abonnement Unibet Coolblue
pi_39827457
Omdat er nog geen topic hierover was.. Titan quest gemaakt door IronLore
Titan quest is een diablo 2 "kloon" maar dan grafisch veel beter.

Ingame video gemaakt door mij om te laten zien wat het is: http://video.google.nl/videoplay?docid=7482371316183220509&q=titan+quest

Spelen meer mensen dit spel?

Website:
http://titanquestgame.com/
pi_39830316
Heb het gedownload maar vond er na een uurtje niks meer aan.
Geef mij maar Guild Wars ( eigenlijk wl hetzelfde maarja ; boei )
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:54:40 #3
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_39830433
Ben nu lvl 27 ergens in China
Leuk spel...
Alleen wel vol met bugs, zelfs met de 1.08 patch
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_39831309
Je moet de sound map veranderen, zet voor alle bestanden in je sounds map een "_" ervoor. Geen geluid maar wel rete stabiel. Er zijn namelijk wat problemen met verschillende on board (ac97) geluidskaarten..

Zefl ben ik nu lvl 37/38 en zit in act 1 legendary
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:26:38 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_39831385
druk aan het spelen...

heb nu drie lvl 22 characters in Egypt....kan niet kiezen wat ik wil spelen, maar ik denk dat ik het voorlopig op m'n conqueror hou
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_39831479
Oh ja.. als iemand met mij wilt spelen.. download hamachi http://www.hamachi.cc/
server: Titan Quest Trades 6 wachtwoord: titan of gamespy.be geen wachtwoord
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:12:25 #7
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_39832646
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:24 schreef ARKON het volgende:
Je moet de sound map veranderen, zet voor alle bestanden in je sounds map een "_" ervoor. Geen geluid maar wel rete stabiel. Er zijn namelijk wat problemen met verschillende on board (ac97) geluidskaarten..

Zefl ben ik nu lvl 37/38 en zit in act 1 legendary
Met mijn rogue character blijft ie uitvallen, ook zonder geluid. Helaas speel ik meestal met game geluid aan..... dus ik wacht liever op een nieuwe patch
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_39833017
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:12 schreef AlexLPUMUSE het volgende:

[..]

Met mijn rogue character blijft ie uitvallen, ook zonder geluid. Helaas speel ik meestal met game geluid aan..... dus ik wacht liever op een nieuwe patch
je moet ook de bestanden in je / sounds map hernoemen. De crashes zijn dan weg voor zover we weten.Dus niet je geluid uitzetten in de opties menu..
Dit is getest door best wel veel mensen met verschillende systemen met hetzelfde probleem.

Als je vragen hetb kan je mij mailen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:41:00 #9
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_39833492
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:24 schreef ARKON het volgende:

[..]

je moet ook de bestanden in je / sounds map hernoemen. De crashes zijn dan weg voor zover we weten.Dus niet je geluid uitzetten in de opties menu..
Dit is getest door best wel veel mensen met verschillende systemen met hetzelfde probleem.

Als je vragen hetb kan je mij mailen.
ja dat begrijp ik

Ik heb als volgt de volgende bestanden hernoemd
_Dialog.arc
_Music.arc
_Sounds.arc

Correct me if I'm wrong
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_39833584
Klopt,

Wat zijn de specs van je systeem?

Als je wilt kan je een dxDiag sturen?
Start / uitvoeren en typ dxdiag.
pi_39897368
Heb nu een level 14 en een level 13, allebei nog vrolijk in Griekenland
Leuk spel, misschien niet zo zeer heel bijzonder, maar onder andere de setting maakt 'm in mijn ogen best interessant.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39903087
spel al weekje of 2 in huis maar speel ook prey en flatout 2 tussendoor
erg leuke game!

voor mensen die eel crashes hebben:
het is aangetoont dat de warez versie nogal vaak crasht, het orgineel daar in tegen heeft 9/10x dit probleem niet!
pi_39904613
Ik heb toch echt het origineel, met de 1.08 patch en vooral als ik wat langer bezig ben, dan loopt ie af en toe tijdelijk vast tot idd crashes aan toe, maar dan heb ik een PC die niet heel ver boven de recommended specs uitkomt
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39904751
windowed spelen wil vaak ook wel helpen.
pi_39905707
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef JanaX het volgende:
windowed spelen wil vaak ook wel helpen.
Oh, dat moet ik idd nog steeds aanzetten. Ik denk er elke keer aan, maar op het moment dat ik het spel dan start, klik ik dan toch weer meteen op play en gaan met die banaan
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39906563
Leuk dat er een Titan Quest topic is. Ik zit er ook over te denken om het te kopen omdat het echt een leuk spel is.

Maar nu wilde ik weten hoe het multiplayer gedeelte geregeld is. gaat het net zoals bij Diablo2 via servers, of is het alleen peer to peer.

Als het niet via servers is, dan weet ik niet of ik het spel ga kopen aangezien een hoop routers zware problemen geven met connecten omdat ze dus niets binnenlaten.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39906736
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:23 schreef Cadfael het volgende:
Leuk dat er een Titan Quest topic is. Ik zit er ook over te denken om het te kopen omdat het echt een leuk spel is.

Maar nu wilde ik weten hoe het multiplayer gedeelte geregeld is. gaat het net zoals bij Diablo2 via servers, of is het alleen peer to peer.

Als het niet via servers is, dan weet ik niet of ik het spel ga kopen aangezien een hoop routers zware problemen geven met connecten omdat ze dus niets binnenlaten.
Aan closed servers wordt er op dit moment aan gewerkt. (Zover ik weet) Op dit moment is multiplayer alleen mogelijk als je zelf online host / joined of lan games maakt.
pi_39907138
Ok, ik denk dat ik dan nog eventjes wacht en zie hoe het gaat lopen. ook vanwege de stabiliteit enzo waar ik hoor dat er nog wat kleine problemen mee zijn.

Ben toch nog druk bezig met mn DS lite dus voorlopig toch even geen behoefte aan nieuwe games
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39939856
* Myst.nl speelt ook Titan Quest.
Met patch 1.08 issie eindelijk stabiel. Alhoewel ben pas lvl 8. Warfare, maar begreep dat het een van de lastigste classes is in je eentje. Maar tot nu toe gaat het wel aardig.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:38:34 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_39945790
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef Myst.nl het volgende:
* Myst.nl speelt ook Titan Quest.
Met patch 1.08 issie eindelijk stabiel. Alhoewel ben pas lvl 8. Warfare, maar begreep dat het een van de lastigste classes is in je eentje. Maar tot nu toe gaat het wel aardig.
op Normal is elke willekeurige class prima te doen hoor...speel zelf nu Warfare/Defense, met nadruk op Defense...en dat gaat prima
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_39964527
Hmm gister even Spirit geprobeerd en direct naar lich de punten gepakt. Dat gaat een stuk sneller dan warfare, allemamaggies. 1 punt in life drain om de eerste paar lvls door te komen. Gassen met die handel ben nu lvl 7.

Iemand nog ideeen voor een mastery die ik er goed bij kan nemen? ik geloof dat dat op lvl 10/11 kan ofzo?
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
pi_39964749
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 08:25 schreef Myst.nl het volgende:
Hmm gister even Spirit geprobeerd en direct naar lich de punten gepakt. Dat gaat een stuk sneller dan warfare, allemamaggies. 1 punt in life drain om de eerste paar lvls door te komen. Gassen met die handel ben nu lvl 7.

Iemand nog ideeen voor een mastery die ik er goed bij kan nemen? ik geloof dat dat op lvl 10/11 kan ofzo?
level 8, earth zou ik nemen. Lich + tension + core dweller = unstoppable
pi_39965128
Een van de developers beveelt de combinatie met warfare als spellbreaker aan, zie http://rpgvault.ign.com/articles/712/712947p1.html

Ik ben altijd meer voor spelen voor de fun en zou er bij pakken wat je het leukste lijkt. En dat kan misschien niet zo'n sterke combinatie worden, maar wel een class waar je nog niets mee gedaan hebt.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:28:11 #25
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_39966964
Ik ben nu level 10 warfare/defense, is prima te doen, het al een mooi special zwaardje dat wel lekker krachtig is. Dit cyclops was wel pittig, maar wel te doen. Denk dat ie wel makkelijker was met magic van een afstand ofzo, ik moest alles close combat met mijn zwaard doen.

Ik doe verder ook alle sidequests, jullie ook?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_40050764
ik ben nu ook bezig.. althans poging tot want ik moet die eerste shaman killen, maar als ik dat doe (peace of cake natuurlijk) dan vinkt hij mijn quest niet af!! dus ik kan niet verder.... (ben ook al naar de eerste grot gegaan, maar dat mannetje wat je moet bevrijden praat nog niet aangezien ik die fucking shaman nog moet).. iemand een oplossing?
YEAH BABY YEAH!!
pi_40052082
Als je niet erg vindt om opnieuw te beginnen (character +items etc blijft hetzeflde) delete alle *.que files in je my games/titan quest/SaveData*** folder zoek daar je characternaam en delete de bestanden die eindigen in *.que meestal zitten ze in d emap normal/epic/legandary whatever..
pi_40053467
Ik vind Warfare/Defense absoluut niet zwakker. Je sleept gewoon een stuk of honderd healing potions mee en dan kom je overal doorheen. Wel enorm saai op die wijze.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:29:35 #29
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40063231
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind Warfare/Defense absoluut niet zwakker. Je sleept gewoon een stuk of honderd healing potions mee en dan kom je overal doorheen. Wel enorm saai op die wijze.
heb vandaag een uurtje Typhon runs gedaan met mijn lvl 33 conqueror met een beetje mazzel heb ik niet meer dan 1 of 2 healing potions nodig voordat Typhon een mooi paars balletje wordt....

heb nog geen zin om Epic te gaan spelen...eerst m'n Druid (Storm/Nature) maar eens naar Typhon brengen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 10:19:20 #30
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_40068674
Wat is nou het idee achter met meerdere characters tegelijk spelen? Ik wilde gewoon eerst het spel op normal uitspelen met een conqueror, en daarna op epic met een magic poppetje...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 10:34:16 #31
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_40068890
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:07 schreef spacecrap het volgende:
ik ben nu ook bezig.. althans poging tot want ik moet die eerste shaman killen, maar als ik dat doe (peace of cake natuurlijk) dan vinkt hij mijn quest niet af!! dus ik kan niet verder.... (ben ook al naar de eerste grot gegaan, maar dat mannetje wat je moet bevrijden praat nog niet aangezien ik die fucking shaman nog moet).. iemand een oplossing?
Ben je na het doden van die shaman teruggegaan naar de persoon die je er over verteld heeft? Pas daarna wordt de quest namelijk afgevinkt. Dat geldt voor alle quests trouwens.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 11:53:10 #32
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40070502
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 10:19 schreef Merovingian het volgende:
Wat is nou het idee achter met meerdere characters tegelijk spelen? Ik wilde gewoon eerst het spel op normal uitspelen met een conqueror, en daarna op epic met een magic poppetje...
met mijn conqueror heb ik normal uitgespeeld...Typhon is de eindvijand

....en nu zit ik met mijn Druid in Yeti-land...beetje jammer, die cold-resistance terwijl ik eigenlijk alleen maar cold-damage doe
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 23 juli 2006 @ 00:28:11 #33
40779 spacecrap
lalalalala
pi_40091224
quote:
Ben je na het doden van die shaman teruggegaan naar de persoon die je er over verteld heeft? Pas daarna wordt de quest namelijk afgevinkt. Dat geldt voor alle quests trouwens.
dat is toch die bolle in dat dorp (dorpleider oid.?) als ik daarheen ga, dan loopt hij te vertellen dat ik terug naar de dorpen moet omdat ze gered moeten worden (of iets in die trend)..
YEAH BABY YEAH!!
  zondag 23 juli 2006 @ 07:28:46 #34
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_40096379
quote:
Op zondag 23 juli 2006 00:28 schreef spacecrap het volgende:

[..]

dat is toch die bolle in dat dorp (dorpleider oid.?) als ik daarheen ga, dan loopt hij te vertellen dat ik terug naar de dorpen moet omdat ze gered moeten worden (of iets in die trend)..
Ik weet echt niet meer wie dat was. Ga iedereen in dat dorp die een (gekleurd) uitroepteken boven z'n hoofd heeft langs zou ik zeggen.
  zondag 23 juli 2006 @ 09:50:59 #35
40779 spacecrap
lalalalala
pi_40097063
ik zit nu midden in een verhuizing, zal het asap. proberen!
YEAH BABY YEAH!!
pi_40102124
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 10:34 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ben je na het doden van die shaman teruggegaan naar de persoon die je er over verteld heeft? Pas daarna wordt de quest namelijk afgevinkt. Dat geldt voor alle quests trouwens.
Niet helemaal zo, maar mogelijk dat ie een quest ervoor niet heeft afgemaakt, gezien dat nog even een soort van erg snelle tutorial is?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_40138400
voor de rest is alles afgevinkt.. alleen die shaman dus niet
YEAH BABY YEAH!!
pi_40247536
Ik heb het ook maar gekocht. Ik speel nu een elementalist level 32 ofzo. Ik ben net een keertje helemaal rond en kan nu epic gaan spelen. Wat ik er van begrepen heb is dat er dan paarse items gaan vallen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_40508060
The current system does not meet the minimum graphics card specifications and will be unable to run Titan Quest. Please upgrade the system before attempting to run again.

Gister deed hij het nog?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:35:03 #40
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40508084
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:33 schreef SMutzskii het volgende:
The current system does not meet the minimum graphics card specifications and will be unable to run Titan Quest. Please upgrade the system before attempting to run again.

Gister deed hij het nog?
Dan heb je waarschijnlijk te weinig geheugen vrij, kill eens alles wat je niet nodig hebt voordat je de game start.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_40508240
Gisteren toen ik hem net geinstalleerd had, deed hij het ook niet. Toen heb ik mijn kleurinstellingen veranderd van hoog naar gemiddeld. en toen werkte hij. Hele avond gespeelt. Maar nu doet hij het weer niet. Ik heb alles gesloten, maar werkt nog steeds niet :x... Ik wil me computer toch gaan formateren binnekort, zou dit helpen denk je? Of is mijn laptop gewoon niet goed genoeg??

Zou ook kunnen zijn dat het komt omdat ik een laptop heb?

  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:51:46 #42
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40508409
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:43 schreef SMutzskii het volgende:
Gisteren toen ik hem net geinstalleerd had, deed hij het ook niet. Toen heb ik mijn kleurinstellingen veranderd van hoog naar gemiddeld. en toen werkte hij. Hele avond gespeelt. Maar nu doet hij het weer niet. Ik heb alles gesloten, maar werkt nog steeds niet :x... Ik wil me computer toch gaan formateren binnekort, zou dit helpen denk je? Of is mijn laptop gewoon niet goed genoeg??

Zou ook kunnen zijn dat het komt omdat ik een laptop heb?

Ik weet niet wat voor een laptop je hebt maar dit zijn de spacs die je nodig hebt:

Minimum System Requirements:

•Windows® 2000 or XP
•1.8 Ghz Intel Pentium IV or equivalent or AMD Athlon XP or equivalent
•512 MB RAM
•5 GB free hard drive space
•64 MB NVIDIA GeForce 3 or equivalent or ATI Radeon 8500 series with Pixel Shader 1.1 support or equivalent
•DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card
•8x or faster CD-ROM drive
•Keyboard, Mouse

Recommended System Requirements:

•Windows XP
•3.0 Ghz Intel Pentium IV or equivalent
•1 GB RAM
•5.0 GB or more free hard drive space
•128 MB NVIDIA GeForce 6800 series or ATI Radeon X800 series or equivalent
•DirectX® 9.0c compatible or Soundblaster X-Fi series sound card
•8x or faster CD-ROM/DVD drive
•Keyboard, Mouse

Required for Multiplayer:

-1 set of discs per computer

-Internet: Cable modem, DSL modem or better for online multiplayer play

-Network: LAN or broadband WAN
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_40508512
Ik heb een ASUS z9200.. mijn videokaart is ATI RADEON x700, die is dus te laag.. maar hij werkte gister wel gewoon Vind het echt vreemd en ik wil verder spelen!

Het is trouwens een ATI MOBILITY RADEON x700

[ Bericht 17% gewijzigd door SMutzskii op 05-08-2006 13:29:35 ]
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 13:13:11 #44
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_40508824
x700 te laag? minimum is een 8500 serie... das 2 generaties voor de x700
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_40508906
Ow, nou ik ben n00b.. geen verstand van zoiets.. d8 dat die 8500 beter is dan x700.. xD sorry :$

*schaamt zich diep*.. maar hij MOET het dus doen, want hij voldoet aan alle eisen? Waarrrrrr zit het probleem dan

Geen mensen die dit probleem nog meer hebben?

(ik ben ondertussen aan het defragmenteren, stond ergens dat dat kon helpen? :x)
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:17:15 #46
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_40514688
x=romeinse cijfer 10, dus x700 is 10700, en das groter dan 8500

heb je het spel al geupdated met de laatste patch?
wat ook vaak een probleem is met laptops is dat de processor qua snelheid terugschakelt omdat er geen activiteit is, waarna het spel zegt dat je pc te langzaam is. je processor kan echter wel sneller, alleen "ziet" het spel dat niet. je kan kijken of je ergens in windows of in een processor-beheer-programmatje kan instellen dat ie niet langzamer gaat draaien.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_40524471
Ik weetniet wat ik gedaan heb, maar hij doet het weer. Ben benieuwd of die morgen weer zo kut doet

Ik ben nu lvl 15, heb Spirit gekozen en heb de liche king al op lvl 15 .. echt fijn is die .

Welke is slim om er nog bij te kiezen? Ik dacht zelf aan Earth, die klinkt wel cool
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:07:56 #48
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40661119
Ìk heb sinds vandaag eindelijk het spel binnen, origineel wel te verstaan

Maar als ik het speel dan na 5 tot 10 minuten gaat de performance echt hard omlaag. Geen crashes of wat dan ook maar alles is schokkerig... Ik heb patch 1.11.

Ik heb een AMD 2700+, 1024mb RAM en een Geforce 6600GT 128mb, plus alle driver updates en windows updates.

Iemand een idee hoe ik dit een beetje fatsoenlijk kan krijgen? En hoe kan in ingame zien hoeveel FPS ik heb?

Oh ja, resolutie omlaag en alle opties op low, geeft geen verschil.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_40662243
Er zijn wat problemen met de nieuwste patch(1.11)
gebruik fraps om je framerate te zien.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:29:03 #50
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40662304
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:27 schreef ARKON het volgende:
Er zijn wat problemen met de nieuwste patch(1.11)
gebruik fraps om je framerate te zien.
euhm... fraps?

gevonden dankzij google
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:38:35 #51
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40662861
Pff... FPS is in het begin van 25 tot en met 55, niet echt stabiel te noemen. Maar op het moment dat het begint te haperen dan zakt deze naar 10 tot 15.... En dan is het spelen echt niet leuk meer
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_40664042
Ik heb ook last van dat haperen, vooral als het donker is. Zeer irritant.
Ben nu trouwens al in babylon.. het spel word steeds leuker
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:38:45 #53
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40665973
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef SMutzskii het volgende:
Ik heb ook last van dat haperen, vooral als het donker is. Zeer irritant.
Ben nu trouwens al in babylon.. het spel word steeds leuker
In mijn niet zo legale versie was ik in Egypte en na wat gezeur met patch 1.08 en ik kreeg 1.11 niet aan de gang.... Toch maar gekocht

Hopelijk gaat het snel beter met een volgende patch

Kreeg nog de tip om de sounddriver te updaten, niet dat ik een connectie zag, maar goed ook dat werkte niet
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_40667092
Komt door de schaduwen en particles. Wordt aan gewekt. Geen idee of de volgende patch "night time" uitschakeld maar dat zien we dan wel weer.
pi_40684378
Hmmz.. me outsider ging net niet weg . Hij deed geen schade meer, maar toch .

Ik wil morgenavond ofzo een xtje multiplayer proberen, iemand zin om mee te doen? ^^
(Geen zin om zomaar bij iemand erbij te gaan )
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:35:51 #56
42741 Decoy
Have you met my girlfriend Bob
pi_40684975
Vind de multiplayer niet zo heel bijzonder, gewoon met meer mensen rondlopen in dezelfde wereld.

Maar vond de Singleplayer super!

Leuke (Side)quests, mooi animaties en lekker hack/slashen!

Jammer genoeg vind ik de replay waarde nogal laag, omdat de wereld niet dynamisch is.(Was bij Diablo II wel zo)
Dus toen ik begon aan Epic had ik het toch wel snel bekeken, Titan Quest ligt nu stof te happen.
"Never interrupt your enemy when he is making a mistake. - Napoleon Bonaparte."
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:17:43 #57
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_40704567
Ik heb Diablo 2 + Expansion echt lang online gespeeld, en is het bij titan Q ook zo dat je;

-speciale wapens hebt?
-verschillende klassen?
-hoeveel acts?
-inventory van je personage hebt
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:55:18 #58
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_40705673
-ja
-ja
-geen acts maar 3 werelden (griekenland, egypte en orient) met elk een stuk of 8 "steden"
-ja
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:57:02 #59
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_40705729
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:35 schreef Decoy het volgende:
Vind de multiplayer niet zo heel bijzonder, gewoon met meer mensen rondlopen in dezelfde wereld.

Maar vond de Singleplayer super!

Leuke (Side)quests, mooi animaties en lekker hack/slashen!

Jammer genoeg vind ik de replay waarde nogal laag, omdat de wereld niet dynamisch is.(Was bij Diablo II wel zo)
Dus toen ik begon aan Epic had ik het toch wel snel bekeken, Titan Quest ligt nu stof te happen.
wat bedoel je met dynamisch?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:33:08 #60
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_40790093
Iemand enig idee wat Volatvity doet? Ik heb een epic armore die volativity +2 geeft.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:51:35 #61
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_40790530
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:33 schreef StupidByNature het volgende:
Iemand enig idee wat Volatvity doet? Ik heb een epic armore die volativity +2 geeft.
Gequote van http://www.gamebanshee.com/titanquest/skills/volativity.php
quote:
Enhanced by the volatile energy of the Earth, your fire attacks have a chance of inflicting greatly increased damage.
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:17:21 #62
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_40791182
Hmm. Er staat "first available at level 32".

Ik ben pas level 14, maar heb wel een epic armor die +2 volativity geeft. Geldt het nu niet omdat ik volativity nog niet bij mijn stats heb staan?

Tja, noobs he...
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:22:59 #63
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_40791338
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef StupidByNature het volgende:
Hmm. Er staat "first available at level 32".

Ik ben pas level 14, maar heb wel een epic armor die +2 volativity geeft. Geldt het nu niet omdat ik volativity nog niet bij mijn stats heb staan?

Tja, noobs he...
Ik weet niet of het het level van je karakter is, of binnen het 'earth skill'.
pi_40792972
+2 gaat volgens mij pas in op het moment dat je er al minimaal 1 in hebt, helemaal zeker weet ik het echter niet.
Maar ik heb ook een +1 in alles van Defense en alleen degene waar ik al een of meer punten in heb, zijn opgehoogd
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:41:51 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40796105
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:33 schreef StupidByNature het volgende:
Iemand enig idee wat Volatvity doet? Ik heb een epic armore die volativity +2 geeft.
volativity +2 betekent een +2 op de skill volativity. Die +2 krijg je pas als je minstens 1 punt in deze skill hebt. Het gaat om een earth-skill, waarvoor je 32 punten in earth-mastery moet hebben voordat je hier toegang toe krijgt...

dus tenzij je toegang hebt tot de earth skills heb je weinig aan dit armor.

overigens heb je op lvl 14 al 13x3=39 skillpoints, dus zou je in theorie al 32 punten in earth-mastery kunnen hebben...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:55:40 #66
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_40796591
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:41 schreef Abbadon het volgende:

overigens heb je op lvl 14 al 13x3=39 skillpoints, dus zou je in theorie al 32 punten in earth-mastery kunnen hebben...
Maar dat zou betekenen dat je op z'n hoogst 7 punten in je andere skill zou hebben. Vreemde verdeling volgens mij, maar het kan wel.
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:19:05 #67
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40799911
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:55 schreef Twoflower het volgende:

Maar dat zou betekenen dat je op z'n hoogst 7 punten in je andere skill zou hebben. Vreemde verdeling volgens mij, maar het kan wel.
vandaar dat ik 'in theorie' schreef....echt verstandig is het niet nee
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:26:39 #68
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40800136
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef Merovingian het volgende:

wat bedoel je met dynamisch?
bij Diablo werden alle kaarten waar je op speelde steeds random gegenereerd, waardoor de plek die je moest bereiken elke keer ergens anders lag en je dus steeds aan het zoeken was. Bij Titan Quest weet je al precies waar alles is, als je 1x het spel rond gespeeld hebt en kun je dus elke keer recht op je doel afgaan...er is geen reden om de rest van het gebied te onderzoeken.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_40802225
Je hebt wel degelijk redenen om de rest van het gebied te onderzoeken..
1. Je krijgt experience.
2. Er kunnen goede items liggen
3. Antwoord van Quests kan er zijn

Volgens mij heb ik hem bijna uitgespeeld ^^
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:39:59 #70
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40804496
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:37 schreef SMutzskii het volgende:
Je hebt wel degelijk redenen om de rest van het gebied te onderzoeken..
1. Je krijgt experience.
2. Er kunnen goede items liggen
3. Antwoord van Quests kan er zijn

Volgens mij heb ik hem bijna uitgespeeld ^^
1. je krijgt meer experience van 50x de lokale telkine verslaan
2. je krijgt betere items van de telkine's aan het einde van elke act
3. als je het 1x hebt uitgespeeld weet je precies waar je moet zijn voor de quests

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_40808190
1. Ik speel een spel niet om hem steedsovernieuw op te starten.
2. Daar liggen idd goede items, maar zie 1.
3. Klopt, maar om dat te weten moet je dus wel een x het gebied (bijna helemaal) hebben doorzocht.

Ik ben bij die typhon portal, en ik vind het eng!!
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:28:59 #72
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40808307
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:23 schreef SMutzskii het volgende:
1. Ik speel een spel niet om hem steedsovernieuw op te starten.
2. Daar liggen idd goede items, maar zie 1.
3. Klopt, maar om dat te weten moet je dus wel een x het gebied (bijna helemaal) hebben doorzocht.

Ik ben bij die typhon portal, en ik vind het eng!!
1. heb je gelijk in, maar ik speel nu op epic, en ik heb het een beetje gehad met al die duffe beastmen..
2. zie ook mijn 1
3. daar heb je gelijk in, en de eerste keer dat ik het uitspeelde heb ik dat dus ook gedaan...

je kan Typhon hebben! geloof me!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_40814264
Ik d8 dat die weg naar typhon veel cooler was, is dat pas bij epic / legendary?

De 1ste keer faalde ik, helaasch.. 2de keer zag ik die shrines pas. En toen ging ie best snel dood!
Zit nu ook in epic, en je hebt gelijk.. Dit is saai, weer precies hetzelfde

Ging ik multiplayer proberen, maar hij pleurt me verbinding er steeds uit. Dit had ik ook al bij een ander spel, waar zou dit door komen?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:37:05 #74
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40831398
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef SMutzskii het volgende:
Ik d8 dat die weg naar typhon veel cooler was, is dat pas bij epic / legendary?

De 1ste keer faalde ik, helaasch.. 2de keer zag ik die shrines pas. En toen ging ie best snel dood!
Zit nu ook in epic, en je hebt gelijk.. Dit is saai, weer precies hetzelfde
bij epic verandert er niks aan de weg naar Typhon....er komen geloof ik alleen 2 speciale monsters bij op specifieke locaties in Greece en Egypt....

en natuurlijk heb ik gelijk! zou ik tegen je liegen? de lol op epic/legendary komt voornamelijk uit het verbeteren van je character, en niet uit ontzettende verdieping in het spel zelf...helaas...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_40837857
Gelukkig zijn er nog meer opties, je weet nu iig hoe die wereld in elkaar zit. De beesten zijn gelukkig in verhouding even sterk als aan het begin, niet dat je ze meteen dood hebt ofzo.

Ik wil toch eens multiplayer proberen, alleen het lukt me niet echt, omdat me connectie er steeds uitpleurt. En me internet doet het dan nog gewoon

Wel vaag, iemand liet een filmpje zien met die weg naar die typhon, en daarin stond echt heeeeel die weg vol, zag er vet cool uit Bij mij stonden er misschien 40 beesten ofzo
pi_40949380
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:39 schreef Abbadon het volgende:

[..]

1. je krijgt meer experience van 50x de lokale telkine verslaan
2. je krijgt betere items van de telkine's aan het einde van elke act
3. als je het 1x hebt uitgespeeld weet je precies waar je moet zijn voor de quests

Daar ben ik het wel mee eens. Het is inderdaad zinvoller om voor de quests te gaan. Maar toch heb ik de leukste items gevonden in het veld.

Ik vraag me af hoe lang het duurt voor er een uitbreiding is. Nog een keer het hele riedeltje trekt me toch minder.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_40966781
Hoi ik moet zeggen dat ik na patch 1.11 nog steeds een hoop problemen heb met het spel.
Ik had al van alles geprobeerd, zoals het opnieuw installeren van het spel en de videodrivers van mijn ati X1900XT. Het grootste probleem heb ik met het gras, dat schiet willenkeurig omhoog tot het door heel het scherm loopt. dan heb ik ook nog het probleem dat er soms een vuurbal verschijnt die ook weer op het hele scherm opslokt. en het spel schokt af en toe . aan de specs kan het echt niet liggen zit er ver boven. ook heb ik al geprobeerd het op een andere HDD te installeren helpt ook niks. kan iemand mij hiermee helpen , of is er iemand die hetzelfde probleem heeft.

met andere spellen heb ik totaal geen problemen , en dat zijn er nog al wat . vind het heel raar dat het bij dit spel wel zo is.
Asus a8r32-mvp, AMD X2 4400+ , 2 x 1 gb corsair , nvidia 8800GTX , X-fi platinum , antec 550 true power, samsung 204B , Logitech G15 , G7, Z5500
pi_40973384
Bij mij draait het spel niet altijd even goed, maar ik heb geen crashes meer na de 1.11 patch. Wat zijn je instellingen? Misschien helpt het als je de instellingen wat naar beneden schroeft.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:07:19 #79
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42051114
Wat een spel.

Het enige spel wat de gameplay van Diablo kan evenaren.

I'm hooked.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:06:36 #80
155698 _petjan
jan met de pet
pi_42083245
Het lijkt me echt een tof spel, maar ik krijg de tag not found error bij de demo... Ik heb die 2 files al aangepast maar het werkt nog steeds niet
pi_42116179
Heb nu sinds gisterenavond ook het spel!

Jammer genoeg kreeg ik met de originele versie meteen foutmeldingen en knalde ik terug naar windows! Daarna kreeg ik mijn savegame niet meer geload....

Nu heb ik versie 1.20 die (tot nu toe) goed schijnt te werken! Hopelijk gaat er niks meer mis want het is volgens mij een heel leuk spel
  maandag 25 september 2006 @ 19:33:58 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42120191
Die 1.20 patch is heel goed, alle problemen zijn weg. Af en toe schokte het beel nog wel eens wat.

Titan Quest is in een aantal opzichten zelfs beter dan Diablo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42120307
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef popolon het volgende:
Die 1.20 patch is heel goed, alle problemen zijn weg. Af en toe schokte het beel nog wel eens wat.

Titan Quest is in een aantal opzichten zelfs beter dan Diablo.
Beter dan Diablo moet ik zelf nog oordelen, al zal dat wel heeeeel moeilijk zijn (voor mij als D1 & 2 fan)
pi_42129422
Net even m'n eerste char gespeeld

Meteen lvl10 geworden in 2 uurtjes spelen
Maar jezus wat vind je veel items zeg, zag echt constant vol!

Wel een heel leuk spel en leuke side-quests
pi_42133041
De 1.20 heeft mijn character (spirit + earth) beduidend zwakker gemaakt. De thurnion (?) attack is niet meer van afstand afhankelijk, altijd zijn de stralen zo breed mogelijk.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_42133530
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 07:24 schreef Miesjel het volgende:
De 1.20 heeft mijn character (spirit + earth) beduidend zwakker gemaakt. De thurnion (?) attack is niet meer van afstand afhankelijk, altijd zijn de stralen zo breed mogelijk.
Ik zag, als beginnend Titan quest speler, ook al duidelijk verschillen in skills!

Zo begon bij v1.00 een bepaalde skill op -50% Elemental damage, in v1.20 is dit -75%
Gelukkig ben ik pas net begonnen dus kan ik mooi kijken welke skill werkt en welke niet
pi_42142298
Net even van lvl10 --> 14 gelevelt!
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:29:28 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42142576
Ik heb m'n level 12 char gedelete.
Beetje zitten spelen met de masteries maar was niet tevreden met de combo warfare/hunting.

De eerste 10 level cross je zo door heen dus dat is geen probleem.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42142738
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:29 schreef popolon het volgende:
Ik heb m'n level 12 char gedelete.
Beetje zitten spelen met de masteries maar was niet tevreden met de combo warfare/hunting.

De eerste 10 level cross je zo door heen dus dat is geen probleem.
DIe masteries kan je ook (voor geld) resetten per punt
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:39:46 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42142833
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:35 schreef McGilles het volgende:

[..]

DIe masteries kan je ook (voor geld) resetten per punt
Klopt, maar de mastery zelf niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:50:41 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42143155
pics.



Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42162721
Als diehard Diablo speler (en nog steeds) zal ik eens de demo downloaden.
Is er ook iets van een hardcore variant in dit spel? Oftewel, dood is dood, jammer helaas, opnieuw beginnen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42164195
Dat kun je zelf natuurlijk zo spelen, er zijn er genoeg dit dat doen, maar zover ik weet zit het niet in het spel
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_42164791
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef ChAoZ het volgende:
Dat kun je zelf natuurlijk zo spelen, er zijn er genoeg dit dat doen, maar zover ik weet zit het niet in het spel
Als de makers een ideeenbus hebben gooi ik die er in!
Hardcore is the way to play
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 september 2006 @ 04:58:03 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42190160
Weer een te lange sessie gehad. En met Diablo verschijnselen: Nog even die quest willen doen, toch nog even dat volgende portal activeren, even die runes proberen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42190474
Ik probeer het te downloaden, maar de demo is bij alleen bij hun te downloaden via een betaalde site
Ik zoek wel straks even op een p2p netwerkje, gedoe ook altijd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42191777
ik instaleer het nu
kan iemand me een leuke char aanbevelen ?
ik vind melee chars en die snel een groep monsters afkunnen maken leuk
suggesties
Klik Hier!
I love you! Kus Kirsten <3
pi_42195365
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:25 schreef __aRgie het volgende:
ik instaleer het nu
kan iemand me een leuke char aanbevelen ?
ik vind melee chars en die snel een groep monsters afkunnen maken leuk
suggesties
Je kiest geen char, je maakt gewoon de algemene char aan, dat is er 1, en daarbij mag je gaan specialiseren in talents! Dus je ziet vanzelf wat je leuk vind

Ik heb Spirit en Nature
  donderdag 28 september 2006 @ 13:38:53 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42197766
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:25 schreef __aRgie het volgende:
ik instaleer het nu
kan iemand me een leuke char aanbevelen ?
ik vind melee chars en die snel een groep monsters afkunnen maken leuk
suggesties
Ik heb een warfare/earth char. Veel gave moves met fire dmg, supermelee.

Als je echt melee wilt kun je ook warfare/defense of warfare/rogue gaan. Je eerste mastery komt bij lvl 1, de tweede kun je kiezen na lvl 8.

De demo is trouwens niet geheel bugvrij, TQ loopt pas echt goed sinds patch 1.20.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42200422
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik heb een warfare/earth char. Veel gave moves met fire dmg, supermelee.

Als je echt melee wilt kun je ook warfare/defense of warfare/rogue gaan. Je eerste mastery komt bij lvl 1, de tweede kun je kiezen na lvl 8.

De demo is trouwens niet geheel bugvrij, TQ loopt pas echt goed sinds patch 1.20.
Ikzelf ben zeer blij met mijn keus Spirit/Nature mannetje, veel summon monsters die ik met nature dan ook sterker kan maken en kan healen, tot nu toe gaat het perfect!
pi_42207959
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:38 schreef popolon het volgende:

[..]
De demo is trouwens niet geheel bugvrij, TQ loopt pas echt goed sinds patch 1.20.
Ik ben het nu aan het installeren, let the bugfest begin!

het begint al goed: in alle menu opties staat tag not found.....leuk, gokken....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 september 2006 @ 19:26:26 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42208047
Iemand de custom maps/quests al eens geinstalleerd?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42208143
Onspeelbaar, dat ding kan geen waardes vinden, dus menus zijn onleesbaar, questen ook, ik kan hier niets mee. Gewoon standaard geinstalleerd, dus wat kan er nu mis zijn?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42208282
Ah, oplossing gevonden. Deze bug zat in de demo al sinds mei, dit hebben ze gewoonweg er niet uitgehaald. Eerste indruk: slordig, nu maar eens gaan gamen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42214465
Goedgekeurd.

Iig met een "firegolem". Zelfs de sneltoetsen zijn gejat van D2 (weaponswap w), maar beter goed gejat dan slecht bedacht. Ook die golem kunnen besturen met een haircross is best handig (laat hem de klappen maar vangen).
De dag en nacht is ook mooi gedaan.

This game has written Diablo 2 copy-paste all over it. Maar in dit geval is dat positief.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 september 2006 @ 22:00:56 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42215100
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Pheno het volgende:
Goedgekeurd.

Iig met een "firegolem". Zelfs de sneltoetsen zijn gejat van D2 (weaponswap w), maar beter goed gejat dan slecht bedacht. Ook die golem kunnen besturen met een haircross is best handig (laat hem de klappen maar vangen).
De dag en nacht is ook mooi gedaan.

This game has written Diablo 2 copy-paste all over it. Maar in dit geval is dat positief.
De makers hebben het als eerste meteen toegegeven dat het een copy was van Diablo. Kan het interview even niet zo snel vinden. Iron Lore, de maker van TQ, heeft trouwens een aantal bekende namen in het team:

While Iron Lore are a relatively new developer, it is quite the opposite when looking at the type of people behind the company. Headed by Brian Sullivan (co-creator of Age of Empire), the team has selected the best of the best including screenwriter Randall Wallace (Braveheart) to work on their first project's epic story. The talent doesn’t go to waste either, since their first project manages to breathe a much-needed surge in the genre.

Nog even wat screens:





Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42215326
Ik zal eens kijken of ik dit spel van iemand kan lenen. Ik heb nog geen gevoel van OMFGBBQ wat een enorme sterke imposante vijand. Maar dat kan toch komen. De eerste keer toen ik D2 act 1 binnenliep had ik dat ook niet.
Bij act 2 kreeg ik pas een imposant gevoel van de levels. En met Duriel was mijn twijfel weg dat D2 een makkie zou worden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42219414
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens kijken of ik dit spel van iemand kan lenen. Ik heb nog geen gevoel van OMFGBBQ wat een enorme sterke imposante vijand. Maar dat kan toch komen. De eerste keer toen ik D2 act 1 binnenliep had ik dat ook niet.
Bij act 2 kreeg ik pas een imposant gevoel van de levels. En met Duriel was mijn twijfel weg dat D2 een makkie zou worden
Ik begin het spel telkens leuker te worden, moet morgen vroeg op (06:30u) maar kon het toch niet laten even nog 1x lvlup te gaan

Weekend vind ik vast nog wel tijd om even TQ te spelen
pi_42226052
ik heb een gedownloade versie
heb alles gepatched naar 1.20 enigste wat nu niet goed werken was dat:
als ik een hoofdletter gebruikte in mn charname en enter drukte maaktie die niets
zonder welheb zover nog geen 1 crash gehad ben van plan om het spel ook te gaan kopen
vind em tof:)
Klik Hier!
I love you! Kus Kirsten <3
pi_42260268
Echt een leuk spelletje, heb net even een lvl10 rogue gestart (combo met defensive) om te kijken hoe dat gaat! Zeer sterk character maar zeer zwak tegen undead vijanden, dat is dus irritant!
pi_42260833
combo? je kan toch maar 1 class kieze?
ik was lvl omhoog en toen kon ik een paar classes kiezen
heb nu een rouge kan ik op lvl 10 dan ofzo nog een klasse kiezen?
Klik Hier!
I love you! Kus Kirsten <3
pi_42260956
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef __aRgie het volgende:
combo? je kan toch maar 1 class kieze?
ik was lvl omhoog en toen kon ik een paar classes kiezen
heb nu een rouge kan ik op lvl 10 dan ofzo nog een klasse kiezen?
Als je voor de eerste keer lvlup gaat (lvl2 dus) dan kies je je eerste "class"
Als je lvl8 bent kies je je 2e "class"

Zo kan je 2 vd 8 classes kiezen en dus combineren, ik heb een nature/spirit en een rogue/defensive
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:38:16 #113
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42261052
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als je voor de eerste keer lvlup gaat (lvl2 dus) dan kies je je eerste "class"
Als je lvl8 bent kies je je 2e "class"

Zo kan je 2 vd 8 classes kiezen en dus combineren, ik heb een nature/spirit en een rogue/defensive
Rogue is vooral dual wield terwijl de defense mastery veel op skills met een schild inhoudt. Dus je moet de rogue eigenlijk met 1 wapen spelen lijkt me.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42261109
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Rogue is vooral dual wield terwijl de defense mastery veel op skills met een schild inhoudt. Dus je moet de rogue eigenlijk met 1 wapen spelen lijkt me.
Ik ga puur voor de rogue skills en de handigheid van sommige defensive passive skills
pi_42265340
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Rogue is vooral dual wield terwijl de defense mastery veel op skills met een schild inhoudt. Dus je moet de rogue eigenlijk met 1 wapen spelen lijkt me.
Heb trouwens even gekeken en een rogue kan helemaal geen dual wield, dat kan een warfare character!

Dus 1 hand een dagger/sword/speer en de andere een shield gaat perfect met rogue/defensive!
pi_42284185
Iemand hier trouwens ervaring met de nature - Nympf, is het wat?

ps: volgens mij kan je geen dual wield als rogue, of heb ik het mis?
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:07:15 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42285687
Moet je even in de skilltree kijken, zou best kunnen dat alleen warfare het heeft.

Dual weild kicks ass.

Level 20, zit al een tijdje in Egypte. Mooie omgeving.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:10:53 #118
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42285810
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:58:02 #119
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42287188
Normaal heb ik altijd met dit soort spellen (als ik ze al speel) dat ik cheats zoek. Maar deze speel ik echt helemaal zoals het hoort.
Ik zit nu in de Orient, waar ik al o.a. een reuzenyeti heb mogen neerslaan...
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:39:25 #120
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_42304991
Ben nu level 31 Storm / Rogue in Epic Greece
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_42309399
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:39 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Ben nu level 31 Storm / Rogue in Epic Greece
Hier lvl31 Spirit/Nature in Babylon, begin act3 normal
pi_42310178
wat is max lvl ?
Klik Hier!
I love you! Kus Kirsten <3
pi_42311011
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:02 schreef __aRgie het volgende:
wat is max lvl ?
65
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:32:34 #124
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42317203
edit: Sorry dit is een soort van "review" geworden :S

Heb dit spel al een tijdje in me bezit. Eerder dan dat het in de winkels lag, een voordeel als je bij een bekend internationale gamessite als staflid zit (mag de naam helaas niet vermelden vanwege het contract :S). Ondanks dat het al een tijdje bespeeld is heb ik maar 2 characters namelijk een Juggernaut (lvl63) en Druid (lvl26).

Vind het een erg leuk spel wat verder bouwt op de Hack and Slash fundamenten die games zoals Diablo hadden aangelegd. Een genre dat bijna dood leek kreeg een zeer goede toevoeging in de vorm van Titan Quest, ondanks dat het her en der magertjes is.

De truc is altijd om een Hack and Slasher zo simplistisch mogelijk te houden. Zodoende is het altijd erg verslavend, maar het zorgt ook meteen voor bepaalde beperkingen. Toch vind ik dat IronLore wat goede vernieuwingen heeft weten door te voeren.

De grafische engine is door henzelf gemaakt. Dit pakt positief uit in de zin dat het er allemaal zeer mooi uitziet. Loop maar eens rond en neem de tijd om rond te kijken. Verscheidene details en hoge kwaliteit zie je erg duidelijk in de Olympus Summit als je langs het pad naar de stenen in de berg kijkt, of als je een brug over loopt langs een waterval, een moeras. Het is allemaal zeer sfeervol en zeker als je kijkt wat voor moeite er gestoken is in de grafics van de magische spells en gebruik van skills. Het zijn net die details die het compleet maken. Voeg daar het geluid aan toe en je hebt een atmospherisch spel.

Het negatieve aspect van het ontwerp is dat er fouten in zitten. Fouten die complicaties teweeg kunnen brengen met sommige kaarten en processoren. Een fout die normaliter niet door de beugel kan, maar bedenk dat IronLore nog vrij nieuw is. Ze hebben nog aardig wat te leren dus.

De physics zijn ook grappig uitgewerkt. Je moet geen hoogstaande dingen verwachten. Maar het is wel grappig als je gebruik maakt van de Storm Mastery en de spel Lightning of als je een critical uitdeelt met je zwaard. De beesten vliegen dan ver weg of hoog de lucht in. Zodoende kunnen sommige in bomen blijven hangen of ver naar achter een afgrond in verdwijnen. Een zeer leuk detail waardoor je kunt zien dat de diepte verschillen duidelijk aanwezig zijn. De diepte verschillen zijn overigens meer dan alleen eye-candy en kunnen ook obstakels zijn. Zo kun je geen spells afschieten vanachter een rots, waarbij oudere games je gewoon door muren heen kon schieten. Het is erg leuk om te zien hoe de bladeren en het kolf van mais velden afbuigen als jij er doorheen loopt. Erg mooi, zeker als je helemaal inzoomt.

Toch vind ik de systeem eisen erg hoog liggen voor wat de game bied. Daarnaast hebben de developers ook de beveiliging Securom op hun cd's gebrand. Door die beveiliging kan het ook gebeuren dat originele versies niet goed werken. Een Securom stopper zoals Anti-Blaxx of Curerom kunnen dan goed van pas komen. De game ondersteunt overigens geen Dual Core processoren en Curerom komt wederom goed van pas om het te dwingen gebruik te maken van Single Core. Dit zijn wat simpele methoden om de meest voorkomende bugs van versie 1.00 t/m 1.15 op te lossen.

Zelf heb ik nooit problemen gehad met de game en speel zelf op de volgende configuratie: Athlon 64 3800+ dual core, Asus M2V moederbord, 2x 1gb ddr2 pc5400 ram, Asus EN7900GT videokaart. Volgens de theorie van velen zou mijn systemen voor veel problemen moeten zorgen, maar dat doet hij vreemd genoeg niet.

Bij Titan Quest begin je met het aanmaken van een personage. Je kiest het geslacht van een man of vrouw met de kleur van de tunic. Vervolgens begin je in Normal Mode, de makkelijkste van de drie, waarin je bekend wordt met het spel. Er zijn drie spelmodi van Normal, Epic en Legendary die vrijgespeeld worden zodra je de vorige afgerond heb.

De tutorial is er niet echt, maar de box met hints is duidelijk genoeg. Je komt aan in de beurt van een klein dorp genaamd Thelios. Daar krijg je de eerste quest om een dark shaman satyr te doden. Gedurende dit proces zul je een aantal levels omhoog gaan. Na de eerste keer zul je zien dat je een Mastery kan gaan kiezen en dat er acht keuze mogelijkheden zijn. Een Mastery kan gezien worden als een soort uit de kluiten gegroeide skill tree van Diablo. In die Mastery dien je skill points aan de zijkant te plaatsen om zo nieuwe levels van die Mastery vrij te spelen om dus nieuwe skills/spells te krijgen. Op level acht kun je een tweede, aanvullende, Mastery kiezen om zo uiteindelijk de class van je personage samen gesteld te hebben.

Normal modus stelt niets voor. Je loopt door de drie "acts" genaamd Greece, Egypt en Orient alsof het niets is. Geniet dus van de omgeving en alles, maar qua uitdaging zal er nog weinig tot niets aanwezig zijn. Uiteindelijk ga je naar Epic modus en dan begint het al een stuk uitdagender te worden. Zodra je de nieuwe modus in gaat zullen alle monsters sterker worden en sommige, zoals skeletons en andere ondode, qua uiterlijk veranderen. Zij zullen nieuwe armor en wapens en skills/spells krijgen om jouw het leven zuur te maken. Daarnaast ga jouw elementale resistances ook flink omlaag, zodat zij jouw meer kunnen pijnigen. Als jij een pet hebt die aan je zijde meevecht zal hij net zoals de oppositie sterker worden. Aangezien velerlei Masteries "pets" hebben komt dit goed van pas. Helaas worden pets weer erg zwak zodra je halverwege Legendary zit.

Gelukkig zijn er Mystics in sommige steden. Bij hen kun je voor geld skill points verwijderen, maar niet uit de balk aan de linkerzijde, om zodoende de punten opnieuw te herverdelen. Je hoeft dus niet overnieuw te starten als je het idee hebt dat je personage verkeerd opgebouwd is gedurende het spelen.

In de afdeling diversiteit en AI ontbreekt er veel. De kaarten worden niet elke keer opnieuw gegenereerd en zijn statisch. Elke keer als je op de kaart komt zal hij hetzelfde zijn en dus erg voorspelbaar, maar dit mag de pret niet drukken. Verkennen van het hele gebied is nog steeds goed voor experience en drops. De meeste epic en legendary drops kwamen voor mij uit chests en niet van Telkines of Minos the elder Tauren Lord. Typhon is de eindbaas en hij laat wel vaak wat vallen.

De AI is ook slecht. Vaak zie je monsters stil staan, niet eens script-wandelingen afleggen, en komen pas in beweging als jij in de buurt bent of tussen hen in staat. Dit is overduidelijk als je meerdere Typhon-runs doet en er uiteindelijk op begint te letten.

Met elke speel modi die je vrijspeelt komen er ook nieuwe monsters. Zo heb je in Epic dat er opeens een enorme automaton genaamd Talos je op staat te wachten als je in Act 1 Greece het labyrinth van Minos in wilt. Een enorme Manticore die jouw op wacht in een Egyptische grot of wat dacht je van een reusachtige ondode draak in de bergen van het Orient? Om nog maar te zwijgen over andere monsters die opeens kunnen opduiken her en der en een uitdaging vormen.

Het spel was erg gebaseerd op gebruikers van magie totdat patch 1.2 uitkwam. Dit omdat melee personages te weinig health hadden, zwakke skills en gewoon genaaid werden als ze in de moeilijkere spel modi kwamen. Er was onbalans waardoor Archers enorm veel schade konden berokkenen bijvoorbeeld. Met de komst van patch 1.2 hebben ze een aantal zaken opgelost, maar ze hebben vervolgens ook veel andere dingen veranderd die niet nodig waren om zo nogmaals onbalans te hebben gebracht...het is nu een zooitje geworden. Het is wel een welkome afwisseling dat de eindbazen nu daadwerkelijk een uitdaging vormen...soms.

Vervolgens mist het spel een paar basis benodigdheden. Zo is er geen warehouse om dingen in te bewaren. Je moet dus alles verkopen aangezien je inventory erg klein is in het begin. Gedurende Normal modi krijg je wel drie bags erbij om je inventory te vergroten. Maar zelfs dan zit hij in 15-20minuten vol. Om dit probleem op te lossen is er in de gemeenschap een mod uitgebracht van ene Bman genaamd TQVault. Zorg wel dat je ook SoulSeekkors TQDefiler gebruikt. TQVault stelt je in staat om alle spullen van al je personages in een centrale database te stoppen en met elkaar uit te wisselen. Geen gehannes met Mule personages meer. Daarnaast zitten nog andere opties zoals Stack Potions waardoor je veel potions kunt inslaan zonder dat het veel ruimte in zal nemen.

In het spel zitten ook Relics. Sommige monsters zullen relics laten vallen. Elke relic heeft een specifieke naam met individuele bonusen. Je kunt deze tot 3 op elkaar plaatsen van dezelfde soort en zo zijn er ook die tot 5 lagen gaan. Zodra een set compleet is krijg je een random bonus bij de bonus. Deze relics kun je in wapens, armor, accesoires e.d. stoppen. Een zwak aftreksel van het systeem dat Diablo 2 introduceerde met de expansion Lord of Destruction. Had zelf liever iets gezien als een quest om een alchemie pot te verkrijgen om zo items te kunnen combineren tot iets nieuws.

Er zit overigens een Tool Set toegevoegd aan het spel. Neverwinter Nights en Morrowwind hadden aangetoond wat voor succes het spel wordt als mensen zelf dingen kunnen ontwerpen. Leden uit de gemeenschap die eigen quests, monsters, items en kaarten ontwerpen om zo de langdurigheid van het spel uit te rekken. Dusver zijn er nog niet echt veel bruikbare dingen uitgebracht. Het lijkt meer gebruikt te worden om cheats en exploits te kunnen maken. Maps waarop je alle zeldzame equipment kunt pakken zonder er moeite voor te doen.

Dit brengt me bij het volgende. Het spel is zeer slecht beveiligd en je kan erg makkelijk bij de informatie komen om zo cheats te maken. Iets wat niet interresant is als het alleen voor single player gehanteerd wordt.

De Multiplayer is niet echt geweldig. Er zit geen PvP (people vs people) in. Er zijn geen servers waar je op in logt. Neen, je maakt (host) een game. Wel kun je passworded games e.d. maken dus dat scheelt. Om toch PvP te kunnen doen kun je de link van het spel pakken, naar eigenschappen gaan en vervolgens /pvp aan het eind van de regel toevoegen alvorens je het spel opnieuw opstart. Alle mensen die ook dit gedaan hebben zullen in de lijst van games zichtbaar worden.

Dankzij dit spel werd ik overigens gemotiveerd om te experimenteren met Fraps, Windows Video Maker, Adobe Premiere Pro en VirtualDub om in-game video's te maken. Ik heb verscheidene gemaakt, de eerste waren niet echt geweldig van kwaliteit. Toch als je bereid bent kun je ze downloaden op de pc en zie je het in een grotere resolutie met meer helderheid aangezien Google Video het leuk vindt om onnodig beelden uit elkaar te rekken.
Phry de Juggernaut doet de laatste Telkine + Typhon in Normal modus
Sabazel de Wanderer (Nature Mastery) laat de eerste quest met de Dark Shaman duidelijk zien
Phry is aanbeland in Epic Orient en laat kort zien het daar is...inclusief een korte blik van de Ondode Draak

[ Bericht 0% gewijzigd door Ashavan op 02-10-2006 19:50:28 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_42317724
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef Ashavan het volgende:
edit: Sorry dit is een soort van "review" geworden :S

Review
Mooie review, ik ben zeer tevreden over het spel!
Ben benieuwd of mijn char legendary zal redden aangezien dit een pet-based char is (spirit/nature)
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:19:28 #126
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42317925
Best aardige review, kan me in veel dingen vinden.

Vooral bij dit stukje moest ik even lachen "het is wel grappig als je gebruik maakt van de Storm Mastery en de spel Lightning of als je een critical uitdeelt met je zwaard. De beesten vliegen dan ver weg of hoog de lucht in."

Bij de Crushing Blow in combinatie met Onslaught (warfare) vliegen de monsters soms vele meters ver weg of tegen het plafond aan. prachtig om te zien.

Ja ach de AI, dat die niet geweldig is waren we ook wel een beetje gewend van Diablo. Dit soort spellen zitten ook niet echt te wachten op een super AI, it's hack 'n slash ....
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:24:28 #127
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42317991
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mooie review, ik ben zeer tevreden over het spel!
Ben benieuwd of mijn char legendary zal redden aangezien dit een pet-based char is (spirit/nature)
Heart of Oak, Briar Ward en Plague zijn erg goede skills om te gebruiken van de Nature Mastery. Als je wilt kun je ook de wolven helemaal uitbouwen met de skill Strenght of the Pack of zoiets. Zodoende kun je drie wolven oproepen die krachtig genoeg zijn om de vijand bezig te houden terwijl jij ze afmaakt. Houdt ze wel goed in de gaten aangezien ze nog wel eens de neiging hebben in hun eentje achter iemand aan te gaan.

Bij Spirit is Liche King, Ternion en Leech Life erg goed om te hanteren.

Heart of Oak en Ternion zijn wel verzwakt met de komst van patch 1.2 overigens. Minder health bonus en een gelimiteerd bereik van Ternion.

[ Bericht 24% gewijzigd door Ashavan op 03-10-2006 08:03:54 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:52:30 #128
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42327470
De Dual Wield skill is alleen te vinden in de Warfare Mastery. Een geweldige skill om mee te spelen gedurende normal en half door Epic. Daarna is het vrij nutteloos, zeker in 1.2. Melee classes hebben het zowiezo moeilijk in dit spel, ongehoord gewoon. Heb wel verschillende Assasins met Dual Wield ver zien komen, maar dat zijn de enige. Warfare/Rogue is dus een goede combinatie. Zeker met de Traps en Poisons van de Rogue erbij.

Elke Mastery geeft overigens ook extra attributen als je punten in de linker balk stopt. Zo krijg je extra health, strenght, dexterity en zo. Hierdoor is het ook belangrijk om Masteries te kiezen die goed bij elkaar passen als je een erg sterke build wil. Maar toch ga ik liever zelf voor iets zwakkere, maar wel leuke combo's.

De Nature Nymph vind ik niet geweldig. Doet zeer weinig damage en in Epic en Legendary is ze nutteloos. Daarnaast geeft ze nog wat bonussen, maar die zijn zo minimaal dat het niet echt waard is. Als je de Nymph gebruikt zorg dat je dan ook Briar Ward heb. Een grove van "takken" die veel tegenstanders buiten houdt, zodoende blijft je Nymph langer leven. Dan nog zit je met het feit dat ze weinig tot geen fatsoenlijke damage uitdeelt.

Zit te denken om een Warfare/Spirit combo te gaan proberen. Liche King en Ancestral Horn zouden voor genoeg krachtige "pets" moeten zorgen. Leech Life en Ternion moeten dan zorgen voor leven en AoE control (Area of Effect) om zo grootschalige groepen uit te schakelen. Met Warfare heb je genoeg DPS en dergelijke om overal doorheen te knallen. Daarnaast is Spirit 1 van de weinige Masteries die ook strenght geeft bij Mastery level up. Zat ook te denken aan Warfare/Nature, maar van Nature zou alleen Heart of Oak voor extra health van pas komen dan. Briar Ward is nutteloos aangezien je juist bij je vijanden in de buurt moet komen en de Pet summons zijn niet echt geweldig te noemen.

Om een idee te krijgen wat nu goede builds voor je zouden kunnen zijn... Speel met http://www.titancalc.com om wat uit te proberen. Houd er wel rekening mee dat die site de basis alleen vermeld, maar in het spel heb je ook quests die extra skill points geven. Als je die mee telt kun je tot lvl 68 aan skill points gebruiken in dat programmaatje ondanks dat hij dan minpunten aangeeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ashavan op 03-10-2006 08:05:25 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:51:31 #129
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42333855
Da's idd een mooie site om een interessante build te bekijken. thanks.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42348962
Weet iemand hier wat armor class precies doet?

Bijvoorbeeld het verschil tussen armor class 100 of 200! Bijvoorbeeld bij 100 heb je -20% damage en bij 200 -35% damage oid, ik heb namelijk geen idee en kan het ook nergens vinden!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 07:01:55 #131
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42349300
Als het goed is wordt hiet de standaard gehouden. Monsters doen x-aantal damage. Jij equiped armor. Jou Combined Armor is alle armor hoeveelheden bijelkaar opgeteld. Dus 50 voor helm, 40 voor armen etc en dan kom je in totaal rond de 320 combined armor. Nu komt er een monster die 400 damage doen. 400 - 320 jij pakt dan 80 damage op je health.

Werken met percentages werkt niet aangezien dit zou betekenen dat als je van Normal naar Epic mode gaat, dat je dan een zelfde hoeveelheid damage ongeveer zou nemen van monsters.

Maar je hebt nog een lading extra's op armor zoals %Armor protection en %Offense/defense ability, %Damage resistance. Dat soort bonussen op armor zorgen voor die percentages waar jij over spreekt.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_42361559
Lekker...........

Beetje aan het spelen met mijn lvl16 warfare mannetje met 2 blauwe wapens

Gaat m'n vader met de stoppenkast spelen, boem computer uit, ik start opnieuw op en wat blijkt, hele character weg....
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:14:40 #133
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42361639
wel hoge systeem eisen voor een topdown rpg dinges
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 07:33:32 #134
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42379499
Zeker wel hoge systeem eisen, maar ja dat komt grotendeels door de zwaarte en fouten in de engine.

Wat wel grappig is. Met de illegale versie die men kan downloaden zul je automatisch meer bugs ervaren. 1 van de redenen is dat emulatie programma's zoals Daemon tools en Nero virtual drive etc voor problemen zorgen. Die moet je uit je proces lijst verwijderen of zien te verbergen. Anders blijf je random crashes op je pc behouden.

Merkte dit bij mezelf ook. Had die programma's nog niet op me pc staan en 0 problemen. Daarna Daemon Tools gebruikt om een andere game te emuleren en opeens elke 5 minuten crashes naar de desktop.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:50:56 #135
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_42395890
Nou ik heb geen problemen gehad, en telkens mijn illegale versie geupdated naar de nieuwst. Met geen versie crashes ervaren.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:31:18 #136
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42703489
Heeft er iemand tips voor het verslaan van de Titan op Mount Olympus (1e doorloop)? Ik krijg het kreng maar niet klein.
pi_42703698
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:31 schreef Twoflower het volgende:
Heeft er iemand tips voor het verslaan van de Titan op Mount Olympus (1e doorloop)? Ik krijg het kreng maar niet klein.
Volgens mij ging een maat van me in een steegje staan waar die Titan niet bij kon met een boog op! Duurt wel een fiks aantal minuten maar uiteindelijk valt ie toch om!
  zondag 15 oktober 2006 @ 20:11:51 #138
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42704284
De tactiek die McGilles vermeld is van toepassing op Talos. Dit is een reusachtige Automatoi die je in Epic en Legendary tegen komt in Greece alvorens je het labyrint van de Minotaur in gaat. Als je in Normal mode deze plek voorbij loopt zul je de reusachtige Automatoi zien staan als een standbeeld. Dit omdat hij een sterke tegenstander is en pas actief wordt in Epic.

De titaan op Mount Olympus heet Typon. Zou je me kunnen zeggen welke versie je speelt? In 1.01 t/m 1.15 was het simpelweg alle buffs pakken die aan de zijkanten staan en dan op hem Typhon in hakken. Zorg wel dat hij niet in de buurt komt van de standbeelden van de Griekse goden anders zal hij een buff krijgen.

In patch 1.2 is Typhon vele male sterker gemaakt. Je kunt de standbeelden niet kapot maken en moet dus zorgen dat Typhon ten alle tijden in het centrum blijft en geen standbeeld aanraakt. Het is wat lastiger om een tactiek te vinden die werkt en verschilt per class die je speelt.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  zondag 15 oktober 2006 @ 20:18:35 #139
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42704428
Trouwens. Mensen zouden echt TQChest moeten proberen om loot in te bewaren en te ruilen tussen je personages. Als er mensen zijn die willen ruilen...heb hier een lijstje met spullen.

Type Piece TQChest Name Amount
Epic Accesoiry Vault 4 Paen 1
Epic Accesoiry Vault 4 Lotus Blossom 2
Epic Accesoiry Vault 4 Lode Stone 1
Epic Accesoiry Vault 4 Signet of Hope 1
Epic Accesoiry Vault 4 Phantom Bane 1
Epic Accesoiry Vault 4 Band of Domination 1
Epic Accesoiry Vault 4 Frostschield Talisman 1
Epic Accesoiry Vault 4 Brimstone 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Ring of Gaia 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Mark of Ares 3
Legendary Accesoiry Vault 4 Shavo's Relic 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Essence of Styx 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Timaios 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Apollo's Will 2
Epic Accesoiry Equiped Storm Eye 1
Epic Accesoiry Vault 4 Wellspring 1
Epic Arms Vault 2 Bracelet of Illumination 1
Epic Arms Vault 2 Pyromancer's Bracelet 1
Epic Arms Vault 2 Warden's Armguard 1
Epic Arms Vault 2 Oracle's Windings 1
Legendary Arms Vault 2 Tracker Gloves 2
Legendary Arms Vault 2 Senbi's Clasp 2
Legendary Arms Vault 2 Heartsong Armlets 1
Legendary Arms Vault 2 Scourge Wrap 1
Epic Axe Vault 5 Raging Bull 1
Epic Axe Vault 5 Brigand's Axe 1
Epic Axe Vault 5 Surge of the Tempest 1
Epic Axe Vault 5 Creeping Death 1
Epic Axe Vault 5 Snowblind 2
Epic Axe Vault 5 Mikros 1
Epic Axe Vault 5 Onager 1
Epic Axe Vault 5 Widowmaker 1
Epic Axe Vault 5 Soul Feast 1
Legendary Axe Vault 5 The Furies 1
Normal Axe Vault 5 Sickle of Kronos 1
Rare Axe Vault 5 Crackling Itchian Whomper 1
Epic Bow Vault 5 Ram Bow 2
Epic Bow Vault 5 Dreadwind 1
Epic Bow Vault 5 Suanmi 1
Epic Bow Vault 5 Bow of Sa Djed 1
Epic Bow Vault 5 Jeweled Bow of Haste 1
Epic Bow Vault 5 Barrage 1
Epic Bow Vault 5 Hyksos Compound Bow 1
Legendary Bow Vault 5 Bow of Herakles 1
Legendary Bow Vault 5 Nemesis's Recurve 1
Legendary Bow Vault 5 Atalanta's Bow 1
Epic Chest Vault 1 Obsidian Breast Place 1
Epic Chest Vault 1 Babylonian Armor 1
Epic Chest Vault 1 Breastplate of the Sphinx 1
Epic Chest Vault 1 Rogue's Harnass 1
Epic Chest Vault 1 Resilience of the Wild 1
Epic Chest Vault 1 Tunic of the Silver Bow 2
Epic Chest Vault 1 Robe of Storms 1
Epic Chest Vault 1 Glaevin's Breastplate 1
Epic Chest Vault 1 Necromaner's Robe 1
Epic Chest Vault 1 Bladeflingers Armor 1
Epic Chest Vault 1 Oedipus Armor 1
Epic Chest Vault 1 Ramses Coat 1
Epic Chest Vault 1 Pious Sash 1
Epic Chest Vault 1 Pyromancer's Robe 1
Epic Chest Vault 1 Nomad's Body Wrap 1
Epic Chest Vault 1 Thracian Cuirass 1
Epic Chest Vault 1 Insulated Pythia's Vestment of Frost 1
Epic Chest Vault 1 Ephor's Garb 1
Epic Chest Equiped Druid's Vestment 1
Legendary Chest Vault 1 Vestment of the Overlord 1
Legendary Chest Vault 1 Archmage's Mantle 1
Legendary Chest Vault 1 Feng Xao's Meditation Robes 1
Legendary Chest Vault 1 Sun Lu-Chan's Armor 1
Epic Feet Vault 1 Charon's Funeral Wrappings 2
Epic Feet Vault 1 Ramses Greaves 1
Epic Feet Vault 1 Apple Bearer's Greaves 1
Legendary Feet Vault 1 Archmage's Leggings 2
Legendary Feet Vault 1 Greaves of the Nemean Lion 2
Epic Head Vault 2 Mede Cap 1
Epic Head Vault 2 Shadowmeld 1
Epic Head Vault 2 Theban Crested Helmet 1
Epic Head Vault 2 Trojan Helm 1
Epic Head Vault 2 Pyromancer's Circlet 3
Epic Head Vault 2 Warden's Helmet 1
Epic Head Vault 2 Apple Bearer's Cap 1
Epic Head Equiped Druid's Wreath 1
Legendary Head Vault 2 Hesione's Golden Veil 2
Legendary Head Vault 2 Agamemnon's Death Mask 1
Legendary Head Vault 2 Athlon 1
Legendary Head Vault 2 Helm of Odysseus 1
Epic Shield Vault 3 Nubian Deflector 1
Epic Shield Vault 3 Thornwall 2
Epic Shield Vault 3 Phulakterion 2
Epic Shield Vault 3 The Bulwark 3
Epic Shield Vault 3 Adamante Shield 1
Epic Shield Vault 3 Sacred Crescent Shield 1
Epic Shield Vault 3 Jin Dun 1
Epic Shield Vault 3 Aegis of Laconia 1
Epic Shield Vault 3 Warden's Faith 1
Epic Shield Vault 3 Elemental Deflector 1
Epic Shield Vault 3 Boar Hunters Shield 1
Legendary Shield Vault 3 Shield of the Hideous Visage 1
Legendary Shield Vault 3 Hades Aspis 2
Legendary Shield Vault 3 Chi Gon's Resolve 1
Legendary Shield Vault 3 Archilles Shield 1
Legendary Shield Vault 3 Spectral Defender 1
Legendary Shield Vault 3 Hera's Shield 1
Epic Shield Equiped Labyrinthine Shield 1
Epic Spear Vault 4 Herod's Reach 1
Epic Spear Vault 4 Shiverblood 1
Epic Spear Vault 4 Huntsman's Barb 1
Epic Spear Vault 4 Blood Letter 1
Epic Staff Vault 4 Spectral Rod 2
Epic Staff Equiped Druid's Staff 1
Legendary Staff Vault 4 Caduceus 1
Legendary Staff Vault 4 Gera's Walking Stick 1
Epic Sword Vault 3 Yin 1
Epic Sword Vault 3 Marduk's Rage 2
Epic Sword Vault 3 Life Bane 1
Epic Sword Vault 3 Patroclus Shortblade 1
Legendary Sword Vault 3 Stymphalion Talon 1
Legendary Sword Vault 3 Griefmaker 1
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:30:01 #140
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42706634
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:11 schreef Ashavan het volgende:
De tactiek die McGilles vermeld is van toepassing op Talos. Dit is een reusachtige Automatoi die je in Epic en Legendary tegen komt in Greece alvorens je het labyrint van de Minotaur in gaat. Als je in Normal mode deze plek voorbij loopt zul je de reusachtige Automatoi zien staan als een standbeeld. Dit omdat hij een sterke tegenstander is en pas actief wordt in Epic.

De titaan op Mount Olympus heet Typon. Zou je me kunnen zeggen welke versie je speelt? In 1.01 t/m 1.15 was het simpelweg alle buffs pakken die aan de zijkanten staan en dan op hem Typhon in hakken. Zorg wel dat hij niet in de buurt komt van de standbeelden van de Griekse goden anders zal hij een buff krijgen.

In patch 1.2 is Typhon vele male sterker gemaakt. Je kunt de standbeelden niet kapot maken en moet dus zorgen dat Typhon ten alle tijden in het centrum blijft en geen standbeeld aanraakt. Het is wat lastiger om een tactiek te vinden die werkt en verschilt per class die je speelt.
Helaas, 1.2 dus. En ik heb vooral een mannetje dat het van het hakken moet hebben. (Ik ben allang blij dat ik het spel al zo lang heb volgehouden, normaal haak ik eerder af. )
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:36:38 #141
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42706768
Wat voor mannetje is het? Wat zijn zijn 2 masteries? Dan weet ik ongeveer wat voor skills hij nodig heeft uit die masteries.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  maandag 16 oktober 2006 @ 08:22:37 #142
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42714600
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:36 schreef Ashavan het volgende:
Wat voor mannetje is het? Wat zijn zijn 2 masteries? Dan weet ik ongeveer wat voor skills hij nodig heeft uit die masteries.
Warfare en earth. Ik ben dus battlemage. Ondertussen op level 33 aangekomen. (Toch makkelijk dat als je het spel afsluit en opnieuw opstart je alle monsters opnieuw mag verslaan. Ik heb op die manier 4 keer de Olympus doorlopen alleen om ff van 32 naar 33 te gaan. )
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:58:23 #143
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42929915
Heb nog niet echt een succesvolle build kunnen verzinnen.

Als je CoreDweller met alles op max heb zitten kan hij tanken en veel klappen vangen. Maar dit lijkt ook random aangezien bij sommige mensen sterft hij in 1-2 hits en bij anderen gebeurd er niets zoals bij mijzelf.

Volcanic orb en Fragmantation zijn handig. Doen damage en stunnen. Van de Warfare tree heb je Warhorn en Doomhorn nodig, maar zo ook Battlestandard. Probeer je Vuur en Life Leech resistance zo hoog mogelijk te hebben.

Veel succes :S
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:18:25 #144
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42947154
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:58 schreef Ashavan het volgende:
Heb nog niet echt een succesvolle build kunnen verzinnen.

Als je CoreDweller met alles op max heb zitten kan hij tanken en veel klappen vangen. Maar dit lijkt ook random aangezien bij sommige mensen sterft hij in 1-2 hits en bij anderen gebeurd er niets zoals bij mijzelf.

Volcanic orb en Fragmantation zijn handig. Doen damage en stunnen. Van de Warfare tree heb je Warhorn en Doomhorn nodig, maar zo ook Battlestandard. Probeer je Vuur en Life Leech resistance zo hoog mogelijk te hebben.

Veel succes :S
Darn, dat klinkt als allemaal dingen die bij mij nog niet (zo) ontwikkeld zijn... Onmogelijke zaak dus?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:22:58 #145
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42962014
Typhon is erg moeilijk, maar niet onmogelijk. Dat wordt hij pas in Legendary
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:20:51 #146
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42963632
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:22 schreef Ashavan het volgende:
Typhon is erg moeilijk, maar niet onmogelijk. Dat wordt hij pas in Legendary
Begin je na Typhon ook met Epic? Dus is 'ie zeg maar het 'eindmonster'?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:21:52 #147
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42963670
Typhon is de laatste voordat je naar de volgende moeilijkheidsgraad gaat idd.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:35:33 #148
33726 Twoflower
Qualititionist
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:13:41 #149
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47475763
Ok, misschien dat ik na het installeren van de laatste update (1.30) wél langs Typhon kan komen.
quote:
====================================================
Patch 1.30 Changes - 3/05/2007
====================================================
GENERAL:
- Fixed a bug where screen shake would occur across all players in a multiplayer game when it was caused by one player
- Fixed a bug where Merchants dialog would not play in some localized languages
- Fixed vitality damage resist so it shows properly in the UI
- Fixed a bug where disabling the day/night cycle did not work in a multiplayer game
- Fixed a crash bug where projectiles would travel outside the rendered gameplay space
- Fixed a crash bug where the physics engine could attempt to access objects after they had been removed from the world
- Fixed a crash bug where the game could possibly attempt to update the location of a character that had already died
- Fixed a crash bug affecting defective monster patrol points
- Fixed a crash bug involving target leading with projectiles
- Made code adjustments in preparation for Titan Quest Immortal Throne expansion including version compatibility and MOD compatibility
- Fixed virtual memory test to allow for machines with more than 4 gigs of virtual memory
BALANCE:
- Increased the unique item drop rate on boss chests on both first encounters and subsequent playthroughs
- Increased the unique item drop rate on Epic and Legendary "exclusive" monsters
- Reduced the difficulty on Typhon on normal difficulty level
- Fixed several pieces of common equipment with extreme armor values
- Fixed an issue with the Ancestral Warrior skill where it was not
improving as skill points were invested at higher levels
- Adjusted the Study Prey skill
En Immortal Throne ziet er (op de site) goed uit!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:15:00 #150
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47478152
Hallo,

Ik vond Diablo 2 altijd heel eluk om te spelen. Nu heb ik hiervan de demo gedownload. Maar als ik 'em wil spelen dan krijg ik bij alle buttons en wapens op de grond etc "tag not found". En dan werkt niet. Ligt dat aan mijn PC/systeem? Of is het een fout met de demo. En kan ik het op mijn systeem normaal spelen?

CPU: AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz)
RAM: 1500 MB
videokaart: GeForce FX 5700 LE

Alvast bedankt,
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:25:43 #151
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47478557
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hallo,

Ik vond Diablo 2 altijd heel eluk om te spelen. Nu heb ik hiervan de demo gedownload. Maar als ik 'em wil spelen dan krijg ik bij alle buttons en wapens op de grond etc "tag not found". En dan werkt niet. Ligt dat aan mijn PC/systeem? Of is het een fout met de demo. En kan ik het op mijn systeem normaal spelen?

CPU: AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz)
RAM: 1500 MB
videokaart: GeForce FX 5700 LE

Alvast bedankt,
Heb je 'm correct geinstalleerd? Probeer evt om 'm te uninstallen, en daarna opnieuw te installeren (in de default map?). Je systeem zou volgens mij wel voldoende moeten zijn om 'm te kunnen spelen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:34:42 #152
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47478892
O wacht, ik heb even gegoogled, en ik kwam de volgende pagina tegen: http://vnboards.ign.com/t(...)3058/96672942/p1/?11

Blijkbaar moet je bestandjes aanpassen, zodat de taal op 'engels' wordt ingesteld. (Je operating system is zeker Nederlands?) Let vooral op de post van 'Lemlestarn' op 5/10/06 2:58pm.

En nog even verder lezen vertelt dat je ook in het 'options' scherm van het spel de taal aan kunt passen naar Engels.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:23:15 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47480590
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef Twoflower het volgende:
O wacht, ik heb even gegoogled, en ik kwam de volgende pagina tegen: http://vnboards.ign.com/t(...)3058/96672942/p1/?11

Blijkbaar moet je bestandjes aanpassen, zodat de taal op 'engels' wordt ingesteld. (Je operating system is zeker Nederlands?) Let vooral op de post van 'Lemlestarn' op 5/10/06 2:58pm.

En nog even verder lezen vertelt dat je ook in het 'options' scherm van het spel de taal aan kunt passen naar Engels.
Ja, mijn OS is Nederlands. Ik heb de demo geloof ik niet meer, dus ben 'em weer ff aan het downloaden. Dan zal ik dit eens proberen. iig bedankt voor je hulp. Zodra ik het geprobeerd heb, meld ik mij weer
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:11:21 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47490582
Ik heb de aanwijzingen opgevolgd van de site en het werkt nu
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:37:21 #155
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47499142
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb de aanwijzingen opgevolgd van de site en het werkt nu
Ik ben benieuwd wat je er van vindt....
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:30:24 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47500180
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:37 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat je er van vindt....
Het is in feite precies hetzelfde als Diablo En dat was een enorm leuk spel om te spelen vond ik. Dus ik zal straks in mijn pauze op zoek gaan naar het sple om het aan te schaffen.

Klopt het trouwens dat je hier gewoon tussentijds kan saven, zonder dat je uit het sple gaat, zoals dat bij Diablo 2 wel het geval is? Dus dat je niet langer het hele gebied door moet lopen en iedere vijand af moet slachten op weg naar het volgende punt?

Graag zou ik hier nog even wat meer over te horen willen krijgen.

Alvast bedankt,
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 21 maart 2007 @ 10:00:15 #157
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47500998
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Het is in feite precies hetzelfde als Diablo En dat was een enorm leuk spel om te spelen vond ik. Dus ik zal straks in mijn pauze op zoek gaan naar het sple om het aan te schaffen.

Klopt het trouwens dat je hier gewoon tussentijds kan saven, zonder dat je uit het sple gaat, zoals dat bij Diablo 2 wel het geval is? Dus dat je niet langer het hele gebied door moet lopen en iedere vijand af moet slachten op weg naar het volgende punt?

Graag zou ik hier nog even wat meer over te horen willen krijgen.

Alvast bedankt,
Ja, er zit een save-functie in, maar het doel daarvan is mij niet helemaal duidelijk.
  woensdag 21 maart 2007 @ 10:28:55 #158
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47501777
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ja, er zit een save-functie in, maar het doel daarvan is mij niet helemaal duidelijk.
aja Altijd handig: functies waarvan het doel niet helemaal duidelijk is
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:14:51 #159
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47503340
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

aja Altijd handig: functies waarvan het doel niet helemaal duidelijk is
Ik save af en toe wel eens (ook altijd als ik het spel weer afsluit), maar ik heb nog niet echt een restore functie gevonden, behalve dan als je het spel weer opstart. (Maar misschien kijk ik gewoon niet verder dan m'n neus lang is.)
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:41:49 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47504289
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik save af en toe wel eens (ook altijd als ik het spel weer afsluit), maar ik heb nog niet echt een restore functie gevonden, behalve dan als je het spel weer opstart. (Maar misschien kijk ik gewoon niet verder dan m'n neus lang is.)
Ik zal als ik het vanavond heb bekijken.

Edit: Ze hadden 'em niet in de winkel Dus zal wel volgende week een keer worden. Ook al moet ik dan ook al C&C3 kopen Het lijkt er op dat ik weer maand over heb aan het einde van mijn geld

[ Bericht 30% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 21-03-2007 14:19:24 ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:18:33 #161
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47509897
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik zal als ik het vanavond heb bekijken.
Ik ben benieuwd.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:22:41 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47510037
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:18 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
Nog ff w88
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:27:36 #163
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47510179
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nog ff w88
Daar ben ik niet goed in....
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:28:50 #164
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_47510223
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]

heb vandaag een uurtje Typhon runs gedaan met mijn lvl 33 conqueror met een beetje mazzel heb ik niet meer dan 1 of 2 healing potions nodig voordat Typhon een mooi paars balletje wordt....

heb nog geen zin om Epic te gaan spelen...eerst m'n Druid (Storm/Nature) maar eens naar Typhon brengen
Druid is moeilijker he? ik gebruik vaak die lightning, dan refresh, dan weer.
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:51:03 #165
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47511019
Het enige dat jammer is, al eerder aangegeven door mensen, is dat de maps niet dynamisch zijn. Als je overnieuw begint is alles precies hetzelfde.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:16:29 #166
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47512012
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef popolon het volgende:
Het enige dat jammer is, al eerder aangegeven door mensen, is dat de maps niet dynamisch zijn. Als je overnieuw begint is alles precies hetzelfde.
Athene kan toch ook niet eerst in het noorden, en daarna in het zuiden liggen?
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:40:10 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47512973
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Athene kan toch ook niet eerst in het noorden, en daarna in het zuiden liggen?
niet? jammer

Dat vond ik op zich wel beter aan Diablo 2 dat de map iedere keer weer anders was.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:28:57 #168
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47538477
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nog ff w88
Nou is het toch echt wel 'ff' geweest...
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:18:13 #169
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47539554
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Nou is het toch echt wel 'ff' geweest...
Jij bent te ongeduldig. Ik koop de deluxe edition samen met de uitbreiding en dan ook nog ff C&C3 volgende week donderdag of vrijdag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:51:01 #170
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47540443
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Jij bent te ongeduldig. Ik koop de deluxe edition samen met de uitbreiding en dan ook nog ff C&C3 volgende week donderdag of vrijdag.
Heb je soms geld over? Ik weet nog wel een rekeningnummer....
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:39:52 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47547813
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:51 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Heb je soms geld over? Ik weet nog wel een rekeningnummer....
Zie één van mijn vorige posts:
quote:
Luctor.et.Emergo - woensdag 21 maart 2007 @ 11:41
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Edit: Ze hadden 'em niet in de winkel Dus zal wel volgende week een keer worden. Ook al moet ik dan ook al C&C3 kopen Het lijkt er op dat ik weer maand over heb aan het einde van mijn geld
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:58:19 #172
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_47548386
eergisteren titan quest + add-on gekocht, heb maar een uurtje tijd gehad het te spelen maar het ziet er tot nu toe goed uit
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:15:45 #173
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47561319
KUT spel
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:25:47 #174
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_47561669
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:15 schreef RickoKun het volgende:
KUT spel
reageer dan niet
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:27:59 #175
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47579156
Ik heb er de handleiding nog even op nageslagen, maar daar wordt nergens iets genoemd over de save-functie. Ik ga er dus maar van uit dat als je niet saved, dat je dan een volgende keer je voortgang kwijt bent, en als je wel saved, gewoon bij de laatste 'bron' verder gaat.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:58:42 #176
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47587458
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:25 schreef Merovingian het volgende:

[..]

reageer dan niet
jawel, ik vind het gewoon een kut spel
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:05:52 #177
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_47587702
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:58 schreef RickoKun het volgende:

[..]

jawel, ik vind het gewoon een kut spel
Dan ben je knap stom dat je je tijd loopt te verdoen met reageren in een topic over een spel dat je kut vindt. Of je hebt geen leven. Of beide.

I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:23:00 #178
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47588224
Neuh, duurt slechts 3 seconden, en jou heb ik boos gemaakt
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:27:22 #179
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_47588384
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:23 schreef RickoKun het volgende:
Neuh, duurt slechts 3 seconden, en jou heb ik boos gemaakt
Boos? Als ik boos was had je nu een vuist in je neus zitten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:43:12 #180
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47588864
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Boos? Als ik boos was had je nu een vuist in je neus zitten.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:14:52 #181
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_47589651
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:43 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel, kleuter
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 15 april 2007 @ 10:16:03 #182
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48342161
ik heb de Gold Edition van Titan Quest gekocht en gisteren ff gespeeld. EN het speelt op mijn systeem (met nieuwe videokaart) met alles op high zeer prettig

Klopt het dat je hier geen eigen privé schatkistje hebt, zoals dat wel het geval was bij Diablo II?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 15 april 2007 @ 11:45:24 #183
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_48343790
Klopt afaik. Jammer dat de engine niet geheel lekker is, veel mensen (waaronder ikzelf) hebben veel performance issues.
De kleine hoeveelheid opslag vind ik ook irritant.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  zondag 15 april 2007 @ 13:07:51 #184
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_48345481
Je krijgt later 1 en nog later een 2e tabblad erbij met inventory. (In totaal dus 3) En als je Immortal Throne hebt, kun je ook bij de Caravan Driver nog spullen achterlaten.
pi_48345483
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb de Gold Edition van Titan Quest gekocht en gisteren ff gespeeld. EN het speelt op mijn systeem (met nieuwe videokaart) met alles op high zeer prettig

Klopt het dat je hier geen eigen privé schatkistje hebt, zoals dat wel het geval was bij Diablo II?
Dat klopt, met Diablo kwam je steeds terug in het dorp, met titan quest ben je continu op reis. Toch zal je met titan quest minder last hebben van een beperkte inventory dan bij diablo II.
  zondag 15 april 2007 @ 15:37:46 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48349412
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:07 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Dat klopt, met Diablo kwam je steeds terug in het dorp, met titan quest ben je continu op reis. Toch zal je met titan quest minder last hebben van een beperkte inventory dan bij diablo II.
kej

Moet ik trouwens eerst met Titan Quest spelen alvorens ik Immortal Throne ga spelen of begin ik ook bij het begin van Titan Quest indien ik met de uitbreidings-CD speel?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 15 april 2007 @ 15:50:46 #187
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_48349749
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

kej

Moet ik trouwens eerst met Titan Quest spelen alvorens ik Immortal Throne ga spelen of begin ik ook bij het begin van Titan Quest indien ik met de uitbreidings-CD speel?
yep immortal throne is de 5e Act (4e als je de olympius act niet meerekend)
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  maandag 16 april 2007 @ 09:14:23 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48371847
het speelt lekker ook die persoon die je enchantments terug kan halen vind ik top.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 16 april 2007 @ 09:43:54 #189
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_48372567
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:50 schreef AlexLPUMUSE het volgende:

[..]

yep immortal throne is de 5e Act (4e als je de olympius act niet meerekend)
Dat vind ik dan weer jammer. Ik heb Titan Quest uitgespeeld, en vervolgens van mijn pc afgegooid. Nu zou ik dus weer het hele spel nog een keer moeten uitspelen om de uitbreiding te kunnen spelen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 16 april 2007 @ 10:23:54 #190
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_48373638
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:43 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer jammer. Ik heb Titan Quest uitgespeeld, en vervolgens van mijn pc afgegooid. Nu zou ik dus weer het hele spel nog een keer moeten uitspelen om de uitbreiding te kunnen spelen
Je zal ook wel ergens savegames kunnen downloaden, maar die hebben dan de beperking dat je het personage niet zelf hebt opgebouwd...
  maandag 16 april 2007 @ 10:38:58 #191
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48374060
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:14 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel, kleuter
HAP HAP!
  maandag 16 april 2007 @ 11:10:57 #192
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_48375134
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Je zal ook wel ergens savegames kunnen downloaden, maar die hebben dan de beperking dat je het personage niet zelf hebt opgebouwd...
Precies... Als ik dit geweten had, dan had ik mijn savegame bewaard. Helaas... Dan nog maar een keer uitspelen. Heb nu inmiddels ook een nieuwe pc, dus dan loopt ie in ieder geval wel een stuk lekkerder
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:44:00 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48462413
ik ben blij dat je niet je spulletjes verliest als je sterft Ben al een paar keer gestorven omdat ik geen drankjes nam Heb nu wel een extra deel erbij om spullen in op te slaan
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:12:24 #194
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_48463589
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:27 schreef Twoflower het volgende:
Ik heb er de handleiding nog even op nageslagen, maar daar wordt nergens iets genoemd over de save-functie. Ik ga er dus maar van uit dat als je niet saved, dat je dan een volgende keer je voortgang kwijt bent, en als je wel saved, gewoon bij de laatste 'bron' verder gaat.
Titan Quest saved automatisch bij elke game-state verandering. Dat is al wanneer je bv. een kistje openmaakt en items uit het kistje op de grond vallen, of als je een groepje monsters afmaakt. De "Save" button in het menu is dus eigenlijk nutteloos, maar hebben de makers er toch maar in gestopt omdat veel mensen "zenuwachtig" worden als er geen save-knop in een game zit (woorden van de makers zelf).

Je startpunt is ALTIJD de laatst bezochte Rebirth Fountain. Elke nieuwe Rebirth Fountain wordt vanzelf geactiveerd zodra je er bij in de buurt komt. Wil je een eerder bezochte Rebirth Fountain activeren om daar de volgende keer (of bij doodgaan) weer tot leven te komen dan moet je die bewust aanraken om te activeren. Als je dus een stuk aan het spelen bent en wilt stoppen met spelen om later of een andere dag weer verder te gaan spelen dan is het dus ERG zinvol om in ieder geval te spelen tot je bij een Rebirth Fountain aankomt, en dan de game uit te gaan. Halverwege tussen twee Rebirth Fountains in stoppen betekent dat je de volgende keer weer vanaf de laatste Rebirth Fountain opnieuw dat stuk moet lopen.

Overigens is de Immortal Throne uitbreiding net zo goed voor TQ als de Lord of Destruction uitbreiding voor D2 was. De Caravan toevoeging met mogelijkheid je items tussen je diverse characters wisselen is ERG handig, en ook de Arcane Formulae die Artifacts opleveren zijn een ERG leuke uitbreiding! En dan heb je ook nog Scrolls met een tijdelijk effect als bv. een Scroll van Summon Cyclops, waarmee je een Cyclops oproept die voor een tijdje voor je vecht.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:17:32 #195
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48463765
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:12 schreef Haay1971 het volgende:

[..]

-lap tekst-

Overigens is de Immortal Throne uitbreiding net zo goed voor TQ als de Lord of Destruction uitbreiding voor D2 was. De Caravan toevoeging met mogelijkheid je items tussen je diverse characters wisselen is ERG handig, en ook de Arcane Formulae die Artifacts opleveren zijn een ERG leuke uitbreiding! En dan heb je ook nog Scrolls met een tijdelijk effect als bv. een Scroll van Summon Cyclops, waarmee je een Cyclops oproept die voor een tijdje voor je vecht.
hoe kom je trouwens aan die Arcane Formulae? Of kom je die pas tegen in Act V?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:34:25 #196
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_48464331
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

hoe kom je trouwens aan die Arcane Formulae? Of kom je die pas tegen in Act V?
Nee hoor, die kom je ook al tegen in Egypte. misschien zelfs in Griekenland, maar daar was ik al helemaal doorheen voordat ik Immortal Throne installeerde.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:45:56 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48464856
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:34 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Nee hoor, die kom je ook al tegen in Egypte. misschien zelfs in Griekenland, maar daar was ik al helemaal doorheen voordat ik Immortal Throne installeerde.
kej. ik zit nu nog in Griekenland (ACT I, deel III). Ik houd mijn ogen iig open op zoek naar die dingen.

Edit: mijn mannetje heeft als krachten Nature & Earth. Ik vond het moeilijk om te kiezen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:02:07 #198
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_48465607
Ja, die Arcane Formulae kom je alleen in Immortal Throne tegen, en volgens mij alleen in de nieuwe Act. Maar je hebt dan wel weer 3 klassen van formules / artifacts: Minor, Greater en Divine, waarbij de ingredienten van Greater en Divine artifacts weer kunnen bestaan uit Minor of 'lagere' Greater artifacts. Het is in ieder geval een erg gave toevoeging die erg doet denken aan de Cube uit D2 waar je ook met formules van ingredienten bepaalde special item kon maken. Alleen waren de formules voor die oranje items in D2 niet echt interessant, terwijl hier die artifacts als toevoeging aan je equipment WEL een hele grote verbetering betekenen!

[edit]
Oké, ook in andere acts dus, als je maar Immortal Throne hebt.
  donderdag 19 april 2007 @ 13:51:24 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48498954
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:02 schreef Haay1971 het volgende:
Ja, die Arcane Formulae kom je alleen in Immortal Throne tegen, en volgens mij alleen in de nieuwe Act. Maar je hebt dan wel weer 3 klassen van formules / artifacts: Minor, Greater en Divine, waarbij de ingredienten van Greater en Divine artifacts weer kunnen bestaan uit Minor of 'lagere' Greater artifacts. Het is in ieder geval een erg gave toevoeging die erg doet denken aan de Cube uit D2 waar je ook met formules van ingredienten bepaalde special item kon maken. Alleen waren de formules voor die oranje items in D2 niet echt interessant, terwijl hier die artifacts als toevoeging aan je equipment WEL een hele grote verbetering betekenen!

[edit]
Oké, ook in andere acts dus, als je maar Immortal Throne hebt.
IT heb ik, heb de Gold Edition gekocht was goedkoper dan beide delen los
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 19 april 2007 @ 13:51:54 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48498966
die Cyclopse was best lastig om te doden, vond ik. Of ik ben gewoon zo slecht
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 19 april 2007 @ 14:16:36 #201
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_48499522
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
die Cyclopse was best lastig om te doden, vond ik. Of ik ben gewoon zo slecht
Het hangt heel erg af van je karakter af. Het ene karakter heeft er meer moeite mee dan het andere. Het hangt ook heel erg af van je special abilities (en hoe je ze gebruikt).
  donderdag 19 april 2007 @ 14:30:00 #202
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48499988
Ik heb als mastery's Nature en Earth. Ik had een wolfje. Ben één keer dood gegaan. Bij de tweede poging gewoon steeds snel weggerend en van afstand lighting (kracht van een wapen dat ik vast had) erop af gevuurd en zo af en toe vuurballen en gifaanvallen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:25:25 #203
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_48887240
Ik ben nu weer opnieuw begonnen, met de uitbreiding erbij. Heb nu warfare als eerste skill (hou wel van een beetje meppen). Vorige spel defense erbij gedaan, maar daar deed ik niet zoveel mee. Gelul met schilden, doe mij maar dual wield
Maar wat is nou een goede tweede skill? Is Dream wat?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:50:08 #204
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48888049
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef Merovingian het volgende:
Ik ben nu weer opnieuw begonnen, met de uitbreiding erbij. Heb nu warfare als eerste skill (hou wel van een beetje meppen). Vorige spel defense erbij gedaan, maar daar deed ik niet zoveel mee. Gelul met schilden, doe mij maar dual wield
Maar wat is nou een goede tweede skill? Is Dream wat?
geen idee, nog niet gebruikt. Ik heb bij mijn eerste karakter. Nature en als tweede Earth

Edit: maar wat ik gelezen heb ik het boekje, heb je best wel leuke acties in Dream zitten

[ Bericht 11% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 01-05-2007 14:14:04 ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_48892995
dream master is wel leuk maar die pet stelt niks voor.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:24:15 #206
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48893158
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:19 schreef ARKON het volgende:
dream master is wel leuk maar die pet stelt niks voor.
ik vind die Elf -achtige van de Nature wel grappig, hoe ze lacht
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 6 mei 2007 @ 12:19:12 #207
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49058124
Ik heb zojuist een diseased vulture zo hard gemept dat zijn nek een beetje is uitgerekt


clickable
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 6 mei 2007 @ 12:45:13 #208
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_49058787
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:19 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb zojuist een diseased vulture zo hard gemept dat zijn nek een beetje is uitgerekt

[[url=http://vlingen.nl/vulture.png]afbeelding][/url]
clickable
LOL
  donderdag 10 mei 2007 @ 07:06:09 #209
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49213485
Joepie! Net mijn eerste artifact gebouwd (Soul Shiver), en mijn dps ging van 200 naar 270
Toen nog ff de essence of heracles might ingebouwd, die nog als completion bonus een extra 8% attack speed deed, waardoor ik op 310 dps zit Daarbij zorgt soul shiver voor 13% attack damage converted to health. Ben nu level 25 en praktisch Unstoppable
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:48:36 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49221363
ik heb een arcane formulae gevonden en daarvoor heb ik twee artifacts nodig en nog een complete charm
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:40:31 #211
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49223411
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb een arcane formulae gevonden en daarvoor heb ik twee artifacts nodig en nog een complete charm
Oooh das toch vet makkelijk bij elkaar te sprokkelen...



Maar die greater artifacts, daar krijg je denk ik dan wel een dikke boost in je stats van
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:52:20 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49223965
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Oooh das toch vet makkelijk bij elkaar te sprokkelen...



Maar die greater artifacts, daar krijg je denk ik dan wel een dikke boost in je stats van
dat wel, maar het lukt me al niet om zo'n kleine bij elkaar te spronkelen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:10:56 #213
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49224732
Welk level ben je? Ik ben nu 25 en heb net mijn eerste kleine artifact. Als ik 1 deeltje van een essence krijg kan ik een 2e maken en als ik 3 delen van een rigid carapace vind kan ik een 3e maken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:08:31 #214
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49267063
Nu level 26 en artifact 2 gemaakt: molten orb. Alleen doet ie minder damage dan soul shiver dus ik laat hem lekker in mijn caravan driver zitten. Verder net 5x aktaios verslagen. Gaf die kneus in totaal 2 greens en verder alleen maar pauperige yellows Straks nog maar een paar runs proberen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:14:20 #215
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49267332
ik ben nu level 29. ik heb nog 2/5 pristine plumage en 2/3 essence of the golden fleece nodig. Maar ik heb geen idee waar ik die moet zoeken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:27:34 #216
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49267941
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben nu level 29. ik heb nog 2/5 pristine plumage en 2/3 essence of the golden fleece nodig. Maar ik heb geen idee waar ik die moet zoeken
Wel frappant hoeveel verschil daar per potje in zit... Ik heb gewoon 2x complete golden fleece in mijn inventory zitten, en nog 2 losse delen. Verder heb ik ook 2 complete pristine plumages en 3 losse delen... Kwam in griekenland gewoon om van die dingen. Echter voor een artifact heb ik bat fangs nodig, daar heb ik nu 4 van de 5 van, schiet niet op. Als je bekijkt hoeveel verschillende arcane formulae er zijn, terwijl ik er nu 5 heb waarvan 2 dubbel, dat vind ik ook erg toevallig. Sommige dingen droppen gewoon bij bosjes, andere zijn weer uiterst zeldzaam. 1x raden wat je nodig hebt...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:32:24 #217
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49268173
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:27 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Wel frappant hoeveel verschil daar per potje in zit... Ik heb gewoon 2x complete golden fleece in mijn inventory zitten, en nog 2 losse delen. Verder heb ik ook 2 complete pristine plumages en 3 losse delen... Kwam in griekenland gewoon om van die dingen. Echter voor een artifact heb ik bat fangs nodig, daar heb ik nu 4 van de 5 van, schiet niet op. Als je bekijkt hoeveel verschillende arcane formulae er zijn, terwijl ik er nu 5 heb waarvan 2 dubbel, dat vind ik ook erg toevallig. Sommige dingen droppen gewoon bij bosjes, andere zijn weer uiterst zeldzaam. 1x raden wat je nodig hebt...
ik heb weer twee complete bat fangs
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:37:44 #218
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49268399
Als we nou elkaars characters ff uitwisselen, en dan via de transfer area van de caravan driver kun je dan gewoon mijn golden fleece en pristine plumages krijgen en ik jouw bat fangs... Gaan we gewoon handelen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:42:02 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49268600
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:37 schreef Merovingian het volgende:
Als we nou elkaars characters ff uitwisselen, en dan via de transfer area van de caravan driver kun je dan gewoon mijn golden fleece en pristine plumages krijgen en ik jouw bat fangs... Gaan we gewoon handelen
vind ik een goed plan
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:46:24 #220
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49268773
Voeg mij maar ff toe op de msn dan. Zie mijn profiel. Ben nu op mijn werk en weet niet hoe laat ik thuiskom, maar je ziet me wel online komen... Dan kijken we wel wat het makkelijkst is. Denk gewoon via mijn ftp. Heb jij trouwens nog delen van de Obsidian set of de Labyrinthine set?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:55:36 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49269183
heb je toegevoegd. Wat hoort er bij de Obsidian set of de Labyrinthine set?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:05:13 #222
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49269557
breastplate, shield, bracers, dat soort dingen... Ik heb nu een laby shield en helmet, en een obsidian armor. Maar als ik er meer van heb, dan krijg je van die set bonussen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:13:34 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49269903
aha. heb ik nog noit op gelet eigenlijk
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:22:55 #224
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49270265
Set items zijn altijd blauw. Als je ze aanklikt zie je een lijstje met wat er allemaal bij die set hoort. Hoe meer items van een set je equipped hebt, hoe groter de set bonus is die je krijgt. Maar aangezien je al zelden een blue krijgt op normal, is de kans dat je set items van dezelfde set krijgt al helemaal klein... Hier de obsidian set
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:26:37 #225
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49270422
ik heb wel blauwe dingen (een handboog) zal ff kijken hoe mijn blauwe dingen heten
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:30:26 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49270586
ring: Captain's Signet
ring: Oath Ring
borstplaat: Banded Plate of Verei-Te
handboog: Chillwood
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:21:33 #227
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49272722
mero, heb je nog last van bugs? of zijn die netjes weggewerkt met de patches? Zo ja dan ga ik het nog eens proberen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:57:01 #228
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49283602
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:21 schreef RickoKun het volgende:
mero, heb je nog last van bugs? of zijn die netjes weggewerkt met de patches? Zo ja dan ga ik het nog eens proberen
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:50 schreef Merovingian het volgende:
Nou ik heb geen problemen gehad, en telkens mijn illegale versie geupdated naar de nieuwst. Met geen versie crashes ervaren.
Nooit last gehad van bugs!
...
*nieuwe policy leest*
....
Euh... ik heb hem zojuist legaal gekocht, en nog steeds geen bugs!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 08:33:03 #229
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49293666
Hmm het blijkt dat je geen characters van een ander kan "inladen", aangezien deze gekoppeld zijn aan je serial number
En het programmatje TQChest wat eerder in dit topic genoemd is werkt maar tot versie 1.2 van TQ, TQ-IT werkt niet
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:14:51 #230
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49922448
Inmiddels level 35 en net de daemon camp van IT voorbij. Heb nog steeds maar 1 mastery (warfare) en die heb ik nu bijna gemaxd (de dingen die ik wil dan). Denk dat ik hierna toch maar defense erbij neem. Tenzij... ik gebruik nu als default attack Onslaught. Lekker veel damage na een paar keer meppen

Maar stel nou dat ik de Dream mastery erbij neem, en Psyonic Touch uitbreid, kan ik dan Onslaught en Psyonic Touch tegelijk doen? Dat zou namelijk wel gruwelijk bruut zijn

Weet iemand of dat kan?

edit: net even op titancalc.com gekeken naar die dream mastery, wat is die bruut sterk! die ga ik sowieso nemen
Eerst nog 1 level-up, dan heb ik namelijk de hele dual wield techtree vol Daarna dus Dream

[ Bericht 26% gewijzigd door Bart op 30-05-2007 12:29:31 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_50155871
Weet iemand wat er handig is te spelen naast dreamweaver?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_50214001
Leuke spel, zit nu in ACT II maarre ik word zo schijtziek van dat "gestutter"
Mijn systeem kan het met gemak aan (x2 4200+, 2gig, 1950Xt 512mb) maar zelfs op lagere reso's/eye candy krijg ik soms last van stotteringen...
Het gebeurd niet altijd meestal draait het spel gewoon op me framecap ivm. vsync.

Volgens mij ligt het gewoon aan het spel zelf, systeem zelf is in topconditie
Geen virusscanner actief tijdens het gamen en cachen hoeft het spel ook niet , 2gig en mocht dat gebeuren.. ik draai in raid 0

iemand enig idee een fix misschien>?
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:59:33 #233
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_50217399
De engine van het spel is erg brak. Er zitten allemaal rare fouten in de engine die waarschijnlijk nooit worden opgelost. Als je last hebt van stuttering etc zal je dat waarschijnlijk altijd houden. Als je nergens last van hebt is het gewoon een goed spel
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:00:45 #234
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_50217443
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef HUG-LIFE het volgende:
Leuke spel, zit nu in ACT II maarre ik word zo schijtziek van dat "gestutter"
Mijn systeem kan het met gemak aan (x2 4200+, 2gig, 1950Xt 512mb) maar zelfs op lagere reso's/eye candy krijg ik soms last van stotteringen...
Het gebeurd niet altijd meestal draait het spel gewoon op me framecap ivm. vsync.

Volgens mij ligt het gewoon aan het spel zelf, systeem zelf is in topconditie
Geen virusscanner actief tijdens het gamen en cachen hoeft het spel ook niet , 2gig en mocht dat gebeuren.. ik draai in raid 0

iemand enig idee een fix misschien>?
Ik heb spel met uitbreiding en laatste patch en laatste drivers en C2D E6600 en 2GB ram en 8800GTX, en nog stottert ie af en toe. Conclusie: er is denk ik weinig aan te doen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 21:11:58 #235
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_50280649
Ik ben nu lvl 60 met Hunter / Rogue in legendary bij river Styx
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_50701695
Klein kickje dan maar.

Ben sinds vandaag begonnen aan mijn quest.
Erg leuk tot nu toe, ik ben warfare/nature, misschien een beetje vreemde combo maar dat wilde ik eens testen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:03:03 #237
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_50744176
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Pritt het volgende:
Klein kickje dan maar.

Ben sinds vandaag begonnen aan mijn quest.
Erg leuk tot nu toe, ik ben warfare/nature, misschien een beetje vreemde combo maar dat wilde ik eens testen.
Warfare is met tot nu toe nog het minst bevallen, vooral tegen Olympius moest ik genoodzaakt met een bow op afstand hem proberen te verslaan koste me overigens meer dan 10 levens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:24:48 #238
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_50745021
Ik zal maar meteen ff wat screens posten van mijn verzameling



your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  zaterdag 23 juni 2007 @ 02:27:00 #239
148059 Pritt
Atheïst
pi_50751846
Vanmiddag begonnen aan een Pyromancer aangezien ik alles eerst even wil proberen.
Deze is tot nu toe een stuk sterker dan mijn warfare/nature.

Die Earth Golem is echt bruut sterk en tot nu toe is ring of fire (oid) ook erg effectief op mobs.
Voorlopig blijf ik even bij 1 mastery en eens uitpluisen of het leuk en sterk is.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50760192
Ik heb ongeveer een jaar geleden dit spel gespeeld en toen zat het vol met bugs en crashes enzo, elke week weer een nieuwe patch maar het bleef kut tot op gegeven moment mijn gehele character weg was, toen had ik geen zin meer om verder te spelen.

Is het nu al wat beter? En kan ik nu items uitwisselen tussen mijn eigen characters? Dat mistte ik ook heel erg!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:44:56 #241
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_50760405
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:34 schreef McGilles het volgende:
Ik heb ongeveer een jaar geleden dit spel gespeeld en toen zat het vol met bugs en crashes enzo, elke week weer een nieuwe patch maar het bleef kut tot op gegeven moment mijn gehele character weg was, toen had ik geen zin meer om verder te spelen.

Is het nu al wat beter? En kan ik nu items uitwisselen tussen mijn eigen characters? Dat mistte ik ook heel erg!
Uitwisselen van items kan als je de uitbreiding Immortal Throne hebt. En ik moet zeggen dat bij mij het aantal bugs heel erg meeviel... Dus ik kan niet echt beoordelen of het nu beter is.
pi_50762008
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:44 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Uitwisselen van items kan als je de uitbreiding Immortal Throne hebt. En ik moet zeggen dat bij mij het aantal bugs heel erg meeviel... Dus ik kan niet echt beoordelen of het nu beter is.
Ik had bugs met quests die je perse moest oplossen om verder te kunnen, dus dat is een grote fout. Verder al je 5 characters kwijt raken is niet leuk natuurlijk. Ik heb nu maar even de uitbreiding besteld, ben benieuwd!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:49:22 #243
148059 Pritt
Atheïst
pi_50763953
Nog geen bug tegengekomen.
Heb TQ thread in GoT doorgelezen en daar lijkt het alsof ook alles beter is en "bug-vrij" is.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50764760
Heb nu al weer zin om te spelen, maar nog even een paar daagjes geduld.

Wat is trouwens een goede keuze als je sterk wilt zijn tegen bosses? Ik had eerst een Spirit/Nature char en die was niet echt speciaal.
pi_50818415
Hij is verzonden, morgen dus spelen

Nu nog bedenken wat ik ga worden
  maandag 25 juni 2007 @ 14:00:15 #246
148059 Pritt
Atheïst
pi_50819294
Mijn volgende char gaat een Templar worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:48:05 #247
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_69296441
Speelt iemand dit nog?

Ik ben een echte budgetgamer, vandaar dat ik pas sinds een paar weken in het bezit ben van TQ. 5 euro voor het oorspronkelijke spel plus 5 euro voor de expansion, dat is natuurlijk een heel schappelijk prijsje.

Mijn eerste en tot nu toe enige karakter is bijna klaar met China. Ze is een Paladin (Defense + Storm). Best geinig, all die shield-based skills, vooral omdat je er meerdere vijanden tegelijk mee kunt stunnen. M'n stash zit alleen zo goed als vol met uniques en dus wordt het hoog tijd voor een tweede karakter. Ik denk dat ik daar een Pyromancer (enkel Earth) van ga maken, of anders iets met Dream.

Hoe kan het dat hier 696 dagen niet is gepost? Gaat het zo snel vervelen dan? Ik denk dat ik mezelf nog wel een tijdje kan vermaken met allerlei builds uitproberen.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:05:22 #248
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69296990
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:48 schreef Frollo het volgende:
Speelt iemand dit nog?

Ik ben een echte budgetgamer, vandaar dat ik pas sinds een paar weken in het bezit ben van TQ. 5 euro voor het oorspronkelijke spel plus 5 euro voor de expansion, dat is natuurlijk een heel schappelijk prijsje.

Mijn eerste en tot nu toe enige karakter is bijna klaar met China. Ze is een Paladin (Defense + Storm). Best geinig, all die shield-based skills, vooral omdat je er meerdere vijanden tegelijk mee kunt stunnen. M'n stash zit alleen zo goed als vol met uniques en dus wordt het hoog tijd voor een tweede karakter. Ik denk dat ik daar een Pyromancer (enkel Earth) van ga maken, of anders iets met Dream.

Hoe kan het dat hier 696 dagen niet is gepost? Gaat het zo snel vervelen dan? Ik denk dat ik mezelf nog wel een tijdje kan vermaken met allerlei builds uitproberen.
Ik moet binnenkort weer eens opnieuw beginnen. Heb het sinds mijn PC upgrade nog niet gespeeld. Maar wordt eigenlijk weer hoogtijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:17:08 #249
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_69297322
Ik ben sinds kort opnieuw begonnen, maar dan coop met een maat via LAN. Dat is ook leuk spelen
Hij Stormcaller (enkel Storm), ik Warrior (enkel warfare). Gaat best lekker
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_69317886
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:48 schreef Frollo het volgende:
Hoe kan het dat hier 696 dagen niet is gepost? Gaat het zo snel vervelen dan? Ik denk dat ik mezelf nog wel een tijdje kan vermaken met allerlei builds uitproberen.
Dat niet, maar het spel is al redelijk oud dus op gegeven moment speel je het niet meer nee
pi_69317967
Het spel is heel erg repetitief, dat is wel een grote minpunt. Na het spelen van het eerste deel wou ik toch wel de uitbreiding spelen maar door een grote bug kan ik hem niet spelen. Ik kan niks meer oppakken en dat is toch wel heel vervelend. Volgens mij zijn er ook geen updates/patches voor immortal throne.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:56:22 #252
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_69320951
Ik heb het al een tijd niet gespeeld omdat ik maar niet voorbij Typhon kom En ik moet maar eens wat aan mijn build doen want mijn dps zuigt met grote halen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:01:18 #253
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_69322391
http://www.titancalc.com/

Kun je builds vergelijken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:19:33 #254
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_69324229
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:01 schreef popolon het volgende:
http://www.titancalc.com/

Kun je builds vergelijken.
Handig, op level 45 heb ik alles max wat ik wil in Warfare, dan kan ik daarna eens gaan kijken naar een eventuele tweede skill
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:56:47 #255
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_69362268
Ik ben lvl 33 Harbinger en mijn DPS is een zielige 146
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 25 mei 2009 @ 09:44:36 #256
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_69373877
Grr, mijn lvl 33 Paladin komt ook niet langs Typhon.
Mijn buildfilosofie was: ik hoef niet veel damage te doen, als ik maar lang genoeg overeind blijf om veel klappen uit te delen. En dus heb ik me wat skills en gear betreft helemaal gefocust op eigenschappen die me helpen in leven te blijven, en m'n DPS flink verwaarloosd.

Nou, daar sta ik dus met mijn +defense spullen, mijn resistances, mijn armor, klaar voor de strijd... Eén vitality slurp van Typhon en ik ben kaput.
Dan maar afstand bewaren en de boog te voorschijn halen, dat is natuurlijk een stuk veiliger. Alleen regenereert hij sneller dan dat ik hem kan verwonden. Nog geen schrammetje.

Dan nog maar wat levelen, ik ben hier blijkbaar nog niet klaar voor.
  maandag 25 mei 2009 @ 17:18:49 #257
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_69387443
Ik had een megabuild met Warfare en Nature. Eigenlijk was het simpelweg die ancient warriors van warfare oproepen, daarna regrowth casten zodat de regarge tijd van de warriors weer in een klap weg was zodat je de warriors constant om je heen hebt, en heart of oak vanwege de enorme resistance en speed bonus boost (OOK voor je knokploeg!). Het was steeds een beetje uit de buurt blijven en je knokploeg het werk voor je laten doen. ERG sterk, maar wel ietsje eentonig. Je kon er ook nog wat wolven bijnemen als extra kanonnenvoer, maar daar draaide de build omheen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:12:30 #258
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77666405
Even een kick, want Titan Quest Gold is momenteel maar 4,99 euro op Steam (klik) en ik weet dat een paar Fok!kertjes hem al gekocht hebben. Misschien dat er zowaar nog een tweede leven inzit voor dit topic.

Helaas bestaat ontwikkelaar Iron Lore niet meer en het spel wordt dus niet meer ondersteund. Maar de fans hebben de krachten gebundeld en sinds een jaartje of zo bestaat er een community patch, 1.17a (klik), die de meeste bugs elimineert.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:13:37 #259
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_77666436
Ik moet zeggen dat het lijkt alsof de Steam-versie soepeler loopt dan de dvd-versie...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_77666754
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef Frollo het volgende:
Even een kick, want Titan Quest Gold is momenteel maar 4,99 euro op Steam (klik) en ik weet dat een paar Fok!kertjes hem al gekocht hebben. Misschien dat er zowaar nog een tweede leven inzit voor dit topic.

Helaas bestaat ontwikkelaar Iron Lore niet meer en het spel wordt dus niet meer ondersteund. Maar de fans hebben de krachten gebundeld en sinds een jaartje of zo bestaat er een community patch, 1.17a (klik), die de meeste bugs elimineert.
Gekocht uiteraard, maar mijn PC staat nog steeds in Amsterdam en de laptop die ik heb van mijn werk kan hem niet draaien
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:21:20 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77668953
4.99 voor de best Diablo kloon die er is: Geen geld.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77677464
Leuk spel, half jaar geleden nog een keer helemaal doorgespeeld.
Is Iron Lore failliet gegaan of overgenomen?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_77699580
Als er liefhebbers zijn om online wat te doen wil ik 'm wel weer eens installeren

oh, en:

ILE Closes
Posted on Feb 27 2008

It is with great regret that we must announce that as of close of business Tuesday, February 19, 2008 Iron Lore Entertainment has ceased active game development. Several unrelated events occurred which resulted in Iron Lore being unable to secure funding for its next project.

We would like to extend our thanks to everyone who has helped us in the last seven years – our team who moved mountains to create such great games, our publisher THQ who has been a great partner through three product development cycles, and most of all our customers and fans. We owe all of the success we’ve had to you, and our greatest satisfaction has come from creating games that have given enjoyment to the community.

While Iron Lore will not continue, the talent of the team is embodied in the individuals now available for other opportunities. If you are a developer or publisher looking to hire top-notch experienced developers, please send an email to pchieffo “at” ironlore “dot” com and we will be happy to facilitate recruiting with you.

Iron Lore also owns it’s powerful and flexible engine and tool set, and is actively pursuing licensing opportunities. If you are interested in further information about the technology and licensing options, please contact pchieffo “at” ironlore “dot” com.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:09:05 #264
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_77701899
Dit was toch alleen "co-op" te spelen in multiplayer?

Spelen jullie dit via internet trouwens of singleplayer?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:09:18 #265
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_77703377
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:09 schreef RickoKun het volgende:
Dit was toch alleen "co-op" te spelen in multiplayer?
Ja, het heeft geen splitscreen ofzo.
quote:
Spelen jullie dit via internet trouwens of singleplayer?
Beide.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_77704926
Vond dit een best wel tof spel, maar na de eerste wereld begon t me al wel een beetje te vervelen.
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 8 februari 2010 @ 09:37:37 #267
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77759695
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:09 schreef RickoKun het volgende:
Dit was toch alleen "co-op" te spelen in multiplayer?
Als je bedoelt of er ook PvP in zit: geen idee, ik denk van niet eigenlijk.
quote:
Spelen jullie dit via internet trouwens of singleplayer?
Kan allebei, en in tegenstelling tot D2 heb je geen aparte characters voor online en offline.
pi_79465704
Bezig dit weer ens te installeren. Iemand anders die dit nog doet. ?
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:24:02 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_79465776
Ik heb het toevallig laatst geprobeerd, maar ik vond de controls niet zo fijn, dus maar weer mee gestopt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 22 maart 2010 @ 21:31:43 #270
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_79466281
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:22 schreef Silv het volgende:
Bezig dit weer ens te installeren. Iemand anders die dit nog doet. ?

3 builds op dit moment, level 5, level 20 en level 55
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_79466502
Hm level 55 klinkt hoog.
Heb dit ooit gedaan totdat ik bij atlantis oid kwam?
Toen ging t wel vervelen.
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 22 maart 2010 @ 21:36:21 #272
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_79466594
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef Silv het volgende:
Hm level 55 klinkt hoog.
Heb dit ooit gedaan totdat ik bij atlantis oid kwam?
Toen ging t wel vervelen.
Met dat poppetje ben ik net op Legendary aangekomen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_79467262
Great. K loop erbij als een homo en k word in elkaar geslagen door één of andere magische satyr.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_79469642
Ik ben hem aan het doorspelen met een vriend van me. Gaat aardig, nu lvl 22 Paladin, helemaal gegeared op damage dealing met skills en zware armor dragen voor de rest. Beuk alles stuk.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 06:33:12 #275
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_79477577
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben hem aan het doorspelen met een vriend van me. Gaat aardig, nu lvl 22 Paladin, helemaal gegeared op damage dealing met skills en zware armor dragen voor de rest. Beuk alles stuk.
Die 55 van mij is een Harbinger, niet maximale damage want dan trek je het niet op de hogere levels. Ik ben nu nagenoeg onsterfelijk door 25 health regeneration, 18% of damage converted to health, 34% of attacks missed, 27% of ranged attack missed, en 80% van alle resistances (poison, fire enz)
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_79478591
Ik doe nu gewoon lekker veel damage, snel door het spel heen rammen (want eerlijk is eerlijk, het is repetative als de pest) en zodra het te moeilijk wordt dan respec ik het evt met meer punten in m'n defender class.
pi_79485641
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 06:33 schreef Bart het volgende:

[..]

Die 55 van mij is een Harbinger, niet maximale damage want dan trek je het niet op de hogere levels. Ik ben nu nagenoeg onsterfelijk door 25 health regeneration, 18% of damage converted to health, 34% of attacks missed, 27% of ranged attack missed, en 80% van alle resistances (poison, fire enz)
Red je wel op hoge level hoor. Spel uitgespeeld op hoogste moeilijkheidsgraad, eindbaasje prikte ik zo 40% van zijn leven per special attack af

Er is maar 1 uber vijand, en die kan net voor de eindbaas zitten, Dactyl heette die volgens mij, slaat je zo in 1 (of 2) klappen dood.
  Eindredactie Games vrijdag 29 mei 2020 @ 11:58:23 #278
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193367006
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 12:11:23 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193367194
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 11:58 schreef 2dope het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
Thanks. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 12:12:11 #280
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193367211
Op aanraden van de nieuwe functie van Steam, heb ik Titan Quest weer eens opgepakt. Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die dit nog spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:47:00 #281
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_194019854
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op aanraden van de nieuwe functie van Steam, heb ik Titan Quest weer eens opgepakt. Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die dit nog spelen.
Nee sorry, Path of Exile is nu mijn go-to game als ik zin heb in een portie action RPG.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:48:13 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194019869
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:47 schreef Frollo het volgende:

[..]

Nee sorry, Path of Exile is nu mijn go-to game als ik zin heb in een portie action RPG.
Is dat een soort gelijk spel als Titan Quest?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:57:53 #283
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_194019987
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Is dat een soort gelijk spel als Titan Quest?
Ja absoluut. Met als unieke eigenschap dat het 1300+ skills heeft (geen typfout), dus tijdig specialiseren is noodzaak.
Geinig spelletje hoor, en gratis. (Het verdienmodel van de uitgever zit in de betaalde cosmetische upgrades.)
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:58:28 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194019997
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:57 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ja absoluut. Met als unieke eigenschap dat het 1300+ skills heeft (geen typfout), dus tijdig specialiseren is noodzaak.
Geinig spelletje hoor, en gratis. (Het verdienmodel van de uitgever zit in de betaalde cosmetische upgrades.)
Misschien me maar eens in verdiepen dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 11:09:40 #285
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_194020105
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Misschien me maar eens in verdiepen dan.
Ok, laat maar weten wat je ervan vond.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 11:14:27 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194020145
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:09 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ok, laat maar weten wat je ervan vond.
Is goed. Eerst nog even werken, dus vanavond eens proberen. Is er ook een topic van hier?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 13:27:06 #287
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194022335
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:57 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ja absoluut. Met als unieke eigenschap dat het 1300+ skills heeft (geen typfout), dus tijdig specialiseren is noodzaak.
Geinig spelletje hoor, en gratis. (Het verdienmodel van de uitgever zit in de betaalde cosmetische upgrades.)
Mwoaaaah, ik heb toen ook wat euroknakkers neer moeten leggen om een stash te kopen, waarmee je met andere spelers kan handelen.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 13:49:17 #288
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_194022604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:27 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mwoaaaah, ik heb toen ook wat euroknakkers neer moeten leggen om een stash te kopen, waarmee je met andere spelers kan handelen.
O dat zou kunnen, ik speel sowieso liever self found. Het schijnt dat het dan vroeg of laat te moeilijk wordt, maar tegen die tijd ben ik mijn poppetje toch al zat en begin ik een nieuwe :7
  vrijdag 10 juli 2020 @ 15:05:26 #289
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194023445
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:49 schreef Frollo het volgende:

[..]

O dat zou kunnen, ik speel sowieso liever self found. Het schijnt dat het dan vroeg of laat te moeilijk wordt, maar tegen die tijd ben ik mijn poppetje toch al zat en begin ik een nieuwe :7
Volgens mij kwam ik daar al gestaag achter. :')
Zelf ook gewoon zelf wat bedacht. Daar ben ik inmiddels zelf achter gekomen.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:38:27 #290
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194026270
Net begonnen. Voor alsnog speelt het wel lekker.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 20:27:21 #291
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_194027573
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net begonnen. Voor alsnog speelt het wel lekker.
Mooi zo, veel plezier.
Er is wel een topic over maar dat ligt ook alweer sinds 2017 stil :')

GAM / Path of Exile
  vrijdag 10 juli 2020 @ 20:33:35 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194027647
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 20:27 schreef Frollo het volgende:

[..]

Mooi zo, veel plezier.
Er is wel een topic over maar dat ligt ook alweer sinds 2017 stil :')

GAM / Path of Exile
Oh, dat scheelt ook niet echt op dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')