En dankzij Wonderer, met haar tornadowaarschuwing.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vond vroeger The Wizard of Oz eng.
Dat snap ik nu ook niet meer. Ik had wel meer van die vreemde dingen vroeger geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]waarom?
Ik vond E.T. eng toen die mannen in hun ruimtepakken binnen kwamen.
Met Prins Erikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik was gek op de kleine zeemeermin. Die kon ik echt 40 keer achter elkaar bekijken.
E.T. is liefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
E.T. was doodeng. Ik heb echt wekenlang nachtmerries gehad van dat mormel.
Gaan jullie dan ook op het forum posten? *liefkijk*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Straks het laatste Arthur verhaal nog even lezen trouwens. De laatste redde ik niet meer vannacht.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook op het forum posten? *liefkijk*
Ik was nogal gecharmeerd van David Bowie in de jeugdfilm 'Labyrinth'quote:
Die film MOET iknog een keer zien, net als the Dark Crystalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik was nogal gecharmeerd van David Bowie in de jeugdfilm 'Labyrinth'
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik was nogal gecharmeerd van David Bowie in de jeugdfilm 'Labyrinth'
[afbeelding]
Ja ik herinner me dat ik die ook erg tof vond. Maar van de film an sich weet ik vrijwel niks meer van.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die film MOET iknog een keer zien, net als the Dark Crystal![]()
.
S-sorry!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg homo's!
Lesbeau-topic! Gaan ze een beetje foto's van mannen posten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg homo's!
Lesbeau-topic! Gaan ze een beetje foto's van mannen posten.![]()
![]()
En de hoofdrolspeelster Jennifer uit Labyrinth:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het meisje uit the Dark Crystal. Ofja, meisje... Gelfling.
Hebben wij dan niet ons best gedaan om 't goed te makenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, waar zijn die andere meiden als ik ze nodig heb?
kan ik dan nog een positieve bijdrage leveren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hebben wij dan niet ons best gedaan om 't goed te maken
Weet jij 't weet ik 't....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan ik dan nog een positieve bijdrage leveren.
ja hier kan ik wel typen dat ze vanavond in het andere topic niet zo lief voor je warenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Weet jij 't weet ik 't....
Ja nu ja, och...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hier kan ik wel typen dat ze vanavond in het andere topic niet zo lief voor je waren
nee die staan daar niet meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava zit nu 't hele internet af te struinen voor bijzondere plaatjes...
niet dát soort plaatjes, Stroek, bijzondere plaatjes bedoel ik. (hoewel ik erotisch getinte plaatjes niet schuw)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die staan daar niet meer
die staan alleen lokaal![]()
Ik mag er toch niet over zeuren las ik net.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:25 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
Deze film heb ik net (gedeeltelijk) gezien![]()
![]()
sorry voor de kerel op de foto
nee hoor geen sorry zeggen die meneer is heul niet lelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:25 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
sorry voor de kerel op de foto
wordt dit je volgende avatar?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
nog één pic:
[afbeelding]
Nou, truste dan ook maar..
Kopje koffie dan maar ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Wakker, wakker, wakker is volgens mij iets anders.![]()
![]()
Eerst even joggen zo en daarna koffie graag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kopje koffie dan maar ?![]()
of had je liever Thee, want dat kan ook hoor![]()
Ja het koekje moet je zelf maar regelen hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
*zit met de koffie achter de pc*
Bedankt Stroek![]()
Ik hoef en heb ook geen koekje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het koekje moet je zelf maar regelen hoor
die hebben we hier niet![]()
Heb je lichtroze nagellak op je teennagels?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik drukte net m'n pc uit met m'n grote teen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik drukte net m'n pc uit met m'n grote teen
Geen tuinbroek?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Crisis! Ik heb een jurkje gekocht!
Dat vraagt om foto's.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Crisis! Ik heb een jurkje gekocht!
Nee, sorryquote:
doe dat jurkje eens aan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, sorry
Ik heb nog even geen foto waar ik hem aan heb
Ohja, de foto is gemaakt met m'n telefoon dus vergeef me voor de slechte kwaliteit.
[afbeelding]
En dit truitje heb ik ook gekocht net
[afbeelding]
Viking tochquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe dat jurkje eens aan?
Ik heb een nieuwe wallpaper nodig
Alsof heteromannen zich wel in dat jurkje of truitje gaan hijsenquote:
Ze heeft nog een heel leuk hoofd ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, maar serieus. Ik zie daar een erg mooi vrouwenlichaam![]()
![]()
dat heb ik nooit gezien, dus kan ik niet over oordelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze heeft nog een heel leuk hoofd ook![]()
.
Toon hier hoe je er NU uitziet #3quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezien, dus kan ik niet over oordelen
hint hint
ik heb net trouwens even 'Strikt' van Minke Douwesz uit de bieb gehaaldBen benieuwd. Weet niet zo goed wat ik moet verwachten
*Note to self; morgen even naar de bieb dat boek halenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezien, dus kan ik niet over oordelen
hint hint
ik heb net trouwens even 'Strikt' van Minke Douwesz uit de bieb gehaaldBen benieuwd. Weet niet zo goed wat ik moet verwachten
Kan je nagaan wat jij met ons doet!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Jullie maken me verlegen!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor viking dan
Meer van mezelf krijg ik er niet op zo met m'n telefoon
[afbeelding]
Niet! Je was heel homo naar Chicago aan het luisterenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik luister Brigitte Kaandorp.
.
Nu, ja!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet! Je was heel homo naar Chicago aan het luisteren.
Ik heb die film heul niet gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu, ja!
Maar zeg zou zelf, daar speel Catharina Zeta-Jones in mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |