Uitgesloten van de CL, en de kampioenschappen van de afgelopen twee jaar (?) zijn ongeldig verklaard.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
en hoe zit het met kampioenschappen en cl?
Juve, Milan, Fiorentina en Lazio doen allemaal niet mee in Europa.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
en hoe zit het met kampioenschappen en cl?
Nee hoorquote:
wel eens van scheidsrechters gehoord?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef maril het volgende:
Weet je eigenlijk vind ik dat die spelers bij die club moeten blijven spelen per slot hebben ze meegewerkt anders kun je de boel niet beinvloeden,
Volgens berichten AC Milanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef Messenga het volgende:
Het is toch Inter Milaan en AC milan?.
De straffen zijn overigens terecht, dat terzijde.
Nee het is Internazionale en AC Milanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef Messenga het volgende:
Het is toch Inter Milaan en AC milan?.
De straffen zijn overigens terecht, dat terzijde.
Ja maar je hebt ook wat spelers nodig ik kan mij niet voortellen dat die van niets wisten.quote:
Achzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee het is Internazionale en AC Milan
In het Nederlands worden ze vaak Inter Milaan en AC Milaan genoemd.
Tijdens CL wedstrijden zie je ook altijd 'AC Milan'.quote:
En dus ook Internazionalequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tijdens CL wedstrijden zie je ook altijd 'AC Milan'.
dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Achzo.
[..]
Tijdens CL wedstrijden zie je ook altijd 'AC Milan'.
Ze kunnen dan ook nog degraderen lijkt me. Ze hadden beter helemaal naar de serie C teruggezet kunnen worden zonder punten aftrek. Hadden ze tenminste nog iets om voor te voetballen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:59 schreef borisz het volgende:
lol -30, eerst 10 wedstrijden winnen en dan pas "beginnen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |