Het bericht in de code: "Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES. Much PAIN but still time. (Damaged Word). There is GOOD out there.We OPpose DECEPTION. Conduit CLOSING (BELL SOUND)"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:19 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
Dit is wel een héle dikke zeg.. wat stond er dan voor binaire code in het cirkeltje.. meer info. aub..
Lijkt me aardig gecompliceerd om te maken trouwens..
dat die persoon uit Hoeven dat zegt, hoeft ook niet de waarheid te zijn. Misschien wel, misschien ook niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hier moet ik je toch even verbeteren.
Bij een klein buurtonderzoekje in Hoeven was er wel degelijk een persoon die daar s'nachts activiteiten heeft gezien.
Op mijn vraag waarom hij dat niet bekent maakte bij de media kreeg ik als antwoord;
"Je denkt toch zeker niet dat ik op al die heisa zit te wachten, ze weten toch wel wie het was, dathoef ik ze niet te vertellen".
Het damaged word intrigeerd mij..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het bericht in de code: "Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES. Much PAIN but still time. (Damaged Word). There is GOOD out there.We OPpose DECEPTION. Conduit CLOSING (BELL SOUND)"
(bron)
[afbeelding]
Ik krijg gewoon de site te zien?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
Kan het zijn dat als ik naar http://www.dcca.nl/ surf alleen het woordje "undefined" in m'n venster te zien krijg?
Daar heb je wel een punt,afgaande op een verklaring van een enkeling,in tegenstelling wat er allemaal "gemaakt"is zonder dat iemand er weet van heeft......quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat die persoon uit Hoeven dat zegt, hoeft ook niet de waarheid te zijn. Misschien wel, misschien ook niet.
En bij al die complexe formaties in Engeland is idd nog nooit iemand 'betrapt', terwijl als je er vanuit zou gaan dat die ingewikkelde patronen door groepen mensen worden gemaakt, die kans best waarschijnlijk zou zijn.
Ik ben er vergeten bij te zeggen, dat er veel formaties verschenen dat jaar die verwezen naar de zonsverduistering die dat jaar plaats vond. In 1999 dus/quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Er zijn wel overeenkomstendat wel, maar ik vind het figuur in het veld te symmetrisch en wiskundig in elkaar zitten om de link te leggen met zonsverduisteringstrajecten.
Zou kunnen, om in de TRU stemming te blijvenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
Kan het zijn dat als ik naar http://www.dcca.nl/ surf alleen het woordje "undefined" in m'n venster te zien krijg?
wat geheimzinnig en mysterieus!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zowel in Internet Explorer als in Firefox krijg ik niks te zien.
Maar das offtopic
De bron vertelt dit over het beschadigde woord:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Het damaged word intrigeerd mij..
Ik begrijp niet waarom het woord beschadigd zou zijn.. als ze dit kunnen maken.
Er zijn ook in Nederland wel eens wat ingewikkelder figuren verschenen, waaronder oa pictogrammen. Maar ik ben het met je eens, de kunstwerken zoals die in GB te zien zijn/waren, hebben we hier nog niet mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ontstaan die graancirkels niet doordat er op die plaats jaren/eeuwen geleden op die plek een soort van gebouw gestaan heeft of iets anders, en hierdoor de structuur van de grond is aangetast?
Wat ik trouwens wel frapant vind is dat we voor zover ik weet in Nederland nooit echt complexe graancirkels hebben, in Engeland daartegen zijn de meest vreemde cirkels gevonden.
No offence, maar ik vind de film een aanfluiting voor het fenomeenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef Dromenvanger het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0286106/
Is deze film al langs geweest???
Misschien een mooie film om inspiratie op te doen
Had het in nieuwehoer al ff erover.
Lang geleden gezien, ik zal hem nog eens bekijken. Een documentaire zal het zeker niet zijn. Zijn er uberhaupt documentaires van gemaakt van graancircels??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind de film een aanfluiting voor het fenomeen
Ja, ik denk dat het er ook niet veel mee te maken heeftquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind de film een aanfluiting voor het fenomeen
Wat dat betreft is GB hét TRU land bij uitstek. Niet alleen door zijn eeuwenoude historie huist GB vele haunted locaties, oude legendes, en ook in graancirkels zijn ze ons ver voor. Misschien toch eens tijd voor een grote meet in Engeland?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
Er zijn ook in Nederland wel eens wat ingewikkelder figuren verschenen, waaronder oa pictogrammen. Maar ik ben het met je eens, de kunstwerken zoals die in GB te zien zijn/waren, hebben we hier nog niet mogen aanschouwen.
Ik meen me ter herinneren dat een stukje niet helemaal goed ontcijferd kon worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Het damaged word intrigeerd mij..
Ik begrijp niet waarom het woord beschadigd zou zijn.. als ze dit kunnen maken.
Op heel veel luchtfoto's zie je nog overduidelijk motieven in de begroeing op plaatsen waar gebouwen oid hebben gestaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Jouw theorie over een aangetaste structuur van de grond omdat daar voorheen gebouwen hebben gestaan: ik weet niet of dat daadwerkelijk de bodemstructuur verandert? Alhoewel ik me wel zou kunnen voorstellen dat de grond daar mogelijk meer 'ineengeperst' is.
waarom niet?quote:Maar, zoals ik al eerder gezegd heb, dat verklaart niet de biofysische afwijkingen aan de gewassen en andere vreemde verschijnselen.
Ook in GB zijn veel UFO-waarnemingen gedaan hoor, een hele bekende was die bij Rendlesham Forest bv.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is GB hét TRU land bij uitstek. Niet alleen door zijn eeuwenoude historie huist GB vele haunted locaties, oude legendes, en ook in graancirkels zijn ze ons ver voor. Misschien toch eens tijd voor een grote meet in Engeland?
Ik vraag me eigenlijk af, GB is toch niet een land wat bol staat van de UFO sightings, of wel?
Close Encounters daarentegen vond ik wel weer een goede filmquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lang geleden gezien, ik zal hem nog eens bekijken. Een documentaire zal het zeker niet zijn. Zijn er uberhaupt documentaires van gemaakt van graancircels??
Toch, dat hollywood er ook aandacht aan schenkt is toch altijd okey. Net zoals Close Encounters. Dat film-maatschappijen er ook mee bezig zijn.
Maar dan is het alsnog maar film natuurlijk
Waarom denk je dat er nooit iemand betrapt is?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef Marietje_34 het volgende:
En bij al die complexe formaties in Engeland is idd nog nooit iemand 'betrapt', terwijl als je er vanuit zou gaan dat die ingewikkelde patronen door groepen mensen worden gemaakt, die kans best waarschijnlijk zou zijn.
Dat geval ken ik ja, heb geloof ik nog ergens een geluidsfragment van die case liggen. Maar ik dacht alleen dat GB niet méér sightings zou hebben dan bv Nederland ofzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ook in GB zijn veel UFO-waarnemingen gedaan hoor, een hele bekende was die bij Rendlesham Forest bv.
Ook off-topic!![]()
Dat zou misschien best mogelijk zijn ja, maar ik denk niet dat dat de afwijkingen zoals aangetroffen allemaal kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Op heel veel luchtfoto's zie je nog overduidelijk motieven in de begroeing op plaatsen waar gebouwen oid hebben gestaan.
[..]
waarom niet?
Zou een plant geen afwijking kunnen krijgen doordat er bijvoorbeeld een verhoogde hoeveelheid metaal (of enig ander materiaal) in de grond zit?
houd ik je aan, rij ik ondertussen naar huisquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
De redenen daarvoor kom ik later op terug, ik moet nu ff weg
Men denkt dat het beschadigde stukje (EELIJ?E) wellicht BELIEVE zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik meen me ter herinneren dat een stukje niet helemaal goed ontcijferd kon worden.
idd in december 1980 zeer goed gedocumenteerd met meerdere betrouwbare getuigenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ook in GB zijn veel UFO-waarnemingen gedaan hoor, een hele bekende was die bij Rendlesham Forest bv.
Ook off-topic!![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hou op! Ik zit al nerveus steeds over mn schouder te kijken!
Eerst groeit het graan een paar maanden en dan opeens -hopla- gaat een gedeelte liggen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ontstaan die graancirkels niet doordat er op die plaats jaren/eeuwen geleden op die plek een soort van gebouw gestaan heeft of iets anders, en hierdoor de structuur van de grond is aangetast?
Spielberg is also a believerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Close Encounters daarentegen vond ik wel weer een goede film
Mijn probleem met Signs is dat het weer ontzettend Hollywood moet wezen en de aliens et al ook enorm verhollywoodst zijn. CE ging er wat serieuzer mee om. Ik geloof dat Spielberg zelf ook veel interesse heeft in het fenomeen.
Zeer goede film,op 70 mm. geschoten....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Spielberg is also a believer
Close encounters is inderdaad een super filmBehoort tot een van mijn favourite films
Bij de Achterdijk zo te zien.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
We worden in de gaten gehouden!
De cirkel is gevonden in Zevenbergen Noord, (weer) vlak langs de spoorlijn.
Als ik het goed heb zie ik op de achtergrond de cilo's van het oude melkfabriek.
En, alsof ze meelezen, deze keer niet het begin in trekkersporen, maar er tussen !
Oke, ik geloof je meteen, ben niet zo heel bekend daar in de polder.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bij de Achterdijk zo te zien.
[afbeelding]
plaatje naar dit topic loodst
als je daar bent, kijk gelijk ff of je wat anomalien vind zoals blow notes e.d.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Oke, ik geloof je meteen, ben niet zo heel bekend daar in de polder.
Op naar de Achterdijk dus.
Ik had het ook maar van Google Earthquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Oke, ik geloof je meteen, ben niet zo heel bekend daar in de polder.
Op naar de Achterdijk dus.
Vanavond gaat niet lukken, blijk ik al een afspraak te hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had het ook maar van Google Earth
[afbeelding]
Zwarte lijn die erdoorheen loopt is het spoor, linksonder Zevenbergen.
Oranje weg is de N285. Lijkt me dat het daar ergens tussen moet liggen
Ik hoop dat je de volgende circel iets gecompliceerder maakt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef Lynx666 het volgende:
Vooralsnog heb ik geen beperkingen in mn agenda staan voor dit weekend
Eerst groeit het graan een paar maanden, en dan komt er een alien en die gaat even stralen en -hopla- gaat een gedeelte liggenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst groeit het graan een paar maanden en dan opeens -hopla- gaat een gedeelte liggen?
Lijkt mij niet.
Helaas, m'n plank is gebroken en m'n touw is geknaptquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de volgende circel iets gecompliceerder maakt.
Ik had eerder al een mogelijke verklaring gegeven -die verrassend dicht bij de jouwe lag, maar net iets logischer leek dan graan dat op een bepaalde plek opeens collectief omvalt in een mooi patroon- maar dat was ook slechts nieuwsgierige speculatie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Gelukkig haal jij hem vol beargumenteerd onderuit en kom je met voldoende alternatieven.![]()
Hij is bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had eerder al een mogelijke verklaring gegeven -die verrassend dicht bij de jouwe lag, maar net iets logischer leek dan graan dat op een bepaalde plek opeens collectief omvalt in een mooi patroon- maar dat was ook slechts nieuwsgierige speculatie.
Ook wel intrigerend. Mochten ze door aliens gemaakt zijn dan ontwikkelen de patronen zich ongeveer in eenzelfde tempo als de technische vooruitgang op aarde.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:10 schreef NorthernStar het volgende:
Begin van deze week werd in Engeland de eerste 3D 'graancirkel' gevonden.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:10 schreef NorthernStar het volgende:
Begin van deze week werd in Engeland de eerste 3D 'graancirkel' gevonden.
verder -> Oxford Mail
Als dat écht waar is dan wordt ik denk ik een believer!quote:"Normally the crops just lie flat but in this case the crop is weaved, so it will be interesting to take a closer look."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |