Ja maar na je betoog van net durf ik je toch niet meer toe te voegen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wij zijn geen creeps. (nou ja, niet altijd
).
Over creeps gesproken... ik had vandaag ineens een kerel in m'n MSN die me wilde zien strippen voor m'n cam en mijn msn-adres van één of andere vage website geplukt had.
Hij had 2 regels getypt, toen trakteerde ik hem op de block.
ik weet niet waar mijn msn adres ergens te verkrijgen is, maar elke week word ik door een stuk of 3 mannen in turkije toegevoegd... die alleen gebrekkig engels kunnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wij zijn geen creeps. (nou ja, niet altijd
).
Over creeps gesproken... ik had vandaag ineens een kerel in m'n MSN die me wilde zien strippen voor m'n cam en mijn msn-adres van één of andere vage website geplukt had.
Hij had 2 regels getypt, toen trakteerde ik hem op de block.
Dat had ik "vroegah" op icq....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet waar mijn msn adres ergens te verkrijgen is, maar elke week word ik door een stuk of 3 mannen in turkije toegevoegd... die alleen gebrekkig engels kunnenen mij nooit willen zeggen waar ze mn email vandaan hebben
ja maar het duurt nu al meer dan een jaar lang en dan elke week gemiddeld 3...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat had ik "vroegah" op icq....
Zat ik ineens met iemand uit Turkije te icq-en, dacht ik dat het een meisje was, bleek het na een kwartier een kerel te zijn. Ja. euh, zoek er dan nog eens af te komen
Scam gastenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het altijd leuk om een beetje contact te onderhouden met buitenlanders, maar ik kreeg altijd alleen maar mail van Ghanezen (of is het Ghanesen?) die voor dominee studeerden.
Euh? Afkappen? Blocken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar het duurt nu al meer dan een jaar lang en dan elke week gemiddeld 3...
het word freaky en irritant
ja het zijn elke keer nieuwequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh? Afkappen? Blocken?
Of bedoel je dat het elke keer nieuwe zijn?
Folteren natuurlijk, de trutquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef Viking84 het volgende:
NanKing is stout trouwens.
Heeft me toch toegevoegd op MSN. Wat moet ik met haar doen?
![]()
voor wat tips gaan kijken in t keldertjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef Viking84 het volgende:
NanKing is stout trouwens.
Heeft me toch toegevoegd op MSN. Wat moet ik met haar doen?
![]()
Dank voor het op de hoogte stellen :-Squote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij zit mijn hond te ruften.
Gatverdamme.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voor wat tips gaan kijken in t keldertje![]()
Zie je, dat krijg je er van met msn, je helpt je eigen reeks overhoopquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:35 schreef NanKing het volgende:
* NanKing hele diepe gesprekken met viking heeft.
Bier moet je ook uit een flesje drinken, behalve wit of bruin bierquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef maedel het volgende:
weet je wat zuur is? Een waterleiding aansluiten terwijl je niet voor loodgieter gestudeerd hebt![]()
Pffff, waar is mijn biertje?![]()
Ik drink trouwens heel erg potteus bier uit de fles...![]()
-wel alcoholvrij, dat dan weer wel-
Nee johquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Zie je, dat krijg je er van met msn, je helpt je eigen reeks overhoop![]()
nee het is mijn reeksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee joh, en het is onze reeks niet alleen het mijne
.
Nu pushte je het eigenlijk net het randje overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee het is mijn reeks
alles is voor liefie!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nu pushte je het eigenlijk net het randje over.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Foei zeg, ben je nou een multitasker of niet.
Ik krijg ineens zin in chips.quote:
ik heb trouwens nog veel chips overquote:
Die binnenkomer hè...quote:
Nouquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
mannen negeren is sowieso goed voor ze
Klein maar fijn tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:22 schreef C.est-malheureux het volgende:
Het is wel een klein groepje lesbo's op fok! hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |