Uitgesloten van de CL, en de kampioenschappen van de afgelopen twee jaar (?) zijn ongeldig verklaard.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
en hoe zit het met kampioenschappen en cl?
Juve, Milan, Fiorentina en Lazio doen allemaal niet mee in Europa.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
en hoe zit het met kampioenschappen en cl?
Nee hoorquote:
wel eens van scheidsrechters gehoord?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef maril het volgende:
Weet je eigenlijk vind ik dat die spelers bij die club moeten blijven spelen per slot hebben ze meegewerkt anders kun je de boel niet beinvloeden,
Volgens berichten AC Milanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef Messenga het volgende:
Het is toch Inter Milaan en AC milan?.
De straffen zijn overigens terecht, dat terzijde.
Nee het is Internazionale en AC Milanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef Messenga het volgende:
Het is toch Inter Milaan en AC milan?.
De straffen zijn overigens terecht, dat terzijde.
Ja maar je hebt ook wat spelers nodig ik kan mij niet voortellen dat die van niets wisten.quote:
Achzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee het is Internazionale en AC Milan
In het Nederlands worden ze vaak Inter Milaan en AC Milaan genoemd.
Tijdens CL wedstrijden zie je ook altijd 'AC Milan'.quote:
En dus ook Internazionalequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tijdens CL wedstrijden zie je ook altijd 'AC Milan'.
dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Achzo.
[..]
Tijdens CL wedstrijden zie je ook altijd 'AC Milan'.
Ze kunnen dan ook nog degraderen lijkt me. Ze hadden beter helemaal naar de serie C teruggezet kunnen worden zonder punten aftrek. Hadden ze tenminste nog iets om voor te voetballen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:59 schreef borisz het volgende:
lol -30, eerst 10 wedstrijden winnen en dan pas "beginnen"
ach. -30 bij begin van Serie B is hetzelfde als degradatie naar Serie C1quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:12 schreef Trancelocator het volgende:
Jammer dat ze Juventus niet verder hebben weggestopt.
hopelijk wel, ajax direct in CLquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef PLAE@ het volgende:
Zullen de Europese competities ook opgevuld worden met andere clubs![]()
Juve, AC Milan en Fiorentina raken hun CL plek kwijt, dit wordt: Inter, AS Roma direct, Chievo en Palermo voorronde enzovoorts..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef PLAE@ het volgende:
Zullen de Europese competities ook opgevuld worden met andere clubs![]()
Alleen dit is pijnlijkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
ach. -30 bij begin van Serie B is hetzelfde als degradatie naar Serie C1
Nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef PLAE@ het volgende:
Goeie vraag of er nou ook clubs promoveren idd.
zal dit de wederopstanding van AS Roma zijn?![]()
op z'n Italiaans dus. Dalijk beginnen ze weer over ons euthanasie-beleid.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:22 schreef maril het volgende:
Op RAI sport is er een heftige discussie , ik versta het alleen niet![]()
hm ja.. dat lijkt me misschien wel het eerlijkst.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:29 schreef borisz het volgende:
de ploegen die in 2005-2006 degeradeerden blijven in de serie a, bron sportjournaal
beetje jammer. gewoon play-offs laten spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Dus de toppers uit de Serie B zijn hier ook de dupe van geworden?
Neehoor, normaal zouden ze net promotie hebben misgelopen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, PSV stijgt net niet genoeg voor pot 1
de ploegen die promoveren, promoveren gewoon alleen er degeraderen de gestrafte ploegen ipv de laagst geklasseerden maar de nummer 4,5,6 in de serieB blijven in de serieBquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Dus de toppers uit de Serie B zijn hier ook de dupe van geworden?
idd. de eindstand van vorig seizoen is dus gewoon aangepast.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
de ploegen die promoveren, promoveren gewoon alleen er degeraderen de gestrafte ploegen ipv de laagst geklasseerden maar de nummer 4,5,6 in de serieB blijven in de serieB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |