Er zijn wel overeenkomstenquote:
Je zou bijna denken dat het niet door mensen gemaakt isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, deze wordt als echt beschouwd
En in dat cirkeltje zit nog een boodschap ook, in een binaire code. Toch knap omdat zo na te maken.
deze is echtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is scheef, maar ik weet niet of die met Photoshop is gemaakt.
Ik heb wel eerder foto's van 'scheve' graancircels gezien.
Oa eentje die erg op deze leek, met een vierkant en een circel.
Dat vind ik knap van je.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:04 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zie ook dat ie echt door mensenhanden gemaakt is
Nee, we begrijpen jou redenatie, en geven toe dat er een aantal zo te maken zullen zijn... maar dat wil niet zeggen dat je daarmee gelijk hebt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef bonke het volgende:
[..]
dat bedoelen die non believers nou
je zegt hoe het werkt en hoe iets gemaakt kan worden en nog denken ze dat je uit je nek lult
iedereen met een beetje meetkunde kan met een paar touwtjes zo`n project in elkaar knallen
Je zegt dat het gemaakt kan worden met touwen en meetkunde, het kan dus. Maar het hoeft niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef bonke het volgende:
[..]
je zegt hoe het werkt en hoe iets gemaakt kan worden en nog denken ze dat je uit je nek lult
iedereen met een beetje meetkunde kan met een paar touwtjes zo`n project in elkaar knallen
Mag ik even de site waar je die info vandaan hebt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, sorry, alleen Zevenbergen wordt vermeld.
Ik vraag me af of dat mensen op andere gedachten zal brengenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niet door mensen gemaakt is
Maar goed, ik weet het ook niet. Alles kan. Alle opties liggen nog open. De eerste Ufo is nog steeds niet geland. Waarom landen die UFO's gewoon niet even, om te laten zien dat ze bestaan
Even landen van UFO's. Laten ze een paar gecrashed vliegtuigen uit de 2e wereld oorlog terug komen en dan keren ze weer terug.
dat ik geen gelijk krijg komt omdat jullie het niet willen zienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee, we begrijpen jou redenatie, en geven toe dat er een aantal zo te maken zullen zijn... maar dat wil niet zeggen dat je daarmee gelijk hebt.
niet weer op die tour he, gaarnequote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef bonke het volgende:
[..]
"is met spiegels gedaan die truc"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat mensen op andere gedachten zal brengen. Dan nog wordt er door hele volksstammen beweerd dat het een (goed opgezette) hoax is.
jij denkt datquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:04 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zie ook dat ie echt door mensenhanden gemaakt is
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je zegt dat het gemaakt kan worden met touwen en meetkunde, het kan dus. Maar het hoeft niet.
Dat het mogelijk is dat het met mensenhanden gemaakt is, wil niet zeggen dat het zo is. Net zoals het niet zo hoeft te zijn dat het buitenaards is.
Alle opties liggen nog open
Beiden zijn mogelijk.
Dan kun je nog het beste neutraal kijken naar de zaak. Beiden zijn niet 100 procent bewezen op dit moment.
Je hebt een sterk punt, dat geef ik toe.. ook qua traktorsporen.. maar ik hou de mogelijkheid wel open dat het anders kan zijn. En daar verschil ik dan met jou in.. jij zegt "hoppa, beredeneert en klaar" ik zeg " ok, zo kan het, wie weet op welke andere manier nog meer " .quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:10 schreef bonke het volgende:
[..]
dat ik geen gelijk krijg komt omdat jullie het niet willen zien
er zijn hele clubs die die dingen maken, en die zullen best een boel voorbereiden
wat ligt nu meer voor de hand:
een club die een paar weken bezig is met de hobby mooie graancirkels maken
of een alien die dat doet
aahh, wat ben jij geestigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:11 schreef bonke het volgende:
[..]
nee echt waar, eigenlijk denk ik gewoon dat een alien dat gemaakt heeft![]()
Die kans zit er zeker in danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat mensen op andere gedachten zal brengen. Dan nog wordt er door hele volksstammen beweerd dat het een (goed opgezette) hoax is.
ik geloof niet in aliens die hier een plaatje in een graanveld neerplempenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je hebt een sterk punt, dat geef ik toe.. ook qua traktorsporen.. maar ik hou de mogelijkheid wel open dat het anders kan zijn. En daar verschil ik dan met jou in.. jij zegt "hoppa, beredeneert en klaar" ik zeg " ok, zo kan het, wie weet op welke andere manier nog meer " .
gaat het je daarom dan, om 'gelijk te krijgen'?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:10 schreef bonke het volgende:
[..]
dat ik geen gelijk krijg komt omdat jullie het niet willen zien
Maarrr.. het zou kunnen zijn...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aahh, wat ben jij geestigNot.
Niemand beweert hier dat aliens die dingen maken.
komop zeg, dat word hier gewoon beweertquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aahh, wat ben jij geestigNot.
Niemand beweert hier dat aliens die dingen maken.
Maar dat is dan een persoonlijke kwestiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:14 schreef bonke het volgende:
[..]
ik geloof niet in aliens die hier een plaatje in een graanveld neerplempen
blijft over:
mensenhanden
Kortzichtig noem ik dat...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:14 schreef bonke het volgende:
[..]
ik geloof niet in aliens die hier een plaatje in een graanveld neerplempen
blijft over:
mensenhanden
Ik ben het volledig met je eens. Ik sluit het ook niet uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maarrr.. het zou kunnen zijn...
Wie zegt dat Aliens uit de ruimte komen en zo groot zijn als mensen? Misschien zijn het wezens uit een andere dimensie op dezelfde plaats.. en dat die dimensie met onze dimensie kruist als hun dat willen? De mogelijkheden staan wat mij betreft open... Ik kijk niet puur naar de werktuigen en de wetten die wij kennen of erkennen op deze aardbol.
We groeien nog steeds, kijk eens welke ontdekkingen gedaan zijn in de afgelopen 100 jaar.. wat weten wij in de komende 50 jaar? Of 10 jaar.. 6 jaar?
ik geloof het meest voor de hand liggendequote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar dat is dan een persoonlijke kwestie
Je zegt het zelf al
Ik geloof niet in aliens die het maken.
Vooral het woordje ik dat je gebruikt.
Jij gelooft het niet, en anderen geloven het wel. En wie gelooft nu de waarheid
Nee, door mij wordt dat dus niet beweerd. Ik beweer alleen dat ik geloof dat sommige van deze dingen niet door mensen gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:16 schreef bonke het volgende:
[..]
komop zeg, dat word hier gewoon beweert
een cirkel met het gezicht van die alien word niet op natuurlijke wijze gemaakt
jullie zeggen dat ie echt is dus dan blijven er aliens over als mensen hem niet gemaakt hebben
als mensenhanden het niet gemaakt hebben wie moeten het dan geweest zijn ??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, door mij wordt dat dus niet beweerd. Ik beweer alleen dat ik geloof dat sommige van deze dingen niet door mensen gemaakt zijn.
Door wie of wat dan wel weet ik niet. Jij trekt gelijk de conclusie dat het dan om aliens zou moeten gaan, die comclusie trek ik niet.
Ik weet het gewoon niet!
Ik op zich ook niet, maar als er dan weer lacherig wordt gedaan als anderen een andere mening hebben vind ik dan weer wat minder.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:20 schreef Atuniel het volgende:
Kijk, iedereen moet lekker geloven wat hij/zij goed acht wat mij betreft hoor.. ik zit er niet mee als mensen denken dat alleen mensen dit kunnen maken.
Maar het is wel een reteintressant fenomeen
Ga jij nou zeggen dat je NIET in kabouters gelooft??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:20 schreef bonke het volgende:
[..]
als mensenhanden het niet gemaakt hebben wie moeten het dan geweest zijn ??
de kaboutertjes ??
sure:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Marietje, mag ik even de site waar jij die info over Zevenbergen vandaan hebt?
kabouters zijn lief, maar die maken schoenen ipv graancirkelsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ga jij nou zeggen dat je NIET in kabouters gelooft??
da's dus precies wat ik me ook afvraagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:20 schreef bonke het volgende:
[..]
als mensenhanden het niet gemaakt hebben wie moeten het dan geweest zijn ??
Of je kunt zeggen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef bonke het volgende:
[..]
ik geloof het meest voor de hand liggende
jullie niet
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef bonke het volgende:
[..]
kabouters zijn lief, maar die maken schoenen ipv graancirkels
je zweeft weerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of je kunt zeggen.
Ik geloof niet in een andere weg. Je bewandeld misschien de rechte weg, maar wie weet is er wel een afslag in de rechte weg
Het meest voor de hand liggende kan ook bedrog zijn. Kijk maar eens naar optische illusie.
quote:
ik weet het. OOK interessant, als je het eens op een andere manier benadertquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis trouwens een heel ander onderwerp, maar ik ken mensen die echt in kabouters geloven.. die ook echt helpen enzo..
quote:
ja, toch lag dit echt zo in een graanveld.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:29 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
Het ziet er wel érg photoshopachtig uit.. voornamelijk de donkere plekken..
Is het niet via satelliet beelden te achterhalen??? Of dat boeren camera's opstellen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:31 schreef fotoloog het volgende:
Toch blijft het frappant dat zolang er al graancirkels verschijnen,niemand enige nachtelijke activiteit heeft waargenomen van mensen die dit zouden kunnen uitgevoerd hebben.
Hier moet ik je toch even verbeteren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:31 schreef fotoloog het volgende:
Toch blijft het frappant dat zolang er al graancirkels verschijnen,niemand enige nachtelijke activiteit heeft waargenomen van mensen die dit zouden kunnen uitgevoerd hebben.
Wolkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:29 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
Het ziet er wel érg photoshopachtig uit.. voornamelijk de donkere plekken..
Ah okéquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hier moet ik je toch even verbeteren.
Bij een klein buurtonderzoekje in Hoeven was er wel degelijk een persoon die daar s'nachts activiteiten heeft gezien.
Op mijn vraag waarom hij dat niet bekent maakte bij de media kreeg ik als antwoord;
"Je denkt toch zeker niet dat ik op al die heisa zit te wachten, ze weten toch wel wie het was, dathoef ik ze niet te vertellen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |