Overigens zou Mayo ook de L*L kunnen zjin, want die wordt helemaal . . . "zoek"quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verstoppertje speelt
Boogerd moet denk ik zoeken
Die gozer is zo ontzettend lachwekkend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:19 schreef Jasza het volgende:
Wat is die gekke Voeckler in godsnaam aan het doen
En hevige kniepijn las ik ergens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef MeneerTim het volgende:
Mayo heeft dan ook een keelontsteking. Dat rijdt niet lekker.
Is dit vóór af ná de etappe van gister bekend gemaakt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef MeneerTim het volgende:
Mayo heeft dan ook een keelontsteking. Dat rijdt niet lekker.
Ik denk overigens ook dat ze Rasmussen niet zo makkelijk laten gaan als bijvoorbeeld de huidige koplopers en Voeckler.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:21 schreef 456 het volgende:
Als Rasmussen echt in de rol had willen zitten van Wegeman vandaag, had ie wel op zijn sloffen er naar toe gereden, als Voeckler het al lukt.
Of Rasmussen is niet zo goed als we denken, maar dat geloof ik niet.
Tlijkt het WK welquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
De saaiheid van deze rit is voorlopig weer buitengewoon.
Ja ik zit radio tour te luisteren maar flamt nog voor geen meter inderdaad....quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
De laatste berg gaat het gebeuren . . . .quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zei zijn ploegleider na afloop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:22 schreef icebliss het volgende:
[..]
Is dit vóór af ná de etappe van gister bekend gemaakt?
Doe nou niet zo raar, als het Rasmussen was geweest had je hem bewonderd.quote:
Jammer dat Mayo in de tour al een tijd niet heeft kunnen laten zien wat hij echt waard is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:27 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat zei zijn ploegleider na afloop.
Kun je nagaan als je Herbert er nog bij hebt. Ramussen gezever...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik zit radio tour te luisteren maar flamt nog voor geen meter inderdaad....
Ondanks dat ik niet kan kijken zit ik me hier ook te irriteren aan de koers, saaie zooi.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou denken dat, wanneer er maar liefst 10 favorieten zijn, er toch eentje tussen zit die géén afwachtende laffe rekenaar is.
Blijkbaar niet.
Ja ik gun het hem wel hij doet toch hard zijn best vind ik....quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:29 schreef Jasza het volgende:
Als Boogerd lef heeft dan rijd ie straks gewoon weg, gewoon schijt aan breukink
Pakt ook goed punten van de eventuele concurrenten van Rasmussen afquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:30 schreef Flem het volgende:
Boogerd lijkt wel heel goed zeg.
Ook zonder de minste tegenstand van de rest.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pakt ook goed punten van de eventuele concurrenten van Rasmussen af.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Eppie_NL het volgende:
als Menchov straks afhaakt moet Boogerd gaan vind ik...wie weet wint ie de gele trui
Niet overdrijven, hij pakt geen 4 minuten op Landis.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Eppie_NL het volgende:
als Menchov straks afhaakt moet Boogerd gaan vind ik...wie weet wint ie de gele trui
Inderdaad. Even 6 minuten goedmaken op de slotklim, dat moet geen probleem zijn. Jammer dat Armstrong niet meer meedoet, die had hij dan mooi als springplank kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Eppie_NL het volgende:
ja die zo raar zat toch of is hij dat niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef 456 het volgende:
Kmoet aan het afdalen toch altijd aan Chiapucci denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |