agggggggghhhquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:49 schreef Impry het volgende:
Telefoonverbinding is al lang weer voorbij...
Tja god weet alleen hoeveel Herbertpronopunten mij dit kostquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:44 schreef Impry het volgende:Daar zijn ze weer.
Matthieu bedankt, Matthieu bedankt!
www.nos.nlquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
hier een tv storing in heel de wijk, sommige ook geen stroom wij wel
kan het niet volgen
mij best, zijn we verlost van die dwaas.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:51 schreef Ereinion het volgende:
Het zou me niks verbazen dat Voeckler als hij erachter komt dat hij toch niet meer bij de koplopers komt, hij zich even in een ravijn rijdt, levert toch mooi wat publiciteit op![]()
quote:
we zijn pas net begonnen.quote:
Het internet hier op het werk komt via de USA. Ik krijg een error dat ze alleen in NL mogen broadcastenquote:
Tis nog langquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Eppie_NL het volgende:
zo gaat Rasmussen die bergtrui niet winnen....zometeen maar ff topic aanmaken met als titel:
"Lach hier Rasmussen uit"![]()
beetje voorbarig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Eppie_NL het volgende:
zo gaat Rasmussen die bergtrui niet winnen....zometeen maar ff topic aanmaken met als titel:
sommige mensen hier schijnen dat niet te snappenquote:
We hebben ook net 3 verkeersheuvels gehad... Rasmussen komt nog wel. En is het niet vandaag, dan is 1 goeie dag in de Alpen ook voldoende.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Eppie_NL het volgende:
ze moeten gewoon vanaf het begin al aanvallenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef kollie het volgende:
[..]
sommige mensen hier schijnen dat niet te snappen![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:59 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ze moeten gewoon vanaf het begin al aanvallen![]()
geen idee. denk het nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hebben die ook een internet live stream?
Ik zou als renner steeds maar hopen dat ik alsjeblieft NIET in je selectie word opgenomenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef MeneerTim het volgende:
Mijn rondemaster dit jaar is overigens een groot succes. Ik beschikte over Dekker en Valverde toen ze uitvielen, ik gaf O Grady het vertrouwen en koos gisteren voor de belofte van Ivan Mayo.
ik denk pas de laatste bergquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Rasmussen komt nog wel.
Kan je niet kijken op http://www.sporza.be ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het internet hier op het werk komt via de USA. Ik krijg een error dat ze alleen in NL mogen broadcasten
Als die voor het klassement gaat wel ja, maar dat zie ik hem niet doen.quote:
nee ze zijn niet zo goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:03 schreef Flem het volgende:
Spelen Karpets en Menchov verstoppertje? Ze zitten wel aardig achterin de groep.
Nou ja, Sebastiaan Lang deed het goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:02 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zou als renner steeds maar hopen dat ik alsjeblieft NIET in je selectie word opgenomen
Dan is het te laat denk ik. Dan heeft Wegmann al teveel punten gehaald denk ikquote:
ik ben bang dat menchov niet zo sterk is dan wij denkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef Sheepcidus het volgende:
De laatste berg is wel een mooie voor Menchov.
precies....Rasmussen kan zijn bolletjes trui wel vergeten dit jaar...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Wat een laffe zooi zeg. Die vijf van ag2r rijden in Grupetto tempo omhoog. En dan zeggen ze: ja ze doen veel mensen pijn. Nouw tot op heden gaat er niemand af in deze klim.
Edit: Eindelijk vliegen er weer een paar vanaf.
Mee eensquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben bang dat menchov niet zo sterk is dan wij denken
Overigens zou Mayo ook de L*L kunnen zjin, want die wordt helemaal . . . "zoek"quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verstoppertje speelt
Boogerd moet denk ik zoeken
Die gozer is zo ontzettend lachwekkend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:19 schreef Jasza het volgende:
Wat is die gekke Voeckler in godsnaam aan het doen
En hevige kniepijn las ik ergens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef MeneerTim het volgende:
Mayo heeft dan ook een keelontsteking. Dat rijdt niet lekker.
Is dit vóór af ná de etappe van gister bekend gemaakt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef MeneerTim het volgende:
Mayo heeft dan ook een keelontsteking. Dat rijdt niet lekker.
Ik denk overigens ook dat ze Rasmussen niet zo makkelijk laten gaan als bijvoorbeeld de huidige koplopers en Voeckler.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:21 schreef 456 het volgende:
Als Rasmussen echt in de rol had willen zitten van Wegeman vandaag, had ie wel op zijn sloffen er naar toe gereden, als Voeckler het al lukt.
Of Rasmussen is niet zo goed als we denken, maar dat geloof ik niet.
Tlijkt het WK welquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
De saaiheid van deze rit is voorlopig weer buitengewoon.
Ja ik zit radio tour te luisteren maar flamt nog voor geen meter inderdaad....quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
De laatste berg gaat het gebeuren . . . .quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zei zijn ploegleider na afloop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:22 schreef icebliss het volgende:
[..]
Is dit vóór af ná de etappe van gister bekend gemaakt?
Doe nou niet zo raar, als het Rasmussen was geweest had je hem bewonderd.quote:
Jammer dat Mayo in de tour al een tijd niet heeft kunnen laten zien wat hij echt waard is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:27 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat zei zijn ploegleider na afloop.
Kun je nagaan als je Herbert er nog bij hebt. Ramussen gezever...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik zit radio tour te luisteren maar flamt nog voor geen meter inderdaad....
Ondanks dat ik niet kan kijken zit ik me hier ook te irriteren aan de koers, saaie zooi.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou denken dat, wanneer er maar liefst 10 favorieten zijn, er toch eentje tussen zit die géén afwachtende laffe rekenaar is.
Blijkbaar niet.
Ja ik gun het hem wel hij doet toch hard zijn best vind ik....quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:29 schreef Jasza het volgende:
Als Boogerd lef heeft dan rijd ie straks gewoon weg, gewoon schijt aan breukink
Pakt ook goed punten van de eventuele concurrenten van Rasmussen afquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:30 schreef Flem het volgende:
Boogerd lijkt wel heel goed zeg.
Ook zonder de minste tegenstand van de rest.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pakt ook goed punten van de eventuele concurrenten van Rasmussen af.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Eppie_NL het volgende:
als Menchov straks afhaakt moet Boogerd gaan vind ik...wie weet wint ie de gele trui
Niet overdrijven, hij pakt geen 4 minuten op Landis.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Eppie_NL het volgende:
als Menchov straks afhaakt moet Boogerd gaan vind ik...wie weet wint ie de gele trui
Inderdaad. Even 6 minuten goedmaken op de slotklim, dat moet geen probleem zijn. Jammer dat Armstrong niet meer meedoet, die had hij dan mooi als springplank kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Eppie_NL het volgende:
ja die zo raar zat toch of is hij dat niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef 456 het volgende:
Kmoet aan het afdalen toch altijd aan Chiapucci denken
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Eppie_NL het volgende:
waarom vallen ze niet aan....wat een kut tour eigenlijk...triest. Hoop dat alle rijders straks 1 voor 1 een wiel verliezen
Oh, zou misschien best kunnen. Maar er staan er nog 42 anderen voor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, hij pakt geen 4 minuten op Landis.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad. Even 6 minuten goedmaken op de slotklim, dat moet geen probleem zijn. Jammer dat Armstrong niet meer meedoet, die had hij dan mooi als springplank kunnen gebruiken.
Kwam Lance maar terug, ik dacht dat het toen saai was, maar dit....quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad. Even 6 minuten goedmaken op de slotklim, dat moet geen probleem zijn. Jammer dat Armstrong niet meer meedoet, die had hij dan mooi als springplank kunnen gebruiken.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kwam Lance maar terug, ik dacht dat het toen saai was, maar dit....
Het spijt me, Lance, ik meende het niet, kom a.u.b. terug.
Ik denk dat Rasmussen meer kans maakt, maar wie weet doet Menchov het wel bewust rustig aan zo achterin de groep. Laten we hem nog niet afschrijven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Eppie_NL het volgende:
ach, toen was de tour nu al beslist. Heb ik liever ditquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken en je hoeft niet te reageren in dit topic....quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Eppie_NL het volgende:
waarom vallen ze niet aan....wat een kut tour eigenlijk...triest. Hoop dat alle rijders straks 1 voor 1 een wiel verliezen
Je kon veel van Armstrong zeggen, het was in ieder geval een vedette, een ster. Het hele peloton bestaat nu uit grijze muizen. Figuren met een beetje persoonlijkheid zie je nauwelijks meer (of het moet een persoonlijkheids stoornis zijn, zoals Rasmussen).quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
je slaat de spijker op de kopquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lance ging ook altijd pas op de laatste berg hoor, stelletje huillies, het is echt niet zo anders als andere jaren. Ja, je VERWACHTINGEN waren hoger van deze etappe, omdat er geen duidelijke favoriet is. Betekent toch niet dat een van die vele favorieten zichzelf kapot moet maken voor een beetje spektakel
Vorig jaar ging bijv. Rasmussen een keer in de eerste kilometers weg, die kon podium halen als z'n tijdrit normaal zou zijn verlopen, de mannen die gisteren en vandaag vooruit rijden kunnen/konden dat niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lance ging ook altijd pas op de laatste berg hoor, stelletje huillies, het is echt niet zo anders als andere jaren. Ja, je VERWACHTINGEN waren hoger van deze etappe, omdat er geen duidelijke favoriet is. Betekent toch niet dat een van die vele favorieten zichzelf kapot moet maken voor een beetje spektakel
Mjah... laat ze um zelf gaan rijden, misschien snappen ze het danquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken en je hoeft niet te reageren in dit topic....
die dingen groeien. De armstrong die voor de 1e keer de tour won was toen nog lang niet zo'n vedette of een ster als de Armstrong van vorig jaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:40 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je kon veel van Armstrong zeggen, het was in ieder geval een vedette, een ster. Het hele peloton bestaat nu uit grijze muizen. Figuren met een beetje persoonlijkheid zie je nauwelijks meer (of het moet een persoonlijkheids stoornis zijn, zoals Rasmussen).
Die liet zijn ploeg tenminste strak tempo rijden op die eerste cols, zodat de tegenstand werd uitgedund. Die kwamen in het begin dan wel terug in de afdaling, maar ze werden getest.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
maar wat boeit dat?? des te meer mensen er straks bij de laatste beklimming nog bij zitten, des te spannender het dan wordt. Het is zo onvoorspelbaar als maar zijn kan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die liet zijn ploeg tenminste strak tempo rijden op die eerste cols, zodat de tegenstand werd uitgedund. Die kwamen in het begin dan wel terug in de afdaling, maar ze werden getest.
Welke favoriet heeft nu een collectief team dat tempo bergop kan rijden dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die liet zijn ploeg tenminste strak tempo rijden op die eerste cols, zodat de tegenstand werd uitgedund. Die kwamen in het begin dan wel terug in de afdaling, maar ze werden getest.
Nee, nu allemaal wat laks achter die AG2R's blijven hangen in een vrij mak tempo.
Kan wel waar zijn, maar dat tempo zorgt er nog wel voor dat de voorste 4 (/5) niet verder weglopen, integendeel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef Ericr het volgende:
AG2R die het tempo maakt is inderdaad een aanfluiting, maar wel goed dat ze hun werk doen. Anders wint straks Voeckler de Tour nog.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef Ericr het volgende:
AG2R die het tempo maakt is inderdaad een aanfluiting, maar wel goed dat ze hun werk doen. Anders wint straks Voeckler de Tour nog.
samen met Boonen en McEwen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mayo kan nog terug komen met dit tempo.
gelukkig heb je de Tour geredenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... laat ze um zelf gaan rijden, misschien snappen ze het dan
Moet je eens opletten straks.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Flem het volgende:
Pfoe, ik vond het eigenlijk een stuk leuker toen US Postal/Discovery de beklimmingen nog controleerde. Toen vielen er tenminste veel meer af en bleef je met een stuk of 10, 15 renners over.
jij praat al net zo zwartgallig als Ducrotquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iedereen wil in de laatste bergrit geel pakken omdat ze geen ploeg hebben.
Als je geen ploeg hebt, blijf dan thuis.
HELD Mayoquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mayo kan nog terug komen met dit tempo.
Gisteren reed Menchov ook opvallend ver van achteren, trouwens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat Rasmussen meer kans maakt, maar wie weet doet Menchov het wel bewust rustig aan zo achterin de groep. Laten we hem nog niet afschrijven.
Boogerd zou wel een keer moeten aanvallen.
Zeker met het oog op mijn Rondemaster ploegquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef Flem het volgende:
't Zou leuk zijn als iemand als Karpets of Totschnig nu zou demarreren.
Wat een kul zeg, Armstrong had een dopingferrari. De rest van het peloton toen een fiat. Dan kan je doen wat je wilt. Bijvoorbeeld de zaak doodcontroleren en pas op de laatste berg gaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, nu allemaal wat laks achter die AG2R's blijven hangen in een vrij mak tempo.
Flecha/De la Fuente/Wegmann/Camano net voor Voeckler, peloton op 4", aangevoerd door AG2R. Net begonnen aan de Peyresourde.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef ririndra het volgende:
mensen...ff weer een tussenstand graag...zit hier nog steeds op mijn werk....
Vanaf daar stopte ik met lezen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een kul zeg, Armstrong had een dopingferrari. De rest van het peloton toen een fiat. Dan kan je doen wat je wilt. Bijvoorbeeld de zaak doodcontroleren en pas op de laatste berg gaan![]()
-knip-
Waarom zou je, waar zijn zijn renners gebleven vandaag?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vanaf daar stopte ik met lezen..![]()
Ze hebben geen kopman om voor te rijden, dan zou ik hun geval ook de bus opzoeken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Waarom zou je, waar zijn zijn renners gebleven vandaag?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Voeckler gaat veel tijd verliezen vandaag. Wel de complimenten gehad van Herbert. Thomas zegt: Merci beaucoup!
Jij bent vast helderziend. Kan je Dijkstra niet even inlichten, please.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat de T-Mobiles het op een gegeven moment van de AG2R wel gaan overnemen. Die hebben 4 man bij de beste 6, met o.a. Klöden in vorm.
Hopelijk gaat Rasmussen nu gewoon losquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:59 schreef Frutsel het volgende:
Flecha lost ook uit de kopgroep
Heb je z'n nummer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jij bent vast helderziend. Kan je Dijkstra niet even inlichten, please.
Fuck Rasmussen, Boogerd moet zelf voor die bollen gaan, véél leukere renner dan die vage Deen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Rasmussen nu gewoon los![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Art_Core het volgende:
Voeckler gaat breken. Gat is nu 40 sec. met de kopgroep. Dus toch een Chasse patat
Even zelf wat cols over rijden kan niet ongestraft. Voeckler is wel een goede bijter, maar ik acht hem niet zo sterk dat hij in de finale mee kan.quote:
Helaasquote:
Mee EENS!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fuck Rasmussen, Boogerd moet zelf voor die bollen gaan, véél leukere renner dan die vage Deen.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fuck Rasmussen... die vage Deen.
Zat 'ie gisteren ook bijna heel de etappe, aan het einde moest 'ie lossen, dus zegt nog niks.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:03 schreef Frutsel het volgende:
Leipheimer voorin... is die ook voor het eerst goed vandaag?
Daar zouden er meer van moeten zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef Robar het volgende:
Had ik al gemeld Voeckler
Wat een "aparte" wielrenner is dat toch.
bij sportdreams wel inderdaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Bendeleider het volgende:
Hoop dat fucklaer bijkomt is goed voor men tour manager.
Hij gaat zo met een wheelie de koplopers voorbij!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:08 schreef Art_Core het volgende:
Voeckler staat bijna geparkeerd. Die gaat straks in de bus eindigen.
Had die kudde achter hem (met uitzondering van bijvoorbeeld Boogerd) maar 1/10e van zijn temperamentquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar zouden er meer van moeten zijn.![]()
Die is alleen nog 50 km. doorgereden om de cameraman te jennen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:08 schreef MeneerTim het volgende:
Mayo is afgestapt.
Hij kan wel dalen als een idioot.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef Dos37 het volgende:
voeckler verliest nou veel tijd.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:12 schreef Robar het volgende:
CHECK DIT
Voeckler staat niet alleen stil, hij gaat zelfs achteruit
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:12 schreef Ereinion het volgende:
Pereiro en Popo gaan er ook afWat een kuttour.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:14 schreef Art_Core het volgende:
Ondertussen verliest het peloton op Wegman en de la Fuentes - nu op meer dan 4 min.
Mancebo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef XL het volgende:
Toch een aardige verrassing dat AG2R.
Daarvan ging er toch ook 1 naar de dokter?
Hmm.. ik keek op de TdF site, die GPS meting zit er soms naast.quote:
wat zonde zeg van dat waterquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
al dat water naar voeckler
?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:17 schreef Jasza het volgende:
Loooool Ducrot komt klaar.
Lullig voor Vinokoerov dat ze daar de hele ploeg betrappen en hem niet.quote:
Vele aanvallen op Armstrong, yeah rightquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik mis armstrong en de vele aanvallen op hem
ambrosius bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Flecha/De la Fuente/Wegmann/Camano net voor Voeckler, peloton op 4", aangevoerd door AG2R. Net begonnen aan de Peyresourde.
Boogerd kaapt er zo ook weer een paar weg voor de concurrentie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vele aanvallen op Armstrong, yeah right
Boogerd in een dienende rol terwijl hij zo goed oogt, kan die klootzak van een Rasmussen dit verdomme zelf niet
Dat haalt hij nooitquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
De La Fuente smijt met zijn krachten.
Ik heb geen tv hier?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef Robar het volgende:
Man wat rijd Boogerd ontzettend goed, hulde
En idd die blik naar Voeckler! :d
Dat probeerde hij al bij de eerste col. Toen kwam Voeckler er ff over heen sprinten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Boogerd in een dienende rol terwijl hij zo goed oogt, kan die klootzak van een Rasmussen dit verdomme zelf niet
Meewarig..quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb geen tv hier?
Omschrijf de blik eens
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Allen voorin.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe is het met Zubeldia. Kloden en Moreau ?
Soort van ouderwetse Gewiss trein.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:22 schreef Eppie_NL het volgende:
ik verwacht zometeen een aanval van Rasmussen, Boogerd en Menchov
Laatste col barst het pas los hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:22 schreef Eppie_NL het volgende:
ik verwacht zometeen een aanval van Rasmussen, Boogerd en Menchov
Kloden en Moreau redelijk voorin, Zubeldia nog niet gezienquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe is het met Zubeldia. Kloden en Moreau ?
He, jij hier?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb geen tv hier?
Omschrijf de blik eens
Hij kan beter naar de etappeoverwinning sprinten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rasmussen sprint weer op indrukwekkende wijze naar de punten.
Geyl!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef Robar het volgende:
[..]
He, jij hier?
Staat hij nou stil?
Rijdt hij achteruit?
Ben je er nu alweer?
Wat zie je er verrot uit!
Dit is niet jouw dag!
Zo een blik was het
Net zoals vorig jaar met die tijdrit van hem....quote:
Forum Opties | |
---|---|