Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:22 schreef C.est-malheureux het volgende:
Het is wel een klein groepje lesbo's op fok! hé.
Geheel waar, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit
ooeeeh hamkas zijn de heerlijkste!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef maedel het volgende:
Volgens mij heeft NanKing nog niet genoeg gelobbied![]()
En, jeuh, ik heb Hamka's gevonden![]()
Ik heb zoveel fobo's al volgespammedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef maedel het volgende:
Volgens mij heeft NanKing nog niet genoeg gelobbied![]()
En, jeuh, ik heb Hamka's gevonden![]()
niet op haar best vind ik persoonlijk maar ik had geen zin om verder te googlenquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Andy McDowell ook erg, vooral in Four Weddings and a Funeral:
[afbeelding]
Pret!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
Wat brengt jou hier, zo op de vrijdagavond?
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pret!
Ik vind dat alle lesbies een fotootje moeten posten.![]()
daar kan ik me ook wel heel erg in vinden jaquote:
En ik vind dat jij je paarse genotsknots moet showen in het homo topic (zie ook de OP).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pret!
Ik vind dat alle lesbies een fotootje moeten posten.![]()
Gatverjakkes! Genotsknotsen en trillende labia maken mij een ongelukkige TehRockstar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik vind dat jij je paarse genotsknots moet showen in het homo topic (zie ook de OP).
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik vind dat jij je paarse genotsknots moet showen in het homo topic (zie ook de OP).
*posthistory checkt*.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gatverjakkes! Genotsknotsen en trillende labia maken mij een ongelukkige TehRockstar.
Hé, mag ik er ook zo één?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*posthistory checkt*.
Hm, okay, jij mag blijven.
*TehRockstar exclusief Lesbeautopic polsbandje omdoet
*figuur met ingewikkelde naam die ik niet ga typen ook exclusief Lesbeautopic polsbandje omdoetquote:
Figuur? Klinkt niet erg hartelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*figuur met ingewikkelde naam die ik niet ga typen ook exclusief Lesbeautopic polsbandje omdoet
sjorriequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Figuur? Klinkt niet erg hartelijk. Maar toch bedankt
.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sjorrie
dan maar copy paste, doe ik iets meer moeite voor je
*C.est-malheureux ook Lesbeautopic bandje om doet
Ja!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*checkt FB. Oh je bent een vrouw. Ben jij dat op die foto?
ga je gang hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Ben je het liefje van liefie_ dan? Ik flirt met iedereen hier hoor
NanKing, ga je hier ook vertellen dat je aan één oog doof bent?.
*ook.quote:
ja dat is gemeen van NanKingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga je gang hoorik heb geen liefje
behalve mn levenslichtje dan
maja die laat me zitten met mn humus
Dat scheeltquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat is gemeen van NanKing. Jou helemaal het hoofd op hol jagen en dan vervolgens lekker niet komen.
Wat heb ik een hekel aan dat soort mensen![]()
.
ja ik helemaal mn benen scheren voor de verandering!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat is gemeen van NanKing. Jou helemaal het hoofd op hol jagen en dan vervolgens lekker niet komen.
Wat heb ik een hekel aan dat soort mensen![]()
.
kssjjttt, weg jij danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik heb ook een hekel aan dat soort mensen.
och arm!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing gaat stilletjes in een hoekje, huilen, huilen, huilen.
that breaks my heartquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing gaat stilletjes in een hoekje, huilen, huilen, huilen.
Gelukkig moarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
och arm!!![]()
ik hou nog wel van je hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |