abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:11:07 #251
19529 Fendy
True Spirit
pi_39745747
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nee, die lagen dus echt in hetzelfde veld.
Ik heb er foto's van gemaakt (worden vanavond hier gezet)
Zou het kunnen dat er in een naburige gemeente dus ook nog wat lag? Zo begreep ik in ieder geval het bericht bij SBS Shownieuws

ach ja...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_39745854
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:11 schreef Fendy het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat er in een naburige gemeente dus ook nog wat lag? Zo begreep ik in ieder geval het bericht bij SBS Shownieuws

ach ja...
Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is.
Als dat zo zou zijn, had ik dat geweten, woon er nl. heeeeeel dicht bij, en volg op allerlei manieren de berichten hierover.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_39745916
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:38 schreef huupia34 het volgende:

[..]

over een gat in het midden van de cirkel stond niets. (kan misschien later zijn aangebracht? de cirkel lag er immers al een paar dagen en is door hordes mensen bezocht.

jullie zeggen nu allemaal dat rvb deze cirkel heeft gemaakt, maar dat zegt die boer helemaal niet volgens mij. hij denk het

begrijp me niet verkeerd , trek alleen niet zo snel een conclusie
Er was in het midden ook geen gat. Maar wel een afgesmeerd rondje in de kleigrond wat een gaatje verklapt. Dit is op foto's wel zichtbaar.

De boer en zijn zoon waren heel stellig met vertellen dat die Robert er achter zit. De boer kreeg de bewuste ochtend al een telefoontje van de vader van Robert dat de jongen 's nachts weer op pad was geweest. Het was weer zover wordt er zo'n beetje verzucht.

Maar goed, je kunt over deze cirkel blijven geloven wat je wilt omdat niemand van ons er bij de maak is geweest. Maar neem er eens een kijkje zou ik zo zeggen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:19:22 #254
19529 Fendy
True Spirit
pi_39745918
Ah, dan heb ik het verkeerd begrepen
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_39746607
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

helaas wonen we niet in duckstad waar iedereen braaf 1 euro betaalt aan kwik, kwek en kwak, zo beleefd zijn die 'believers' meestal niet.
Weet jij dat ook die boer daar een vergunning voor aan moet vragen?
En dat het verkrijgen van zo'n vergunning al gauw 3 weken duurt?
Of misschien wel afgewezen wordt omdat de gemeente ook niet echt zit te wachten op al die heisa?

Daar hebben kwik, kwek en kwak helemaal niets mee te maken!

En de schade van die boer valt best mee hoor, zoals je op de foto's kunt zien is de cirkel gemaakt vanuit een punt op het pad wat er al ligt, bij ieder veld.
Het is zijn nl. de paden die er liggen doordat er traktoren door rijden bij het zaaien.
Navraag bij enkele deskundigen leert ons dan ook dat de schade niet zo erg is.

Misschien toch eens zelf gaan kijken, je een realistisch beeld vormen voordat je hier iedereen en alles in het belachelijke trekt.
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:47:41 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39746631
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Weet jij dat ook die boer daar een vergunning voor aan moet vragen?
En dat het verkrijgen van zo'n vergunning al gauw 3 weken duurt?
Of misschien wel afgewezen wordt omdat de gemeente ook niet echt zit te wachten op al die heisa?

Daar hebben kwik, kwek en kwak helemaal niets mee te maken!

En de schade van die boer valt best mee hoor, zoals je op de foto's kunt zien is de cirkel gemaakt vanuit een punt op het pad wat er al ligt, bij ieder veld.
Het is zijn nl. de paden die er liggen doordat er traktoren door rijden bij het zaaien.
Navraag bij enkele deskundigen leert ons dan ook dat de schade niet zo erg is.

Misschien toch eens zelf gaan kijken, je een realistisch beeld vormen voordat je hier iedereen en alles in het belachelijke trekt.
en daar gaan we weer!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:49:52 #257
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39746696
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en daar gaan we weer!
Nog zo iemand die in zn slachtofferrol wil kruipen.
Eerst cynisch posten, daar mag je blij zijn dat er serieus op word gereageerd.. en vervolgens voel je je aangevallen zeker?

Ik zal het vast even voor je zeggen dan, dan hebben we dat non argument vast gehad. "TRU mensen hebben lange tenen en geloven in sprookjes" .
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:51:49 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39746744
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:49 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Eerst cynisch posten, daar mag je blij zijn dat er serieus op word gereageerd.. en vervolgens voel je je aangevallen zeker?

Ik zal het vast even voor je zeggen dan, dan hebben we dat non argument vast gehad. "TRU mensen hebben lange tenen en geloven in sprookjes" .
pi_39746821
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:49 schreef Atuniel het volgende:

[..]

als door een wesp gestoken weer

dodelijk vermoeiend zijn jullie, echt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39746879
Afgelopen nu !

Als ik ergens serieus op reageer en die persoon kan dat niet hebben is dat zijn probleem.
Feel free to mail!

En zoals ik gisteren al zei, ik ben dat gesteggel meer dan zat en ruim dus vanaf nu ook niet alleen topics!
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:58:47 #261
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39746917
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:54 schreef milagro het volgende:

[..]

als door een wesp gestoken weer

dodelijk vermoeiend zijn jullie, echt
-edit-
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:00:51 #262
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39746975
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en daar gaan we weer!
nadat je zelf weer een een aanzetje geeft:
quote:
helaas wonen we niet in duckstad waar iedereen braaf 1 euro betaalt aan kwik, kwek en kwak, zo beleefd zijn die 'believers' meestal niet.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 11:02:53 #263
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39747027
Hoe vaak zijn er eigenlijk cirkels gemaakt in de buurt van Hoeve?
Het was immers al vaker gebeurd.
En zijn er uberhaubt al vaker cirkels verschenen in Nederland en ook meerdere keren op één plek?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_39747577
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef senesta het volgende:
En zijn er uberhaubt al vaker cirkels verschenen in Nederland en ook meerdere keren op één plek?
Er worden regelmatig cirkels gevonden in die buurt.

Ik heb er info over, ergens, moet ik wel even zoeken.
pi_39747607
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef senesta het volgende:
Als ik goed onthouden heb wat de boer vertelde is het in het veldje van gisteravond al zes keer gebeurd.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 11:26:55 #266
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39747719
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:22 schreef Stali het volgende:

[..]

Als ik goed onthouden heb wat de boer vertelde is het in het veldje van gisteravond al zes keer gebeurd.
Jemig, dat is wel heel vaak inderdaad.
En alleen op zijn veld?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_39747818
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Jemig, dat is wel heel vaak inderdaad.
En alleen op zijn veld?
In ieder geval zes keer op zijn veld. En dan kreeg de boer nadien een bloemetje van Robert.
Of het elders gebeurde in Hoeve daar weet LW je vast meer over te vertellen.
pi_39747945
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:29 schreef Stali het volgende:

[..]

In ieder geval zes keer op zijn veld. En dan kreeg de boer nadien een bloemetje van Robert.
Gut, heeft-ie een schuldgevoel af te kopen?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_39748338
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee joh. Je moet dat bloemetje en die circel geheel los van elkaar zien. Het was gewoon toeval dat na die circel Robert met een bloemetje voor die boer kwam.
pi_39748507
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

ja, Robert voelt zich schuldig dat zijn aanwezigheid al dit buitenaardse aantrekt.
verhuizen zou een optie zijn, maar waarheen dan, de aliens kiezen hoe dan ook het dichstbijzinde graanveld uit om hun cirkels te maken, ik bedoel het heet niet voor niets zo.

of denk je dat er asfaltcirkels zouden ontstaan zou Robert naar de Randstad verhuizen? ik denk het niet, de dichtsbijzijnde boer is de sjaak
pi_39748518
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef HPoi het volgende:

[..]

Nee joh. Je moet dat bloemetje en die circel geheel los van elkaar zien. Het was gewoon toeval dat na die circel Robert met een bloemetje voor die boer kwam.
Maar natuurlijk. Hoe kan ik hier nu iets achter zoeken, alsof alles een complot is zeg .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_39748612
Ja, of de aliens geven bloemetjes weg nadat ze weer eens een cirkeltje hebben gelegd. Waarom niet?
I´m back.
pi_39749468
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef milagro het volgende:
of denk je dat er asfaltcirkels zouden ontstaan zou Robert naar de Randstad verhuizen? ik denk het niet, de dichtsbijzijnde boer is de sjaak
We hoorden van die boer dat (vermoedelijk) R elders ook al een keer een spinaziecirkel gemaakt heeft. Een graancirkel in een spinazieveld. Dat was echt een forse schadepost. Zoiets kun je echt niet maken.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 12:47:32 #274
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39750103
Je zou toch bijna gaan denken dat die Robbert geestesziek is. Tenminste, als zijn vader het daadwerkelijk zo zei dan zou je denken dat die het ook niet meer ziet zitten, en dat zijn zoon maar blijft doorgaan met z'n gedoe.

Aan de andere kant, als die vader het op een andere manier heeft gezegd (want dat weten we allemaal niet, degenen die er geweest zijn weten alleen wat de boer gezegd heeft, ze zijn niet bij het gesprek zelf aanwezig geweest) dan kun je misschien weer stellen dat Pa zijn zoon nog steeds steunt, en dat het dus nog steeds een 'spel' is.

De beste man was/is directeur van een bank geloof ik? dus achterlijk is hij niet. Als ik nu zou moeten gokken dan zou ik idd toch wel gokken dat Pa het verzuchtte tegen de boer, dus ik denk inderdaad dat er iets mis is met Robbert. Of zo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_39750224
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef iteejer het volgende:

[..]

We hoorden van die boer dat (vermoedelijk) R elders ook al een keer een spinaziecirkel gemaakt heeft. Een graancirkel in een spinazieveld. Dat was echt een forse schadepost. Zoiets kun je echt niet maken.
omg, een spinaziecirkel

zijn er eigenlijk door believers naar voren gebrachte redenen waarom aliens enkel (of vooral) graanvelden uitkiezen, ik bedoel er zijn toch wel leukere opties, sensationelere opties voor zelfs de doorsnee alien
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:14:20 #276
64781 bonke
pipo koeie
pi_39750993
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:51 schreef milagro het volgende:

[..]

omg, een spinaziecirkel

zijn er eigenlijk door believers naar voren gebrachte redenen waarom aliens enkel (of vooral) graanvelden uitkiezen, ik bedoel er zijn toch wel leukere opties, sensationelere opties voor zelfs de doorsnee alien
wat ik eigenlijk ook niet snap is dat een trekkerpad vaak in het midden van een graancirkel ligt
als er al iets is wat op bovennatuurlijke wijze zo`n cirkel kan maken dan zou die niet vanuit het midden van een trekkerpad beginnen
ps: ik vind dit wel een mooie graandinges

bron : klik hier

[ Bericht 8% gewijzigd door bonke op 12-07-2006 13:21:28 ]
pies on joe toe
pi_39751122
quote:
omg, een spinaziecirkel

jazeker, laat ik me tactisch uitdrukken - in de tuin van een zeker iemand die niet opendeed stond begroeiing, die aanleiding gaf tot bespiegelingen hoe een driedimensionale conifeer-bol eruit zou zien.
of op het dak, een dakpancirkel, middels selectieve verwijdering en afronding te bereiken
pi_39751156
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef bonke het volgende:

[..]

wat ik eigenlijk ook niet snap is dat een trekkerpad vaak in het midden van een graancirkel ligt
als er al iets is wat op bovennatuurlijke wijze zo`n cirkel kan maken dan zou die niet vanuit het midden van een trekkerpad beginnen
nee, inderdaad, maar ja aliens denken ms praktisch en vooruit

"luistert, het is voor ons noodzaak onze aanwezigheid kenbaar te maken door het fabriceren van cirkels in graanvelden, jullie weten wel waarom dus daar ga ik verder niet op in, maar die cirkel gaat veel publiek trekken, het is dan wel zo prettig voor de gedupeerde boer als het toestromende publiek op een reeds getrokken pad zo dicht mogelijk bij onze cirkels kan komen"
pi_39751276
quote:
[afbeelding]
Ik heb nog nooit een zinnige reden gehoord dat een hoogontwikkelde technologie het uberhauopt ergens voor nodig zou hebben om graancirkels te maken.
Ook weinig blijvend en efficient: de eerste de beste keer dat een boer zijn graan (or whats left of it) maait is het ding pleite. Belangrijk kunnen ze dus niet zijn, want 'ze' kunnen niet op de aanwezigheid rekenen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:25:21 #280
64781 bonke
pipo koeie
pi_39751414
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:21 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een zinnige reden gehoord dat een hoogontwikkelde technologie het uberhauopt ergens voor nodig zou hebben om graancirkels te maken.
Ook weinig blijvend en efficient: de eerste de beste keer dat een boer zijn graan (or whats left of it) maait is het ding pleite. Belangrijk kunnen ze dus niet zijn, want 'ze' kunnen niet op de aanwezigheid rekenen.
nou, als de *buitenaardsen* slim zijn ( en dat zullen ze wel zijn ) da doen ze zo`n graandinges een maand voordat er een trekker overheen gaat maken
dan kunnen de believers nog een maand vreemde dingen opmerken bij het bewuste graandinges
pies on joe toe
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:36:16 #281
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_39751942
Ook nog wat photoshops van graancirkels erbij, wat een vermakelijk topic weer.
Zyggie.
pi_39752651
http://www.dcca.nl/1997/1997-nl.htm

Hier een leuk overzicht van graancirkels in Nederland vanaf 1997. Hoeven komt zeer regelmatig voorbij in het overzicht .
pi_39752752
quote:
32- Hoeven, Noord Brabant, 22-10-1997.
Gevonden tusen Wolveschans en Groenweg. Voorspeld door een helderziende. 3 Cirkels in winterrogge met diameters van 15, 7 en 2 meter.
Goh!
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:44:18 #284
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39754513
quote:

[..]

omg, een spinaziecirkel

misschien als je jezelft een beetje inleest in het onderwerp kom je er snel genoeg achter dat er ook in andere gewassen cirkels/formaties ontstaan

misschien ga je dan wat minder kwistig met de om.

hoewel, mag ik ook ff , maar dan in reactie op jouw " deskundigheid"
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:46:31 #285
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39754565
Ik heb gister nog ff dat boekje van Eltjo Haselhoff erbij gepakt. Daarin staan ook foto's van een cirkel in koolzaad, en iets van wortelen ofzo. Een heel teer gewas iig wat al brak als je er naar keek. Geen voetstappen aangetroffen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:47:20 #286
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39754592
quote:

[..]

[afbeelding]
bron : klik hier
die trekkerpaden lopen vaak over het hele veld, voor besproeiing ed.

daar kan je als "graancirkelmaker" dus moeilijk omheen
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_39754593
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:44 schreef huupia34 het volgende:

[..]

misschien als je jezelft een beetje inleest in het onderwerp kom je er snel genoeg achter dat er ook in andere gewassen cirkels/formaties ontstaan

ik ga echt zo huilen nu, hè, man oh man wat een hopeloze serieuziteit weer.

omg

doe er wat aan, echt.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:48:15 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39754623
quote:

[..]

woensdag 12 juli 2006 @ 14:48:32 #289
64781 bonke
pipo koeie
pi_39754631
quote:

[..]

ik denk ( weet et bijna wel zeker ) dat graanvelden een stuk makkelijker kapot zijn te trappen dan bv een maisveld
probeer voor de fun maar es een graancirkel in een bloemkolenveld te veroorzaken
pies on joe toe
pi_39754660
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb gister nog ff dat boekje van Eltjo Haselhoff erbij gepakt. Daarin staan ook foto's van een cirkel in koolzaad, en iets van wortelen ofzo. Een heel teer gewas iig wat al brak als je er naar keek. Geen voetstappen aangetroffen.
Er zijn echt curieuze dingen onder ja.
Maar toch zou ik die eerst allemaal echt zelf willen zien voordat ik er een oordeel over kan hebben. Ik ben niet zo goedgelovig
pi_39754695
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:50:43 #292
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39754714
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:47 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ga echt zo huilen nu, hè, man oh man wat een hopeloze serieuziteit weer.

omg

doe er wat aan, echt.
voor onderbroeken lol ga ik wel naar ONZ

jij probeert iets wat een hoop mensen w.o.i. serieus nemen , belachelijk te maken met je grappen en grollen, terwijl je er geen sikkepit vanaf weet
Benjamin Franklin
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:52:11 #293
64781 bonke
pipo koeie
pi_39754752
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:50 schreef huupia34 het volgende:

[..]

jij probeert iets wat een hoop mensen w.o.i. serieus nemen , belachelijk te maken met je grappen en grollen, terwijl je er geen sikkepit vanaf weet
iemand die het onstaan van graancirkels tot in het belachelijke door verdedigt moet haast wel belachelijk zijn
pies on joe toe
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:52:58 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39754777
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:50 schreef huupia34 het volgende:

[..]

het einge dat je hoeft te weten is toch dat graancircels gewoon door grappenmakers gemaakt worden.

in de stilte van de nacht lekker het gewas van een boer vernielen. jottem!
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:53:09 #295
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39754783
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef iteejer het volgende:

[..]

Maar toch zou ik die eerst allemaal echt zelf willen zien voordat ik er een oordeel over kan hebben. Ik ben niet zo goedgelovig
meneer haselhoff ook niet, hij is wetenschapper bij philips en onderzoekt het graancirkel gebeuren ook op een wetenschappelijke manier
Benjamin Franklin
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:54:05 #296
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39754820
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik zou het ook liever zelf zien ja Maar voorlopig doe ik het maar met wat ik er over gelezen heb.

En er zijn idd groepen mensen die zelf ook de meest fantastische figuren in het graan kunnen maken. Maar ik geloof dus zeker wel dat er ook cirkels worden aangetroffen die niet zomaar te verklaren zijn als mensenwerk.

Ooit heb ik er in GB zelf eentje gezien. Heel apart.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:54:52 #297
64781 bonke
pipo koeie
pi_39754843
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef huupia34 het volgende:

[..]

meneer haselhoff ook niet, hij is wetenschapper bij philips en onderzoekt het graancirkel gebeuren ook op een wetenschappelijke manier
ik kan me niet voorstellen dat een wetenschapper uit naam van phillips onderzoek doet naar het onstaan van graancirkels
het zal wel gewoon een hobby van hem zijn
pies on joe toe
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:55:14 #298
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39754851
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef huupia34 het volgende:

[..]

Op mij komt deze man integer ook over. Tegenwoordig houdt hij zich er zelf niet zoveel meer mee bezig, maar hij heeft er geloof ik zo'n 15 jaar lang onderzoek naar gedaan.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:58:06 #299
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39754925
http://members.chello.nl/~p-stortelder/gc/indexgc.htm

Is deze link al langs geweest???

Maker van de site is zelf kritisch erover. En hij heeft het ergens erover dat het graan op een bepaalde manier wordt afgebroken, op een manier dat niet mogelijk is met een houten plank. Website valt niet uit te copy pasten dus je moet het zelf even lezen daar.

Maar goed, ik probeer ook maar wat toe te voegen.

Ik ben zelf sceptisch. Wie weet komt er ooit meer naar voren. Ik geloof bij voorbaad alles in principe, met een kritische blik dus. Niet geloven op een naieve manier dus.

Dat de hele mensheid 's morgens wakker wordt en een tatoeage heeft in de vorm van een circel

Massale ophef natuurlijk. En dan zeggen dat mensen het zelf gedaan hebben
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:58:41 #300
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39754944
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:54 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik zou het ook liever zelf zien ja Maar voorlopig doe ik het maar met wat ik er over gelezen heb.

En er zijn idd groepen mensen die zelf ook de meest fantastische figuren in het graan kunnen maken. Maar ik geloof dus zeker wel dat er ook cirkels worden aangetroffen die niet zomaar te verklaren zijn als mensenwerk.

Ooit heb ik er in GB zelf eentje gezien. Heel apart.
idd marietje, maar dat kan je hier in den treure vertellen en ik probeer dat ook wel eens tegen beter weten in.

dat is precies de reden dat robert boerman aan wie ik gister een mail stuurde niet wilde reageren in een forum, maar alleen aan mij persoonlijk, om dit soort toestanden
Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')