Ik had het serieus niet in de gaten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef Chowi het volgende:
Eh, hallo, Misstique? Hij is dicht, hoor.
Je bent werkelijk waar een schatje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het serieus niet in de gaten..
Euhm..quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef Dagonet het volgende:
Going down!
Hmmm?quote:
En bier.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
En tof.
Zie je niet hoeveel slotjes ik moet zetten en posts moet deleten om al die baggeraars in de hand te houden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
Valt er nog wat te modden in dat forum van je, Mt?
Ik mag het hopen. Zo. Ik ben bijna weer bij, het eten is weer achter de kiezen, de afwas is gedaan. Nog even een kiwi naar binnen werken en ik kan weer op volle post-toeren meeposten.quote:
You know what I mean.quote:
Zie ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie je niet hoeveel slotjes ik moet zetten en posts moet deleten om al die baggeraars in de hand te houden?
Dan niet.quote:
eet de kiwi met haar en al opquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Zo. Ik ben bijna weer bij, het eten is weer achter de kiezen, de afwas is gedaan. Nog even een kiwi naar binnen werken en ik kan weer op volle post-toeren meeposten.
Waarom krijg ik daar hele ranzige beelden bij?quote:
Voor een biertje!quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ieuw. Dit ziet er uit als een post van Knut.
ligt eraan wat je onder kiwi verstaat:quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar hele ranzige beelden bij?
Nee, geen bier inderdaad. Één alcoholloze dag in de week moet kunnen. En omdat ik last heb van mijn maag wordt vandaag mijn alcoholvrije dag.quote:
Restepc!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, geen bier inderdaad. Één alcoholloze dag in de week moet kunnen. En omdat ik last heb van mijn maag wordt vandaag mijn alcoholvrije dag.
Werken in de erotische sector deel 4quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
Ik vraag me de laatste tijd ernstig af of het nou lekker verdient, zo'n sekslijn. Dan wil ik er best een beginnen.
Jägermeister!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, geen bier inderdaad. Één alcoholloze dag in de week moet kunnen. En omdat ik last heb van mijn maag wordt vandaag mijn alcoholvrije dag.
een rennie en dan bierquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ziek dat zelfs daar topics over zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Werken in de erotische sector deel 4
Of die 'kleine in rode pyjama!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ieuw. Dit ziet er uit als een post van Knut.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat ziek dat zelfs daar topics over zijn.
TMIquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga schijten
Welke baby heeft er nu weer aids?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
Zet uit respect je MSN op away en zet een roos in je avatar.
Ik hoor goede dingen over voodoo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
In een tas, helemaal achterin weggestopt in een kast, ontdekte ik een foto van BS. Best heftig.
Wat zal ik ermee doen?
Of verbranden!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoor goede dingen over voodoo?
Maar gewoon achterin een la gooien waar je normaal gesproken nooit kijkt.
Scannen, posten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
In een tas, helemaal achterin weggestopt in een kast, ontdekte ik een foto van BS. Best heftig.
Wat zal ik ermee doen?
Toen ik eraan dacht dit te posten, verwachtte ik al de reactie "posten". En dan met name dat jíj die reactie zou geven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Scannen, posten.
Moet je daar uberhaupt over nadenken
Een [BiFi] starten en posten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
Wat zal ik ermee doen?
sorryquote:
Hoe was het?quote:
ik vond het zelf wat minder, het ging niet van hartequote:
NEE!quote:
Werkte die verdomde sluitspier weer niet mee?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vond het zelf wat minder, het ging niet van harte
Okay, doe ik. Hihi.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
NEE!
Gewoon bewaren, voor over een jaar of wat om op terug te krijgen en meewarig te glimlachen. "Ach ja, BS, das war einmal"
en ik verbaasde me op mijn plaats, over het feit dat je het vinden van die foto kwam melden, zónder desbetreffende foto bij te voegen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toen ik eraan dacht dit te posten, verwachtte ik al de reactie "posten". En dan met name dat jíj die reactie zou geven.
Wat ben ik goed, hč?.
de drol zelf was opstandigquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Werkte die verdomde sluitspier weer niet mee?
Ik moet altijd huilen van mensen die boos kijken. Wat jij?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ritueel! Met nare toverspreuken en boos kijkende mensen.
Waar moet ik dan slapen vannacht?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Neehee! De fik er in! En dan het huis er bij laten afbranden. Dat is tof.
Daar heb ik geen boos kijkende mensen bij nodig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van mensen die boos kijken. Wat jij?
Gelukkig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik moest het even op me in laten werken. Het was eigenlijk precies goed.
Tof! Tot vanavond dan.quote:
Ow nee...quote:
Graaf je wel ff de telefoonlijn uit, zodat je online kunt blijven om verslag te doen van de brand?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
Kay. Doei.
Alleen als ze net online komtquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Roep je dit soort dingen wel vaker zomaar uit het niets?
Je hebt een groupie.quote:
Nou, ik ben er blij mee.quote:
mcd, tyf op.quote:
Ik vind J. tof om dit soort dingen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, ik ben er blij mee.
[..]
mcd, tyf op.
Give it up kiddo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:18 schreef mcDavid het volgende:
Behalve de godin zelve, natuurlijk!
In tegenstelling tot sommige andere mensen mag ik jóu dan ook weer wel.quote:
ja, dat zie je wel vaker. Degene die inkopt krijgt alle credit, terwijl de voorzet totaal genegeerd wordtquote:
bijna weekendquote:
Hoe laat kom je aan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:23 schreef Janetje het volgende:
Morgen laatste werkdag.
Maandag weer in Nederland!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige andere mensen mag ik jóu dan ook weer wel.
Ergens tegen het avonduur..quote:
Biertje gaat er altijd in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
. Dat vraagt om een keer gemoedelijk pilsener en 'mens-erger-je-niet'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |