Ah, nog steeds liefhebber van de underdog dus....quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik sta zij-aan-zij met de Palestijnse Hamas/Hezbollah/Fatach broederbewegingen!![]()
tuurlijk. wat een gelul, alweer zon naprater van de tv.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
En de enige reden dat Israël nu een prachtig land is, is dat de joden dat er van hebben gemaakt. Anders was het nu nog een onwelvarend en onderontwikkeld gebied.
Ben je er geweest dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tuurlijk. wat een gelul, alweer zon naprater van de tv.
ga er eens heen eikel, dan zie je wat ik bedoel en het heeft niks met de politieke macht te maken daar die zogenaamd alles ontwikkeld, het land is er altijd al geweest.
Kerel, vertrek jij eens lekker naar het MO, en help je broeders. Het eerste wat ze doen is je onthoofding op video vastleggen om zo hun zaak te helpen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga er eens heen eikel, dan zie je wat ik bedoel en het heeft niks met de politieke macht te maken daar die zogenaamd alles ontwikkeld, het land is er altijd al geweest.
Wat zijn jouw wel-geïnformeerde bronnen dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Noem dan eens wat wetenschappelijk verantwoorde literatuur over het conflict die jou zo verlicht heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja, anders zou ik zon post niet maken... hoe ben jij in godsnaam geboren met zon intellect van een kever.quote:
Video.google.com!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw wel-geïnformeerde bronnen dan?
teveel om op te noemen maar je kunt voor het gemak bijvoorbeeld de docu die ik in dit topic gezet heb bekijken, die past iig in de context.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noem dan eens wat wetenschappelijk verantwoorde literatuur over het conflict die jou zo verlicht heeft.![]()
Ja, tuurlijk ben je er geweest.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja, anders zou ik zon post niet maken... hoe ben jij in godsnaam geboren met zon intellect van een kever.
F-16I Fighting Falcon (Sufa) gaat dat wel halen maar ze laten die klus(iraanse kerncentrales) waarschijnlijk liever over aan de Amerikanen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wat is de range van een F16 met een flinke weaponload?
En Teheran ligt ongeveer in het midden van het land. Om het Oosten te kunnen bereiken, zit je minimaal op 3000 km (+ een terugreis van even zoveel).
Ik zet er een glaasje bier op dat jij zelden achter je PC vandaan komt, laat staan buiten je eigen provincie...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja, anders zou ik zon post niet maken... hoe ben jij in godsnaam geboren met zon intellect van een kever.
Wie zegt dat ik er niet ben geweest...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
politici en mensen die nadenken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw wel-geïnformeerde bronnen dan?
je verstand.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er niet ben geweest...
Samen bier zuipen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik zet er een glaasje bier op dat jij zelden achter je PC vandaan komt, laat staan buiten je eigen provincie...
Je hoeft ook niet alles op te noemen, maar een aantal titels zou wel leuk zijn. Weten we ten minste zeker dat je niet alles uit je duim zuigt, of je op slechts één dubieuze bron baseert.quote:
ja ik ben er geweest ja.quote:
Heb je nu ook al contact met mijn verstand. Je beschikt wel over wonderbaarlijke vermogens moet ik zeggen.quote:
tja, men is meer bezig met aanhoren van mainstream.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef Apropos het volgende:
Wat geweldig! Waarom ondernemen niet meer mensen mislukte pogingen tot sarcasme zonder enige nieuwsbron of nieuwswaarde?
klopt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Heb je nu ook al contact met mijn verstand. Je beschikt wel over wonderbaarlijke vermogens moet ik zeggen.
Gelukkig schotel JIJ ons respestable bibliografie voor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tja, men is meer bezig met aanhoren van mainstream.
dan dat men zelf wat onderneemt te begrijpen.
Blaten zonder bewijs is het makkelijkste voor dat soort volk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gelukkig schotel JIJ ons respestable bibliografie voor!
ik weet het.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gelukkig schotel JIJ ons respestable bibliografie voor!
Of hij wil zeggen dat boedhisten, joden zijn! Zeer diepgaandquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat hakenkruis is verkeerd om. Die jongen is niet zo slim.
quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:02 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Of hij wil zeggen dat boedhisten, joden zijn! Zeer diepgaand
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:02 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Of hij wil zeggen dat boedhisten, joden zijn! Zeer diepgaand
een prachtig visioen voor de toekomst!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Israel is een prachtig land, het zionistische zootje kan ook wel gewoon de zee in vanuit een paar vlliegtuigen ofzoiets, het land hoeft er niet onder te lijden.
Ken jij mij soms?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:40 schreef Orwell het volgende:
[..]
bijna goed! het was de wens van Hitler inderdaad, maar niet nadat de goede man (http://images.fok.nl/s/bonk.gif ge-instrueerd, gestimuleerd en gefinancieerd was door afgezanten van de Rothschilds en concorten...mbv oa het werk van Aleister Crowley
én ze gaven de man en z'n vrinden onsen amfetamine
Heeft de randdebiel met bivakmuts die op de onderste foto op schouders wordt gedragen een speelgoedpistooltje in zijn hand?quote:
Helemaal afrekenen met de Hezbollah terroristen is zeer moeilijk. Elke keer weer ontsnappen er helaas wel een paar ratten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef Super7fighter het volgende:
Ongelooflijk hoe de Hezbollah-verzetsstrijders tegen het op een na sterkste leger stand houden. En zelfs tegenaanvallen lanceren.
En jou wil ik zolangzamerhand graag de grens overtrappen. Wat doe je in het westen als je er zo'n hekel aan hebt ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef Super7fighter het volgende:
Ongelooflijk hoe de Hezbollah-verzetsstrijders tegen het op een na sterkste leger stand houden. En zelfs tegenaanvallen lanceren.
Kom zeg, een beetje realiteitszin is ook gezond... Als de israeli's volluit aan het gaan zijn, waren er tot nu toe niet "maar" tientallen doden gevallen. Ze treden hardhandig op ja, maar gezien hun capaciteit zijn ze nog erg terughoudend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef Super7fighter het volgende:
Op het forum mag je gelukkig nog redelijk kritisch zijn tov Islam, op de FP kan ik het niet aanradenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
En jou wil ik zolangzamerhand graag de grens overtrappen. Wat doe je in het westen als je er zo'n hekel aan hebt ?![]()
Ben die figuren zoals jij nu behoorlijk zat op Fok!
En geef me maar een moderatie hiervoor... won't hurt me![]()
En daar is spuit elf. Hartelijk bedankt voor deze bijdrage aan de wereldpolitiek.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
Belachelijk! Om twee van die zionistische helpers!![]()
Belachelijk. De terroristen zijn er weer in geslaagd om met hun terreur tegen Israël een conflict uit te lokken. Genadeloos uitroeien die rotzooi.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
Je ziet dit wel heel simpel, als iets dergelijks met jouw moeder zou gebeuren, zou je ook willen dat alles op alles gezet wordt om er wat aan te doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
waar zou die haat vandaan komen, einstein?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:22 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat een belachelijke OP, het is een schande dat tuig zoals de TS dit gewoon kan neerzetten, iedereen weet toch dat die moslims een ziekelijke haat hebben richting Israeliers? Ze zullen altijd wel een reden bedenken om ze te vermoorden, smerig volk
22quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:21 schreef BlaineDeMono het volgende:
Zeg Evil_Jur hoe oud ben jij eigenlijk?![]()
Ze zouden mensen zoals jij levenslang moeten opsluiten, hersenloos tuigquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ze zouden mensen zoals jij levenslang moeten opsluiten, hersenloos tuig![]()
Hersenloze imams........ En jaloezie omdat ze zelf niets kunnen terwijl israel omdat ze niet corrupt zijn wel een land kan runnen. De landen eromheen ontvangen miljarden aan oliegelden, en alles gaat naar de bovenkant, en de lagere mensen krijgen niets, ze zouden daar prima kunnen leven, kijk maar naar dubai bijvoorbeeld, maar de leiders houden alles liever zelf, en gaan daarna stoken dat de Joden slecht zijn. Het volk is rustig te houden door het een gezamelijke vijand te geven.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef Orwell het volgende:
[..]
waar zou die haat vandaan komen, einstein?
wo ist de bahnhof?
Pas maar op. Ik heb gehoord dat de Bilderberggroep en de CIA weer aan het apparaatjes implanteren zijn om de gedachtegang van mensen te beïnvloeden en hen te kunnen volgen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:07 schreef Orwell het volgende:
[..]
een prachtig visioen voor de toekomst!
het volk (plus vertegenwoordiging) wordt voor de verandering 'ns niet in zee gedumpt (denk cia-sopported regimes in bijvoorbeeld zuid-amerika)
de soldaten worden eens niet geslachtofferd voor vermeende SM-games met gevangenen en mishandelingen
Nee, mensen, die het allemaal bedenken in hun kastelen op bilderberg meetings etc, ....voor de verandering een keer: buy buy, zwaai zwaai! we gaan een keer Vrede uit proberen, wie weet, werkt het...adieu
Hij mag van mij levenslang in de cel sprekenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Wees blij dat je in dit land vrij kan spreken.
Helpt hij terroristen dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:30 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij mag van mij levenslang in de cel sprekenMensen die terroristen willen helpen mogen ze van mij oppakken en opsluiten
![]()
Kan Heereveen niet gelijk mee?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Goeie actie, paar raketten terug op die moordenaarsbende in israel daar. hopsa.
Vergeet er geen arsenicum in te doen.quote:ik ga zo maar ff wat broodjes smeren en limonade drinken.
Hij deelt hun gedachtengoed door hen zionistische helpers te noemen. Hij heeft op zijn zachtst gezegt erg dubieuze gedachten, en gezien het feit dat zulke jongentjes vaak ook geestelijk niet erg sterk zijn zijn ze makkelijk te recruteren voor een actie. Misschien doet hij nu niets meer, maar als je zo door en door verdorven bent als hij kun je beter maar geen risico lopen....quote:
Nee, dit is het vijfde begin.quote:[b]Op donderdag 13 juli 2006 21:31
Is dit misschien het eerste begin in een meer objectieve berichtgeving?![]()
Misschien heeft iemand waarheidsserum in hun koffie gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef Abe_Lenstra het volgende:
'k stond trouwens wel even met mijn oren te klapperen toen ik het NOS journaal zag om 20.00. Normaal gesproken toch het hart van de Propaganda Machine van de Linkse Kerk maar vanavond hoorde ik ze zowaar zeggen sinds Israel zich heeft teruggetrokken uit Zuid Libanon 6 jaar geleden dat er regelmatig aanvallen van Hezbollah op het Noorden van Israel worden uitgevoerd en dat de Libanese regering en daarvoor de Syrische machthebbers, gewoon hebben toegestaan dat Hezbollah permanente posities inneemt in het zuiden van Libanon en duizenden raketten op Israel heeft gericht staan.
Ook mocht Eddo Rosenthal zowaar melding maken van het feit dat sinds Israel zich uit Gaza heeft teruggetrokken het land onophoudelijk aangevallen wordt door Extremisten en Raketten vannuit Gaza en dat de ontvoeringen (Zowel vanuit Gaza als door Hezbollah) de druppel was die de Emmer deed overlopen.
Normaal gesproken vindt De Kerk toch meestal dat de mensen niet met deze nutteloze informatie moet worden lastiggevallen en alleen bericht als Israel weer eens terugslaat maar nu wordt er zowaar, door de NOS, melding gemaakt van Palastijnse / Hezbollah agressie.
Ongeloofelijk!
Hulde NOS.![]()
Je kunt inderdaad een nieuw begin hebben, dit als er een terugval is, dus zo dom is die opmerking niet, hij geeft hiermee aan dat het nog niet eerder is voorgekomen dat ze objectief weergeven.quote:
Nee jij bent lekker bezig met je generaliseerde en stimatiserende borrelpraat. Pot verwijt de ketel maat. Als jij niet normaal kunt reageren ben je geen haar beter dan de lui waar je het over hebt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:22 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat een belachelijke OP, het is een schande dat tuig zoals de TS dit gewoon kan neerzetten, iedereen weet toch dat die moslims een ziekelijke haat hebben richting Israeliers? Ze zullen altijd wel een reden bedenken om ze te vermoorden, smerig volk
Ach, ik kon het een keer niet laten een keer.quote:
De AEL?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, dit is het logische gevolg van de aanvallen van Hezbollah van Libanees grondgebied. Eigen schuld dus. Simpel. Zouden wij het pikken als de AEL vanuit Luik aanvallen op Maastricht doet?
Oh, even voor de duidelijkheid:
Hezbollah:
[afbeelding]
[afbeelding]
He, kenden we die groet niet ergens van?
Zo te zien kijk jij nooit naar het NOS Journaalquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef Abe_Lenstra het volgende:
'k stond trouwens wel even met mijn oren te klapperen toen ik het NOS journaal zag om 20.00. Normaal gesproken toch het hart van de Propaganda Machine van de Linkse Kerk maar vanavond hoorde ik ze zowaar zeggen sinds Israel zich heeft teruggetrokken uit Zuid Libanon 6 jaar geleden dat er regelmatig aanvallen van Hezbollah op het Noorden van Israel worden uitgevoerd en dat de Libanese regering en daarvoor de Syrische machthebbers, gewoon hebben toegestaan dat Hezbollah permanente posities inneemt in het zuiden van Libanon en duizenden raketten op Israel heeft gericht staan.
Ook mocht Eddo Rosenthal zowaar melding maken van het feit dat sinds Israel zich uit Gaza heeft teruggetrokken het land onophoudelijk aangevallen wordt door Extremisten en Raketten vannuit Gaza en dat de ontvoeringen (Zowel vanuit Gaza als door Hezbollah) de druppel was die de Emmer deed overlopen.
Normaal gesproken vindt De Kerk toch meestal dat de mensen niet met deze nutteloze informatie moet worden lastiggevallen en alleen bericht als Israel weer eens terugslaat maar nu wordt er zowaar, door de NOS, melding gemaakt van Palastijnse / Hezbollah agressie.
Ongeloofelijk!
Hulde NOS.![]()
Ga op straat met welke moslim dan ook praten, altijd zijn Joden slecht, niemand heeft zich ooit druk gemaakt om Palestijnen, en overal werden ze verdrukt, maar nu zijn ze een makkelijk excuus om Israel in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker bezig met je generaliseerde en stimatiserende borrelpraat. Pot verwijt de ketel maat. Als jij niet normaal kunt reageren ben je geen haar beter dan de lui waar je het over hebt.![]()
Bij het item over Bush' bezoek aan Duitsland strandde die dappere poging helaas alweer. Er werd uitgebreid verslag gedaan over minder dan een handjevol demonstranten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Dan heb je blijkbaar nooit naar het journaal gekeken. Of alleen maar blind aangenomen wat die halzen op o.a. Meervrijheid.nl bazelen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ongeloofelijk!
Hulde NOS.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij deelt hun gedachtengoed door hen zionistische helpers te noemen. Hij heeft op zijn zachtst gezegt erg dubieuze gedachten, en gezien het feit dat zulke jongentjes vaak ook geestelijk niet erg sterk zijn zijn ze makkelijk te recruteren voor een actie. Misschien doet hij nu niets meer, maar als je zo door en door verdorven bent als hij kun je beter maar geen risico lopen....
Ja, die kennen we en daarom zal de Hezbollah deze groet wel hebben overgenomen. Past goed bij deze verachtelijke ratten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, dit is het logische gevolg van de aanvallen van Hezbollah van Libanees grondgebied. Eigen schuld dus. Simpel. Zouden wij het pikken als de AEL vanuit Luik aanvallen op Maastricht doet?
Hezbollah:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, de mensen die hier hezbollah steunen zijn dezelfde die Amerika nazi's noemen, en constant de mond vol hebben van neo-nazisme en fascisme. In hun hypocriete beleving is extremistisch fascisme alleen geoorloofd wanneer het om moslims gaat, maar waarom zou ik je niet kunnen vertellen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef -IksRee- het volgende:
Hezbollah:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom nu opeens wel? Hoe kan het dat die moslims die jij bedoelt zich nu wel beginnen te roeren?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ga op straat met welke moslim dan ook praten, altijd zijn Joden slecht, niemand heeft zich ooit druk gemaakt om Palestijnen, en overal werden ze verdrukt, maar nu zijn ze een makkelijk excuus om Israel in een kwaad daglicht te stellen.
Zegt iemand die fan is van een malloot als Arnold Swarzenegger!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij deelt hun gedachtengoed door hen zionistische helpers te noemen. Hij heeft op zijn zachtst gezegt erg dubieuze gedachten, en gezien het feit dat zulke jongentjes vaak ook geestelijk niet erg sterk zijn zijn ze makkelijk te recruteren voor een actie. Misschien doet hij nu niets meer, maar als je zo door en door verdorven bent als hij kun je beter maar geen risico lopen....
Het hoeft niet hoor. Sloof je vooral niet uit moor mij!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
jammer dat je aan sommige mensen alles moet uitleggen
Het was dan ook een metafoor, journalist in spe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De AEL?Volgens mij ben jij de weg een beetje kwijt.
![]()
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:41 schreef Dinguss het volgende:
paranoia, heerlijk he?
Dit moet echt een grap zijn. Ik weiger te geloven dat zulke onwetendheid bestaat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Zegt iemand die fan is van een malloot als Arnold Swarzenegger!![]()
PS. Die terroristen waar je op doelt zijn vrijheidsstrijders nerd!![]()
Waren er geen joden in dat gebied, dan waren er dus ook geen soldaten ontvoerd!
Waar is het eigenlijk goed voor dat de joden een eigen land kregen na WO2?
Ik bedoel: er zijn ook hele stammen zigeuners uitgeroeid, evenals diverse
andere etnische minderheden!
Hebben die een eigen land gekregen? Ik dacht het niet!
Ik herhaal dus hierbij: Weg met die joden in Israel!![]()
Alle begin is moeilijk Als je die mensen gelijk al hun Anti-Amerika items gaat afnemen worden de ontwenningsveschijnselen misschien te ergquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij het item over Bush' bezoek aan Duitsland strandde die dappere poging helaas alweer. Er werd uitgebreid verslag gedaan over minder dan een handjevol demonstranten.![]()
RTLConny is zoveel beter dan die Eddo.
Ja, laten we met z'n alle misplaatste stijlfiguren gaan gebruiken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Het was dan ook een metafoor, journalist in spe.
En best een goede: beiden zijn vanuit een fundamentalistisch moslimland gesponserde haatgroepen.
Zit jij aan de crack soms? Waar zeg ik dat ik een hekel heb aan het Westen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
En jou wil ik zolangzamerhand graag de grens overtrappen. Wat doe je in het westen als je er zo'n hekel aan hebt ?![]()
Ben die figuren zoals jij nu behoorlijk zat op Fok!
En geef me maar een moderatie hiervoor... won't hurt me![]()
Geloof me: 20 jaar geleden op de lagere school deden Marokkaantjes al niets anders als joden uitschelden, NLers waren ongelovige varkens en zij zouden later wel de macht overnemen. Het is echt niet iets van de laatste jaren hoor: alleen vallen de maskers nu echt af en laat men zijn ware aard zien.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom nu opeens wel? Hoe kan het dat die moslims die jij bedoelt zich nu wel beginnen te roeren?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef _The_General_ het volgende:
Voor de mensen die Baaj nu al moe zijn kunnen we verder in dit topic;
Israel en Libanon War ? # 3
Het geurt een beetje uit je mond, zeg maar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zit jij aan de crack soms? Waar zeg ik dat ik een hekel heb aan het Westen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |