quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Eppie_NL het volgende:
waarom vallen ze niet aan....wat een kut tour eigenlijk...triest. Hoop dat alle rijders straks 1 voor 1 een wiel verliezen
Oh, zou misschien best kunnen. Maar er staan er nog 42 anderen voor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, hij pakt geen 4 minuten op Landis.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad. Even 6 minuten goedmaken op de slotklim, dat moet geen probleem zijn. Jammer dat Armstrong niet meer meedoet, die had hij dan mooi als springplank kunnen gebruiken.
Kwam Lance maar terug, ik dacht dat het toen saai was, maar dit....quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad. Even 6 minuten goedmaken op de slotklim, dat moet geen probleem zijn. Jammer dat Armstrong niet meer meedoet, die had hij dan mooi als springplank kunnen gebruiken.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kwam Lance maar terug, ik dacht dat het toen saai was, maar dit....
Het spijt me, Lance, ik meende het niet, kom a.u.b. terug.
Ik denk dat Rasmussen meer kans maakt, maar wie weet doet Menchov het wel bewust rustig aan zo achterin de groep. Laten we hem nog niet afschrijven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Eppie_NL het volgende:
als Menchov straks afhaakt moet Boogerd gaan vind ik...wie weet wint ie de gele trui
ach, toen was de tour nu al beslist. Heb ik liever ditquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken en je hoeft niet te reageren in dit topic....quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef Eppie_NL het volgende:
waarom vallen ze niet aan....wat een kut tour eigenlijk...triest. Hoop dat alle rijders straks 1 voor 1 een wiel verliezen
Je kon veel van Armstrong zeggen, het was in ieder geval een vedette, een ster. Het hele peloton bestaat nu uit grijze muizen. Figuren met een beetje persoonlijkheid zie je nauwelijks meer (of het moet een persoonlijkheids stoornis zijn, zoals Rasmussen).quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
je slaat de spijker op de kopquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lance ging ook altijd pas op de laatste berg hoor, stelletje huillies, het is echt niet zo anders als andere jaren. Ja, je VERWACHTINGEN waren hoger van deze etappe, omdat er geen duidelijke favoriet is. Betekent toch niet dat een van die vele favorieten zichzelf kapot moet maken voor een beetje spektakel
Vorig jaar ging bijv. Rasmussen een keer in de eerste kilometers weg, die kon podium halen als z'n tijdrit normaal zou zijn verlopen, de mannen die gisteren en vandaag vooruit rijden kunnen/konden dat niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lance ging ook altijd pas op de laatste berg hoor, stelletje huillies, het is echt niet zo anders als andere jaren. Ja, je VERWACHTINGEN waren hoger van deze etappe, omdat er geen duidelijke favoriet is. Betekent toch niet dat een van die vele favorieten zichzelf kapot moet maken voor een beetje spektakel
Mjah... laat ze um zelf gaan rijden, misschien snappen ze het danquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken en je hoeft niet te reageren in dit topic....
die dingen groeien. De armstrong die voor de 1e keer de tour won was toen nog lang niet zo'n vedette of een ster als de Armstrong van vorig jaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:40 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je kon veel van Armstrong zeggen, het was in ieder geval een vedette, een ster. Het hele peloton bestaat nu uit grijze muizen. Figuren met een beetje persoonlijkheid zie je nauwelijks meer (of het moet een persoonlijkheids stoornis zijn, zoals Rasmussen).
Die liet zijn ploeg tenminste strak tempo rijden op die eerste cols, zodat de tegenstand werd uitgedund. Die kwamen in het begin dan wel terug in de afdaling, maar ze werden getest.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
maar wat boeit dat?? des te meer mensen er straks bij de laatste beklimming nog bij zitten, des te spannender het dan wordt. Het is zo onvoorspelbaar als maar zijn kan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die liet zijn ploeg tenminste strak tempo rijden op die eerste cols, zodat de tegenstand werd uitgedund. Die kwamen in het begin dan wel terug in de afdaling, maar ze werden getest.
Welke favoriet heeft nu een collectief team dat tempo bergop kan rijden dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die liet zijn ploeg tenminste strak tempo rijden op die eerste cols, zodat de tegenstand werd uitgedund. Die kwamen in het begin dan wel terug in de afdaling, maar ze werden getest.
Nee, nu allemaal wat laks achter die AG2R's blijven hangen in een vrij mak tempo.
Kan wel waar zijn, maar dat tempo zorgt er nog wel voor dat de voorste 4 (/5) niet verder weglopen, integendeel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef Ericr het volgende:
AG2R die het tempo maakt is inderdaad een aanfluiting, maar wel goed dat ze hun werk doen. Anders wint straks Voeckler de Tour nog.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef Ericr het volgende:
AG2R die het tempo maakt is inderdaad een aanfluiting, maar wel goed dat ze hun werk doen. Anders wint straks Voeckler de Tour nog.
samen met Boonen en McEwen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mayo kan nog terug komen met dit tempo.
gelukkig heb je de Tour geredenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... laat ze um zelf gaan rijden, misschien snappen ze het dan
Moet je eens opletten straks.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Flem het volgende:
Pfoe, ik vond het eigenlijk een stuk leuker toen US Postal/Discovery de beklimmingen nog controleerde. Toen vielen er tenminste veel meer af en bleef je met een stuk of 10, 15 renners over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |