Wie meld die cirkels eigenlijk?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja, één van de vorige keren was zijn hele veld platgetrapt zei die boer. Want toen kwamen er ook hordes mensen, die overal dwars doorheen liepen.
Hij noemde zelfs een 'graancirkel' die in een spinazieveld gemaakt was: aanzienlijk deel van de spinazie naar de kloten.
Is inderdaad niet leuk meer.
In dit geval de pa van RvdB.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:20 schreef senesta het volgende:
Wie meld die cirkels eigenlijk?
Enig idee waarom pa dit zou doen? Ik vind het niet zo slim om je eigen zoon voor gek te zetten...quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef iteejer het volgende:
[..]
In dit geval de pa van RvdB.
Het ding is goed te zien vanaf de weg, dus de lokale pers pakt het direct op, en op zijn beurt de nationale pers en media daar achteraan. Denk ik
Pa belde de boer en zei: 'Robbert zag weer lichtbollen, ne is vannacht bezig geweest op je land'. Volgens de betrokken boer, in een exclusief interview met onsquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Beaudillard het volgende:
In dit geval pa van den Broeke omdat Robbert het doorgekregen zou hebben.
Als er in Hoeven iets mafs gebeurt, denk men kennelijk direct aan een dolgeworden Robbert. Dus op die manier opgevat doet die pa aan damage-control door het alvast maar toe te geven misschienquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:24 schreef Pleun het volgende:
Enig idee waarom pa dit zou doen? Ik vind het niet zo slim om je eigen zoon voor gek te zetten...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Pa belde de boer en zei: 'Robbert zag weer lichtbollen, ne is vannacht bezig geweest op je land'. Volgens de betrokken boer, in een exclusief interview met ons![]()
Nee, idd, ik denk dat Robbert echt wel iets in zijn mars heeft. Het is compleet doorgeslagen en belachelijk gemaakt. Niet alleen door zijn pa, maar ook door de media. En hij heeft het toegestaan, vreemde toestand.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:24 schreef Pleun het volgende:
[..]
Enig idee waarom pa dit zou doen? Ik vind het niet zo slim om je eigen zoon voor gek te zetten...
Ja precies!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, idd, ik denk dat Robbert echt wel iets in zijn mars heeft. Het is compleet doorgeslagen en belachelijk gemaakt. Niet alleen door zijn pa, maar ook door de media. En hij heeft het toegestaan, vreemde toestand.....![]()
Deze smilie heeft ie TE vaak toegepast:quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, idd, ik denk dat Robbert echt wel iets in zijn mars heeft. Het is compleet doorgeslagen en belachelijk gemaakt. Niet alleen door zijn pa, maar ook door de media. En hij heeft het toegestaan, vreemde toestand.....![]()
Jij kent dan kennelijk alle believers? Ik heb vanavond veel mensen gezien maar bar weinig believers maar gewoon mensen die interesse hebben. Ik bijvoorbeeld heb nog nooit een graancirkel gezien en het is leuk om te bekijken en zeker ook leuk om een aantal fokkers tegen te komen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas wonen we niet in duckstad waar iedereen braaf 1 euro betaalt aan kwik, kwek en kwak, zo beleefd zijn die 'believers' meestal niet.
Hoezo extreem subjectief?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is grappiger dan 24/7 op Fok overal wat kutcommentaartjes leveren.
Geen idee wie Jul is, ik reageer op jouw generaliserende uitermate subjectieve post.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Je neemt het nu op voor Jul?
Weet je wat je dan bent?.
Mijn post was direct en gericht aan maar 1 persoon, niet aan jou en daarom zeker niet generaliserend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:01 schreef static het volgende:
[..]
Geen idee wie Jul is, ik reageer op jouw generaliserende uitermate subjectieve post.
Wat maakt het in hemelsnaam uit dan of ie echt of nep of platgetrapt is door een kudde hamsters. Jeeeesss, het is gewoon een leuk fenomeen, wees blij dat er in deze nuchtere wereld mensen zijn die eens een grapje uithalen (of misschien wel aliensquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef DzjieDub het volgende:
Maar nou weer even serieus, waren er nu mensen - Fokkers - die verwachtten een "echte", niet door mensenhanden gemaakte graancirkel te vinden? Huupia34 deed dat, maar die was er dus niet bij. Maar anderen zagen dus ook de analyse die op de DCCA website stond, en ik kan me voorstellen dat als je een gelover bent van dergelijke fenomenen, een dergelijke website wel helemaal betrouwbaar overkomt.
Ik ben geen fokkers of andere mensen tegengekomen die andere teleurstelling hadden dan sommigen over wat een wat belabberde graancirkel omdat iets meer kunstwerk wel had gemogen. Maar toch is het dan leuk om te zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef DzjieDub het volgende:
Maar nou weer even serieus, waren er nu mensen - Fokkers - die verwachtten een "echte", niet door mensenhanden gemaakte graancirkel te vinden? Huupia34 deed dat, maar die was er dus niet bij. Maar anderen zagen dus ook de analyse die op de DCCA website stond, en ik kan me voorstellen dat als je een gelover bent van dergelijke fenomenen, een dergelijke website wel helemaal betrouwbaar overkomt.
En toch was het zo, volgens die boer. En er werd niet opengedaan bij zijn huis, terwijl er wel lichten aan waren!quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:13 schreef Atuniel het volgende:
Toch zie ik die R. vd broeke er niet voor aan om zelf die cirkels te maken...
Ja die boer kan zoveel zeggen denk ik .. en als je word belaagd door (roddel)journalisten en je ziet een volkje voor je deur staan doe je deur niet open nee..quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
En toch was het zo, volgens die boer. En er werd niet opengedaan bij zijn huis, terwijl er wel lichten aan waren!
Ach ja sommigen uiten hun frustratie in kunstquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja die boer kan zoveel zeggen denk ik .. en als je word belaagd door (roddel)journalisten en je ziet een volkje voor je deur staan doe je deur niet open nee..
Maar toch.. er word een hoop beweerd over Robert, en ik geef toe het is inderdaad dubieus allemaal omtrent hem. Zoals die genverbrander issieu.. maar er word ook een hoop opgeblazen denk ik zelf, iedereen praat iedereen na, het gaat zn eigen leven leiden.
Kan mij niet indenken dat iemand die publiekelijk belachelijk word gemaakt... daar bovenop nog eens op zn dooiegemakie graancirkels gaat leggen, is niet logisch toch?.
Ik probeer me ook voor te stellen hoe dat dan gegaan is: pa hoort zijn zoon zeggen dat er weer bollen zijn, en ziet dat hij snachts op pad gaat met ongetwijfeld allerlei hulpmiddelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:10 schreef senesta het volgende:
Ach ja sommigen uiten hun frustratie in kunst![]()
En goedemorgen![]()
Het is wel vreemd inderdaad, van de broeke zelf had toch ontkend er iets mee te maken te hebben?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik probeer me ook voor te stellen hoe dat dan gegaan is: pa hoort zijn zoon zeggen dat er weer bollen zijn, en ziet dat hij snachts op pad gaat met ongetwijfeld allerlei hulpmiddelen.
Waarom zegt hij zijn zoon dan niet dat gewoon níet te doen? De man zal best zien wat dat allemaal met zijn zoon's geloofwaardigheid doet, hij is (ex)bankdirecteur ten slotte.
Misschien is hij niet in staat is dat tegen te houden, misschien dat Robbert dat in een soort trance of zo wel móet doen en niet te stoppen is.
Het kwam over als een soort hulpeloosheid van die pa, zoals die boer het zei: 'hij belde en zei, robbert is weer bezig geweest vannacht'.
Die boer gaf bepaald niet de indruk dat hij dit zat te verzinnen of aan te dikken, we stonden toen in zijn eigen achtertuin, en hij gaf echt niet de indruk onder durk te staan of van ons af te willen.
Er werd eerder 'gezegd' dat Broeke UFO's of bollen kon oproepen.. misschien impliceerde de boer met "hij is weer vanacht bezig geweest' .. bezig geweest met het oproepen van de energiebollen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:27 schreef iteejer het volgende:
Die boer gaf bepaald niet de indruk dat hij dit zat te verzinnen of aan te dikken, we stonden toen in zijn eigen achtertuin, en hij gaf echt niet de indruk onder durk te staan of van ons af te willen.
Kijken naar een fenomeen.. leuk toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:37 schreef Fendy het volgende:
Wat gingen jullie nou precies onderzoeken?![]()
Precies, soort van spontane mini meetquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kijken naar een fenomeen.. leuk toch?
Mwah, fenomeen zou ik het denk ik eerder noemen als het nog niet te verklaren was geweest.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kijken naar een fenomeen.. leuk toch?
Er waren toch nog meer foto's gemaakt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies, soort van spontane mini meet![]()
Geen idee, ik heb hem nooit irl gezien. Wat tv of media of meningen van anderen laten zin is altijd selectief, ik zou hem zelf moeten zien om daar uberhaupt een mening over te kunnen hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:30 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb nooit een blik geworpen op de R trn B topics maar zo te horen is het wel een apart figuur.
Is hij écht helemaal * nep en op hol * of heeft hij wel * wat * en is hij daardoor van de kook geraakt ?
Yep, een kliene ontsnapping aan de drukte van alledag, gewoon ad hoc.quote:
Kun je aangeven waar je dat hebt gelezen, dat hij het zelf heeft gebouwd?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:54 schreef Fendy het volgende:
In dit geval heeft die van den Broeke hem gebouwd en zelfs voorspeld dat er in een naburige gemeente ook een cirkel zou liggen. En waarempel....die lag er ook
er zijn tbs-ers die hetzelfde doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kan mij niet indenken dat iemand die publiekelijk belachelijk word gemaakt... daar bovenop nog eens op zn dooiegemakie graancirkels gaat leggen, is niet logisch toch?.
Wat niet? Dat daar een cirkel ligt? Daar ben ik het mee eens... maar waarrrr staat dat Broeke het heeft gedaan. Ik zie geenstijl.nl een wijzende vinger geven aan hem, makkelijk als je zo dichtbij woont ook, waarom weten ze dat zo zeker?? Het is sensatienieuws, scoren over iemand anders heen als je mij vraagt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:20 schreef Kreator het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/014738.html#comments
Echt nieuws is het niet meer hè.
Dus de boer denkt.. iets wat meer mensen zouden moeten doen ipv elkaar na zitten praten imo.quote:"De boer denkt dat het bekende Hoevense medium Robbert van den Broeke het heeft gedaan. "
Niet gelezen, op tv gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kun je aangeven waar je dat hebt gelezen, dat hij het zelf heeft gebouwd?
Want vlgs mij en niet kwaad bedoeld, praat je iemand na die dat heeft gezegd.
ik heb niet gezegt dat ik een echte verwachtte , ik heb een link gegeven naar de site van ptah die een onderzoek hebben verricht. waarin een aantal opmerkelijke zaken werden vernoemd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef DzjieDub het volgende:
Tis niet dat ik hem wil verdedigen... maar als je waarheid wilt weten moet je beginnen met feiten. En niet "die zegt het" als bron gebruiken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:41 schreef tho_Omas het volgende:
Dat er nog mensen zijn die het voor de grootste charlatan van Nederland opnemen.
ik neem het niet voor hem op, ik ga af op feiten, niet op insuniatiesquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:41 schreef tho_Omas het volgende:
Dat er nog mensen zijn die het voor de grootste charlatan van Nederland opnemen.
er zijn nogal wat feiten die zeggen dat et een grote oplichter isquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik neem het niet voor hem op, ik ga af op feiten, niet op insuniaties
De boer vertelde dat er rondom de graancirkel later wat kleine probeersels bij waren gekomen. Bedoel je dit?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Niet gelezen, op tv gezien
De wijze waarop van den B. aangaf dat hij er 'niets mee te maken' had en dus ook het feit dat hij 'doorkreeg' dat elders nog een graancirkel lag, die er dan dus ook lag...
Ik vind het allemaal wel erg toevallig...zo zie je maar...ik denk ook na
Nee, dat was in een naburige gemeente meen ik, dus niet feitelijk in hetzelfde veld van dezelfde boer...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:58 schreef Stali het volgende:
[..]
De boer vertelde dat er rondom de graancirkel later wat kleine probeersels bij waren gekomen. Bedoel je dit?
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat een bezoeker zelf ook eens wilde proberen hoe je een cirkeltje maakt. Dat koren is best uitnodigend.
Nee, die lagen dus echt in hetzelfde veld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, dat was in een naburige gemeente meen ik, dus niet feitelijk in hetzelfde veld van dezelfde boer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |