abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40966781
Hoi ik moet zeggen dat ik na patch 1.11 nog steeds een hoop problemen heb met het spel.
Ik had al van alles geprobeerd, zoals het opnieuw installeren van het spel en de videodrivers van mijn ati X1900XT. Het grootste probleem heb ik met het gras, dat schiet willenkeurig omhoog tot het door heel het scherm loopt. dan heb ik ook nog het probleem dat er soms een vuurbal verschijnt die ook weer op het hele scherm opslokt. en het spel schokt af en toe . aan de specs kan het echt niet liggen zit er ver boven. ook heb ik al geprobeerd het op een andere HDD te installeren helpt ook niks. kan iemand mij hiermee helpen , of is er iemand die hetzelfde probleem heeft.

met andere spellen heb ik totaal geen problemen , en dat zijn er nog al wat . vind het heel raar dat het bij dit spel wel zo is.
Asus a8r32-mvp, AMD X2 4400+ , 2 x 1 gb corsair , nvidia 8800GTX , X-fi platinum , antec 550 true power, samsung 204B , Logitech G15 , G7, Z5500
pi_40973384
Bij mij draait het spel niet altijd even goed, maar ik heb geen crashes meer na de 1.11 patch. Wat zijn je instellingen? Misschien helpt het als je de instellingen wat naar beneden schroeft.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:07:19 #79
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42051114
Wat een spel.

Het enige spel wat de gameplay van Diablo kan evenaren.

I'm hooked.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:06:36 #80
155698 _petjan
jan met de pet
pi_42083245
Het lijkt me echt een tof spel, maar ik krijg de tag not found error bij de demo... Ik heb die 2 files al aangepast maar het werkt nog steeds niet
pi_42116179
Heb nu sinds gisterenavond ook het spel!

Jammer genoeg kreeg ik met de originele versie meteen foutmeldingen en knalde ik terug naar windows! Daarna kreeg ik mijn savegame niet meer geload....

Nu heb ik versie 1.20 die (tot nu toe) goed schijnt te werken! Hopelijk gaat er niks meer mis want het is volgens mij een heel leuk spel
  maandag 25 september 2006 @ 19:33:58 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42120191
Die 1.20 patch is heel goed, alle problemen zijn weg. Af en toe schokte het beel nog wel eens wat.

Titan Quest is in een aantal opzichten zelfs beter dan Diablo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42120307
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef popolon het volgende:
Die 1.20 patch is heel goed, alle problemen zijn weg. Af en toe schokte het beel nog wel eens wat.

Titan Quest is in een aantal opzichten zelfs beter dan Diablo.
Beter dan Diablo moet ik zelf nog oordelen, al zal dat wel heeeeel moeilijk zijn (voor mij als D1 & 2 fan)
pi_42129422
Net even m'n eerste char gespeeld

Meteen lvl10 geworden in 2 uurtjes spelen
Maar jezus wat vind je veel items zeg, zag echt constant vol!

Wel een heel leuk spel en leuke side-quests
pi_42133041
De 1.20 heeft mijn character (spirit + earth) beduidend zwakker gemaakt. De thurnion (?) attack is niet meer van afstand afhankelijk, altijd zijn de stralen zo breed mogelijk.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_42133530
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 07:24 schreef Miesjel het volgende:
De 1.20 heeft mijn character (spirit + earth) beduidend zwakker gemaakt. De thurnion (?) attack is niet meer van afstand afhankelijk, altijd zijn de stralen zo breed mogelijk.
Ik zag, als beginnend Titan quest speler, ook al duidelijk verschillen in skills!

Zo begon bij v1.00 een bepaalde skill op -50% Elemental damage, in v1.20 is dit -75%
Gelukkig ben ik pas net begonnen dus kan ik mooi kijken welke skill werkt en welke niet
pi_42142298
Net even van lvl10 --> 14 gelevelt!
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:29:28 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42142576
Ik heb m'n level 12 char gedelete.
Beetje zitten spelen met de masteries maar was niet tevreden met de combo warfare/hunting.

De eerste 10 level cross je zo door heen dus dat is geen probleem.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42142738
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:29 schreef popolon het volgende:
Ik heb m'n level 12 char gedelete.
Beetje zitten spelen met de masteries maar was niet tevreden met de combo warfare/hunting.

De eerste 10 level cross je zo door heen dus dat is geen probleem.
DIe masteries kan je ook (voor geld) resetten per punt
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:39:46 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42142833
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:35 schreef McGilles het volgende:

[..]

DIe masteries kan je ook (voor geld) resetten per punt
Klopt, maar de mastery zelf niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:50:41 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42143155
pics.



Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42162721
Als diehard Diablo speler (en nog steeds) zal ik eens de demo downloaden.
Is er ook iets van een hardcore variant in dit spel? Oftewel, dood is dood, jammer helaas, opnieuw beginnen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42164195
Dat kun je zelf natuurlijk zo spelen, er zijn er genoeg dit dat doen, maar zover ik weet zit het niet in het spel
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_42164791
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef ChAoZ het volgende:
Dat kun je zelf natuurlijk zo spelen, er zijn er genoeg dit dat doen, maar zover ik weet zit het niet in het spel
Als de makers een ideeenbus hebben gooi ik die er in!
Hardcore is the way to play
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 september 2006 @ 04:58:03 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42190160
Weer een te lange sessie gehad. En met Diablo verschijnselen: Nog even die quest willen doen, toch nog even dat volgende portal activeren, even die runes proberen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42190474
Ik probeer het te downloaden, maar de demo is bij alleen bij hun te downloaden via een betaalde site
Ik zoek wel straks even op een p2p netwerkje, gedoe ook altijd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42191777
ik instaleer het nu
kan iemand me een leuke char aanbevelen ?
ik vind melee chars en die snel een groep monsters afkunnen maken leuk
suggesties
Klik Hier!
I love you! Kus Kirsten <3
pi_42195365
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:25 schreef __aRgie het volgende:
ik instaleer het nu
kan iemand me een leuke char aanbevelen ?
ik vind melee chars en die snel een groep monsters afkunnen maken leuk
suggesties
Je kiest geen char, je maakt gewoon de algemene char aan, dat is er 1, en daarbij mag je gaan specialiseren in talents! Dus je ziet vanzelf wat je leuk vind

Ik heb Spirit en Nature
  donderdag 28 september 2006 @ 13:38:53 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42197766
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:25 schreef __aRgie het volgende:
ik instaleer het nu
kan iemand me een leuke char aanbevelen ?
ik vind melee chars en die snel een groep monsters afkunnen maken leuk
suggesties
Ik heb een warfare/earth char. Veel gave moves met fire dmg, supermelee.

Als je echt melee wilt kun je ook warfare/defense of warfare/rogue gaan. Je eerste mastery komt bij lvl 1, de tweede kun je kiezen na lvl 8.

De demo is trouwens niet geheel bugvrij, TQ loopt pas echt goed sinds patch 1.20.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42200422
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik heb een warfare/earth char. Veel gave moves met fire dmg, supermelee.

Als je echt melee wilt kun je ook warfare/defense of warfare/rogue gaan. Je eerste mastery komt bij lvl 1, de tweede kun je kiezen na lvl 8.

De demo is trouwens niet geheel bugvrij, TQ loopt pas echt goed sinds patch 1.20.
Ikzelf ben zeer blij met mijn keus Spirit/Nature mannetje, veel summon monsters die ik met nature dan ook sterker kan maken en kan healen, tot nu toe gaat het perfect!
pi_42207959
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:38 schreef popolon het volgende:

[..]
De demo is trouwens niet geheel bugvrij, TQ loopt pas echt goed sinds patch 1.20.
Ik ben het nu aan het installeren, let the bugfest begin!

het begint al goed: in alle menu opties staat tag not found.....leuk, gokken....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 september 2006 @ 19:26:26 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42208047
Iemand de custom maps/quests al eens geinstalleerd?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42208143
Onspeelbaar, dat ding kan geen waardes vinden, dus menus zijn onleesbaar, questen ook, ik kan hier niets mee. Gewoon standaard geinstalleerd, dus wat kan er nu mis zijn?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42208282
Ah, oplossing gevonden. Deze bug zat in de demo al sinds mei, dit hebben ze gewoonweg er niet uitgehaald. Eerste indruk: slordig, nu maar eens gaan gamen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42214465
Goedgekeurd.

Iig met een "firegolem". Zelfs de sneltoetsen zijn gejat van D2 (weaponswap w), maar beter goed gejat dan slecht bedacht. Ook die golem kunnen besturen met een haircross is best handig (laat hem de klappen maar vangen).
De dag en nacht is ook mooi gedaan.

This game has written Diablo 2 copy-paste all over it. Maar in dit geval is dat positief.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 september 2006 @ 22:00:56 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42215100
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Pheno het volgende:
Goedgekeurd.

Iig met een "firegolem". Zelfs de sneltoetsen zijn gejat van D2 (weaponswap w), maar beter goed gejat dan slecht bedacht. Ook die golem kunnen besturen met een haircross is best handig (laat hem de klappen maar vangen).
De dag en nacht is ook mooi gedaan.

This game has written Diablo 2 copy-paste all over it. Maar in dit geval is dat positief.
De makers hebben het als eerste meteen toegegeven dat het een copy was van Diablo. Kan het interview even niet zo snel vinden. Iron Lore, de maker van TQ, heeft trouwens een aantal bekende namen in het team:

While Iron Lore are a relatively new developer, it is quite the opposite when looking at the type of people behind the company. Headed by Brian Sullivan (co-creator of Age of Empire), the team has selected the best of the best including screenwriter Randall Wallace (Braveheart) to work on their first project's epic story. The talent doesn’t go to waste either, since their first project manages to breathe a much-needed surge in the genre.

Nog even wat screens:





Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42215326
Ik zal eens kijken of ik dit spel van iemand kan lenen. Ik heb nog geen gevoel van OMFGBBQ wat een enorme sterke imposante vijand. Maar dat kan toch komen. De eerste keer toen ik D2 act 1 binnenliep had ik dat ook niet.
Bij act 2 kreeg ik pas een imposant gevoel van de levels. En met Duriel was mijn twijfel weg dat D2 een makkie zou worden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42219414
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens kijken of ik dit spel van iemand kan lenen. Ik heb nog geen gevoel van OMFGBBQ wat een enorme sterke imposante vijand. Maar dat kan toch komen. De eerste keer toen ik D2 act 1 binnenliep had ik dat ook niet.
Bij act 2 kreeg ik pas een imposant gevoel van de levels. En met Duriel was mijn twijfel weg dat D2 een makkie zou worden
Ik begin het spel telkens leuker te worden, moet morgen vroeg op (06:30u) maar kon het toch niet laten even nog 1x lvlup te gaan

Weekend vind ik vast nog wel tijd om even TQ te spelen
pi_42226052
ik heb een gedownloade versie
heb alles gepatched naar 1.20 enigste wat nu niet goed werken was dat:
als ik een hoofdletter gebruikte in mn charname en enter drukte maaktie die niets
zonder welheb zover nog geen 1 crash gehad ben van plan om het spel ook te gaan kopen
vind em tof:)
Klik Hier!
I love you! Kus Kirsten <3
pi_42260268
Echt een leuk spelletje, heb net even een lvl10 rogue gestart (combo met defensive) om te kijken hoe dat gaat! Zeer sterk character maar zeer zwak tegen undead vijanden, dat is dus irritant!
pi_42260833
combo? je kan toch maar 1 class kieze?
ik was lvl omhoog en toen kon ik een paar classes kiezen
heb nu een rouge kan ik op lvl 10 dan ofzo nog een klasse kiezen?
Klik Hier!
I love you! Kus Kirsten <3
pi_42260956
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef __aRgie het volgende:
combo? je kan toch maar 1 class kieze?
ik was lvl omhoog en toen kon ik een paar classes kiezen
heb nu een rouge kan ik op lvl 10 dan ofzo nog een klasse kiezen?
Als je voor de eerste keer lvlup gaat (lvl2 dus) dan kies je je eerste "class"
Als je lvl8 bent kies je je 2e "class"

Zo kan je 2 vd 8 classes kiezen en dus combineren, ik heb een nature/spirit en een rogue/defensive
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:38:16 #113
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42261052
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als je voor de eerste keer lvlup gaat (lvl2 dus) dan kies je je eerste "class"
Als je lvl8 bent kies je je 2e "class"

Zo kan je 2 vd 8 classes kiezen en dus combineren, ik heb een nature/spirit en een rogue/defensive
Rogue is vooral dual wield terwijl de defense mastery veel op skills met een schild inhoudt. Dus je moet de rogue eigenlijk met 1 wapen spelen lijkt me.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42261109
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Rogue is vooral dual wield terwijl de defense mastery veel op skills met een schild inhoudt. Dus je moet de rogue eigenlijk met 1 wapen spelen lijkt me.
Ik ga puur voor de rogue skills en de handigheid van sommige defensive passive skills
pi_42265340
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Rogue is vooral dual wield terwijl de defense mastery veel op skills met een schild inhoudt. Dus je moet de rogue eigenlijk met 1 wapen spelen lijkt me.
Heb trouwens even gekeken en een rogue kan helemaal geen dual wield, dat kan een warfare character!

Dus 1 hand een dagger/sword/speer en de andere een shield gaat perfect met rogue/defensive!
pi_42284185
Iemand hier trouwens ervaring met de nature - Nympf, is het wat?

ps: volgens mij kan je geen dual wield als rogue, of heb ik het mis?
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:07:15 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42285687
Moet je even in de skilltree kijken, zou best kunnen dat alleen warfare het heeft.

Dual weild kicks ass.

Level 20, zit al een tijdje in Egypte. Mooie omgeving.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:10:53 #118
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42285810
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:58:02 #119
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42287188
Normaal heb ik altijd met dit soort spellen (als ik ze al speel) dat ik cheats zoek. Maar deze speel ik echt helemaal zoals het hoort.
Ik zit nu in de Orient, waar ik al o.a. een reuzenyeti heb mogen neerslaan...
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:39:25 #120
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_42304991
Ben nu level 31 Storm / Rogue in Epic Greece
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_42309399
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:39 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Ben nu level 31 Storm / Rogue in Epic Greece
Hier lvl31 Spirit/Nature in Babylon, begin act3 normal
pi_42310178
wat is max lvl ?
Klik Hier!
I love you! Kus Kirsten <3
pi_42311011
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:02 schreef __aRgie het volgende:
wat is max lvl ?
65
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:32:34 #124
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42317203
edit: Sorry dit is een soort van "review" geworden :S

Heb dit spel al een tijdje in me bezit. Eerder dan dat het in de winkels lag, een voordeel als je bij een bekend internationale gamessite als staflid zit (mag de naam helaas niet vermelden vanwege het contract :S). Ondanks dat het al een tijdje bespeeld is heb ik maar 2 characters namelijk een Juggernaut (lvl63) en Druid (lvl26).

Vind het een erg leuk spel wat verder bouwt op de Hack and Slash fundamenten die games zoals Diablo hadden aangelegd. Een genre dat bijna dood leek kreeg een zeer goede toevoeging in de vorm van Titan Quest, ondanks dat het her en der magertjes is.

De truc is altijd om een Hack and Slasher zo simplistisch mogelijk te houden. Zodoende is het altijd erg verslavend, maar het zorgt ook meteen voor bepaalde beperkingen. Toch vind ik dat IronLore wat goede vernieuwingen heeft weten door te voeren.

De grafische engine is door henzelf gemaakt. Dit pakt positief uit in de zin dat het er allemaal zeer mooi uitziet. Loop maar eens rond en neem de tijd om rond te kijken. Verscheidene details en hoge kwaliteit zie je erg duidelijk in de Olympus Summit als je langs het pad naar de stenen in de berg kijkt, of als je een brug over loopt langs een waterval, een moeras. Het is allemaal zeer sfeervol en zeker als je kijkt wat voor moeite er gestoken is in de grafics van de magische spells en gebruik van skills. Het zijn net die details die het compleet maken. Voeg daar het geluid aan toe en je hebt een atmospherisch spel.

Het negatieve aspect van het ontwerp is dat er fouten in zitten. Fouten die complicaties teweeg kunnen brengen met sommige kaarten en processoren. Een fout die normaliter niet door de beugel kan, maar bedenk dat IronLore nog vrij nieuw is. Ze hebben nog aardig wat te leren dus.

De physics zijn ook grappig uitgewerkt. Je moet geen hoogstaande dingen verwachten. Maar het is wel grappig als je gebruik maakt van de Storm Mastery en de spel Lightning of als je een critical uitdeelt met je zwaard. De beesten vliegen dan ver weg of hoog de lucht in. Zodoende kunnen sommige in bomen blijven hangen of ver naar achter een afgrond in verdwijnen. Een zeer leuk detail waardoor je kunt zien dat de diepte verschillen duidelijk aanwezig zijn. De diepte verschillen zijn overigens meer dan alleen eye-candy en kunnen ook obstakels zijn. Zo kun je geen spells afschieten vanachter een rots, waarbij oudere games je gewoon door muren heen kon schieten. Het is erg leuk om te zien hoe de bladeren en het kolf van mais velden afbuigen als jij er doorheen loopt. Erg mooi, zeker als je helemaal inzoomt.

Toch vind ik de systeem eisen erg hoog liggen voor wat de game bied. Daarnaast hebben de developers ook de beveiliging Securom op hun cd's gebrand. Door die beveiliging kan het ook gebeuren dat originele versies niet goed werken. Een Securom stopper zoals Anti-Blaxx of Curerom kunnen dan goed van pas komen. De game ondersteunt overigens geen Dual Core processoren en Curerom komt wederom goed van pas om het te dwingen gebruik te maken van Single Core. Dit zijn wat simpele methoden om de meest voorkomende bugs van versie 1.00 t/m 1.15 op te lossen.

Zelf heb ik nooit problemen gehad met de game en speel zelf op de volgende configuratie: Athlon 64 3800+ dual core, Asus M2V moederbord, 2x 1gb ddr2 pc5400 ram, Asus EN7900GT videokaart. Volgens de theorie van velen zou mijn systemen voor veel problemen moeten zorgen, maar dat doet hij vreemd genoeg niet.

Bij Titan Quest begin je met het aanmaken van een personage. Je kiest het geslacht van een man of vrouw met de kleur van de tunic. Vervolgens begin je in Normal Mode, de makkelijkste van de drie, waarin je bekend wordt met het spel. Er zijn drie spelmodi van Normal, Epic en Legendary die vrijgespeeld worden zodra je de vorige afgerond heb.

De tutorial is er niet echt, maar de box met hints is duidelijk genoeg. Je komt aan in de beurt van een klein dorp genaamd Thelios. Daar krijg je de eerste quest om een dark shaman satyr te doden. Gedurende dit proces zul je een aantal levels omhoog gaan. Na de eerste keer zul je zien dat je een Mastery kan gaan kiezen en dat er acht keuze mogelijkheden zijn. Een Mastery kan gezien worden als een soort uit de kluiten gegroeide skill tree van Diablo. In die Mastery dien je skill points aan de zijkant te plaatsen om zo nieuwe levels van die Mastery vrij te spelen om dus nieuwe skills/spells te krijgen. Op level acht kun je een tweede, aanvullende, Mastery kiezen om zo uiteindelijk de class van je personage samen gesteld te hebben.

Normal modus stelt niets voor. Je loopt door de drie "acts" genaamd Greece, Egypt en Orient alsof het niets is. Geniet dus van de omgeving en alles, maar qua uitdaging zal er nog weinig tot niets aanwezig zijn. Uiteindelijk ga je naar Epic modus en dan begint het al een stuk uitdagender te worden. Zodra je de nieuwe modus in gaat zullen alle monsters sterker worden en sommige, zoals skeletons en andere ondode, qua uiterlijk veranderen. Zij zullen nieuwe armor en wapens en skills/spells krijgen om jouw het leven zuur te maken. Daarnaast ga jouw elementale resistances ook flink omlaag, zodat zij jouw meer kunnen pijnigen. Als jij een pet hebt die aan je zijde meevecht zal hij net zoals de oppositie sterker worden. Aangezien velerlei Masteries "pets" hebben komt dit goed van pas. Helaas worden pets weer erg zwak zodra je halverwege Legendary zit.

Gelukkig zijn er Mystics in sommige steden. Bij hen kun je voor geld skill points verwijderen, maar niet uit de balk aan de linkerzijde, om zodoende de punten opnieuw te herverdelen. Je hoeft dus niet overnieuw te starten als je het idee hebt dat je personage verkeerd opgebouwd is gedurende het spelen.

In de afdeling diversiteit en AI ontbreekt er veel. De kaarten worden niet elke keer opnieuw gegenereerd en zijn statisch. Elke keer als je op de kaart komt zal hij hetzelfde zijn en dus erg voorspelbaar, maar dit mag de pret niet drukken. Verkennen van het hele gebied is nog steeds goed voor experience en drops. De meeste epic en legendary drops kwamen voor mij uit chests en niet van Telkines of Minos the elder Tauren Lord. Typhon is de eindbaas en hij laat wel vaak wat vallen.

De AI is ook slecht. Vaak zie je monsters stil staan, niet eens script-wandelingen afleggen, en komen pas in beweging als jij in de buurt bent of tussen hen in staat. Dit is overduidelijk als je meerdere Typhon-runs doet en er uiteindelijk op begint te letten.

Met elke speel modi die je vrijspeelt komen er ook nieuwe monsters. Zo heb je in Epic dat er opeens een enorme automaton genaamd Talos je op staat te wachten als je in Act 1 Greece het labyrinth van Minos in wilt. Een enorme Manticore die jouw op wacht in een Egyptische grot of wat dacht je van een reusachtige ondode draak in de bergen van het Orient? Om nog maar te zwijgen over andere monsters die opeens kunnen opduiken her en der en een uitdaging vormen.

Het spel was erg gebaseerd op gebruikers van magie totdat patch 1.2 uitkwam. Dit omdat melee personages te weinig health hadden, zwakke skills en gewoon genaaid werden als ze in de moeilijkere spel modi kwamen. Er was onbalans waardoor Archers enorm veel schade konden berokkenen bijvoorbeeld. Met de komst van patch 1.2 hebben ze een aantal zaken opgelost, maar ze hebben vervolgens ook veel andere dingen veranderd die niet nodig waren om zo nogmaals onbalans te hebben gebracht...het is nu een zooitje geworden. Het is wel een welkome afwisseling dat de eindbazen nu daadwerkelijk een uitdaging vormen...soms.

Vervolgens mist het spel een paar basis benodigdheden. Zo is er geen warehouse om dingen in te bewaren. Je moet dus alles verkopen aangezien je inventory erg klein is in het begin. Gedurende Normal modi krijg je wel drie bags erbij om je inventory te vergroten. Maar zelfs dan zit hij in 15-20minuten vol. Om dit probleem op te lossen is er in de gemeenschap een mod uitgebracht van ene Bman genaamd TQVault. Zorg wel dat je ook SoulSeekkors TQDefiler gebruikt. TQVault stelt je in staat om alle spullen van al je personages in een centrale database te stoppen en met elkaar uit te wisselen. Geen gehannes met Mule personages meer. Daarnaast zitten nog andere opties zoals Stack Potions waardoor je veel potions kunt inslaan zonder dat het veel ruimte in zal nemen.

In het spel zitten ook Relics. Sommige monsters zullen relics laten vallen. Elke relic heeft een specifieke naam met individuele bonusen. Je kunt deze tot 3 op elkaar plaatsen van dezelfde soort en zo zijn er ook die tot 5 lagen gaan. Zodra een set compleet is krijg je een random bonus bij de bonus. Deze relics kun je in wapens, armor, accesoires e.d. stoppen. Een zwak aftreksel van het systeem dat Diablo 2 introduceerde met de expansion Lord of Destruction. Had zelf liever iets gezien als een quest om een alchemie pot te verkrijgen om zo items te kunnen combineren tot iets nieuws.

Er zit overigens een Tool Set toegevoegd aan het spel. Neverwinter Nights en Morrowwind hadden aangetoond wat voor succes het spel wordt als mensen zelf dingen kunnen ontwerpen. Leden uit de gemeenschap die eigen quests, monsters, items en kaarten ontwerpen om zo de langdurigheid van het spel uit te rekken. Dusver zijn er nog niet echt veel bruikbare dingen uitgebracht. Het lijkt meer gebruikt te worden om cheats en exploits te kunnen maken. Maps waarop je alle zeldzame equipment kunt pakken zonder er moeite voor te doen.

Dit brengt me bij het volgende. Het spel is zeer slecht beveiligd en je kan erg makkelijk bij de informatie komen om zo cheats te maken. Iets wat niet interresant is als het alleen voor single player gehanteerd wordt.

De Multiplayer is niet echt geweldig. Er zit geen PvP (people vs people) in. Er zijn geen servers waar je op in logt. Neen, je maakt (host) een game. Wel kun je passworded games e.d. maken dus dat scheelt. Om toch PvP te kunnen doen kun je de link van het spel pakken, naar eigenschappen gaan en vervolgens /pvp aan het eind van de regel toevoegen alvorens je het spel opnieuw opstart. Alle mensen die ook dit gedaan hebben zullen in de lijst van games zichtbaar worden.

Dankzij dit spel werd ik overigens gemotiveerd om te experimenteren met Fraps, Windows Video Maker, Adobe Premiere Pro en VirtualDub om in-game video's te maken. Ik heb verscheidene gemaakt, de eerste waren niet echt geweldig van kwaliteit. Toch als je bereid bent kun je ze downloaden op de pc en zie je het in een grotere resolutie met meer helderheid aangezien Google Video het leuk vindt om onnodig beelden uit elkaar te rekken.
Phry de Juggernaut doet de laatste Telkine + Typhon in Normal modus
Sabazel de Wanderer (Nature Mastery) laat de eerste quest met de Dark Shaman duidelijk zien
Phry is aanbeland in Epic Orient en laat kort zien het daar is...inclusief een korte blik van de Ondode Draak

[ Bericht 0% gewijzigd door Ashavan op 02-10-2006 19:50:28 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_42317724
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef Ashavan het volgende:
edit: Sorry dit is een soort van "review" geworden :S

Review
Mooie review, ik ben zeer tevreden over het spel!
Ben benieuwd of mijn char legendary zal redden aangezien dit een pet-based char is (spirit/nature)
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:19:28 #126
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42317925
Best aardige review, kan me in veel dingen vinden.

Vooral bij dit stukje moest ik even lachen "het is wel grappig als je gebruik maakt van de Storm Mastery en de spel Lightning of als je een critical uitdeelt met je zwaard. De beesten vliegen dan ver weg of hoog de lucht in."

Bij de Crushing Blow in combinatie met Onslaught (warfare) vliegen de monsters soms vele meters ver weg of tegen het plafond aan. prachtig om te zien.

Ja ach de AI, dat die niet geweldig is waren we ook wel een beetje gewend van Diablo. Dit soort spellen zitten ook niet echt te wachten op een super AI, it's hack 'n slash ....
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:24:28 #127
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42317991
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mooie review, ik ben zeer tevreden over het spel!
Ben benieuwd of mijn char legendary zal redden aangezien dit een pet-based char is (spirit/nature)
Heart of Oak, Briar Ward en Plague zijn erg goede skills om te gebruiken van de Nature Mastery. Als je wilt kun je ook de wolven helemaal uitbouwen met de skill Strenght of the Pack of zoiets. Zodoende kun je drie wolven oproepen die krachtig genoeg zijn om de vijand bezig te houden terwijl jij ze afmaakt. Houdt ze wel goed in de gaten aangezien ze nog wel eens de neiging hebben in hun eentje achter iemand aan te gaan.

Bij Spirit is Liche King, Ternion en Leech Life erg goed om te hanteren.

Heart of Oak en Ternion zijn wel verzwakt met de komst van patch 1.2 overigens. Minder health bonus en een gelimiteerd bereik van Ternion.

[ Bericht 24% gewijzigd door Ashavan op 03-10-2006 08:03:54 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:52:30 #128
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42327470
De Dual Wield skill is alleen te vinden in de Warfare Mastery. Een geweldige skill om mee te spelen gedurende normal en half door Epic. Daarna is het vrij nutteloos, zeker in 1.2. Melee classes hebben het zowiezo moeilijk in dit spel, ongehoord gewoon. Heb wel verschillende Assasins met Dual Wield ver zien komen, maar dat zijn de enige. Warfare/Rogue is dus een goede combinatie. Zeker met de Traps en Poisons van de Rogue erbij.

Elke Mastery geeft overigens ook extra attributen als je punten in de linker balk stopt. Zo krijg je extra health, strenght, dexterity en zo. Hierdoor is het ook belangrijk om Masteries te kiezen die goed bij elkaar passen als je een erg sterke build wil. Maar toch ga ik liever zelf voor iets zwakkere, maar wel leuke combo's.

De Nature Nymph vind ik niet geweldig. Doet zeer weinig damage en in Epic en Legendary is ze nutteloos. Daarnaast geeft ze nog wat bonussen, maar die zijn zo minimaal dat het niet echt waard is. Als je de Nymph gebruikt zorg dat je dan ook Briar Ward heb. Een grove van "takken" die veel tegenstanders buiten houdt, zodoende blijft je Nymph langer leven. Dan nog zit je met het feit dat ze weinig tot geen fatsoenlijke damage uitdeelt.

Zit te denken om een Warfare/Spirit combo te gaan proberen. Liche King en Ancestral Horn zouden voor genoeg krachtige "pets" moeten zorgen. Leech Life en Ternion moeten dan zorgen voor leven en AoE control (Area of Effect) om zo grootschalige groepen uit te schakelen. Met Warfare heb je genoeg DPS en dergelijke om overal doorheen te knallen. Daarnaast is Spirit 1 van de weinige Masteries die ook strenght geeft bij Mastery level up. Zat ook te denken aan Warfare/Nature, maar van Nature zou alleen Heart of Oak voor extra health van pas komen dan. Briar Ward is nutteloos aangezien je juist bij je vijanden in de buurt moet komen en de Pet summons zijn niet echt geweldig te noemen.

Om een idee te krijgen wat nu goede builds voor je zouden kunnen zijn... Speel met http://www.titancalc.com om wat uit te proberen. Houd er wel rekening mee dat die site de basis alleen vermeld, maar in het spel heb je ook quests die extra skill points geven. Als je die mee telt kun je tot lvl 68 aan skill points gebruiken in dat programmaatje ondanks dat hij dan minpunten aangeeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ashavan op 03-10-2006 08:05:25 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:51:31 #129
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42333855
Da's idd een mooie site om een interessante build te bekijken. thanks.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42348962
Weet iemand hier wat armor class precies doet?

Bijvoorbeeld het verschil tussen armor class 100 of 200! Bijvoorbeeld bij 100 heb je -20% damage en bij 200 -35% damage oid, ik heb namelijk geen idee en kan het ook nergens vinden!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 07:01:55 #131
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42349300
Als het goed is wordt hiet de standaard gehouden. Monsters doen x-aantal damage. Jij equiped armor. Jou Combined Armor is alle armor hoeveelheden bijelkaar opgeteld. Dus 50 voor helm, 40 voor armen etc en dan kom je in totaal rond de 320 combined armor. Nu komt er een monster die 400 damage doen. 400 - 320 jij pakt dan 80 damage op je health.

Werken met percentages werkt niet aangezien dit zou betekenen dat als je van Normal naar Epic mode gaat, dat je dan een zelfde hoeveelheid damage ongeveer zou nemen van monsters.

Maar je hebt nog een lading extra's op armor zoals %Armor protection en %Offense/defense ability, %Damage resistance. Dat soort bonussen op armor zorgen voor die percentages waar jij over spreekt.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_42361559
Lekker...........

Beetje aan het spelen met mijn lvl16 warfare mannetje met 2 blauwe wapens

Gaat m'n vader met de stoppenkast spelen, boem computer uit, ik start opnieuw op en wat blijkt, hele character weg....
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:14:40 #133
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42361639
wel hoge systeem eisen voor een topdown rpg dinges
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 07:33:32 #134
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42379499
Zeker wel hoge systeem eisen, maar ja dat komt grotendeels door de zwaarte en fouten in de engine.

Wat wel grappig is. Met de illegale versie die men kan downloaden zul je automatisch meer bugs ervaren. 1 van de redenen is dat emulatie programma's zoals Daemon tools en Nero virtual drive etc voor problemen zorgen. Die moet je uit je proces lijst verwijderen of zien te verbergen. Anders blijf je random crashes op je pc behouden.

Merkte dit bij mezelf ook. Had die programma's nog niet op me pc staan en 0 problemen. Daarna Daemon Tools gebruikt om een andere game te emuleren en opeens elke 5 minuten crashes naar de desktop.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:50:56 #135
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_42395890
Nou ik heb geen problemen gehad, en telkens mijn illegale versie geupdated naar de nieuwst. Met geen versie crashes ervaren.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:31:18 #136
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42703489
Heeft er iemand tips voor het verslaan van de Titan op Mount Olympus (1e doorloop)? Ik krijg het kreng maar niet klein.
pi_42703698
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:31 schreef Twoflower het volgende:
Heeft er iemand tips voor het verslaan van de Titan op Mount Olympus (1e doorloop)? Ik krijg het kreng maar niet klein.
Volgens mij ging een maat van me in een steegje staan waar die Titan niet bij kon met een boog op! Duurt wel een fiks aantal minuten maar uiteindelijk valt ie toch om!
  zondag 15 oktober 2006 @ 20:11:51 #138
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42704284
De tactiek die McGilles vermeld is van toepassing op Talos. Dit is een reusachtige Automatoi die je in Epic en Legendary tegen komt in Greece alvorens je het labyrint van de Minotaur in gaat. Als je in Normal mode deze plek voorbij loopt zul je de reusachtige Automatoi zien staan als een standbeeld. Dit omdat hij een sterke tegenstander is en pas actief wordt in Epic.

De titaan op Mount Olympus heet Typon. Zou je me kunnen zeggen welke versie je speelt? In 1.01 t/m 1.15 was het simpelweg alle buffs pakken die aan de zijkanten staan en dan op hem Typhon in hakken. Zorg wel dat hij niet in de buurt komt van de standbeelden van de Griekse goden anders zal hij een buff krijgen.

In patch 1.2 is Typhon vele male sterker gemaakt. Je kunt de standbeelden niet kapot maken en moet dus zorgen dat Typhon ten alle tijden in het centrum blijft en geen standbeeld aanraakt. Het is wat lastiger om een tactiek te vinden die werkt en verschilt per class die je speelt.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  zondag 15 oktober 2006 @ 20:18:35 #139
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42704428
Trouwens. Mensen zouden echt TQChest moeten proberen om loot in te bewaren en te ruilen tussen je personages. Als er mensen zijn die willen ruilen...heb hier een lijstje met spullen.

Type Piece TQChest Name Amount
Epic Accesoiry Vault 4 Paen 1
Epic Accesoiry Vault 4 Lotus Blossom 2
Epic Accesoiry Vault 4 Lode Stone 1
Epic Accesoiry Vault 4 Signet of Hope 1
Epic Accesoiry Vault 4 Phantom Bane 1
Epic Accesoiry Vault 4 Band of Domination 1
Epic Accesoiry Vault 4 Frostschield Talisman 1
Epic Accesoiry Vault 4 Brimstone 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Ring of Gaia 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Mark of Ares 3
Legendary Accesoiry Vault 4 Shavo's Relic 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Essence of Styx 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Timaios 1
Legendary Accesoiry Vault 4 Apollo's Will 2
Epic Accesoiry Equiped Storm Eye 1
Epic Accesoiry Vault 4 Wellspring 1
Epic Arms Vault 2 Bracelet of Illumination 1
Epic Arms Vault 2 Pyromancer's Bracelet 1
Epic Arms Vault 2 Warden's Armguard 1
Epic Arms Vault 2 Oracle's Windings 1
Legendary Arms Vault 2 Tracker Gloves 2
Legendary Arms Vault 2 Senbi's Clasp 2
Legendary Arms Vault 2 Heartsong Armlets 1
Legendary Arms Vault 2 Scourge Wrap 1
Epic Axe Vault 5 Raging Bull 1
Epic Axe Vault 5 Brigand's Axe 1
Epic Axe Vault 5 Surge of the Tempest 1
Epic Axe Vault 5 Creeping Death 1
Epic Axe Vault 5 Snowblind 2
Epic Axe Vault 5 Mikros 1
Epic Axe Vault 5 Onager 1
Epic Axe Vault 5 Widowmaker 1
Epic Axe Vault 5 Soul Feast 1
Legendary Axe Vault 5 The Furies 1
Normal Axe Vault 5 Sickle of Kronos 1
Rare Axe Vault 5 Crackling Itchian Whomper 1
Epic Bow Vault 5 Ram Bow 2
Epic Bow Vault 5 Dreadwind 1
Epic Bow Vault 5 Suanmi 1
Epic Bow Vault 5 Bow of Sa Djed 1
Epic Bow Vault 5 Jeweled Bow of Haste 1
Epic Bow Vault 5 Barrage 1
Epic Bow Vault 5 Hyksos Compound Bow 1
Legendary Bow Vault 5 Bow of Herakles 1
Legendary Bow Vault 5 Nemesis's Recurve 1
Legendary Bow Vault 5 Atalanta's Bow 1
Epic Chest Vault 1 Obsidian Breast Place 1
Epic Chest Vault 1 Babylonian Armor 1
Epic Chest Vault 1 Breastplate of the Sphinx 1
Epic Chest Vault 1 Rogue's Harnass 1
Epic Chest Vault 1 Resilience of the Wild 1
Epic Chest Vault 1 Tunic of the Silver Bow 2
Epic Chest Vault 1 Robe of Storms 1
Epic Chest Vault 1 Glaevin's Breastplate 1
Epic Chest Vault 1 Necromaner's Robe 1
Epic Chest Vault 1 Bladeflingers Armor 1
Epic Chest Vault 1 Oedipus Armor 1
Epic Chest Vault 1 Ramses Coat 1
Epic Chest Vault 1 Pious Sash 1
Epic Chest Vault 1 Pyromancer's Robe 1
Epic Chest Vault 1 Nomad's Body Wrap 1
Epic Chest Vault 1 Thracian Cuirass 1
Epic Chest Vault 1 Insulated Pythia's Vestment of Frost 1
Epic Chest Vault 1 Ephor's Garb 1
Epic Chest Equiped Druid's Vestment 1
Legendary Chest Vault 1 Vestment of the Overlord 1
Legendary Chest Vault 1 Archmage's Mantle 1
Legendary Chest Vault 1 Feng Xao's Meditation Robes 1
Legendary Chest Vault 1 Sun Lu-Chan's Armor 1
Epic Feet Vault 1 Charon's Funeral Wrappings 2
Epic Feet Vault 1 Ramses Greaves 1
Epic Feet Vault 1 Apple Bearer's Greaves 1
Legendary Feet Vault 1 Archmage's Leggings 2
Legendary Feet Vault 1 Greaves of the Nemean Lion 2
Epic Head Vault 2 Mede Cap 1
Epic Head Vault 2 Shadowmeld 1
Epic Head Vault 2 Theban Crested Helmet 1
Epic Head Vault 2 Trojan Helm 1
Epic Head Vault 2 Pyromancer's Circlet 3
Epic Head Vault 2 Warden's Helmet 1
Epic Head Vault 2 Apple Bearer's Cap 1
Epic Head Equiped Druid's Wreath 1
Legendary Head Vault 2 Hesione's Golden Veil 2
Legendary Head Vault 2 Agamemnon's Death Mask 1
Legendary Head Vault 2 Athlon 1
Legendary Head Vault 2 Helm of Odysseus 1
Epic Shield Vault 3 Nubian Deflector 1
Epic Shield Vault 3 Thornwall 2
Epic Shield Vault 3 Phulakterion 2
Epic Shield Vault 3 The Bulwark 3
Epic Shield Vault 3 Adamante Shield 1
Epic Shield Vault 3 Sacred Crescent Shield 1
Epic Shield Vault 3 Jin Dun 1
Epic Shield Vault 3 Aegis of Laconia 1
Epic Shield Vault 3 Warden's Faith 1
Epic Shield Vault 3 Elemental Deflector 1
Epic Shield Vault 3 Boar Hunters Shield 1
Legendary Shield Vault 3 Shield of the Hideous Visage 1
Legendary Shield Vault 3 Hades Aspis 2
Legendary Shield Vault 3 Chi Gon's Resolve 1
Legendary Shield Vault 3 Archilles Shield 1
Legendary Shield Vault 3 Spectral Defender 1
Legendary Shield Vault 3 Hera's Shield 1
Epic Shield Equiped Labyrinthine Shield 1
Epic Spear Vault 4 Herod's Reach 1
Epic Spear Vault 4 Shiverblood 1
Epic Spear Vault 4 Huntsman's Barb 1
Epic Spear Vault 4 Blood Letter 1
Epic Staff Vault 4 Spectral Rod 2
Epic Staff Equiped Druid's Staff 1
Legendary Staff Vault 4 Caduceus 1
Legendary Staff Vault 4 Gera's Walking Stick 1
Epic Sword Vault 3 Yin 1
Epic Sword Vault 3 Marduk's Rage 2
Epic Sword Vault 3 Life Bane 1
Epic Sword Vault 3 Patroclus Shortblade 1
Legendary Sword Vault 3 Stymphalion Talon 1
Legendary Sword Vault 3 Griefmaker 1
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:30:01 #140
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42706634
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:11 schreef Ashavan het volgende:
De tactiek die McGilles vermeld is van toepassing op Talos. Dit is een reusachtige Automatoi die je in Epic en Legendary tegen komt in Greece alvorens je het labyrint van de Minotaur in gaat. Als je in Normal mode deze plek voorbij loopt zul je de reusachtige Automatoi zien staan als een standbeeld. Dit omdat hij een sterke tegenstander is en pas actief wordt in Epic.

De titaan op Mount Olympus heet Typon. Zou je me kunnen zeggen welke versie je speelt? In 1.01 t/m 1.15 was het simpelweg alle buffs pakken die aan de zijkanten staan en dan op hem Typhon in hakken. Zorg wel dat hij niet in de buurt komt van de standbeelden van de Griekse goden anders zal hij een buff krijgen.

In patch 1.2 is Typhon vele male sterker gemaakt. Je kunt de standbeelden niet kapot maken en moet dus zorgen dat Typhon ten alle tijden in het centrum blijft en geen standbeeld aanraakt. Het is wat lastiger om een tactiek te vinden die werkt en verschilt per class die je speelt.
Helaas, 1.2 dus. En ik heb vooral een mannetje dat het van het hakken moet hebben. (Ik ben allang blij dat ik het spel al zo lang heb volgehouden, normaal haak ik eerder af. )
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:36:38 #141
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42706768
Wat voor mannetje is het? Wat zijn zijn 2 masteries? Dan weet ik ongeveer wat voor skills hij nodig heeft uit die masteries.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  maandag 16 oktober 2006 @ 08:22:37 #142
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42714600
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:36 schreef Ashavan het volgende:
Wat voor mannetje is het? Wat zijn zijn 2 masteries? Dan weet ik ongeveer wat voor skills hij nodig heeft uit die masteries.
Warfare en earth. Ik ben dus battlemage. Ondertussen op level 33 aangekomen. (Toch makkelijk dat als je het spel afsluit en opnieuw opstart je alle monsters opnieuw mag verslaan. Ik heb op die manier 4 keer de Olympus doorlopen alleen om ff van 32 naar 33 te gaan. )
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:58:23 #143
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42929915
Heb nog niet echt een succesvolle build kunnen verzinnen.

Als je CoreDweller met alles op max heb zitten kan hij tanken en veel klappen vangen. Maar dit lijkt ook random aangezien bij sommige mensen sterft hij in 1-2 hits en bij anderen gebeurd er niets zoals bij mijzelf.

Volcanic orb en Fragmantation zijn handig. Doen damage en stunnen. Van de Warfare tree heb je Warhorn en Doomhorn nodig, maar zo ook Battlestandard. Probeer je Vuur en Life Leech resistance zo hoog mogelijk te hebben.

Veel succes :S
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:18:25 #144
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42947154
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:58 schreef Ashavan het volgende:
Heb nog niet echt een succesvolle build kunnen verzinnen.

Als je CoreDweller met alles op max heb zitten kan hij tanken en veel klappen vangen. Maar dit lijkt ook random aangezien bij sommige mensen sterft hij in 1-2 hits en bij anderen gebeurd er niets zoals bij mijzelf.

Volcanic orb en Fragmantation zijn handig. Doen damage en stunnen. Van de Warfare tree heb je Warhorn en Doomhorn nodig, maar zo ook Battlestandard. Probeer je Vuur en Life Leech resistance zo hoog mogelijk te hebben.

Veel succes :S
Darn, dat klinkt als allemaal dingen die bij mij nog niet (zo) ontwikkeld zijn... Onmogelijke zaak dus?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:22:58 #145
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42962014
Typhon is erg moeilijk, maar niet onmogelijk. Dat wordt hij pas in Legendary
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:20:51 #146
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_42963632
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:22 schreef Ashavan het volgende:
Typhon is erg moeilijk, maar niet onmogelijk. Dat wordt hij pas in Legendary
Begin je na Typhon ook met Epic? Dus is 'ie zeg maar het 'eindmonster'?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:21:52 #147
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42963670
Typhon is de laatste voordat je naar de volgende moeilijkheidsgraad gaat idd.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:35:33 #148
33726 Twoflower
Qualititionist
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:13:41 #149
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47475763
Ok, misschien dat ik na het installeren van de laatste update (1.30) wél langs Typhon kan komen.
quote:
====================================================
Patch 1.30 Changes - 3/05/2007
====================================================
GENERAL:
- Fixed a bug where screen shake would occur across all players in a multiplayer game when it was caused by one player
- Fixed a bug where Merchants dialog would not play in some localized languages
- Fixed vitality damage resist so it shows properly in the UI
- Fixed a bug where disabling the day/night cycle did not work in a multiplayer game
- Fixed a crash bug where projectiles would travel outside the rendered gameplay space
- Fixed a crash bug where the physics engine could attempt to access objects after they had been removed from the world
- Fixed a crash bug where the game could possibly attempt to update the location of a character that had already died
- Fixed a crash bug affecting defective monster patrol points
- Fixed a crash bug involving target leading with projectiles
- Made code adjustments in preparation for Titan Quest Immortal Throne expansion including version compatibility and MOD compatibility
- Fixed virtual memory test to allow for machines with more than 4 gigs of virtual memory
BALANCE:
- Increased the unique item drop rate on boss chests on both first encounters and subsequent playthroughs
- Increased the unique item drop rate on Epic and Legendary "exclusive" monsters
- Reduced the difficulty on Typhon on normal difficulty level
- Fixed several pieces of common equipment with extreme armor values
- Fixed an issue with the Ancestral Warrior skill where it was not
improving as skill points were invested at higher levels
- Adjusted the Study Prey skill
En Immortal Throne ziet er (op de site) goed uit!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:15:00 #150
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47478152
Hallo,

Ik vond Diablo 2 altijd heel eluk om te spelen. Nu heb ik hiervan de demo gedownload. Maar als ik 'em wil spelen dan krijg ik bij alle buttons en wapens op de grond etc "tag not found". En dan werkt niet. Ligt dat aan mijn PC/systeem? Of is het een fout met de demo. En kan ik het op mijn systeem normaal spelen?

CPU: AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz)
RAM: 1500 MB
videokaart: GeForce FX 5700 LE

Alvast bedankt,
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:25:43 #151
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47478557
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hallo,

Ik vond Diablo 2 altijd heel eluk om te spelen. Nu heb ik hiervan de demo gedownload. Maar als ik 'em wil spelen dan krijg ik bij alle buttons en wapens op de grond etc "tag not found". En dan werkt niet. Ligt dat aan mijn PC/systeem? Of is het een fout met de demo. En kan ik het op mijn systeem normaal spelen?

CPU: AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz)
RAM: 1500 MB
videokaart: GeForce FX 5700 LE

Alvast bedankt,
Heb je 'm correct geinstalleerd? Probeer evt om 'm te uninstallen, en daarna opnieuw te installeren (in de default map?). Je systeem zou volgens mij wel voldoende moeten zijn om 'm te kunnen spelen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:34:42 #152
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_47478892
O wacht, ik heb even gegoogled, en ik kwam de volgende pagina tegen: http://vnboards.ign.com/t(...)3058/96672942/p1/?11

Blijkbaar moet je bestandjes aanpassen, zodat de taal op 'engels' wordt ingesteld. (Je operating system is zeker Nederlands?) Let vooral op de post van 'Lemlestarn' op 5/10/06 2:58pm.

En nog even verder lezen vertelt dat je ook in het 'options' scherm van het spel de taal aan kunt passen naar Engels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')