Ja weet ik. Was ook niet als kritiek op jou of dat je dat deed, ik dacht een beetje verder na en wou je beetje ondersteunen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:15 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik ben ook rustig, daarom post ik in feedback. het is imo dan ook niet negatief terugkaatsen, maar iemand op zijn verantwoordelijkheden wijzen mbt respect en forum regels.
Nee. Ik heb je maar even gemaild.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Alicey het volgende:
Da's ongebruikelijk weinig feedback voor jouw doen.
Lezen kun je kennelijk niet, want ik heb drie keer in het topic zelf duidelijk gemaakt waar de schoen wringt. Wanneer je het dan nog niet snapt is dat niet mijn schuld.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Akkersloot het volgende:
En is een uitslag van een polletje niet naar de zin van onze wfl-motjes waarna een slot je volgt.
A.u.b. terug open
Pol. Als Jezus nu geleefd zou hebben zou hij![]()
Ik had hem al aangepast. Mijn punt is dus dat Jezus uit het christelijk geloof weggekaapt kan worden. Zoals de volgelingen van Mohammed ook hún Jezus hebben weg gezet. Dus waarom zouden atheisten dat ook niet kunnen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Alicey het volgende:
Lezen kun je kennelijk niet, want ik heb drie keer in het topic zelf duidelijk gemaakt waar de schoen wringt. Wanneer je het dan nog niet snapt is dat niet mijn schuld.
Dus we mogen Jezus niet wegkapen uit het christelijk geloof? Waarom mohammedanen dan welquote:Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef Alicey het volgende:
Ik ben bang dat ik het goed begrijp nu. Het was gewoon weer een geloof-afzeiktopic, en was helemaal niet bedoeld als discussie zoals ik eerst vermoedde..
Wanneer iemand dat zonder onderbouwing doet, puur om het doen van de bewering, zonder uit te zijn op inhoudelijke discussie, dan kan ik dat niet op een hoger niveau zien dan zeiken, klieren en trollen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:07 schreef Akkersloot het volgende:
Maar als een atheist Jezus uit het christelijk geloof wil wegkapen (door alleen maar te beweren dat als Jezus nu geleefd zou hebben hij zeker atheist zou zijn) is hij ineens "geloof aan het afzeiken".
Ik startte gewoon een topic met de stelling dat als Jezus nu geleefd zou hebben hij zeker atheist zou zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:13 schreef Alicey het volgende:
Wanneer iemand dat zonder onderbouwing doet, puur om het doen van de bewering, zonder uit te zijn op inhoudelijke discussie, dan kan ik dat niet op een hoger niveau zien dan zeiken, klieren en trollen.
Je topic gaat wederom niet de weg in van een onderbouwde discussie. Dat is het punt.quote:
Is dat relevant?quote:Vraagje aan Alicey. "christelijk handelen", betreft dat volgens jou dan alleen handelen van mensen die menen dat Jezus een zoon van God is. Zouden niet-christenen dan nooit mogen zeggen dat ze christelijk handelen ???
Ja dat is zeker relevant. Als niet-christenen mogen zeggen dat ze christelijk handelen (naastenliefde e.d.) waarom mogen niet-christenen Jezus dan niet zien als een atheist (als hij nu geleefd zou hebben).quote:Op zondag 30 juli 2006 19:30 schreef Alicey het volgende:
Je topic gaat wederom niet de weg in van een onderbouwde discussie. Dat is het punt.
[Vraagje aan Alicey. "christelijk handelen", betreft dat volgens jou dan alleen handelen van mensen die menen dat Jezus een zoon van God is. Zouden niet-christenen dan nooit mogen zeggen dat ze christelijk handelen ???]
Is dat relevant?
Van mij mogen ze dat. Ben je nu blij?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja dat is zeker relevant. Als niet-christenen mogen zeggen dat ze christelijk handelen (naastenliefde e.d.) waarom mogen niet-christenen Jezus dan niet zien als een atheist (als hij nu geleefd zou hebben).
Waarom sloot je mijn topic dan als "geloof afzeiken"quote:Op zondag 30 juli 2006 20:16 schreef Alicey het volgende:
[waarom mogen niet-christenen Jezus dan niet zien als een atheist (als hij nu geleefd zou hebben]
Van mij mogen ze dat. Ben je nu blij?
Om de eerder aangegeven redenen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom sloot je mijn topic dan als "geloof afzeiken"![]()
quote:
Waarom zou je een topic waar niets ontoelaatbaars staat nu wegens "TS wil geen onderbouwde discussie" willen sluiten.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:05 schreef Alicey het volgende:
Om de eerder aangegeven redenen.
Scheve verbanden leggen is ook een kunst hequote:Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom zou je een topic waar niets ontoelaatbaars staat nu wegens "TS wil geen onderbouwde discussie" willen sluiten.
Ben je zelf wel voor discussie vatbaar als je hoe dan ook bij je besluit blijft om een door je gesloten topic gesloten te houden![]()
Het antwoord is besloten in de vraag.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom zou je een topic waar niets ontoelaatbaars staat nu wegens "TS wil geen onderbouwde discussie" willen sluiten.
Ik ben altijd in voor een inhoudelijke discussie die met argumenten gevoerd wordt.quote:Ben je zelf wel voor discussie vatbaar als je hoe dan ook bij je besluit blijft om een door je gesloten topic gesloten te houden![]()
topquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef Alicey het volgende:
Weer gedaan Tuinhek..
Nou ik moest in elk geval lachen toen ik deze post van je las Wie schreef de bijbel eigenlijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:53 schreef pmb_rug het volgende:
ik weet nooit of ik moet lachen of huilen als ik die FB van akker lees.
ik haar het vooralsnog maar op lachen
Kun je niet eens een keer iets zinnigs gaan doen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou ik moest in elk geval lachen toen ik deze post van je las Wie schreef de bijbel eigenlijk?
Helaas is dat dan in eens weer niet toegestaan.![]()
Selectief modje dat dofje
Je bent dus al vergeten dat je ook mijn bijdragen zonder smileys hebt verwijderd ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef Doffy het volgende:
Reageren staat je vrij. Het is alleen wel de bedoeling dat er inhoudelijk gereageerd wordt, en niet slechts met denigrerende opmerkingen of louter smileys.
De openingspost is seculier:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:22 schreef pmb_rug het volgende:
lijkt me heel verstandig
Derhalve mag ik toch best lachen om de bijdrage "maar natuurlijk zijn ze allemaal geinspireerd door God" en "profeten" lachen dus.quote:[wie heeft de bijbel geschreven]
Een imaginair? Een fantast? Een doortrapte familie? Of een voorhistoriesche familie van boeket-reeksjes schrijvers?
En waarom zijn er zoveel verschillende geloven die naar de bijbel grijpen?
Ja, ik ben een n00b en probeer niets uit te lokken.
Nee hoor, ik wis al je inhoudsloze posts, met en zonder smileys.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je bent dus al vergeten dat je ook mijn bijdragen zonder smileys hebt verwijderd ?
En dat is dus bovenstaande postquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:23 schreef Doffy het volgende:
Nee hoor, ik wis al je inhoudsloze posts, met en zonder smileys.
Heb ik iets te veel gezegd dat Doffy, en jij trouwens, een selectieve mod is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:28 schreef Alicey het volgende:
Kun je niet eens een keer iets zinnigs gaan doen?
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dat is dus bovenstaande post![]()
Als je dan toch flauwekul schrijft, zorg dan in ieder geval dat het tenminste grammaticaal kloptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Heb ik iets te veel gezegd dat Doffy, en jij trouwens, een selectieve mod iszijn.
Je hebt nog niet gereageerd dat de openingspost een seculiere vraag was en PBRUG met religieze bagger kwam.quote:
Jijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:30 schreef Akkersloot het volgende:
Dus wie schreef er nu eigenlijk onzin![]()
Dat is onzin, je kunt ze met een klik weer normaal laten zien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:23 schreef Doffy het volgende:
Dat is -wmb helaas- een feature van de centrale topics. Ik kan er helaas weinig aan doen
Anders gebeurt dat ook; als ze een tijdje niet gebruikt worden vergeet iedereen dat ze er waren, en worden er weer nieuwe aangemaakt. Daarmee gaat het idee van een 'centraal topic' een beetje verloren, vind je niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:34 schreef Aslama het volgende:
Hmm, het lijkt mij een nonintelligent design. Zo verliezen centrale topics de aandacht.
WFL Feedback is om te klagen TEGEN Doffy en Alicey. Als je wilt klagen OVER Doffy en Alicey moet je ofwel een topic openen in Feedback ofwel mailen naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:34 schreef rudeonline het volgende:
Ik wil mij beklagen over de moderatie van Doffy en Alicey.
Ik tracht een discussie te voeren in WFL over het bewustzijn en de grens van het universum. Ik weet dat dit controversieele onderwrerpen zijn, maar WFL staat ook voor filosofie dus mag ik daar vrij over discuseren met andere gebruikers. Het lijkt er sterk op dat er door de moderatie en enkele gebruikers een hetze tegen mij wordt gevoerd, simpellweg omdat ik het niet eens ben met hun standpunten. Ik vindt dat ik het recht heb om mijn standpunten duidelijk te maken. En indien met met mij niet wilt discuseren kan men wegblijven uit mijn topic's. Ik beledig niemand maar ben slechts eigenwijs. Dat mag geen reden zijn om mijn topics te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |