Bar slecht werkende randapparatuur van de computer. Als je niet 't duurste van 't duurste koopt voor de pc, dan is 't gelijk slecht ondersteunde rommel.quote:
Meestal edit ik dan die laatste post, dat iemand anders een nieuwe moet maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat krijg je als je ineens de laatste post hebt gedaan.
Volgende keer maar aan een ander overlaten dan.
En? Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:53 schreef NanKing het volgende:
Ik heb net belachelijk veel geld uitgegeven met shoppen.
Ik had nodig; een nieuwe stofzuiger, nieuw stijkijzer en nieuwe strijkplank, het volgende kwam ik mee thuis:quote:
Dat ik die hardloopschoenen heb laten staan is idd een schandequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Schande
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat ik die hardloopschoenen heb laten staan is idd een schande.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet dit gebeuren om jouw geldvergrijmerij tegen te houden?
Heel mooi, maar euh, is dat geen gedoe om per kopje te zetten? Ziet er wel heel hip uit hoor, maar ik ben meer van de slobberkoffie (wij rekenen hier in kannen ipv in kopjesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:07 schreef NanKing het volgende:
[..].
[afbeelding]
Is het geen mooi ding.
Het gaat met van die cupjes, je doet een cupje erin haalt het hendeltje naar benden en drukt op 'lopen maar'. Als je dat hendeltje weer naar boven doet, valt het lege cupje in een afvalbakjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Heel mooi, maar euh, is dat geen gedoe om per kopje te zetten? Ziet er wel heel hip uit hoor, maar ik ben meer van de slobberkoffie (wij rekenen hier in kannen ipv in kopjes)
ik jou ook mn levenslichtjequote:
quote:
dolly parton natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:12 schreef NanKing het volgende:
Heul spannend! Wat gaan we dan karaoke-en?
ga je dan net zo gekleed als Ivan in the L word?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dolly parton natuurlijk!
oeeeh en elton john en kiki weet ik hoe ze nog meer heet!!
pas maar op zometeen barst ik in gezang uit voor jullie!
Veel eetplezierquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even lekker ergens eten met Mark (vieren dat hij vakantie heeft, ach je moet wat bedenken toch
). Tot later
![]()
.
Alweer frietjesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:16 schreef liefie_ het volgende:
veel plezier viking!
ik denk dat ik stiekum frietjes ga halen straks!
ow crap dat is waar hequote:
Ach, je bent student of je bent het nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow crap dat is waar he
was ik al weer vergeten
ik wou eigenlijk liever die geweldige roze tuinbroek van kikiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga je dan net zo gekleed als Ivan in the L word?
[afbeelding]
officieel ben ik het niet meer sinds een week... dus eigenlijk kan het niet meer hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ach, je bent student of je bent het niet.
Foeiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
officieel ben ik het niet meer sinds een week... dus eigenlijk kan het niet meer he
ik heb gister heel veel groenten op en laatst ook nog zomaar een zak wortels....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Foei. Het is vanaf nu alleen groenten voor jou, jongedame
.
Nou, voor deze ene keer dan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb gister heel veel groenten op en laatst ook nog zomaar een zak wortels....
mag ik dan nu niet even smokkelen
he jammer ik hou van taarten bakken! maar die kan ik dus niet aan jou kwijt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:07 schreef NanKing het volgende:
Ik ben makkelijk, ik lust bijna alles.
Behalve andijvie en zoete dingen vind ik niet zo lekkert.
ja dat is humus! en dat is geweldig lekker!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:11 schreef NanKing het volgende:
Humus is toch van kikkererwten gemaakt?
Kikkererwten zijn.
Nootjes en chipjes zijn.
oeh dat klonk geweldig tot aan dequote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:20 schreef NanKing het volgende:
Ik zal even hoe laat de trein gaan, dan kom ik naar je toe.
eetse, met je frietjes![]()
deal! want dolly is tof!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen als ik Dolly Parton mag zijn.
Ik vrees dat sommige mensen een sociaal leven hebben....brrrquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
deal! want dolly is tof!
is het trouwens vaker zo stil hier of is het gewoon dat de andere een leven hebben?
kunnen ze dat niet door de week doen als ik er toch niet ben?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vrees dat sommige mensen een sociaal leven hebben....brrr.
ik heb haar niet eens op msnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Zeg dames, kunnen jullie dit niet even via MSN afhandelen?![]()
Ik dacht trouwens dat er echt afgesproken ging worden
.
Ik ben weer terug dus en omdat er iets mis was gegaan met de bestelling kregen we een gratis drankje.
En Mark zegt dat hij gestoord van me wordt, want 'we zijn nog geen 2 seconden thuis en jij zit alweer op Fok!'. Ja maar ik moet m'n schatjes toch even gedag zeggen hier?
Zeg, ik heb niet eens de msn van liefie_quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Zeg dames, kunnen jullie dit niet even via MSN afhandelen?![]()
Ik dacht trouwens dat er echt afgesproken ging worden
.
Gratis drankjes zijn okquote:Ik ben weer terug dus en omdat er iets mis was gegaan met de bestelling kregen we een gratis drankje.
Hmm, mijn vriendin voelde zich ook een beetje euhz...zieligquote:En Mark zegt dat hij gestoord van me wordt, want 'we zijn nog geen 2 seconden thuis en jij zit alweer op Fok!'. Ja maar ik moet m'n schatjes toch even gedag zeggen hier?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb haar niet eens op msn![]()
maar hier kan ik gelukkig dromen![]()
en zeg maar tegen marc sorry namens mij...
ik ben niet expres zo verslavend
ik ben dan ook erg leuk!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]hij heet Mark met een k en je hebt wel een hoge dunk van jezelf hè
. Nee, jullie moeten elkaar ook niet op MSN hebben. Dan is het hier niet meer zo gezellig
http://www.concertzender.nl/cgi/programmagids.php?date=2006-07-14&month=0&detail=17883quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:38 schreef NanKing het volgende:
vanitasvanitatumetomniava, wat is dit voor muziek. Folk iig, maar wat voor?
.
Dank jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
http://www.concertzender.nl/cgi/programmagids.php?date=2006-07-14&month=0&detail=17883
The first deads
For non obedience to the instructions - Maria Farandouri e.a.
Mijn vriendin kijkt Lost tot half 11, en ik doe een poging de waterleiding te ontmantelen. Wat niet lukt. What kind of life is that?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:31 schreef NanKing het volgende:
Hmm, mijn vriendin voelde zich ook een beetje euhz...zielig.
Awww,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt Lost tot half 11, en ik doe een poging de waterleiding te ontmantelen. Wat niet lukt. What kind of life is that?![]()
ik kijk ook lostquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt Lost tot half 11, en ik doe een poging de waterleiding te ontmantelen. Wat niet lukt. What kind of life is that?![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben dan ook erg leuk!
en ik moet nanking wel op msn hebben dan kan ik haar tenminste eens een keertje echt goed verleiden
Hehe, 'k heb nog steeds communistische neigingen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:45 schreef NanKing het volgende:
Wat een strijdlied.
Ik ben ook nog een tijd een rooie geweest.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
maar ze reageert er niet op, helaas voor jou
ja ik ben er ook heel depresief overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
maar ze reageert er niet op, helaas voor jou
Ik ga zometeen 'even' Casablanca kijken, denk ik.
M'n piña colada is trouwens op en nu moet ik de hele avond aan het water
Ik heb wel neigingen maar ik doe er niets meer mee, ik vind rode bewegingen veel te fundamentalistisch, ik werd er gewoon eng vanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hehe, 'k heb nog steeds communistische neigingen...
oh nu reageer je wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:50 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ze mag me wel toevoegen hoor.
Ik heb niet voor niets mijn msn adres zichtbaar, wie toe wil voegen doet zijn of haar best maar.
ik denk dat jij mijn ondertitel maar even moet overnemenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik ben er ook heel depresief over
maar ik ging nog even wachten met mezelf iets aan doen tot na lost want ja dat is natuurlijk ook wel belangrijk
Nu ja, ik laten we 't specifieker uitdrukken: ik ben voor een technocratisch-humanistisch beleid.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb wel neigingen maar ik doe er niets meer mee, ik vind rode bewegingen veel te fundamentalistisch, ik werd er gewoon eng van.
Ik ben weggegaan toen ze begonnen kinderen te 'indoctrineren'.
Dat was voor mij echt een brug te ver.
Voor de rest zijn mensen die actief communistisch bezig zijn (marxistische/lenistische bewegingen) te vast geroest en te idealistisch imo.
Een lichte dictatuur/communistische neigingen vind ik helemaal prima.
Ik ben heel multibespraaktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh nu reageer je wel.
Maar je was zonet natuurlijk even druk met mijn FB vol te stampen.
Ik vind het een beetje zonde om mensen te gaan toevoegen. Het leuke is juist dat we hier lekker met z'n allen kunnen keuvelen. Straks krijg je allemaal van die privé gesprekjes en verwijzingen naar MSN gesprekken. Dus ik houd het mooi bij Fok!, niet dat ik je niet in m'n MSN wil hoor, ik krijg allemaal uitnodigingen voor birthdayparties... precies in de periode dat ik in Roma zit
.
en ik maar denken dat je mij gewoon niet wouquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb m'n msn er juist niet meer staan zodat niet elke creep me toe gaat voegen.![]()
![]()
Het ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je mij gewoon niet wou
de depressies
mooiquote:
wij zijn geen creepsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb m'n msn er juist niet meer staan zodat niet elke creep me toe gaat voegen.![]()
![]()
Ja maar na je betoog van net durf ik je toch niet meer toe te voegen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wij zijn geen creeps. (nou ja, niet altijd
).
Over creeps gesproken... ik had vandaag ineens een kerel in m'n MSN die me wilde zien strippen voor m'n cam en mijn msn-adres van één of andere vage website geplukt had.
Hij had 2 regels getypt, toen trakteerde ik hem op de block.
ik weet niet waar mijn msn adres ergens te verkrijgen is, maar elke week word ik door een stuk of 3 mannen in turkije toegevoegd... die alleen gebrekkig engels kunnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wij zijn geen creeps. (nou ja, niet altijd
).
Over creeps gesproken... ik had vandaag ineens een kerel in m'n MSN die me wilde zien strippen voor m'n cam en mijn msn-adres van één of andere vage website geplukt had.
Hij had 2 regels getypt, toen trakteerde ik hem op de block.
Dat had ik "vroegah" op icq....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet waar mijn msn adres ergens te verkrijgen is, maar elke week word ik door een stuk of 3 mannen in turkije toegevoegd... die alleen gebrekkig engels kunnenen mij nooit willen zeggen waar ze mn email vandaan hebben
ja maar het duurt nu al meer dan een jaar lang en dan elke week gemiddeld 3...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat had ik "vroegah" op icq....
Zat ik ineens met iemand uit Turkije te icq-en, dacht ik dat het een meisje was, bleek het na een kwartier een kerel te zijn. Ja. euh, zoek er dan nog eens af te komen
Scam gastenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het altijd leuk om een beetje contact te onderhouden met buitenlanders, maar ik kreeg altijd alleen maar mail van Ghanezen (of is het Ghanesen?) die voor dominee studeerden.
Euh? Afkappen? Blocken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar het duurt nu al meer dan een jaar lang en dan elke week gemiddeld 3...
het word freaky en irritant
ja het zijn elke keer nieuwequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh? Afkappen? Blocken?
Of bedoel je dat het elke keer nieuwe zijn?
Folteren natuurlijk, de trutquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef Viking84 het volgende:
NanKing is stout trouwens.
Heeft me toch toegevoegd op MSN. Wat moet ik met haar doen?
![]()
voor wat tips gaan kijken in t keldertjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef Viking84 het volgende:
NanKing is stout trouwens.
Heeft me toch toegevoegd op MSN. Wat moet ik met haar doen?
![]()
Dank voor het op de hoogte stellen :-Squote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij zit mijn hond te ruften.
Gatverdamme.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voor wat tips gaan kijken in t keldertje![]()
Zie je, dat krijg je er van met msn, je helpt je eigen reeks overhoopquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:35 schreef NanKing het volgende:
* NanKing hele diepe gesprekken met viking heeft.
Bier moet je ook uit een flesje drinken, behalve wit of bruin bierquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef maedel het volgende:
weet je wat zuur is? Een waterleiding aansluiten terwijl je niet voor loodgieter gestudeerd hebt![]()
Pffff, waar is mijn biertje?![]()
Ik drink trouwens heel erg potteus bier uit de fles...![]()
-wel alcoholvrij, dat dan weer wel-
Nee johquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Zie je, dat krijg je er van met msn, je helpt je eigen reeks overhoop![]()
nee het is mijn reeksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee joh, en het is onze reeks niet alleen het mijne
.
Nu pushte je het eigenlijk net het randje overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee het is mijn reeks
alles is voor liefie!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nu pushte je het eigenlijk net het randje over.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Foei zeg, ben je nou een multitasker of niet.
Ik krijg ineens zin in chips.quote:
ik heb trouwens nog veel chips overquote:
Die binnenkomer hè...quote:
Nouquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
mannen negeren is sowieso goed voor ze
Klein maar fijn tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:22 schreef C.est-malheureux het volgende:
Het is wel een klein groepje lesbo's op fok! hé.
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:22 schreef C.est-malheureux het volgende:
Het is wel een klein groepje lesbo's op fok! hé.
Geheel waar, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit
ooeeeh hamkas zijn de heerlijkste!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef maedel het volgende:
Volgens mij heeft NanKing nog niet genoeg gelobbied![]()
En, jeuh, ik heb Hamka's gevonden![]()
Ik heb zoveel fobo's al volgespammedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef maedel het volgende:
Volgens mij heeft NanKing nog niet genoeg gelobbied![]()
En, jeuh, ik heb Hamka's gevonden![]()
niet op haar best vind ik persoonlijk maar ik had geen zin om verder te googlenquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Andy McDowell ook erg, vooral in Four Weddings and a Funeral:
[afbeelding]
Pret!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
Wat brengt jou hier, zo op de vrijdagavond?
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pret!
Ik vind dat alle lesbies een fotootje moeten posten.![]()
daar kan ik me ook wel heel erg in vinden jaquote:
En ik vind dat jij je paarse genotsknots moet showen in het homo topic (zie ook de OP).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pret!
Ik vind dat alle lesbies een fotootje moeten posten.![]()
Gatverjakkes! Genotsknotsen en trillende labia maken mij een ongelukkige TehRockstar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik vind dat jij je paarse genotsknots moet showen in het homo topic (zie ook de OP).
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik vind dat jij je paarse genotsknots moet showen in het homo topic (zie ook de OP).
*posthistory checkt*.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gatverjakkes! Genotsknotsen en trillende labia maken mij een ongelukkige TehRockstar.
Hé, mag ik er ook zo één?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*posthistory checkt*.
Hm, okay, jij mag blijven.
*TehRockstar exclusief Lesbeautopic polsbandje omdoet
*figuur met ingewikkelde naam die ik niet ga typen ook exclusief Lesbeautopic polsbandje omdoetquote:
Figuur? Klinkt niet erg hartelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*figuur met ingewikkelde naam die ik niet ga typen ook exclusief Lesbeautopic polsbandje omdoet
sjorriequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Figuur? Klinkt niet erg hartelijk. Maar toch bedankt
.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sjorrie
dan maar copy paste, doe ik iets meer moeite voor je
*C.est-malheureux ook Lesbeautopic bandje om doet
Ja!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*checkt FB. Oh je bent een vrouw. Ben jij dat op die foto?
ga je gang hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Ben je het liefje van liefie_ dan? Ik flirt met iedereen hier hoor
NanKing, ga je hier ook vertellen dat je aan één oog doof bent?.
*ook.quote:
ja dat is gemeen van NanKingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga je gang hoorik heb geen liefje
behalve mn levenslichtje dan
maja die laat me zitten met mn humus
Dat scheeltquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat is gemeen van NanKing. Jou helemaal het hoofd op hol jagen en dan vervolgens lekker niet komen.
Wat heb ik een hekel aan dat soort mensen![]()
.
ja ik helemaal mn benen scheren voor de verandering!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat is gemeen van NanKing. Jou helemaal het hoofd op hol jagen en dan vervolgens lekker niet komen.
Wat heb ik een hekel aan dat soort mensen![]()
.
kssjjttt, weg jij danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik heb ook een hekel aan dat soort mensen.
och arm!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing gaat stilletjes in een hoekje, huilen, huilen, huilen.
that breaks my heartquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing gaat stilletjes in een hoekje, huilen, huilen, huilen.
Gelukkig moarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
och arm!!![]()
ik hou nog wel van je hoor!
Ik ben er alweerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
that breaks my heart. Ik kan niet tegen huilende vrouwen
Kom maar gauw terug, hoor
![]()
kaarsje?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
serieus nu ruik ik dat kaarsje weer heel erg!
Pas uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
serieus nu ruik ik dat kaarsje weer heel erg!
don't go breaking my heart!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
that breaks my heart. Ik kan niet tegen huilende vrouwen
Kom maar gauw terug, hoor
![]()
ja maar het is zo lekkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pas uit, dadelijk word je weer misselijk.
Liefie_ heeft een hele innige relatie met haar kaarsje, wat in een witkleurig potje met bloempjes zit.quote:
ik heb vorige week een intense afaire gehad met een kaarsje die hier een beetje te volgen was...quote:
je hebt het onthoudenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Liefie_ heeft een hele innige relatie met haar kaarsje, wat in een witkleurig potje met bloempjes zit.
ik niet!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg lief, al zeg ik het zelf.
Bijna he lieverdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik niet!
we vullen elkaar aan!
ik zou haast gaan denken dat we een geweldig koppel zijn
ik neem er genoegen meequote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:29 schreef Viking84 het volgende:
![]()
zitten jullie elkaar weer eens voor niks op te naaien?
he verdoriequote:
het klinkt toch altijd wat verdacht als jij dat zegt...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Dames, dames. Spelling en liefie_ zijn onbegonnen werk. Maar dat maakt d'r niet minder grappig.![]()
wbquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Dames, dames. Spelling en liefie_ zijn onbegonnen werk. Maar dat maakt d'r niet minder grappig.![]()
Beetje tv gaan kijken. Toen toch maar een rondje gaan joggen in de hoop dat m'n kwaadheid weg zou zakken door de lichamelijk inspanning. Dat hielp idd wel iets.quote:
Vertrouw me toch gewoon.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het klinkt toch altijd wat verdacht als jij dat zegt...
(waarom heeft fok die msn smiley met die wenkbrauw niet... die was erg passend geweest)
waar ben je boos op?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Beetje tv gaan kijken. Toen toch maar een rondje gaan joggen in de hoop dat m'n kwaadheid weg zou zakken door de lichamelijk inspanning. Dat hielp idd wel iets.
jij houdt ook niet van vogels he?quote:
crap!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Je hebt trouwens wel weer tietenfoto's gemist liefie_.
Meisje jarenlang verkracht door vier manquote:
vogels?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij houdt ook niet van vogels he?
nou oke dan
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
crap!
wie wat waar en wanneer??
als het ynske was pas ik
dat is dan ook een goede reden voor pure haatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Meisje jarenlang verkracht door vier man
Ik las dat bericht. Oud zeer dat bovenkwam. (laaaang niet zo erg als in dat bericht hoor).
Ik voel niet vaak pure haat, maar dan wel.
mensen die vogels niet vertrouwen vind ik erg betrouwbaarquote:
oooeeehquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Nee, van mij. Ik zoek een linkje voor je.
* NanKing knuffel smiley zoektquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Meisje jarenlang verkracht door vier man
Ik las dat bericht. Oud zeer dat bovenkwam. (laaaang niet zo erg als in dat bericht hoor).
Ik voel niet vaak pure haat, maar dan wel.
[Lesbeau] #7; Toto, I think we're not in Kansas anymore...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooeeeh
ik voel me net een verwend amerikaans kindje op kerstochtend!!
crap ik wou net iets onaardigs zeggen over kleren en hoe nutteloos ze zijn en dan is het nog een leuk topje ook!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[Lesbeau] #7; Toto, I think we're not in Kansas anymore...
Ergens in dat topic iig.
Ik weet nog hoe teleurgesteld je was de vorige keer toen je geen foto's te zien kreeg. Maar het ging om m'n nieuwe kleren natuurlijk.
En ik heb een hekel aan vogels.Vooral duiven, irritante kutbeesten
een scheutje viking erbij voor de hete nachten en het is helemaal perfectquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
crap ik wou net iets onaardigs zeggen over kleren en hoe nutteloos ze zijn en dan is het nog een leuk topje ook!
en de borsten zijn ook leuk
en vogels zijn alles behalve leuk![]()
![]()
![]()
![]()
misschien he.. zouden wij ook bijna een ideaal koppel zijn...
misschien als ik jou en nanking nou kon mixen...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een scheutje viking erbij voor de hete nachten en het is helemaal perfect.
ja helaas moet ik je humor vervangen als ik je kloon...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Tijd voor een org meet!
Wat maak ik toch slechte grapjes altijd.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja helaas moet ik je humor vervangen als ik je kloon...
volgens mij had ik nog wel wat onderdelen liggen van schaap dolly...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja daar heb jij wel oren naar, hè, potje van me![]()
Wat moest jij met een schaap?!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja helaas moet ik je humor vervangen als ik je kloon...
volgens mij had ik nog wel wat onderdelen liggen van schaap dolly...
kroelenquote:
Als je mij maar niet gaat oppeuzelen na het kroelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kroelen
je weet toch wel dat wij schaapjes hebben!
ik heb nog een foto geplaatst van bartje
die nu al opgepeuzeld is geloof ik
jammer je leek me wel smakelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je mij maar niet gaat oppeuzelen na het kroelen.
Vuigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nu moet je me toch eens uitleggen wat je met 'vuig' bedoelt
Puik is wel een vuig woordquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Vuig is wel een puik woord.
deze is beter he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Vind je sommige mensen in de andere sc ook zo deprimerend liefie_?![]()
je bedoeld genieten met mate en zo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je kunt ook proeven zonder me daadwerkelijk te verorberen.![]()
Blame het gewoon op ons, we zijn te leuk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
deze is beter he?
maja ik vind mezelf ook een tikje deprimerend hier zo op de vrijdagaaf achter de laptop
potverdorie!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
Ik kroel momenteel met bovenstaande gozer.
NEE!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie!
die moet je afstaan!
aan mij!!
ik ben verliefdwat een fijn gevoel in mn buik!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
Ik kroel momenteel met bovenstaande gozer.
crap ik wil echt mensen/ dieren kunnen mixen! (niet met elkaar hoor!)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat pootje.
Die van mij nu:
[afbeelding]
en wel wat van zeggen want het was heul veul ( lol @ NanKing) werk om die foto hier te krijgen
De jouwe is ook leukquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat pootje.
Die van mij nu:
[afbeelding]
en wel wat van zeggen want het was heul veul ( lol @ NanKing) werk om die foto hier te krijgen
Whehehehequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:24 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Poepieieieieie!!!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
WheheheheWonderbaarlijk altijd in welke rare bochten die beesten kunnen liggen.
Laatste kattenfoto van mijn kant vandaag.
Mijn sletje. 27 euro![]()
[afbeelding]
Vast wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]die van mij is ook dol op dozen
heb ik die niet in het kattentopic gezien?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dag potten
* vanitasvanitatumetomniava gaat op vakantie
Veel plezier op vakantie!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dag potten
heul veul plezierquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dag potten
Pas je dan ook gelijk op m'n ouders? Daar wonen de poezebeesten namelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef liefie_ het volgende:
ooeeeh ingeving!
twist zal ik op jou kat passen als je op vakantie gaat!
potverdorie dat maakt de zaak wat ingewikkelderquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pas je dan ook gelijk op m'n ouders? Daar wonen de poezebeesten namelijk.
Ik wil in Utrecht ook een pluizebol.
het is niet het bed... dat is mooiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
Niet bang voor je bed zijn.
Je kunt het, kom op, face your demons.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pas slapen als NanKing ook gaat slapen. Dat adhd'tje gaat maar door
De fusten komen wel op, hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef NanKing het volgende:
Heul veul plezier, vanitasvanitatumetomniava.
Goed op jezelf passen hoor!.
nee?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:54 schreef NanKing het volgende:
[..]. Je mag wel zeggen als ik me bek moet houden, ik ben niet van suiker gemaakt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |