jij praat al net zo zwartgallig als Ducrotquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iedereen wil in de laatste bergrit geel pakken omdat ze geen ploeg hebben.
Als je geen ploeg hebt, blijf dan thuis.
HELD Mayoquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mayo kan nog terug komen met dit tempo.
Gisteren reed Menchov ook opvallend ver van achteren, trouwens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat Rasmussen meer kans maakt, maar wie weet doet Menchov het wel bewust rustig aan zo achterin de groep. Laten we hem nog niet afschrijven.
Boogerd zou wel een keer moeten aanvallen.
Zeker met het oog op mijn Rondemaster ploegquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef Flem het volgende:
't Zou leuk zijn als iemand als Karpets of Totschnig nu zou demarreren.
Wat een kul zeg, Armstrong had een dopingferrari. De rest van het peloton toen een fiat. Dan kan je doen wat je wilt. Bijvoorbeeld de zaak doodcontroleren en pas op de laatste berg gaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die liet zijn ploeg tenminste strak tempo rijden op die eerste cols, zodat de tegenstand werd uitgedund. Die kwamen in het begin dan wel terug in de afdaling, maar ze werden getest.
Nee, nu allemaal wat laks achter die AG2R's blijven hangen in een vrij mak tempo.
Flecha/De la Fuente/Wegmann/Camano net voor Voeckler, peloton op 4", aangevoerd door AG2R. Net begonnen aan de Peyresourde.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef ririndra het volgende:
mensen...ff weer een tussenstand graag...zit hier nog steeds op mijn werk....
Vanaf daar stopte ik met lezen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een kul zeg, Armstrong had een dopingferrari. De rest van het peloton toen een fiat. Dan kan je doen wat je wilt. Bijvoorbeeld de zaak doodcontroleren en pas op de laatste berg gaan![]()
-knip-
Waarom zou je, waar zijn zijn renners gebleven vandaag?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vanaf daar stopte ik met lezen..![]()
Ze hebben geen kopman om voor te rijden, dan zou ik hun geval ook de bus opzoeken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Waarom zou je, waar zijn zijn renners gebleven vandaag?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Voeckler gaat veel tijd verliezen vandaag. Wel de complimenten gehad van Herbert. Thomas zegt: Merci beaucoup!
Jij bent vast helderziend. Kan je Dijkstra niet even inlichten, please.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat de T-Mobiles het op een gegeven moment van de AG2R wel gaan overnemen. Die hebben 4 man bij de beste 6, met o.a. Klöden in vorm.
Hopelijk gaat Rasmussen nu gewoon losquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:59 schreef Frutsel het volgende:
Flecha lost ook uit de kopgroep
Heb je z'n nummer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jij bent vast helderziend. Kan je Dijkstra niet even inlichten, please.
Fuck Rasmussen, Boogerd moet zelf voor die bollen gaan, véél leukere renner dan die vage Deen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Rasmussen nu gewoon los![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Art_Core het volgende:
Voeckler gaat breken. Gat is nu 40 sec. met de kopgroep. Dus toch een Chasse patat
Even zelf wat cols over rijden kan niet ongestraft. Voeckler is wel een goede bijter, maar ik acht hem niet zo sterk dat hij in de finale mee kan.quote:
Helaasquote:
Mee EENS!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fuck Rasmussen, Boogerd moet zelf voor die bollen gaan, véél leukere renner dan die vage Deen.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fuck Rasmussen... die vage Deen.
Zat 'ie gisteren ook bijna heel de etappe, aan het einde moest 'ie lossen, dus zegt nog niks.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:03 schreef Frutsel het volgende:
Leipheimer voorin... is die ook voor het eerst goed vandaag?
Daar zouden er meer van moeten zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef Robar het volgende:
Had ik al gemeld Voeckler
Wat een "aparte" wielrenner is dat toch.
bij sportdreams wel inderdaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Bendeleider het volgende:
Hoop dat fucklaer bijkomt is goed voor men tour manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |