Ik had het serieus niet in de gaten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef Chowi het volgende:
Eh, hallo, Misstique? Hij is dicht, hoor.
Je bent werkelijk waar een schatje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het serieus niet in de gaten..
Euhm..quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef Dagonet het volgende:
Going down!
Hmmm?quote:
En bier.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
En tof.
Zie je niet hoeveel slotjes ik moet zetten en posts moet deleten om al die baggeraars in de hand te houden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
Valt er nog wat te modden in dat forum van je, Mt?
Ik mag het hopen. Zo. Ik ben bijna weer bij, het eten is weer achter de kiezen, de afwas is gedaan. Nog even een kiwi naar binnen werken en ik kan weer op volle post-toeren meeposten.quote:
You know what I mean.quote:
Zie ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie je niet hoeveel slotjes ik moet zetten en posts moet deleten om al die baggeraars in de hand te houden?
Dan niet.quote:
eet de kiwi met haar en al opquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Zo. Ik ben bijna weer bij, het eten is weer achter de kiezen, de afwas is gedaan. Nog even een kiwi naar binnen werken en ik kan weer op volle post-toeren meeposten.
Waarom krijg ik daar hele ranzige beelden bij?quote:
Voor een biertje!quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ieuw. Dit ziet er uit als een post van Knut.
ligt eraan wat je onder kiwi verstaat:quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar hele ranzige beelden bij?
Nee, geen bier inderdaad. Één alcoholloze dag in de week moet kunnen. En omdat ik last heb van mijn maag wordt vandaag mijn alcoholvrije dag.quote:
Restepc!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, geen bier inderdaad. Één alcoholloze dag in de week moet kunnen. En omdat ik last heb van mijn maag wordt vandaag mijn alcoholvrije dag.
Werken in de erotische sector deel 4quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
Ik vraag me de laatste tijd ernstig af of het nou lekker verdient, zo'n sekslijn. Dan wil ik er best een beginnen.
Jägermeister!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, geen bier inderdaad. Één alcoholloze dag in de week moet kunnen. En omdat ik last heb van mijn maag wordt vandaag mijn alcoholvrije dag.
een rennie en dan bierquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ziek dat zelfs daar topics over zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Werken in de erotische sector deel 4
Of die 'kleine in rode pyjama!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ieuw. Dit ziet er uit als een post van Knut.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat ziek dat zelfs daar topics over zijn.
TMIquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga schijten
Welke baby heeft er nu weer aids?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
Zet uit respect je MSN op away en zet een roos in je avatar.
Ik hoor goede dingen over voodoo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
In een tas, helemaal achterin weggestopt in een kast, ontdekte ik een foto van BS. Best heftig.
Wat zal ik ermee doen?
Of verbranden!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoor goede dingen over voodoo?
Maar gewoon achterin een la gooien waar je normaal gesproken nooit kijkt.
Scannen, posten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
In een tas, helemaal achterin weggestopt in een kast, ontdekte ik een foto van BS. Best heftig.
Wat zal ik ermee doen?
Toen ik eraan dacht dit te posten, verwachtte ik al de reactie "posten". En dan met name dat jíj die reactie zou geven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Scannen, posten.
Moet je daar uberhaupt over nadenken
Een [BiFi] starten en posten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
Wat zal ik ermee doen?
sorryquote:
Hoe was het?quote:
ik vond het zelf wat minder, het ging niet van hartequote:
NEE!quote:
Werkte die verdomde sluitspier weer niet mee?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vond het zelf wat minder, het ging niet van harte
Okay, doe ik. Hihi.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
NEE!
Gewoon bewaren, voor over een jaar of wat om op terug te krijgen en meewarig te glimlachen. "Ach ja, BS, das war einmal"
en ik verbaasde me op mijn plaats, over het feit dat je het vinden van die foto kwam melden, zónder desbetreffende foto bij te voegen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toen ik eraan dacht dit te posten, verwachtte ik al de reactie "posten". En dan met name dat jíj die reactie zou geven.
Wat ben ik goed, hè?.
de drol zelf was opstandigquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Werkte die verdomde sluitspier weer niet mee?
Ik moet altijd huilen van mensen die boos kijken. Wat jij?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ritueel! Met nare toverspreuken en boos kijkende mensen.
Waar moet ik dan slapen vannacht?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Neehee! De fik er in! En dan het huis er bij laten afbranden. Dat is tof.
Daar heb ik geen boos kijkende mensen bij nodig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van mensen die boos kijken. Wat jij?
Gelukkig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik moest het even op me in laten werken. Het was eigenlijk precies goed.
Tof! Tot vanavond dan.quote:
Ow nee...quote:
Graaf je wel ff de telefoonlijn uit, zodat je online kunt blijven om verslag te doen van de brand?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
Kay. Doei.
Alleen als ze net online komtquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Roep je dit soort dingen wel vaker zomaar uit het niets?
Je hebt een groupie.quote:
Nou, ik ben er blij mee.quote:
mcd, tyf op.quote:
Ik vind J. tof om dit soort dingen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, ik ben er blij mee.
[..]
mcd, tyf op.
Give it up kiddo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:18 schreef mcDavid het volgende:
Behalve de godin zelve, natuurlijk!
In tegenstelling tot sommige andere mensen mag ik jóu dan ook weer wel.quote:
ja, dat zie je wel vaker. Degene die inkopt krijgt alle credit, terwijl de voorzet totaal genegeerd wordtquote:
bijna weekendquote:
Hoe laat kom je aan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:23 schreef Janetje het volgende:
Morgen laatste werkdag.
Maandag weer in Nederland!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige andere mensen mag ik jóu dan ook weer wel.
Ergens tegen het avonduur..quote:
Biertje gaat er altijd in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
. Dat vraagt om een keer gemoedelijk pilsener en 'mens-erger-je-niet'.
Okee. Doen we dat, het is toch maar een décor voor een gezellige avond.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Biertje gaat er altijd in.
Ik knip echter nog liever m'n haar af dan dat ik mens erger je niet speel.
Dan kan jij lekker gaan mens erger je nieten met ehqo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef mcDavid het volgende:
Er valt vast te regelen dat ik maandag eerder weg mag bij me werk.
Ja hee. Ik bedoelde het ook maar goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan kan jij lekker gaan mens erger je nieten met ehqo.
Probleem opgelost!
Zelfgeïmpliceerde ontbrekingen zijn trui.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:30 schreef Kook het volgende:
Ja. Hallo. Hier ben ik al.
Jij bent een soort complexerik of niet soms?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef Kook het volgende:
[..]
Zelfgeïmpliceerde ontbrekingen zijn trui.
Hè, hm! Nou! "Een soort complexerig"? Mag ik een zelfstandig naamwoord kopen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij bent een soort complexerig of niet soms?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja hee. Ik bedoelde het ook maar goed.
Complimentair is hoe je dat mag opvatten. Zodoende was het bedoelt althans.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef Kook het volgende:
Oh, een complexerik. Nou, e, als dat een compliment is, dan wel. Dán wel! Van welzeker van wel, ja.
Hier, een biertje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:37 schreef Kook het volgende:
De mens bestaat bij de gratie van twijfel, J. Ik zeg altijd maar zo: "I doubt, therefore I am".
De messias is weder onder ons.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:35 schreef Kook het volgende:
Hallo madamme Miss miss, fille de rodette..
Waar was je toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:37 schreef Kook het volgende:
De mens bestaat bij de gratie van twijfel, J. Ik zeg altijd maar zo: "I doubt, therefore I am".
Het is al goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:35 schreef Janetje het volgende:
[..]Sorry, ik bedoelde het niet zo naar e.
Jenever-? Vossen-? Bos-? Kruis-?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef Kook het volgende:
Ik zat vandaag bessen te eten in de zon onder een boom, net buiten Wuhan. Bestwel puik.
quote:
Bramen, voornamelijk. Maar nu twijfel ik of je zulks wel bessen mag noemen. Mag je bramen bessen noemen?quote:
Pff. Overloopster.quote:
Bessen associeer ik persoonlijk niet onmiddelijk met bramen, dus persoonlijk zou ik het niet doen. De wetenschap kan daar anders over denken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef Kook het volgende:
[..]
Bramen, voornamelijk. Maar nu twijfel ik of je zulks wel bessen mag noemen. Mag je bramen bessen noemen?
Ik heb uiteraard alleen Guinness hier...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef Kook het volgende:
[..]
Er is niets mis met een fijn blik pils, J.
Litso zit in de Ardennen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:45 schreef Kook het volgende:
Waar is het mooie meisje met het haar in de krul?
Tin-ken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard alleen Guinness hier...
Zo'n guitig blik, als je het beweegt hoor je het tinken aan de binnenkant van het blik.
Litso is in België.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:45 schreef Kook het volgende:
Ja je weet wel.. *ting*quote:
Volgens mij onderweg naar Yemen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:45 schreef Kook het volgende:
Het is een teken. Afkomstig van [onbekend].quote:
Dat is een nobel streven, e.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef ehqo het volgende:
Ik ga al mijn vel, dat ik vervel, opsparen en er een wenteltrap van maken, denk ik.
Helemaal niet eigenlijk. Slechts verveling. Dat laatste woord kan je ook met dubbel 'l' spellen, zonder dat het niet van toepassing wordt trouwens.quote:
...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
zonder dat het niet van toepassing wordt trouwens.
Yeh, mên.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef Chowi het volgende:
Yemen is goed.
Die heb ik inderdaad nog steeds!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef Kook het volgende:
Meisje met krullen!
Frau!quote:
Ook als het zonder 'l' niet van toepassing wordt. Ókáý.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
'Vervelling' zou ook van toepassing zijn.
Wat heb je gegeten? Want echt, beter dan mijn geïmproviseerde lasagne kan het niet zijn. Die is namelijk overheerlijk.quote:
Mag ik vragen wat jou hier brengt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:56 schreef Kook het volgende:
[..]
Het siert u in de schoonheid, vanwelzeker van wel.
Dan vraag ik het.quote:
Soep met broodjes, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef Chowi het volgende:
Wat heb je gegeten? Want echt, beter dan mijn geïmproviseerde lasagne kan het niet zijn. Die is namelijk overheerlijk.
Soep is nooit verkeerd!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Soep met broodjes, eerlijk gezegd.
Was laat thuis, dus het mocht even "makkelijk".
Zit je echt [dáár]?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:00 schreef Kook het volgende:
[..]
Internetcafé. Mét proxy. En nog meer nerd-taal.
Ik ben een vrouw. Vrouwen zijn dol op bevestiging.quote:
Wil je een dubbele knoop of een enkele?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Vrouwen zijn dol op bevestiging.
Een waarheid, mevrouw. En het is gemakkelijk te eten, zittend op de bank.quote:
Strop.quote:
Vrouwen houden ook niet van keuzes. Althans, ík niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Kook het volgende:
[..]
Wil je een dubbele knoop of een enkele?
Daarom kwam ik ook met één optie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef Chowi het volgende:
Vrouwen houden ook niet van keuzes. Althans, ík niet.
Noodles! Oei, die moet ik snel weer eens eten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Een waarheid, mevrouw. En het is gemakkelijk te eten, zittend op de bank.
Dan knoop ik enkel, dan kun je jezelf nog weer losmaken als je geen zin meer hebt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vrouwen houden ook niet van keuzes. Althans, ík niet.
Ik heb hem allang op de post gedaan? Zo vlak na die mail die je me toen stuurde.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:06 schreef Kook het volgende:
Oh, en kun je dat boek een keer op de post doen? Zou wel puik zijn.
Of je moet natuurlijk zoiets hebben van: "Nee, baklap, dat puike boek houd ík!", als een soort attribuut de revanche, ofzo. Alhoewel dat nergens op zou slaan. Maar het zou wel kunnen.
Niet naar een adres waarop ik woon, vermoed ik dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb hem allang op de post gedaan? Zo vlak na die mail die je me toen stuurde.
Ik bedoel niet dat ik aan een enkel lurk. Ik bedoelde het als, dat ik alleen maar lurk, voor nu.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:08 schreef ehqo het volgende:
Vanaf nú lurk ik enkel.
[wenende sopgeluiden]quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:08 schreef ehqo het volgende:
Vanaf nú lurk ik enkel.
Jawel, tenzij jij me het verkeerde adres hebt gemaild.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:08 schreef Kook het volgende:
[..]
Niet naar een adres waarop ik woon, vermoed ik dan.
Nee, dat was gewoon dwingen, meneer.quote:
Dát zou ook nog kunnen. Ik ben natuurlijk nog steeds wél een chaoot.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel, tenzij jij me het verkeerde adres hebt gemaild.
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef Kook het volgende:
[..]
Dát zou ook nog kunnen. Ik ben natuurlijk nog steeds wél een chaoot.
Kun je me eens mailen welk adres ik je gemaild heb?
De uitkomst is eender.quote:
Hoezo dat nou weer!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je moet, of nouja, mag, echt blijven posten. Wat mij betreft.
Omdat je 'fideel' zei. Achteraf klinkt dat best als een kutreden, maar ik moest lachen erom.quote:
Tevens voor herhaling vatbaar, hm, hm?quote:
I've got a fire in my belly, I'm gonna take it and get it on tellyquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoofdpijn.
Orgasme.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoofdpijn.
Ah, bevestiging. Ik ben soms net een wijf. Meestal niet, eigenlijk. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik nooit als een wijf ben, maar ik gewoon een goede acteur ben, dat zou de zaak veel beter dekken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Omdat je 'fideel' zei. Achteraf klinkt dat best als een kutreden, maar ik moest lachen erom.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef Kook het volgende:
[..]
Ah, bevestiging. Ik ben soms net een wijf. Meestal niet, eigenlijk. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik nooit als een wijf ben, maar ik gewoon een goede acteur ben, dat zou de zaak veel beter dekken.
Dat lijdt geen twijfel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:15 schreef Chowi het volgende:
Tevens voor herhaling vatbaar, hm, hm?
een orgasme en typen tegelijkertijd lijkt me ook lastigerquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat helpt, niet dat ik dat heb nu. Logisch blijven redeneren.
Dat dacht ik al!quote:
Zoals ik zei. En ik heb hem toch echt verstuurd. Ik heb er zelfs nog geld voor moeten betalen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:19 schreef Kook het volgende:
Da's toch echt mijn adres.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:15 schreef Kook het volgende:
[..]
I've got a fire in my belly, I'm gonna take it and get it on telly
And tell the whole world how I feel about you.
wat tijdig opgemerktquote:
En zó kloppend.quote:
Pakketpost of gewone? Als je daar geld voor terug wil dan mail me je rekeningnummer maar, heur.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoals ik zei. En ik heb hem toch echt verstuurd. Ik heb er zelfs nog geld voor moeten betalen.
Was m'n eerste post in dit topic.quote:
Nee mên, ik hoef dat geld niet terug. We staan quitte. Ongeveer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:23 schreef Kook het volgende:
[..]
Pakketpost of gewone? Als je daar geld voor terug wil dan mail me je rekeningnummer maar, heur.
Pakketpost, overigens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee mên, ik hoef dat geld niet terug. We staan quitte. Ongeveer.
De rijdende rechter oordeelt dat het kwijtraken van het boek kan worden weggestreept tegen de betaalde portokosten. Case closed, even goeie vriendjes, lief zijn, strijdbijl begraven, bier.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:23 schreef Kook het volgende:
Pakketpost of gewone? Als je daar geld voor terug wil dan mail me je rekeningnummer maar, heur.
Okidokie. Zolang er maar geen zure nasmaken overblijven door een mal pakketje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee mên, ik hoef dat geld niet terug. We staan quitte. Ongeveer.
Turquoise, en octagoon.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:24 schreef Kook het volgende:
De zon begint op te komen. Ze begint rood, hoe o hoe zal het eindigen.
Bier is tofff!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:25 schreef JDude het volgende:
[..]
De rijdende rechter oordeelt dat het kwijtraken van het boek kan worden weggestreept tegen de betaalde portokosten. Case closed, even goeie vriendjes, lief zijn, strijdbijl begraven, bier.
Dat hoop ik dan voor je. Toch raar dat dat ding niet gewoon binnen komt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:26 schreef Kook het volgende:
[..]
Ik vraag het [ooit] nog wel eens na bij het postkantoor. Misschien ligt het daar nog ergens.
Misschien is het onderschept.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan voor je. Toch raar dat dat ding niet gewoon binnen komt.
Die is vast ook nog wel van toepassing. BeF wordt wel een ingewikkeld kliekje, zo.quote:
*wijst naar de vertequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik las wat over pakketjes, ben je weer aan het dealen Ch.
Maar hij geldt wel nog steeds, hoor!quote:
Cocaïne is goed spul.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik las wat over pakketjes, ben je weer aan het dealen Ch.
Wat, oh? Je dacht van niet?quote:
Dat betekend ongeveer dat je me gaat krabben als ik iets verkeerds zeg is het niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word kranky van hoofdpijn.
Ik ben een vrouw, bevestiging is altijd goed.quote:
Nog nooit coke op. Maar het schijnt wel tof te zijn ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cocaïne is goed spul.
Én je kunt er rijk van worden.
Én het is wit.
Én poedervormig.
Kranky.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word kranky van hoofdpijn.
*Rentquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*wijst naar de verte
Kijk! Een joint! Go fetch!
I'll keep that one in mind.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, bevestiging is altijd goed.
't Is me veel te duur.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog nooit coke op. Maar het schijnt wel tof te zijn ja.
Vriend!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
*Rent
*hijgt
*steekt op
*Mmmmm hasj
*passed door aan Ch.
Of dat je als de wiedeweerga voor dat orgasme moet zorgen. Geen idee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat betekend ongeveer dat je me gaat krabben als ik iets verkeerds zeg is het niet?
Okee okee, niet krabben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of dat je als de wiedeweerga voor dat orgasme moet zorgen. Geen idee.
Ik waag me er dan ook niet aan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:36 schreef Kook het volgende:
Klassieke muziek meezingen valt nog niet mee, damesmeisjes en heren.
Zaterdag dus?quote:
Idd. Als ik ga snuiven zal het wel speed zijn, veel goedkoper.quote:
Als ik ooit ga meeten weet ik dat degene die met een bloedende neus ligt te stuiptrekken op de grond Pc is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Idd. Als ik ga snuiven zal het wel speed zijn, veel goedkoper..
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach toe, een grolletje op zijn tijd. Neem mijn hand, en deel de lakens.
Waar?quote:
Aangenaam.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik ooit ga meeten weet ik dat degene die met een bloedende neus ligt te stuiptrekken op de grond Pc is.
Ik vind dat een goede reden om níet naar meets te gaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik ooit ga meeten weet ik dat degene die met een bloedende neus ligt te stuiptrekken op de grond Pc is.
In de stad? Terrasje pakken?quote:
En die ene met de tieten is Chowi hè, onthoud.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja tof.quote:
Die kún je niet missen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
En die ene met de tieten is Chowi hè, onthoud.
Op meets komen toch meerdere vrouwen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
En die ene met de tieten is Chowi hè, onthoud.
Mag ik meedoen?quote:
Ja maar die van mij vallen het meeste op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op meets komen toch meerdere vrouwen?. c_c heeft iig óók tieten.
Behalve McD uiteraard.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:49 schreef Janetje het volgende:
Knuffel.
Meld je ziek! Je mag blijven slapen! Want je bent tof.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Mag ik meedoen?
Ohneekut, ik moet werken.
Verdomd! We hebben al in geen tijden meer een grouphug gedaan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:49 schreef Janetje het volgende:
Knuffel.
Maar kleinere. En zonder JD's handen erop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op meets komen toch meerdere vrouwen?. c_c heeft iig óók tieten.
Dat komt omdat ik het niet heb voorgesteld, in tijden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verdomd! We hebben al in geen tijden meer een grouphug gedaan!
Kom maar hier cc!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verdomd! We hebben al in geen tijden meer een grouphug gedaan!
Dat is de maan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef Kook het volgende:
Slapen of niet slapen. Eigenlijk is het ook helemaal geen keuze bij het aanblik van de opkomende zon.
Ik pas, nofi, uiteraard. Maar het is zo'n afstand, hè?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja.. en de rest mag ook meeknuffelen.
Ben jij er dan ook, in DE stad?quote:
Maar eerst wij alleen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom maar hier cc!
Oh ja.. en de rest mag ook meeknuffelen.
Volgaarne.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik het niet heb voorgesteld, in tijden.
Nu, dan maar?
quote:
Ach ik zit ook nogsteeds een zeetje verder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef Kook het volgende:
[..]
Ik pas, nofi, uiteraard. Maar het is zo'n afstand, hè?
*in volle overgave knuffelt.quote:
"hiero"?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef Kook het volgende:
[..]
Die is hiero alweer weg aan het gaan, heur.
Helaas.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
Ik ben wel geboren in DE Stad, maar ik ben er niet. Nu niet en dan niet.
Zoals water bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef PeuLManS het volgende:
Er is wel meer vloeibaar, stel smeerlappen hier.
De rectificatie was op tijd en in orde. Ik wou dat ik het hele schouwspel ook gade kon slaan. Maar dat gaat niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef Kook het volgende:
Octagone opgaande zon. Excuséé, e.
GHB?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef PeuLManS het volgende:
Er is wel meer vloeibaar, stel smeerlappen hier.
Vaagheid alom! Wees eens duidelijk! In welk deel van Nederland schijnt nu nog de zon?!?!quote:
Je durft niet, hè? Dat is het, nietwaar?quote:
Tempting.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:49 schreef Chowi het volgende:
Meld je ziek! Je mag blijven slapen! Want je bent tof.
Hé dzjunk! Waarom geen overdosis?quote:
Nee, ik heb al andere dingen. Dingen enzo. Serieus. Ik durf wel. Denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je durft niet, hè? Dat is het, nietwaar?
Jawel hoor, een goeie fantasie doet een hoop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
De rectificatie was op tijd en in orde. Ik wou dat ik het hele schouwspel ook gade kon slaan. Maar dat gaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |