dan hoeft phillips er helemaal niet bij betrokken te worden vind ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, niet uit naam van Philips idd. Maar hij is dus wel een wetenschapper en heeft wel degelijk wetenschappelijk onderzoek naar graancirkels verricht. Vanuit zijn eigen interesse idd.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:01 schreef iteejer het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Men beweert dat er graancirkels zijn die onmogelijk door mensen gemaakt zouden kunnen zijn.
Daarover nadenken kan toch geen kwaad?
Waarom ben je dan belachelijk?
Ik zeg eerlijk dat ik er te weinig van af weet. Ook te weinig om dingen die ik niet gezien heb als onwaar te kunnen betitelen. Zeker in Truth, waar het juist onderdeel is van de forum-identiteit om eens op een andere manier naar dingen te kijken.
Een andere visie, andere uitgangspunten. Ik denk dat het wel goed is dat er plekken zijn waar je anders tegen dingen aan kan kijken.
Hoezo wordt Philips er bij betrokken dan? Huupia noemde alleen Philips omdat deze man daar dus al heel lang werkt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:02 schreef bonke het volgende:
[..]
dan hoeft phillips er helemaal niet bij betrokken te worden vind ik
phillips is dus een zeer bekende naam en als er mensen zijn die gaan zeggen dat een wetenschapper van phillips onderzoek doet naar graancirkels kan men op het verkeerde been gezet wordenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hoezo wordt Philips er bij betrokken dan? Huupia noemde alleen Philips omdat deze man daar dus al heel lang werkt.
waarvan aktequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:02 schreef bonke het volgende:
[..]
dan hoeft phillips er helemaal niet bij betrokken te worden vind ik
Robert Boerman, da' s een erg aardige ventquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef huupia34 het volgende:
[..]
idd marietje, maar dat kan je hier in den treure vertellen en ik probeer dat ook wel eens tegen beter weten in.
dat is precies de reden dat robert boerman aan wie ik gister een mail stuurde niet wilde reageren in een forum, maar alleen aan mij persoonlijk, om dit soort toestanden![]()
ja, dat heeft de stichting idd geprobeerd, helaas voor ze klopte er maar weinig van hun betoog.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De beweringen van Haselhoff zijn overigens ook al behoorlijk onderuit geschoffeld.
Te veel rellen is niet leuk, maar om nou té kleinzerig te worden is ook niet goed. Dan laat je je wegjagen, das niet de bedoeling!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef Marietje_34 het volgende:
Robert Boerman, da' s een erg aardige ventIk heb hem wel eens voor niks naar Schiphol gestuurd omdat ik dacht dat daar een graancirkel lag en hij was niet eens kwaad op me
![]()
Maar ik weet dat hij idd geen trek heeft in relletjes in forums, ik ben hem op een andere site ook wel eens tegengekomen en daar vertrok hij om dezelfde redenen.
Ook daar verschillen de meningen over. Ook Skepsis heeft met veel vertoon geprobeerd zijn bevindingen als niet correct te benoemen, waar een hele discussie uit is ontstaan tussen Nanninga en hemzelf. Nanninga moest uiteindelijk het onderspit delven, maar dat vertelt Skepsis er natuurlijk niet bijquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De beweringen van Haselhoff zijn overigens ook al behoorlijk onderuit geschoffeld.
lees het topic eens door, en dan snap je wel dat een serieus onderzoeker daar weinig trek in heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
relletjes of terechte commentaar?
op terecht commentaar heeft hij altijd normaal gereageerd. Maar in etteren heeft hij gewoon geen zin.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
relletjes of terechte commentaar?
op die manier. Bij mijn weten is er nooit gesuggereerd dat Philips er bij betrokken zou zijn, en jij bent eik de eerste die ik die aanname zie doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:06 schreef bonke het volgende:
[..]
phillips is dus een zeer bekende naam en als er mensen zijn die gaan zeggen dat een wetenschapper van phillips onderzoek doet naar graancirkels kan men op het verkeerde been gezet worden
het komt er dan op neer dat er mensen zijn die denken dat phillips er onderzoek naar doet, terwijl dat dus niet het geval is
precies, aanpakken dat tuigquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
Te veel rellen is niet leuk, maar om nou té kleinzerig te worden is ook niet goed. Dan laat je je wegjagen, das niet de bedoeling!
Gewoon terugmeppen
grappig, we zeggen bijna hetzelfdequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ja, dat heeft de stichting idd geprobeerd, helaas voor ze klopte er maar weinig van hun betoog.
haselhoff reageerde daar in een artikel ook op, alleen heeft niemand van skepsis daar meer op gereageerd.
een en ander is volgens mij nog terug te lezen op de site van dccs.nl
als ik zeg dat die vuilnisman van hiernaast me heeft geholpen met klussen, zeg ik NIET dat het hele vuilbedrijf betrokken is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
op die manier. Bij mijn weten is er nooit gesuggereerd dat Philips er bij betrokken zou zijn, en jij bent eik de eerste die ik die aanname zie doen![]()
2 zielen 1 gedachtequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
grappig, we zeggen bijna hetzelfde![]()
Skepsis is, zo hebben we vast kunnen stellen, uitermate slordig in wat ze quoten. Vaak worden er evidente onwaarheden neergezet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:11 schreef Marietje_34 het volgende:
Ook daar verschillen de meningen over. Ook Skepsis heeft met veel vertoon geprobeerd zijn bevindingen als niet correct te benoemen, waar een hele discussie uit is ontstaan tussen Nanninga en hemzelf. Nanninga moest uiteindelijk het onderspit delven, maar dat vertelt Skepsis er natuurlijk niet bij![]()
natuurlijk! Dat zal het zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef huupia34 het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte, zal wel door het getal 34 komen
Ja, typerende eigenschap van die non-believers he, die aannames altijd..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:14 schreef Marietje_34 het volgende:
op die manier. Bij mijn weten is er nooit gesuggereerd dat Philips er bij betrokken zou zijn, en jij bent eik de eerste die ik die aanname zie doen![]()
je bent van harte welkom.quote:
Ja, de sceptici-graancirkelmeet. Dan zien jullie voor de verandering es waar jullie steeds over pratenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
je bent van harte welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |