Dat was dan ook de bedoeling.quote:
Chowi?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef Chowi het volgende:
JDude?
Ga je gang.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef Het_Biertje het volgende:
kan deze sticky?
Je weet wel.quote:
Ik wacht in spanning.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef Kook het volgende:
Topic bijna af!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Afgesneden piemels.
quote:
Graag?quote:
Mag ik mijn verwachtingen hoog leggen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef Kook het volgende:
Topic bijna af!
Ik heb trouwens geen huis meer hè, dank je.quote:
Wanneer anders?quote:
Letter nummer 13 uit het alfabet, in hoofdletter. Letter nummer 3 in het klein. En letter nummer 4 in het groot.quote:
En waarom ben je hier dan niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen huis meer hè, dank je.
Hell yes.quote:
Van LSD:quote:
Van GHB:quote:LSD wordt in het algemeen als een vrij weinig toxische stof beschouwd. Er zijn geen bekende gevallen van overdosis. Een normale dosis ligt tussen de 80 en 300 microgram. De LD50-dosis wordt geschat op 1 tot 3 milligram per kg lichaamsgewicht. Bij een gewicht van 60 kilo komt dit neer op 60 tot 180 milligram, wat circa 1000x de normale dosis is. Dit maakt een accidentele overdosis onwaarschijnlijk.
quote:While extrapolation from animal LD50 studies is at best an approximation of a drug's toxicity for humans, the rat LD50 of 1.7 g/kg of body weight would translate into 85 g (3 ounces) for a 50 kg (110 pound) person. This would equate to roughly 10 to 15 heaping teaspoons of GHB - rather more than anyone is likely to ingest at one time.
It should also be noted that Laborit's LD50 was based on injecting the GHB, rather than taking it orally, as humans normally do. Injecting GHB at least doubles its effect, as Laborit noted. (1) Thus a 50 kg/110 pound person would really need 170g (6 ounces) or 20 - 30 heaped teaspoons of GHB taken orally, to equal the rat LD50.
Another estimate of the human lethal dose is provided by the official package insert for the legal French GHB drug (Gamma - OH), where the human LD50 is stated as 4.28 g/kg. This would equate to an oral lethal dose in excess of 200g (7 ounces) for a 50 kg/110 pound person.
Ohja!quote:
Portemonnee in huis laten liggen. Ik kan dus niet met de trein.quote:
Neuh, dat maakt me niet zoveel uit, die mag 'm houden, anders heeft 'ie helemaal niks meer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Letter nummer 13 uit het alfabet, in hoofdletter. Letter nummer 3 in het klein. En letter nummer 4 in het groot.
Helaas, op andere momenten ben ik reeds verhinderd.quote:
Rij zwart. Stap in aan de dorpskant van het station en stap uit bij het laatste station. Voila.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Portemonnee in huis laten liggen. Ik kan dus niet met de trein.
Heb je beide al eens geprobeerd, dan?quote:
Ik denk dat het er wel meer zijn, maar die staat ook op het lijstje ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Letter nummer 13 uit het alfabet, in hoofdletter. Letter nummer 3 in het klein. En letter nummer 4 in het groot.
Oh. Dan kan het niet anders. Niet dat het me nu niet schikt hoor, maar ik leef graag naar zoiets toe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helaas, op andere momenten ben ik reeds verhinderd.
Durf niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Rij zwart. Stap in aan de dorpskant van het station en stap uit bij het laatste station. Voila.
Datzelfde heb ik! Nou, nu dan maar, hm?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh. Dan kan het niet anders. Niet dat het me nu niet schikt hoor, maar ik leef graag naar zoiets toe.
Ze is zaterdag te vinden op een terras inquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helaas, op andere momenten ben ik reeds verhinderd.
Je bent me voor!quote:
Samen metquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is zaterdag te vinden op een terras inZwolle
.
Beter nog. Rij de andere kant uit. Tot het eindpunt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
Rij zwart. Stap in aan de dorpskant van het station en stap uit bij het laatste station. Voila.
Oh MY GOD... raap me op....quote:
Hou nou eens op, ik kan het niet helpen dat die borden onlogisch zijn daar in het zuiden!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Beter nog. Rij de andere kant uit. Tot het eindpunt.
Stap over in de Intercity naar Maastricht.
Stap in 's Hertogenbosch uit (DIT IS EEN BELANGRIJKE STAP!)
Neem de trein aan de overzijde van het perron. Stap vier stations verder uit.
Dan moet je maar op straat slapen. Gelukkig is het mooi weer. En zijn er geen beren. Zolang je die ontsnapte uit het circus niet meetelt dan. Maar die is toch tam. Zegt 'men'. En niet hongerig. Hij heeft immers een week geleden nog gegeten.quote:
In Zwolle kan je niet overstappen in de trein naar Maastricht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Beter nog. Rij de andere kant uit. Tot het eindpunt.
Stap over in de Intercity naar Maastricht.
Stap in 's Hertogenbosch uit (DIT IS EEN BELANGRIJKE STAP!)
Neem de trein aan de overzijde van het perron. Stap vier stations verder uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |