Dat was dan ook de bedoeling.quote:
Chowi?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef Chowi het volgende:
JDude?
Ga je gang.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef Het_Biertje het volgende:
kan deze sticky?
Je weet wel.quote:
Ik wacht in spanning.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef Kook het volgende:
Topic bijna af!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Afgesneden piemels.
quote:
Graag?quote:
Mag ik mijn verwachtingen hoog leggen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef Kook het volgende:
Topic bijna af!
Ik heb trouwens geen huis meer hè, dank je.quote:
Wanneer anders?quote:
Letter nummer 13 uit het alfabet, in hoofdletter. Letter nummer 3 in het klein. En letter nummer 4 in het groot.quote:
En waarom ben je hier dan niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen huis meer hè, dank je.
Hell yes.quote:
Van LSD:quote:
Van GHB:quote:LSD wordt in het algemeen als een vrij weinig toxische stof beschouwd. Er zijn geen bekende gevallen van overdosis. Een normale dosis ligt tussen de 80 en 300 microgram. De LD50-dosis wordt geschat op 1 tot 3 milligram per kg lichaamsgewicht. Bij een gewicht van 60 kilo komt dit neer op 60 tot 180 milligram, wat circa 1000x de normale dosis is. Dit maakt een accidentele overdosis onwaarschijnlijk.
quote:While extrapolation from animal LD50 studies is at best an approximation of a drug's toxicity for humans, the rat LD50 of 1.7 g/kg of body weight would translate into 85 g (3 ounces) for a 50 kg (110 pound) person. This would equate to roughly 10 to 15 heaping teaspoons of GHB - rather more than anyone is likely to ingest at one time.
It should also be noted that Laborit's LD50 was based on injecting the GHB, rather than taking it orally, as humans normally do. Injecting GHB at least doubles its effect, as Laborit noted. (1) Thus a 50 kg/110 pound person would really need 170g (6 ounces) or 20 - 30 heaped teaspoons of GHB taken orally, to equal the rat LD50.
Another estimate of the human lethal dose is provided by the official package insert for the legal French GHB drug (Gamma - OH), where the human LD50 is stated as 4.28 g/kg. This would equate to an oral lethal dose in excess of 200g (7 ounces) for a 50 kg/110 pound person.
Ohja!quote:
Portemonnee in huis laten liggen. Ik kan dus niet met de trein.quote:
Neuh, dat maakt me niet zoveel uit, die mag 'm houden, anders heeft 'ie helemaal niks meer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Letter nummer 13 uit het alfabet, in hoofdletter. Letter nummer 3 in het klein. En letter nummer 4 in het groot.
Helaas, op andere momenten ben ik reeds verhinderd.quote:
Rij zwart. Stap in aan de dorpskant van het station en stap uit bij het laatste station. Voila.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Portemonnee in huis laten liggen. Ik kan dus niet met de trein.
Heb je beide al eens geprobeerd, dan?quote:
Ik denk dat het er wel meer zijn, maar die staat ook op het lijstje ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Letter nummer 13 uit het alfabet, in hoofdletter. Letter nummer 3 in het klein. En letter nummer 4 in het groot.
Oh. Dan kan het niet anders. Niet dat het me nu niet schikt hoor, maar ik leef graag naar zoiets toe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helaas, op andere momenten ben ik reeds verhinderd.
Durf niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Rij zwart. Stap in aan de dorpskant van het station en stap uit bij het laatste station. Voila.
Datzelfde heb ik! Nou, nu dan maar, hm?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh. Dan kan het niet anders. Niet dat het me nu niet schikt hoor, maar ik leef graag naar zoiets toe.
Ze is zaterdag te vinden op een terras inquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helaas, op andere momenten ben ik reeds verhinderd.
Je bent me voor!quote:
Samen metquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is zaterdag te vinden op een terras inZwolle
.
Beter nog. Rij de andere kant uit. Tot het eindpunt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
Rij zwart. Stap in aan de dorpskant van het station en stap uit bij het laatste station. Voila.
Oh MY GOD... raap me op....quote:
Hou nou eens op, ik kan het niet helpen dat die borden onlogisch zijn daar in het zuiden!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Beter nog. Rij de andere kant uit. Tot het eindpunt.
Stap over in de Intercity naar Maastricht.
Stap in 's Hertogenbosch uit (DIT IS EEN BELANGRIJKE STAP!)
Neem de trein aan de overzijde van het perron. Stap vier stations verder uit.
Dan moet je maar op straat slapen. Gelukkig is het mooi weer. En zijn er geen beren. Zolang je die ontsnapte uit het circus niet meetelt dan. Maar die is toch tam. Zegt 'men'. En niet hongerig. Hij heeft immers een week geleden nog gegeten.quote:
In Zwolle kan je niet overstappen in de trein naar Maastricht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Beter nog. Rij de andere kant uit. Tot het eindpunt.
Stap over in de Intercity naar Maastricht.
Stap in 's Hertogenbosch uit (DIT IS EEN BELANGRIJKE STAP!)
Neem de trein aan de overzijde van het perron. Stap vier stations verder uit.
Ik wil niet dóód! Oh, Q, held. Réd me.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je maar op straat slapen. Gelukkig is het mooi weer. En zijn er geen beren. Zolang je die ontsnapte uit het circus niet meetelt dan. Maar die is toch tam. Zegt 'men'. En niet hongerig. Hij heeft immers een week geleden nog gegeten.
Nee, daarom was de eerste stap ook "Rij de andere kant uit".quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:14 schreef Q. het volgende:
In Zwolle kan je niet overstappen in de trein naar Maastricht.
Morgen weer. Voor vandaag heb ik al een goede daad gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil niet dóód! Oh, Q, held. Réd me.
Nee. Utrecht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, daarom was de eerste stap ook "Rij de andere kant uit".
Of stuurde jij die arme Chowi naar 't Harde?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:14 schreef Q. het volgende:
[..]
In Zwolle kan je niet overstappen in de trein naar Maastricht.
Oh, excuus. Dan klopt mijn verhaal inderdaad niet.quote:
Nee, maar omdat je een overdosis voorstelde dacht ik even te melden dat dat niet zomaar gaat of je moet echt veel nemen. En dat is toch veels te duur.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je beide al eens geprobeerd, dan?
Oh ja, 3 minuten, mijn god.. als een píer..quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:23 schreef Q. het volgende:
Topickiller.
Daar ging hij bijna weer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja, 3 minuten, mijn god.. als een píer..
Chowi weg oh noes!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef Misstique het volgende:
Tja, het is wel weer tekenend. Chowi is weg en alle communicatie stopt.
Ik ook, hopelijk word ik niet wakker om morgen te werken.quote:
Doe je wel voorzichtig?quote:
Het was me nog niet opgevallen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef Misstique het volgende:
Chowi is weg
Ik kan hem nauwelijks bevatten. Maar het lukte toch. Mooi, mooi.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:25 schreef Kook het volgende:
Hoe vind je 'em, e? [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
Hoe tekenend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik kan hem nauwelijks bevatten. Maar het lukte toch. Mooi, mooi.
Niks over Enschede, ventje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef JDude het volgende:
Koninklijke Grolsch - Enschede. Het enige puike aan die stad.
Zo dácht ik er ook ooit overquote:
Hè, huh?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:40 schreef ehqo het volgende:
Nu ga ik hakkelen, heb ik het wel bij het rechte eind?
"Ga rechts op de rotonde, derde afslag."quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:41 schreef Kook het volgende:
"Het is maar net wat je er zelf van maakt."
Ik breng teveel tijd door in wagens met navigatiesysteem.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:43 schreef JDude het volgende:
"Ga rechts op de rotonde, derde afslag."
Och, de stad is ook wel aardig. Het is een andere wrok, die even kwam bovendrijven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:44 schreef ehqo het volgende:
Ach ik kom er nu 4 jaar en vind het een toffe stad. Rustig als je wil, en gemoedelijk als je wil. Al zou ik voor het echte contempleren Apeldoorn niet op willen geven, de bossen en heides op fietsafstand zijn een zegen.
Hoe gaat men "links op de rotonde, de [x]de afslag"?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
"Ga rechts op de rotonde, derde afslag."
In Engeland.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:45 schreef Kook het volgende:
Hoe gaat men "links op de rotonde, de [x]de afslag"?
In de kreukels.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:45 schreef Kook het volgende:
[..]
Hoe gaat men "links op de rotonde, de [x]de afslag"?
+3 scherp.quote:
Of is het óp Engeland. Ook niet hè. Ten eerste bestaat die homp klei ook uit Schotland en Wales, en ten tweede is het met zijn omvang meer een klein continent dan een eiland.quote:
In.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Of is het óp Engeland. Ook niet hè. Ten eerste bestaat die homp klei ook uit Schotland en Wales, en ten tweede is het met zijn omvang meer een klein continent dan een eiland.
"Óp Groot-Brittannië" ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Of is het óp Engeland. Ook niet hè. Ten eerste bestaat die homp klei ook uit Schotland en Wales, en ten tweede is het met zijn omvang meer een klein continent dan een eiland.
Dat zou nog een optie kunnen zijn, natuurlijk.quote:
"Keep the soul alive."quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef Kook het volgende:
"Ga er voor, JD. Doe je díng."
Ik denk dat de Politie zometeen een extra surveillancerondje door je straat maakt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vraag me af wat de buren dachten toen ze me zojuist hoorde tieren. Ze weten namelijk wél dat ik alleen thuis ben maar niet dat ik een recalcitrante computer heb.
Dit klinkt als illegale praktijken met een dertienjarig meisje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef JDude het volgende:
"PLOP!!. Zei de beugel.
Och, dat ben ik gewend. Henk en ik zijn inmiddels goede vrienden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat de Politie zometeen een extra surveillancerondje door je straat maakt.
Daar zullen de vrouwen erg blij mee zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:07 schreef Kook het volgende:
Ik zit er niet vaak naast.
Die ook, ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar zullen de vrouwen erg blij mee zijn.
Gaat het om '74976_DSC04905b.JPG'?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:46 schreef JDude het volgende:
De Postbank (voor mijn pinpas, met opdruk van één van de foto's uit mijn fotoboek).
Neen, 74976_DSC02885.JPG.quote:
Een goeie, betere zelfs, keuze. '74976_DSC04905b.JPG' zou je pas op zijn minst 'niet erg parmantig' hebben gemaakt.quote:
Ik moet vaker refreshenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:14 schreef Janetje het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.
Ik ben behoorlijk vrolijk.
Zo vrolijk was ik nooit.
Ja joh, stomme trut.quote:
Lief doen of je slaapt op de krakende bank.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja joh, stomme trut.
F5en is toch niet zo moeilijk.
Rot op zeg.
Ja schatje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lief doen of je slaapt op de krakende bank.
Goed zo, stukken beter. Ik ben ook maar een druk mens weet je.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja schatje.
F5en is soms wat lastig.. t knopje is zo klein.. dat is niet zo snel te vinden, daar hebben meer mensen last van.
Kom hier, dan masseer ik je schouders.
wwwwweeewwtje dan man....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed zo, stukken beter. Ik ben ook maar een druk mens weet je.
dat is voor mij al een tijd geledenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:05 schreef ehqo het volgende:
Den laatsten schooldag.
ach, geniet er van, als je gaat werken heb je niet zoveel vrij meerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
De échte laatste laat nog op zich wachten.
Dat ligt er maar net aan. Awel, ik ga wat voorbereidingen treffen en mij richting Enschede begeven. Werk ze dan maar he.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, geniet er van, als je gaat werken heb je niet zoveel vrij meer
halloquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:40 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
dat komt vanzelf, maar dan ga ik via onbeveiligd wireless in de buurt hier internettenquote:
Holy... anders ben je blauw ofzoquote:
oh ja, je bent er al een tijd niet geweestquote:
Ik zie het nu voor het eerstquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh ja, je bent er al een tijd niet geweest
Nieuw subforum stad & streek iigquote:
Ja,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:39 schreef Misstique het volgende:
jackson! Je leeft nog!
Over een kwartier moet ik weg en ik lig nogsteeds in bed..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:56 schreef Kook het volgende:
Ik ben er nog even, lieve meisjes, over een krap uurtje gaat mijn bus.
I won't hold it against you, If you don't hold it against me.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Over een kwartier moet ik weg en ik lig nogsteeds in bed..
Klinkt als een redelijke afspraak.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:57 schreef Kook het volgende:
[..]
I won't hold it against you, If you don't hold it against me.
En waar gaat de bus heen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:56 schreef Kook het volgende:
Ik ben er nog even, lieve meisjes, over een krap uurtje gaat mijn bus.
hoog?quote:
Harderwijk? Kampen? Zwolle? Hoogeveen?quote:
Zwolle ligt in het oosten.quote:
Dat ligt er maar net aan wat je referentiepunt is.quote:
De clown?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Janetje het volgende:
It's alive.
Dat klinkt heel exotisch.quote:
Nee, die is dood.quote:
Zoals het een goede clown betaamt.quote:
niet eens clumsy_clown?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef Kook het volgende:
Ik lees steeds Chowi.
begrijpelijk, dat is een langer woordquote:
Waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef Kook het volgende:
Ik lees steeds Chowi.
past chowi in een hartquote:
WKZ.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:33 schreef Kook het volgende:
Ik kan je vertellen dat zulks erg aangenaam is. Uit ervaring.
that's mequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef Kook het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje flauw van je, Ph.
Aanwezigheid, hè. *pingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb best zin in bier, nu
volgens mij moet er in de koelkast hier op het werk wel wat bier aanwezig zijn. Ik ga even kijken, ik heb toch geen cursisten vandaagquote:
Badass.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens mij moet er in de koelkast hier op het werk wel wat bier aanwezig zijn. Ik ga even kijken, ik heb toch geen cursisten vandaag
helaas, die ***lui hebben het weggehaald. Jammer. Ik heb wel een glas appelsientje, dat hebben ze wel laten staanquote:
Het is hier al best laat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Misstique het volgende:
Het is toch nog veel te vroeg voor bier.
het is nooit te vroeg voor bier. Ik ben 1x ziek van bier geweest: op vakantie hadden we nog wat flesjes el cheapo spaans bier staan, de dag van vertrek hebben we die om 8 uur 's ochtends opgedronken..... oh, dat was matig zegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Misstique het volgende:
Het is toch nog veel te vroeg voor bier.
JA!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:51 schreef Dagonet het volgende:
mail zuigt
Dan niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:54 schreef Misstique het volgende:
Zullen we ons gesprek hier voortzetten?
en dan heb je de bus?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Kook het volgende:
Bijna, bijna, bijna.
dat zijn ze hier ook nietquote:
geen bierquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef Kook het volgende:
[..]
Grunge luisteren en bier zuipen, wat voor baan heb jij?
Een supervisor met humor. Uniek wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:24 schreef Neenetje het volgende:
Hihihihi.. M'n supervisor zat wat dingen voor school voor me in te vullen..
"Adaptation to different culture, hmmm... Well, let's see, you were late this morning.
10 out of 10. I'm proud of you, you've adapted so well here."
Misstique!quote:
Wellicht zit het naast zijn hotelherberg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Chowi het volgende:
Best nog typisch dat BS vandaag weer in dat internetcafé zit.
Same herequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:41 schreef Misstique het volgende:
Ik ben bijna door al mn werk heen voor vandaag.
Dit wordt een lange dag..
Deze zou goed in BeF passen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een supervisor met humor. Uniek wel.
Was het maar zo'n feest hier dan deed ik ook niks meerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef Pheno het volgende:
Ik zit vandaag alleen
We'll switch to English, no prob.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Deze zou goed in BeF passen.
Als 'ie Nederlands was dan..
Ja, dat zal het vast zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellicht zit het naast zijn hotelherberg.
Hey Chow,quote:
Maar nu niet meer. Nu bevindt hij zich in een bus. Met grote spinnen die proberen zijn onderbroek in te kruipen.quote:
Jackson! Welkom terug.quote:
Wat een avontuur toch allemaal, hm?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar nu niet meer. Nu bevindt hij zich in een bus. Met grote spinnen die proberen zijn onderbroek in te kruipen.
Dank dank! Ben weer aan het "werk" dus wellicht meer te vinden hier.quote:
En je zou nooit meer terugkomen in BeF zei je.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank dank! Ben weer aan het "werk" dus wellicht meer te vinden hier.
Wat heb ik behoefte aan weekend trouwens![]()
Dat soort dingen moet je NOOIT zeggen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je zou nooit meer terugkomen in BeF zei je.
Ik durf wel te zeggen dat ik nooit nakend over een overvolle straat zal rennen, het Wilhelmus zingend.quote:
Dat zou 'ie vast leuk vinden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
We'll switch to English, no prob..
Je kent de tekst niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik nooit nakend over een overvolle straat zal rennen, het Wilhelmus zingend.
Toch zonde.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik nooit nakend over een overvolle straat zal rennen, het Wilhelmus zingend.
Weet je wel hoeveel coupletten het zijn?quote:
Wil je ff je gmail checken?quote:
Ik denk dat jij het zo zou doen. Zonder moeite.quote:
Gmail is overrated. Je kunt het beter gewoon hier posten.quote:
Het is niet echt interessant voor anderen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gmail is overrated. Je kunt het beter gewoon hier posten.
Heus wel!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is niet echt interessant voor anderen.
Ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel coupletten het zijn?.
*kijkt,.quote:
Die heb ik al opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef Misstique het volgende:
Ik ga mijn thuisgesmeerde boterhammetjes eens opeten.
ik neem geen kinderenquote:
Ken jij ze allemaal uit je hoofd?quote:
Whehe, jij hebt "tof" in je ondertitel, je signature én je tag. En over het algemeen ook wel in je post.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:15 schreef Q. het volgende:
Mijn tag wordt ook steeds minder exclusief.
Zo moeilijk is het niet hoor. Hier, ga maar lerenquote:
De jeugd van tegenwoordig mist de beat en de dreunende eenzijdige teksten, dit kunnen ze niet meer leren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor. Hier, ga maar leren
Tegenwoordige tekst:
15, maar 1 &^6 zijn de belangrijkste.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:19 schreef Chowi het volgende:
Het zijn er zovéél.
Dus 2 t/m 5 mag ik eventueel overslaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
15, maar 1 &^6 zijn de belangrijkste.
Ja, ik ben eigenlijk wel übertof hè?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, jij hebt "tof" in je ondertitel, je signature én je tag. En over het algemeen ook wel in je post.
Ja, jij wel.quote:
Jij mag dat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus 2 t/m 5 mag ik eventueel overslaan?
ik ook niet, maar het "TMF publiek" wilt dat wel zien. Lastig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie de combinatie Willem van Oranje en schaarsgeklede dames niet echt voor me.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
LOL.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie de combinatie Willem van Oranje en schaarsgeklede dames niet echt voor me.
Eigenlijk zou dát je tagje moeten zijn.quote:
Waarom ben ik een uitzondering?quote:
Tof!quote:
Die tekst!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:23 schreef Dagonet het volgende:
<marquee>Yoyoyoyo, mijn naam is Willem en ik ben een prins, niet die rare neger, die woont daarginds, mijn baas komt uit spanje, ik vind hem wel lauw maar katholiek worden, ga nou toch gauw! Word!</marquee>
Omdat jij.quote:
Tof!quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:50 schreef JDude het volgende:
Ben ík tof?
Ik wacht nog op het tagje.quote:
Daar wacht ik al op vanaf het begin dat ik me hier registreerde.quote:
Dat is niet realistisch. Je moet je eerst bewijzen. Maar dat heb je langzamaan wel gedaan, vind ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
Daar wacht ik al op vanaf het begin dat ik me hier registreerde.
Precies. Datzelfde geldt voor jou. Dus hophophop, waar blijven die tags?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is niet realistich. Je moet je eerst bewijzen. Maar dat heb je langzamaan wel gedaan, vind ik.
quote:
Het schijnt dat je je daarvoor moest inlikken bij een of andere pruts-user die het bij de crew voor elkaar had gekregen dat hij over de Tof-tagjes ging. Ben zijn naam even kwijt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:03 schreef Chowi het volgende:
Precies. Datzelfde geldt voor jou. Dus hophophop, waar blijven die tags?
dan zal ik maar komen om dat ongedaan te makenquote:
Of bij Dago?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Het schijnt dat je je daarvoor moest inlikken bij een of andere pruts-user die het bij de crew voor elkaar had gekregen dat hij over de Tof-tagjes ging. Ben zijn naam even kwijt.
Je bedoelt BG.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Het schijnt dat je je daarvoor moest inlikken bij een of andere pruts-user die het bij de crew voor elkaar had gekregen dat hij over de Tof-tagjes ging. Ben zijn naam even kwijt.
Regel jij dat morgen even.quote:
Ja, dat. Geen idee waarom daar überhaupt het predikaat "Tof" aan hangt. Zijn posts zijn irritant en hij kan niet spellen.quote:
Ja behalve jij dan hè. Jij begon er verdulle mee. Die andere prutserts hebben het verpestquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:09 schreef Q. het volgende:
Dat vind ik ook. En de huidige dragers mogen hem verliezen.
Hoezo morgen?quote:
Je ging toch börrelen met Mt?quote:
Zonder Dago.quote:
Dat heb ik niet gezegd hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je zou nooit meer terugkomen in BeF zei je.
Ja nou ja, dan fungeer jij als tussenpersoon. Of je logt even onder zijn account in.quote:
Dat vieze poepbruine kleurtje hoef ik overigens niet, de tag is okay.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:16 schreef JDude het volgende:
Ja nou ja, dan fungeer jij als tussenpersoon. Of je logt even onder zijn account in.
Duh!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja behalve jij dan hè. Jij begon er verdulle mee. Die andere prutserts hebben het verpest.
Ik weet zn wachtwoord niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja nou ja, dan fungeer jij als tussenpersoon. Of je logt even onder zijn account in.
Jij mag je best bij mij inlikken hoor.quote:
Alleen als het effect heeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij mag je best bij mij inlikken hoor..
Ja, ik wil wel weer eens een dagje moddenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:25 schreef Dagonet het volgende:
STA anyone?
Ow, je wil me nog meer af gaan nemen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:25 schreef Dagonet het volgende:
STA anyone?
Ik wil ook wel meer dan een dagje modden!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel weer eens een dagje modden.
En daar liep het mis in de relatie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow, je wil me nog meer af gaan nemen?
Co-mods zijn okay.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow, je wil me nog meer af gaan nemen?
*geeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Q. het volgende:
Ik ben toe aan weekend.
En Conflict dan?quote:
Wat moet ik ervoor doen?quote:
K&W.quote:
Wacht even, even Mt leesrechten hier ontnemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |