef Trancelocator het volgende:
Een smeekbede van Juventus. Wat aandoenlijk.
(Dat hadden ze dan eerder moeten bedenken...)
[..]
Laat ze het uitvechten in het Collosseum.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het duimpje van de rechter omhoog of omlaag gaat.
degradandi te salutantquote:Op zondag 23 juli 2006 19:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Laat ze het uitvechten in het Collosseum.
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:34 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb er het volste vertrouwen in!
Samenvattend: Morgen de uitspraak, normaliter na sluiting van de beurs begint de bijeenkomst rond 19.30 uur.quote:Calcio: maxiprocesso, domani i verdetti
ROMA - Sara' resa nota domani, probabilmente in serata dopo la chiusura della borsa, la sentenza di secondo grado del maxiprocesso al calcio italiano. Non e' escluso, tuttavia, che il verdetto giunga qualche ora prima, magari previa richiesta alla Borsa Italiana di sospendere i titoli dei club quotati a Piazza Affari. Dalle 19.30 i cinque giudici della Corte Federale, presieduta da Piero Sandulli, sono in camera di consiglio. Circa la lettura del dispositivo Sandulli ha spiegato che "verra' tempestivamente comunicato il luogo, l'orario e il modo". (Agr)
quote:'Strafpunten Juventus ingetrokken'
De rechter in Rome doet naar verwachting dinsdagavond om 20.00 uur uitspraak in het hoger beroep van de Italiaanse voetbalclubs die zijn beschuldigd van beïnvloeding van wedstrijdresultaten. Volgens de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport kunnen Fiorentina, Lazio Roma en Juventus rekenen op strafvermindering.
De Gazzetta meldt in de dinsdaguitgave dat Juventus wel degradeert naar de Serie B, maar het nieuwe seizoen niet hoeft te beginnen met de dertig strafpunten die waren opgelegd. De krant sluit verder niet uit dat Fiorentina en Lazio Roma, die een divisie waren teruggezet met respectievelijk twaalf en zeven strafpunten, alsnog in de Serie A mogen uitkomen.
Ach, als Lazio maar in de Serie A blijft en het liefst met zo min mogelijk strafpunten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:02 schreef -Wolf- het volgende:
pfffff... alle 30 punten intrekken?dat zou wel een lachertje zijn.
Dat is eigenlijk ook het enige dat mij interesseert ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, als Lazio maar in de Serie A blijft en het liefst met zo min mogelijk strafpunten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |