Hmm.. ik keek op de TdF site, die GPS meting zit er soms naast.quote:
wat zonde zeg van dat waterquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
al dat water naar voeckler
?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:17 schreef Jasza het volgende:
Loooool Ducrot komt klaar.
Lullig voor Vinokoerov dat ze daar de hele ploeg betrappen en hem niet.quote:
Vele aanvallen op Armstrong, yeah rightquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik mis armstrong en de vele aanvallen op hem
ambrosius bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Flecha/De la Fuente/Wegmann/Camano net voor Voeckler, peloton op 4", aangevoerd door AG2R. Net begonnen aan de Peyresourde.
Boogerd kaapt er zo ook weer een paar weg voor de concurrentie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vele aanvallen op Armstrong, yeah right
Boogerd in een dienende rol terwijl hij zo goed oogt, kan die klootzak van een Rasmussen dit verdomme zelf niet
Dat haalt hij nooitquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
De La Fuente smijt met zijn krachten.
Ik heb geen tv hier?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef Robar het volgende:
Man wat rijd Boogerd ontzettend goed, hulde
En idd die blik naar Voeckler! :d
Dat probeerde hij al bij de eerste col. Toen kwam Voeckler er ff over heen sprinten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Boogerd in een dienende rol terwijl hij zo goed oogt, kan die klootzak van een Rasmussen dit verdomme zelf niet
Meewarig..quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb geen tv hier?
Omschrijf de blik eens
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Allen voorin.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe is het met Zubeldia. Kloden en Moreau ?
Soort van ouderwetse Gewiss trein.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:22 schreef Eppie_NL het volgende:
ik verwacht zometeen een aanval van Rasmussen, Boogerd en Menchov
Laatste col barst het pas los hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:22 schreef Eppie_NL het volgende:
ik verwacht zometeen een aanval van Rasmussen, Boogerd en Menchov
Kloden en Moreau redelijk voorin, Zubeldia nog niet gezienquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe is het met Zubeldia. Kloden en Moreau ?
He, jij hier?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb geen tv hier?
Omschrijf de blik eens
Hij kan beter naar de etappeoverwinning sprinten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rasmussen sprint weer op indrukwekkende wijze naar de punten.
Geyl!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef Robar het volgende:
[..]
He, jij hier?
Staat hij nou stil?
Rijdt hij achteruit?
Ben je er nu alweer?
Wat zie je er verrot uit!
Dit is niet jouw dag!
Zo een blik was het
Net zoals vorig jaar met die tijdrit van hem....quote:
Forum Opties | |
---|---|