Zou het kunnen dat er in een naburige gemeente dus ook nog wat lag? Zo begreep ik in ieder geval het bericht bijquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, die lagen dus echt in hetzelfde veld.
Ik heb er foto's van gemaakt (worden vanavond hier gezet)
Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:11 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat er in een naburige gemeente dus ook nog wat lag? Zo begreep ik in ieder geval het bericht bijSBS Shownieuws
ach ja...
Er was in het midden ook geen gat. Maar wel een afgesmeerd rondje in de kleigrond wat een gaatje verklapt. Dit is op foto's wel zichtbaar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:38 schreef huupia34 het volgende:
[..]
over een gat in het midden van de cirkel stond niets. (kan misschien later zijn aangebracht? de cirkel lag er immers al een paar dagen en is door hordes mensen bezocht.
jullie zeggen nu allemaal dat rvb deze cirkel heeft gemaakt, maar dat zegt die boer helemaal niet volgens mij. hij denk het
begrijp me niet verkeerd , trek alleen niet zo snel een conclusie![]()
Weet jij dat ook die boer daar een vergunning voor aan moet vragen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas wonen we niet in duckstad waar iedereen braaf 1 euro betaalt aan kwik, kwek en kwak, zo beleefd zijn die 'believers' meestal niet.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Weet jij dat ook die boer daar een vergunning voor aan moet vragen?
En dat het verkrijgen van zo'n vergunning al gauw 3 weken duurt?
Of misschien wel afgewezen wordt omdat de gemeente ook niet echt zit te wachten op al die heisa?
Daar hebben kwik, kwek en kwak helemaal niets mee te maken!
En de schade van die boer valt best mee hoor, zoals je op de foto's kunt zien is de cirkel gemaakt vanuit een punt op het pad wat er al ligt, bij ieder veld.
Het is zijn nl. de paden die er liggen doordat er traktoren door rijden bij het zaaien.
Navraag bij enkele deskundigen leert ons dan ook dat de schade niet zo erg is.
Misschien toch eens zelf gaan kijken, je een realistisch beeld vormen voordat je hier iedereen en alles in het belachelijke trekt.
Nog zo iemand die in zn slachtofferrol wil kruipen.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nog zo iemand die in zn slachtofferrol wil kruipen.
Eerst cynisch posten, daar mag je blij zijn dat er serieus op word gereageerd.. en vervolgens voel je je aangevallen zeker?
Ik zal het vast even voor je zeggen dan, dan hebben we dat non argument vast gehad. "TRU mensen hebben lange tenen en geloven in sprookjes" .
als door een wesp gestoken weerquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nog zo iemand die in zn slachtofferrol wil kruipen.
Eerst cynisch posten, daar mag je blij zijn dat er serieus op word gereageerd.. en vervolgens voel je je aangevallen zeker?
Ik zal het vast even voor je zeggen dan, dan hebben we dat non argument vast gehad. "TRU mensen hebben lange tenen en geloven in sprookjes" .
-edit-quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
als door een wesp gestoken weer
dodelijk vermoeiend zijn jullie, echt
nadat je zelf weer een een aanzetje geeft:quote:
quote:helaas wonen we niet in duckstad waar iedereen braaf 1 euro betaalt aan kwik, kwek en kwak, zo beleefd zijn die 'believers' meestal niet.
Er worden regelmatig cirkels gevonden in die buurt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef senesta het volgende:
Hoe vaak zijn er eigenlijk cirkels gemaakt in de buurt van Hoeve?
Het was immers al vaker gebeurd.
En zijn er uberhaubt al vaker cirkels verschenen in Nederland en ook meerdere keren op één plek?
Als ik goed onthouden heb wat de boer vertelde is het in het veldje van gisteravond al zes keer gebeurd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef senesta het volgende:
Hoe vaak zijn er eigenlijk cirkels gemaakt in de buurt van Hoeve?
Het was immers al vaker gebeurd.
En zijn er uberhaubt al vaker cirkels verschenen in Nederland en ook meerdere keren op één plek?
Jemig, dat is wel heel vaak inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ik goed onthouden heb wat de boer vertelde is het in het veldje van gisteravond al zes keer gebeurd.
In ieder geval zes keer op zijn veld. En dan kreeg de boer nadien een bloemetje van Robert.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Jemig, dat is wel heel vaak inderdaad.
En alleen op zijn veld?
Gut, heeft-ie een schuldgevoel af te kopen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:29 schreef Stali het volgende:
[..]
In ieder geval zes keer op zijn veld. En dan kreeg de boer nadien een bloemetje van Robert.
Nee joh. Je moet dat bloemetje en die circel geheel los van elkaar zien. Het was gewoon toeval dat na die circel Robert met een bloemetje voor die boer kwam.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gut, heeft-ie een schuldgevoel af te kopen?
ja, Robert voelt zich schuldig dat zijn aanwezigheid al dit buitenaardse aantrekt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gut, heeft-ie een schuldgevoel af te kopen?
Maar natuurlijk. Hoe kan ik hier nu iets achter zoeken, alsof alles een complot is zegquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee joh. Je moet dat bloemetje en die circel geheel los van elkaar zien. Het was gewoon toeval dat na die circel Robert met een bloemetje voor die boer kwam.
We hoorden van die boer dat (vermoedelijk) R elders ook al een keer een spinaziecirkel gemaakt heeft. Een graancirkel in een spinazieveld. Dat was echt een forse schadepost. Zoiets kun je echt niet maken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef milagro het volgende:
of denk je dat er asfaltcirkels zouden ontstaan zou Robert naar de Randstad verhuizen? ik denk het niet, de dichtsbijzijnde boer is de sjaak
omg, een spinaziecirkelquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
We hoorden van die boer dat (vermoedelijk) R elders ook al een keer een spinaziecirkel gemaakt heeft. Een graancirkel in een spinazieveld. Dat was echt een forse schadepost. Zoiets kun je echt niet maken.
wat ik eigenlijk ook niet snap is dat een trekkerpad vaak in het midden van een graancirkel ligtquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:51 schreef milagro het volgende:
[..]
omg, een spinaziecirkel![]()
zijn er eigenlijk door believers naar voren gebrachte redenen waarom aliens enkel (of vooral) graanvelden uitkiezen, ik bedoel er zijn toch wel leukere opties, sensationelere opties voor zelfs de doorsnee alien
jazeker, laat ik me tactisch uitdrukken - in de tuin van een zeker iemand die niet opendeed stond begroeiing, die aanleiding gaf tot bespiegelingen hoe een driedimensionale conifeer-bol eruit zou zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:51 schreef milagro het volgende:
zijn er eigenlijk door believers naar voren gebrachte redenen waarom aliens enkel (of vooral) graanvelden uitkiezen, ik bedoel er zijn toch wel leukere opties, sensationelere opties voor zelfs de doorsnee alien
nee, inderdaad, maar ja aliens denken ms praktisch en vooruitquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef bonke het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk ook niet snap is dat een trekkerpad vaak in het midden van een graancirkel ligt
als er al iets is wat op bovennatuurlijke wijze zo`n cirkel kan maken dan zou die niet vanuit het midden van een trekkerpad beginnen
Ik heb nog nooit een zinnige reden gehoord dat een hoogontwikkelde technologie het uberhauopt ergens voor nodig zou hebben om graancirkels te maken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef bonke het volgende:
wat ik eigenlijk ook niet snap is dat een trekkerpad vaak in het midden van een graancirkel ligt
als er al iets is wat op bovennatuurlijke wijze zo`n cirkel kan maken dan zou die niet vanuit het midden van een trekkerpad beginnen
ps: ik vind dit wel een mooie graandinges
[afbeelding]
nou, als de *buitenaardsen* slim zijn ( en dat zullen ze wel zijn ) da doen ze zo`n graandinges een maand voordat er een trekker overheen gaat makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zinnige reden gehoord dat een hoogontwikkelde technologie het uberhauopt ergens voor nodig zou hebben om graancirkels te maken.
Ook weinig blijvend en efficient: de eerste de beste keer dat een boer zijn graan (or whats left of it) maait is het ding pleite. Belangrijk kunnen ze dus niet zijn, want 'ze' kunnen niet op de aanwezigheid rekenen.
Goh!quote:32- Hoeven, Noord Brabant, 22-10-1997.
Gevonden tusen Wolveschans en Groenweg. Voorspeld door een helderziende. 3 Cirkels in winterrogge met diameters van 15, 7 en 2 meter.
misschien als je jezelft een beetje inleest in het onderwerp kom je er snel genoeg achter dat er ook in andere gewassen cirkels/formaties ontstaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:51 schreef milagro het volgende:
[..]
die trekkerpaden lopen vaak over het hele veld, voor besproeiing ed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef bonke het volgende:
[..]
ps: ik vind dit wel een mooie graandinges
[afbeelding]
bron : klik hier
ik ga echt zo huilen nu, hè, man oh man wat een hopeloze serieuziteit weer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:44 schreef huupia34 het volgende:
[..]
misschien als je jezelft een beetje inleest in het onderwerp kom je er snel genoeg achter dat er ook in andere gewassen cirkels/formaties ontstaan
misschien ga je dan wat minder kwistig met deom.
hoewel, mag ik ook ff![]()
, maar dan in reactie op jouw " deskundigheid"
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:44 schreef huupia34 het volgende:
[..]
misschien als je jezelft een beetje inleest in het onderwerp kom je er snel genoeg achter dat er ook in andere gewassen cirkels/formaties ontstaan
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:44 schreef huupia34 het volgende:
[..]
Er zijn echt curieuze dingen onder ja.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb gister nog ff dat boekje van Eltjo Haselhoff erbij gepakt. Daarin staan ook foto's van een cirkel in koolzaad, en iets van wortelen ofzo. Een heel teer gewas iig wat al brak als je er naar keek. Geen voetstappen aangetroffen.
voor onderbroeken lol ga ik wel naar ONZquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga echt zo huilen nu, hè, man oh man wat een hopeloze serieuziteit weer.
omg![]()
doe er wat aan, echt.
iemand die het onstaan van graancirkels tot in het belachelijke door verdedigt moet haast wel belachelijk zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:50 schreef huupia34 het volgende:
[..]
voor onderbroeken lol ga ik wel naar ONZ
jij probeert iets wat een hoop mensen w.o.i. serieus nemen , belachelijk te maken met je grappen en grollen, terwijl je er geen sikkepit vanaf weet![]()
het einge dat je hoeft te weten is toch dat graancircels gewoon door grappenmakers gemaakt worden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:50 schreef huupia34 het volgende:
[..]
voor onderbroeken lol ga ik wel naar ONZ
jij probeert iets wat een hoop mensen w.o.i. serieus nemen , belachelijk te maken met je grappen en grollen, terwijl je er geen sikkepit vanaf weet![]()
meneer haselhoff ook niet, hij is wetenschapper bij philips en onderzoekt het graancirkel gebeuren ook op een wetenschappelijke manierquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er zijn echt curieuze dingen onder ja.
Maar toch zou ik die eerst allemaal echt zelf willen zien voordat ik er een oordeel over kan hebben. Ik ben niet zo goedgelovig
Ik zou het ook liever zelf zien jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er zijn echt curieuze dingen onder ja.
Maar toch zou ik die eerst allemaal echt zelf willen zien voordat ik er een oordeel over kan hebben. Ik ben niet zo goedgelovig
ik kan me niet voorstellen dat een wetenschapper uit naam van phillips onderzoek doet naar het onstaan van graancirkelsquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef huupia34 het volgende:
[..]
meneer haselhoff ook niet, hij is wetenschapper bij philips en onderzoekt het graancirkel gebeuren ook op een wetenschappelijke manier![]()
Op mij komt deze man integer ook over. Tegenwoordig houdt hij zich er zelf niet zoveel meer mee bezig, maar hij heeft er geloof ik zo'n 15 jaar lang onderzoek naar gedaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef huupia34 het volgende:
[..]
meneer haselhoff ook niet, hij is wetenschapper bij philips en onderzoekt het graancirkel gebeuren ook op een wetenschappelijke manier![]()
idd marietje, maar dat kan je hier in den treure vertellen en ik probeer dat ook wel eens tegen beter weten in.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik zou het ook liever zelf zien jaMaar voorlopig doe ik het maar met wat ik er over gelezen heb.
En er zijn idd groepen mensen die zelf ook de meest fantastische figuren in het graan kunnen maken. Maar ik geloof dus zeker wel dat er ook cirkels worden aangetroffen die niet zomaar te verklaren zijn als mensenwerk.
Ooit heb ik er in GB zelf eentje gezien. Heel apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |